Da Verdi

Dommelstraat 29 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Da Verdi

Restaurant Da Verdi in Eindhoven serveert de heerlijkste authentieke Italiaanse gerechten. Zo geniet je van diverse pizza's en verse pasta's maar kun je ook kiezen uit verschillende vis- en vleesgerechten uit de Italiaanse keuken.

Alle gerechten worden met dagverse, pure en authentieke ingrediënten bereid en geven je daardoor een unieke smaak. Zo geniet je van een fijne sfeer met Italiaanse muziek, overheerlijke gerechten en een goed glas Italiaanse wijn wat de avond compleet maakt.

Waan je voor een avond in het mooie Italië tijdens een heerlijk diner bij restaurant Da Verdi in Eindhoven.

Meer informatie over restaurant Da Verdi

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Da Verdi

Gerhard O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
dit is echt genieten. heerlijk eten in een zeer goede sfeer. Prettige bediening. Kortom zoals een Italiaans restaurant moet zijn. Wij komen beslist weer terug.
barry V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Service was uitstekend. Het personeel was niet opdringerig maar wel snel aanwezig Waneer nodig.wij komen zeker nog eens terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het restaurant doet wat rommelig aan door de beperkte ruimte, maar we hadden een gezellige zitbank dus geen last van doorloop. Als voorgerecht hadden we een vleesplankje. Prima, maar vooral de opmaak kan een stuk leuker / luxer. Hoofdgerecht was ossenhaas. Iets te ver doorgebakken maar nog altijd goed eetbaar dus heb deze niet teruggestuurd. Prima rode wijnsaus erbij maar ook hier weer zeer minimalistische opmaak: saus, vlees en een klein garnituurtje. Daarlangs een bakje frites en een bakje gemengde sla. Wat positief opviel was de gastvriendelijkheid en de flair waarmee de gastvrouw ons bediende. Ze was scheutig met de wijn en gaf een drankje weg na het eten. Grootste verbeterpunt is de presentatie van de gerechten, waardoor deze goedkoop aandoen.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
we hebben hier heerlijk gegeten. Een restaurant waar je zowel terecht kunt voor een authentieke pizza of pasta maar ook voir meer hoogstaande gerechten.
Wie het niet erg vind om voor kwaliteit een paar euro meer te betalen komt hier zeker aan zijn trekken. verse producten, goede service en uitstekende vlees- en visgerechten zijn wat mij betreft de sleutelwoorden. zeker een aanrader!
Stefan O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Je voelt je er welkom. eten is gewoonweg goed, inrichting zou ik niet voor gekozen hebben maar dat is kwestie van smaak. Gaan er zeker nog een keer "op bezoek".
Marloes R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Verwacht hier geen ultieme topkwaliteit Italiaans eten maar het is zeker heel smaakvol. Aanrader is de calzone en de Mezzanine. Bediening is uitstekend en zeer attent!
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk, gastvrij en gezellig
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Erg lekker gegeten, gezellig restaurant. Kan ik aanbevelen.
Fons, peter, bart S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
het Restaurant maar vooral de bediening geeft je een huiskamer en welkom gevoel. Lekker gezellig en normaal doen. Erg genoten en eten was prima
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We hebben er met 4 personen lekker gegeten en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
Zeker een aanrader als je in Eindhoven iets wil eten.
Stephane H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk verse pasta, vers stokbrood en vriendelijk personeel het is net alsof je in Italië in een restaurant zit
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bij Da Verdi is het altijd een feest: prettige bediening en echt goed eten voor een goed prijs!
M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten.
----------------------------------------------------
----------------------------------------------
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Uitstekend gegeten voor een goede prijs. Service was prima, vriendelijk en vlot.
Carolijn Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Veel keus. Vriendelijk en gastvrij personeel. Het voelt echt als een italiaans familierestaurant. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen. Door de houding van de medewerkers voel je je op je gemak.
Als we in Eindhoven zijn is het zeker voor herhaling vatbaar.
Annedore V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Mijn ouders kwamen hier altijd voordat ik en mijn broer geboren waren. Gister voor papa zijn 54e verjaardag gaan eten. Heerlijk eten. Hele sympathieke bediening en fijne sfeer.

Wij komen zeker weer.
Arrivederci!
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ik ben er nu al +- 7 keer geweest. Ik pak ook altijd dezelfde pasta "El Pesto". Daardoor kennen ze mij ook onderhand. Toen ik weer kwam, werd ik herkend en vriendelijk verwelkomt! Personeel is erg klantvriendelijk, ze doen net die extra service bieden en dat is de reden waarom ik altijd terug kom. Bijvoorbeeld; ik voeg 2 leppeltjes voor onze dame blance, en de ober regelt dat de dame blance in 2e is gedeelt voor mij en mijn vriendin. Top restaurant! "Tot over 2 weken weer Denise" zei de ober ????
Josee Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Kwaliteit van stokbrood kan beter. Verder uitstekend.