Da Vinci

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sjoske1 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De voorpret was al meer dan de moeite waard. Na van het apperitief op het terras met uitzicht op de haven te hebben genoten kregen wij onze plek met mooi uitzicht op de keuken waar wij Margo en haar brigade konden zien werken. Wij hebben genoten van het overheerlijke Margo's Meesterlijk 7 gangen menu met wijn arrangement. Het was te veel om nu op te noemen wat nu het lekkerste was. Hier merk je pas echt wat een restaurant tot sterrenrestaurant maakt. Erg bijzonder was nog dat wij met het eigen busje van Da Vinci naar ons hotel teruggebracht werden, KLASSE !
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Vanavond verblijven we wederom dicht bij huis want nu zwaait de deur wijd open bij restaurant da Vinci in Maasbracht. Dit blijft voor ons een van de allermooiste locaties om te kunnen dineren. Modern en strak maar toch ook gezellig en warm. Na een aantal handdrukken (blijft toch mooi) nemen we plaats en bestellen een alcoholvrij aperitief. We krijgen knabbels en meteen daarna volgen diverse amuses. We kiezen voor een viergangenmenu en losse glazen wijn. Vervolgens verplaatsen we ons naar de etage lager en nemen plaats (helaas niet met uitzicht op de keuken). Lekker brood, boter en olijfolie komt op tafel en we kunnen van start.
Er volgt een voorgerecht met krab, kreeft en asperges. Prima van opmaak en ook lekker maar verwend als we zijn, missen we iets. Het gerecht is vrij vlak (oa door ietwat flauwe asperges) en mist spanning en frisheid bv via een zoet/zuurtje. Het bijgerecht heeft wel meer pit en is dus ook lekkerder.
Daarna een topper van tarbot, ravioli van broccoli en geitenkaas, asperges en hollandaisesaus. Mooi om te zien en zacht van smaak.
Vervolgens het hoofdgerecht met superzachte kalfshaas, krokante zwezerik, weer asperges en perfect zachte kalfswang. Een zeer lekker gerecht maar de volgende keer graag wat meer saus aub. Of nog beter, een klein kannetje op tafel laten staan waar je dan zo heerlijk (op z'n Italiaans) je brood in kunt doppen.
Tot slot het dessert met vanillesoufflé, ijs van karnemelk en cheesecake van rabarber. Een plaatje op het bord en lekker van smaak.

