Da Verdi

Dommelstraat 29 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Da Verdi

Restaurant Da Verdi in Eindhoven serveert de heerlijkste authentieke Italiaanse gerechten. Zo geniet je van diverse pizza's en verse pasta's maar kun je ook kiezen uit verschillende vis- en vleesgerechten uit de Italiaanse keuken.

Alle gerechten worden met dagverse, pure en authentieke ingrediënten bereid en geven je daardoor een unieke smaak. Zo geniet je van een fijne sfeer met Italiaanse muziek, overheerlijke gerechten en een goed glas Italiaanse wijn wat de avond compleet maakt.

Waan je voor een avond in het mooie Italië tijdens een heerlijk diner bij restaurant Da Verdi in Eindhoven.

Meer informatie over restaurant Da Verdi

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Da Verdi

A.J. ( Ton ) S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben gisteravond, op Valentijnsdag, wederom voortreffelijk gegeten in Restaurant Da Verdi. Zoals altijd een bijzonder gastvrije ontvangst, waarbij we het gevoel hebben echt welkom te zijn. Door Coby, Miguel en andere collega`s worden we op een warme, Italiaanse wijze verwend. Kortom we hebben genoten en komen graag weer terug. Ton en Lilian Slot- Van den Boogard.
G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We werden hartelijk verwelkomd en kregen een rustige tafel toegewezen. De bediening was vlot en het eten erg lekker. De prijs was alleszins redelijk.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik vond het jammer als je 1 1/2 week van te voren reseveert je helemaal achter in een hoekje nog een tafel van 2 over was of midden in gangpad tussen carnaval vierder gezet wordt tafel verder niet op gedekt is wel heel erg zonde van onze avond .
O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben weer genoten van een heerlijk avond! Gastvrije bediening, heerlijke verse maaltijden en een rpima service. Echt een aanrader!!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gerechten zijn lekker en je krijgt er een goed gevuld glas wijn voor € 3,50. Speciale koffie en Dame Blanche stellen teleur met dunne slagroom die snel inzakt.
Jolita S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Er was een leuke en gezellige sfeer. Ook het eten was er heerlijk! De bediening was er goed en de medewerkers waren aardig. Zeker een aanrader voor iedereen????
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben er heerlijk genoten van het eten en de gezellige sfeer in het restaurant. De bediening was heel erg vriendelijk en attent. We gaan en zeker vaker heen. Een echte aanrader
V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
aangenaam restaurant, no-nonsense, goede wijn
tafels zijn op goede gespreksafstand, je zit lekker in een van de in elkaar overlopende ruimtes, niet op elkaar
Willemien P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben met ons gezin (6 personen) heerlijk gegeten in een fijne, gezellige ambiance, de bediening was vlot en heel vriendelijk, de prijs/kwaliteit verhouding is goed, kortom een fijne avond gehad en we komen zeker nog eens terug!
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten, eigenaresse/ gastvrouw heeft alle aandacht en is heel klantgericht. Wat niet op de kaart staat aan een dessert werd gemaakt in de keuken, echt top. Wij gaan zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het was weer als vanouds erg gezellig en Italiaans lekker, en "de baas" hield alles in de gaten of het wel goed liep en dat was zo.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Prima kwaliteit en heerlijke seizoensgerechten. Voor elk wat wils in smaak. Altijd een vriendelijk woord van de eigenaresse en haar medewerkers.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eerlijk is eerlijk, de wachttijd en inrichting/sfeer hebben weinig indruk gemaakt. Dat komt NIET door het restaurant maar door het simpele feit dat ik voor het eerst uit eten was met toen nog een goede vriendin wat gedurende de avond uit gegroeid is tot een geliefde. Dus elke indruk van tijd en omgeving is volledig aan me voorbij gegaan.

De gerechten die we gehad hebben, hebben ons beiden goed gesmaakt. De porties waren prima.

Wat ik zelf erg prettig vond aan de bediening is dat de bediening niet te onzeker was. Dus niet om de 5 minuten vragen of alles naar wens is. Zeker als je voor het eerst met 'je meisje' op stap bent is het toch wel erg prettig als je in die zin ongestoord tijd voor elkaar kan hebben. Ook wel fijn in mijn optiek is dat niet het lege glas uit je handen gegrist wordt in de hoop een gevuld glas weer neer te kunnen zetten.

Voor ons een verrassend leuke avond die uit lijkt te monden in een mooie toekomst. Italianen...
Bettina F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een van mijn 2 favorite restaurant in Eindhoven.
We komen er al heel lang.
Heerlijk eten voor een goede prijs
Gezellig
Goede bediening.
Echt een aanrader.
joke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een gezellige plek om af te spreken wanneer je met de trein komt en vlak bij het station samen goed wilt eten. Ik doe dat al jaren.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zeer gastvrij, erg vriendelijk en het eten smaakte prima!
JH S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima gegeten. Wide snel een hapje pakken en daarna naar de film. Hier werd goed rekening mee gehouden met het tijdig uitserveren.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance met zeer vriendelijke en meedenkende bediening. Kindvriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Nike S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was heel goed van kwaliteit, de bediening was vriendelijk.
Het was gezellig, smaakvol en komen zeker nog een keer terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017