Da Vinci

Turfsingel 33/1 9712 KJ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Da Vinci is een Italiaans restaurant dat al sinds mensenheugenis in het geheugen van de Groningers staat gegrift. Een tent die steevast vol zit en waar je zelden klachten over hoort. Gewoon, omdat ze hun werk naar behoren doen; al meer dan 25 jaar serveren ze er pizza’s en regionale specialiteiten waarbij de Sardijnse keuken de boventoon voert.’ Aan deze kwalificatie door het Dagblad van het Noorden in 2016 hebben we eigenlijk niets toe te voegen. Of misschien de bijzondere wijnkaart, met alleen door de eigenaar zelf geïmporteerde uitstekende, louter Sardijnse wijnen. Of de gezellige binnentuin, onverwacht mediterraan, open van Pasen tot laat in oktober, zo nodig overdekt en verwarmd. Hier wordt – voor iedereen zichtbaar door de open keuken – gewerkt met louter verse ingrediënten, door Italianen voor wie smaak boven entourage of culinaire prietpraat gaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Vinci

lijn 3 bushalte UMCG Noord of Grote Markt
  • Kom je met de auto?
    Eenrichtingsverkeer op de Turfsingel. Da Vinci ligt aan de Zuidzijde schuin tegenover het begin van het Boterdiep. De parkeergarages liggen aan de Noordzijde.
  • : Betaald parkeren in de buurt, parkeergarage Boterdiep, parkeergarage Ossenmarkt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur
Tussen kerst en oud & nieuw gesloten
1e Paasdag en 1e Pinksterdag gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

Tim S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
De beste Italiaan van Groningen. Italiaanse sfeer en heerlijk eten.
Ruth P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk eten, prettige bediening. Onze favoriete wijn was op, maar er werd constructief meegedacht over goed alternatief. Fijn terras, was voor ons helaas vol, mar tafeltje bij de openstaande deur gaf ook een zomergevoel. Aanrader!
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hadden geboekt voor de ah restaurant actie. Maar moesten normaal a la carte afrekenen.
Vreemd
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hadden gereserveerd voor 5 personen. We vierden de diploma-uitreiking van onze dochter. Toen er op het laatste moment nog 2 personen bij kwamen, was dat -na telefonisch overleg- geen enkel probleem ofschoon het heel erg druk was. Super gestroomlijnd restaurant met kundig en vriendelijk personeel. En heerlijk eten.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Zeer goede kwaliteit van de gerechten. We hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en correcte bediening, Zeer uitgebreide kaart, en alles aan betaalbare prijzen.
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
heel prettige ambiance.
vriendelijk personeel
en heerlijk eten
Dieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Pizza gegeten, was zeer goed! Niet teveel beleg, goed gebalanceerd, dunne krokante bodem. Daarbij prima witte huiswijn. Gezellig restaurant.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was goed en voldoende. Het werd vriendelijk en snel opgediend. Ruime keus. Inrichting gedateerd en binnen niet echt gezellig.
jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Zeer goed restaurant. Je voelt je op je gemak; geen poespas, adequate bediening, mooi terras en gewoon uitstekend italiaans eten.
Joske K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten en snelle en erg vriendelijke bediening!
Jarmila B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Da Vinci! De bediening en koks zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden heerlijk weer en zaten lekker buiten. Met de Italiaanse medewerkers om je heen waan je je echt op vakantie en het eten smaakt er ook naar! Echt een aanrader!
Carlos M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Mijn tafelgenoot en ik haddedn de fantasia van vis besteld. Er zaten goede dingen tussen, maar over het geheel vond ik het niet geweldig. Zou dat gerecht niet aanraden, en al helemaal niet voor die prijs. Voor de rest was de atmosfeer en de bediening prima.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Het eten is geweldig en de dames die serveren doen ook hun uiterste best. Een ding wat naar mijn mening voor verbetering in aanmerking komt is het interieur. Dit is een beetje "outdated" en straalt ook niet echt de atmosfeer van een traditionele Italiaansse Trattoria uit. Verder dan dat alles zeer goed!!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Was er een tijdje niet geweest, nu weet ik weer waarom ik het altijd zo'n leuk restaurant vond.
Al vele jaren top! De sfeer is goed en het eten is super lekker.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Authentiek Sardijnse keuken. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Altijd heerlijk eten in een gezellige ongedwongen sfeer. Mijn favoriete Italiaanse restaurant in Groningen. Een aanrader!
Frea B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, heel goede bediening, inrichting eenvoudig maar wel prima. Aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
echt Italiaanse sfeer, fantastisch leuk
het tratoria gevoel (familie bedrijf)
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Allard M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk gegeten op de binnenplaats van Da Vinci. De binnenplaats was nu nog overdekt met zeil en warmtelampen waardoor het zelfs tot 22:00 aangenaam was om er te zitten.
thomas P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Gezellige, huiselijke sfeer, geweldige bediening, interieur van het restaurant was netjes maar ouderwets, zeer snelle bediening. Verder heel lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Je kon merken dat het vers bereid is. Het personeel deed gelukkig niet moeilijk over het feit dat iedereen in mijn gezelschap individueel betaalde. Kom hier zeker weer!