Conclusie: we hebben weer heerlijk gegeten bij Da Vinci. Prima gerechten, lekkere wijnen en aardig personeel.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Tja....wat zijn het toch een lieve mensen daar en wat kan je er toch goed lunchen.
Superfijn asperge menu in zeer ontspannen sfeer.
Edkar .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Weken hebben wij er naar uitgekeken...eten met vrienden in restaurant Da Vinci. Chef Margo Reuten is die avond op een geweldige manier vervangen door de keukenbrigade onder leiding van Sjoerd Kleiweerd. Vanaf het moment van binnenkomst tot het laatste glas wijn...alles klopte! Enorm genoten van het 5-gangen menu met bijpassende wijnen. Bij terugkomst in ons hotel hadden wij al het complete menu en de geschonken wijnen in de mailbox zitten.
Tip: Vraag bij het assortiment van kazen naar de Rossini Erborinato!
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op zaterdag met vrienden gegeten en geslapen in Maasbracht. We hebben er lang naar uit moeten kijken en flink gespaard. Bij binnenkomst gastvrij ontvangen en onze ogen uitgekeken naar de bijzondere locatie. Begonnen met een fles bubbels en 6 heerlijke amuses in de aperitief bar. Daarna aan tafel gegaan met uitzicht op 2 sterren chef Margo. We hebben gekozen voor het meesterlijke 7 gangen menu en hebben zelf de wijn uitgezocht. Helaas bleek de bediening onderbezet, vertelde onze gastheer, waardoor onze glazen vaak leeg waren. Het menu begon goed met ganzenlever, coquilles en zwezerik. Bij het hoofdgerecht aangekomen werden we teleurgesteld, weinig smaak aan de duif en de garnering was ook bedroevend. Wij hadden andere verwachtingen van dit hoog aangeschreven restaurant. Eenmaal weer thuis heb ik een mail gestuurd met onze bevindingen. Complimenten over de manier hoe ze hiermee om zijn gegaan.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gisteren hebben wij 's middags besloten om bij Da Vinci te gaan eten. Eind van de middag belden we voor een reservering en gelukkig konden we terecht. Een van ons twee heeft een lactose- en gluten intolerantie en dat hadden we ook netjes doorgegeven. Bij aankomst werden we netjes ontvangen en konden we genieten van een heerlijk aperitief. Na het aperitief konden we aan tafel. Het viel ons op dat de ambiance in de ruimte en de ambiance tijdens het eten heel erg verschillen. Daarnaast lag in elke hoek van de eetruimte stof. We hadden gekozen voor het margot's meesterlijk 7-gangenmenu. Bij de amuse kreeg ik netjes een glutenvrij broodje, echter met roomboter geserveerd. Het voorgerecht was goed, het tweede gerecht viel ons tegen qua smaaksensatie i.v.m. de combinatie van mosselen, quinoa, de grofgesneden wortel en prei en de derde gang was een verrassing. De andere gangen waren ook goed, maar niet uitmuntend. De originaliteit van combinaties en gerechten misten we hierbij. Tijdens de gangen werd netjes rekening gehouden met de allergie en kreeg ik supplementen zoals kaviaar. Voordat we de desserts zouden krijgen, werd de vraag gesteld of we het nog op zouden krijgen. Hierop zeiden we dat we zeker beide desserts wilden nuttigen. De desserts voor mij met de allergie waren een tegenvaller, geen kazen, maar een koffiemacron en dat terwijl er voldoende alternatieve kazen zijn voor iemand met lactose. Ook werd bij mijn partner geen voorkeur gevraagd voor kazen. Daarna verheugde ik me op de laatste gang en werd het een soufflé met verder niets bijzonders. Ook werd erbij vermeld dat ze in de keuken door de producten heen waren en ze geen alternatieven hadden. Voor iemand die dagdagelijks met allergieën leeft en bewust kiest voor een sterrenrestaurant, is dit beneden verwachting. Zeker wanneer een restaurant bekroond wordt met twee sterren!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Donderdag mogen genieten van een heerlijk 4-gangen menu en mooie begeleidende wijnen. Eerst lekker veel amuses gevolgd door twee voorgerechten van absolute wereldklasse. SAN een mooi hoofdgerecht met top ganzenlever en afsluiten met een chocolade-peer gerecht. Bijna een foutloze voorstelling. Bijna, want een soufflé mag toch echt niet naar ei smaken. Maar dat kleine foutje wordt jullie vergeven. Dank voor een prachtige avond!
Kathleen W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Lunch met 1 van mijn beste vrienden.....het was zijn eerste keer @ Davinci en wat werd hij verwend door chef Margo persoonlijk......van een gesingeerd menu .....tot koektrommel....voor mijn beste vriend !!!!! Zijn dag kon niet meer stuk !!!!! Wat hebben wij heerlijk geluncht .....wat een smaak explosie !!!!!!! Gastheer super gastvrij en ook de service......Hartelijk Dank Davinci , voor een geweldige middag !!!!! Chapeau !!!!!! Vr Gr van Leentje & Mike ????
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Eindelijk eens kunnen lunchen in dit restaurant.
Het ligt voor ons best ver weg maar het was de moeite meer dan waard.
Fantastische brigades en de 3 gangen lunch was gewoon bijzonder goed en
de 6 amuses idem dito. Prijs is OK en men is vrij flexi met wat je precies
wil eten en komt dat zelfs bespreken aan tafel.
Het is gewoon ook een fantastisch bedrijf volgens mij en ik ga zeker een
keer terug voor diner en logeer dan om de hoek.
Ik kijk er nu al naar uit.
Christanz .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Voor het eerst gegeten bij Da Vinci. Ik had meer verwacht van dit tweesterrenrestaurant. Natuurlijk was alles goed, maar ik vond het niet bijzonder. In vergelijking met andere 1- en 2-sterren restaurants zelfs een wat magere prestatie. De bediening was allervriendelijkst, maar leek mij nogal onervaren. De hulp bij de wijnkeuze moest echt van Petro zelf komen die er wel alles van wist.
Teksten als : "voor de dame serveert de keuken vandaag ..." moesten veboden worden. Waarom niet gewoon: "Mevrouw, voor u ...." . De vegetarische gerechten waren een variant op de gerechten die op de kaart stonden, maar dan zonder vlees of vis. Tegenwoordig mag je op dit niveau verwachten dat de vegetarische gerechten een zelfstandige positie hebben.
Het enige gerecht dat er echt uitsprong was het dessert met chocola, rood fruit en een vanillesouffle. Dat was qua smaak en structuren top. De rest van het 5 gangen menu was niet memorabel.
Het restaurant zat niet vol, maar waarom men dan de gasten verspreidt over de verschillende segmenten is mij een raadsel. Het is niet leuk om tegen 5 lege tafels aan te zitten kijken, terwijl je naar de muziek kunt luisteren ( o.a. Waterloo van Abba - vreemde keus). Als men een segment leeg had gelaten was het in de andere twee gezelliger geweest.
Ik ben er geweest, maar ga er de reis niet meer voor maken.

