Da Verdi

9,2

Jouw recensie over het restaurant Da Verdi

Lexvangemeren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel drukke avond tijdens glow Eindhoven, maar goed dat we gereserveerd hadden, ondanks drukte vlotte service, vriendelijk personeel en erg lekker eten , zeker voor herhaling vatbaar
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het restaurant was prima. Lekker gegeten. Ondanks drukte liep alles goed.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten met fijne spontane beniening
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne service
Gvanluyt V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Werd zelfs een rustigere plaats aangeboden, maar daar hadden we geen behoefte aan.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de sfeer was uitstekend. Is voor herhaling vatbaar! Ook erg vriendelijke bediening en gastvrouw. Top!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer lekker gegeten in een fijne ambiance. Zeer attent en vriendelijk personeel
toosbuijtels .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
het was geweldig alles vers en zeer smakelijk kom zeker vaker terug complimenten aan keukenpersoneel en bediening ligging is goed midden in de binnenstad al met al geweldig
Gvanluyt V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was een succesvolle avond met mijn zoon en schoondochter.We hebben heerlijk gegeten.we komen zeker nog een keer terug
AmySchuur .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. De porties pasta en pizza's waren best groot in combinatie met een voorgerecht net te veel. Zeker voor de kleine eter. Het personeel was uiterst vriendelijk. Zeker ren aanrader.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten en een zeer vriendelijke service! Verse ingrediënten en de heerlijk geur van het verse pizzadeeg maakt je onmiddellijk hongerig. Ruime keuze op het menu!
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Pand waar het restaurant in is gevestigd werd verbouwd. Daar hadden we binnen geen last van. Vooraf prima vers stokbrood met goede kruidendokter en lekkere olijven.

Als hoofdgerechten hadden we een tagliatelle carbonara en een zalm ravioli. Beide goed bereidt en prima kwaliteit. Dessert van heerlijke zabaglione en espresso.

Prima bediening, redelijke prijzen en een leuke kaart.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016

Prima bediening, redelijke prijzen en een leuke kaart.
Mr_Pizza .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het eten een 9: De pizza's en pasta's zijn van een zéér goede kwaliteit. Heel erg lekker om naar binnen te schuiven. Het stokbrood met kruidenboter is erg lekker en die krijg je altijd als voorafje samen met wat olijven. Dit wordt verder niet in rekening gebracht. Toppertje dus!

De service een 9: Het personeel is vriendelijk en attent. Het eten is er ook altijd netjes op tijd. Prima in orde dus met de service.

Het decor een 9: Erg nette zaak met redelijk strakke, moderne uitstraling. Buiten kun je lekker op t terras zitten en zeker op mooie dagen wel fijn te vertoeven met uitkijk op de Dommelstraat en het pleintje ervoor.

Kortom: Top restaurant voor ons en komen hier zeker nog vaker terug.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Lange tijd hier niet meer gegeten. We dachten we proberen het nog een keer. Bij ontvangst liep het al stroef met een sjacherijnige gastvrouw. Gekozen voor een mix van lasagna/ spaghetti etc en een pizza. Als ik heel eerlijk ben dan weet ik dat ik het zelf lekkerder kan bereiden. Een ober die niets over de gerechten weet. Al met al een slechte ervaring. Ik zal hier niet meer terugkomen.
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
we wilde hier even snel een hapje eten, aangezien we naar een voorstelling wilde. Dit was geen probleem en het eten werd snel verzorgd. De pizza met ananas hadden we beter verwacht. Zeer amateuristisch zijn hier ananasschijven her en der verstrooid en een aantal grote plakken ham. Het zou veel beter zijn om de ananas en ham in kleine stukjes te snijden en deze beter verdelen over de pizza. De wijn was aan de andere kant lekker. De bediening is traag en erg lastig om beet te pakken.
Dermolles .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Goed eten, echt het gevoel dat je in Italië bent, mooie gerechten met leuke prijzen, erg gastvrij, vooral dat telt als je voor je plezier uit eten gaat,
Betmar .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We aten er op zaterdag 18 oktober. Was er een paar jaar geleden ook eens geweest. Het was wederom dik voor elkaar. De bediening was attent en snel. De gerechten zagen er prima uit en smaakte prima. We aten er CARPACCIO AL PORCHINI gesneden ossenhaas met wilde paddestoelen en parmesaanse kaas, OSSOBUCO kalfsschenkel met groente en wijnsaus en CANNELLONI gevulde macaroni met een heerlijke bechamelsaus
Maria72 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Als dit restaurant de beste pizza's van de stad heeft dan heb ik met de mensen in Eindhoven te doen. De pizza's waren heel matig. Mijn man had een pasta met mosselen en garnalen die wel goed was.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Ik heb eens bij Da Verdi gegeten en haal er regelmatig een pizza af. Het eten is super lekker en de bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant ziet er erg sfeervol en verzorgd uit. Ik kom hier erg graag.