Leopard .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wat is het toch een feest om te eten bij da Vinci! Super ontvangst, fantastisch eten en zeer gastvrije bediening. De zeebaars met gelakte Maaspaling was beslist een van de lekkerste gerechten die ik ooit gegeten heb. Boterzacht en een prachtige combinatie met de dressing van sjalot-soja en zeekraal.
En het is mogelijk een all in menu te bestellen, zodat je vooraf precies weet wat je uitgeeft.
Heb best veel ervaring met sterren restaurants in binnen en buitenland maar een prijs-kwaliteitverhouding zoals hier zie je zelden. Mijns inziens wordt het restaurant dan ook nog duidelijk ondergewaardeerd.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
topbelevenis, echt van begin tot het einde heel goed. Het mag van mij iets persoonlijker vanuit het jonge personeel maar ze zijn goed getraind. Het 7 gangen menu was oog en tongstrelend, mijn opmerking van het kunnen kiezen bij de kazen werd gelijk opgepakt.

Echt heerlijke wijnen gedronken, ja gewoon geweldig goed
Ingridvossen .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een verwennerij! Gisteravond hebben we genoten vanaf de warme ontvangst tot aan het afscheid buiten. Het begon met heerlijke amuses met daarna een subliem voor- hoofd- en nagerecht. Allerlei extraatjes kwamen voorbij. En dat alles in een hele, knusse ruimte waar wij een mooi uitzicht op de keuken hadden. Margot was er met haar team hard en vrolijk aan het werk. De bediening was lekker gemutlich en waren heel zichzelf. De aanraders voor de wijnen klopten als een bus.
Kortom als we weer iets speciaals te vieren hebben weet ik waar we naar toe gaan...
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gisteren mogen genieten van een geweldig diner bij Da Vinci! Al bij binnenkomst wordt je omarmd door de warme sfeer en gastvrijheid. Gekozen voor het 7 gangen menu; een mooie mix van Margot's klassiekers en nieuwe creaties. Gerechten zijn op het verwachte hoge niveau met veel oog voor details.
Persoolijk denk ik dat er nog ruimte is om te groeien op het gebied van "alcohol vrije" ondersteuning van het menu. Het zou fijn zijn als er naast de geweldige wijnkaart ook een assortiment aan alcohol vrije wijnen en/of speciale "sapjes" zou zijn.
Ilja .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Wij hebben hier gegeten op pakjesavond. Hartelijke ontvangst, waarna we plaats mochten nemen in de lounge. Daar eerst van vier amuses genoten, eten besteld en daarna begeleid naar de tafel, waar we nog meer amuses kregen. Leuke manier van opmaken en opdienen, zoals de bitterbal van mosterd die aan een ijzerdraadje geregen was. De gerechten waren van uitzonderlijk hoge kwaliteit, erg smakelijk gegeten. Bediening was formeel maar wel persoonlijk. Perfecte mix van een luxe restaurant, waar het er niet te klinisch aan toe gaat. Wij hebben zeer genoten van deze ervaring en komen zeker nog eens terug.
Jossiana .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Wat een ervaring! Ik wilde hier al heel lang eten en toe ik samen met mijn vriend een weekje in Limburg was hebben we besloten te reserveren. Hoewel het vrij duidelijk was dat dit voor ons een vrij unieke ervaring was werden we verwelkomd alsof we hier al jaren kwamen! Het eten was fantastisch en het was geweldig dag ik Margo Reuten eindelijk een keer in het echt heb mogen zien koken
Jolandaenfrank .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Mooi interieur, attente bediening (menu kaar met de gedronken wijnen ontvangen na verzoek). Eten was heerlijk. Ook geen probleem om het dessert van het menu te wijzigen. Het was top!
Icm met het brengen-halen van het Hotel Smeets naar Da Vinci en vs. maakte het tot een perfecte avond.
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
t.g.v.Ons 55 jarig huwelijk heerlijk gegeten daar, hadden leuk contact met andere tafels en een
rondje van de zaak !

Ad.
Rianne63 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wat een belevenis! Hartelijk ( en oprecht) ontvangen. Alle gerechten ( 5 gangen) vergezeld van prachtige wijnen. Geen " stijve" bedoening maar ongedwongen sfeer. Dessert superlekker en verrassend. In meerdere sterrenrestaurant gegeten maar nog niet zo lekker als hier in Maasbracht.
Een aanrader, geen " missers" ervaren.
STN789 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Wij begonnen met een drankje op het terras. Het terras is kaal en dient nog te aangekleed. Wij kozen voor het 7 gangen menu. De Geplette langoustine met zoet- zure groenten en cocktail van Atlantische Koningskrab was lekker maar niet heel speciaal. Daarna Kreeftennage met zeetongfilet, citroenrisotto en Canadese kreeft gevolgd door
Noordzee tarbot met gemarineerde tomaat, ravioli gevuld met Buratta kaas en basilicum. De coquille witlof en pata negra ham was lekker maar de mosterd was iets te uitgesproken. De hoofdgerecht de
Geuldal Lam was ook goed op smaak. Op het stuk lam lag pesto en dit is jammer van de smaak van het lam. De pesto was zout en overheerst teveel. De kaas plank en aardbeien Romanoff waren goed. De gerechten mogen best wat spannender en creatiever! De wijnen en de bediening zijn goed. Erg jammer dat Margo er zelf niet was want zij hoort er elke avond te zijn!