Da Tommaso

Peperstraat 10 5341 CZ Oss Nederland Kaart

Over restaurant Da Tommaso

Puur Italiaans is simpel

Bij Da Tommaso zijn de tafels in stijl gedekt en staan de kasten vol met wijn. Hier geen lange ingewikkelde menu's, maar de Italiaanse keuken in zijn meest pure vorm. Plankjes vlees en kaas en echte klassiekers zoals tagliata, parmezan flambé enzovoort. Het restaurant is ruim opgezet en dat zorgt voor fijne akoestiek. Een lot uit de loterij in Oss!

Meer informatie over restaurant Da Tommaso

Maandag en dinsdag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Janhendrik M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekkere gerechten; gezellige sfeer. redelijke prijzen.
Helaas een strenge belerende ober; strijkt tegen de haren in.
Jeroenleestings .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hoorden van vrienden goede verhalen over dit restaurant en die waren helemaal waar. Er hangt een ongedwongen en vriendelijke sfeer. De gastheer verstaat zijn vak en mede dankzij zijn advies hebben we heerlijk gegeten (een plankje) met van alles en lekkere wijn
Het was druk in de keuken maar de eigenaresse heeft de zaak goed onder controle. Wij komen zeker terug. Prijs kwaliteit was super, we hadden een goed gevuld bord en met dank aan de bediening (en de informele sfeer) echt een avond uit gehad. Echt Italiaans, en vol van smaak.
Yvonne.van.rens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten. Dankzij de wisselende kaart nu van andere gerechten genoten oa. de zwaardvis
Gastvrije sfeer, hartelijke ontvangst!
Trinette S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk een nieuw restaurant in Oss met lekker eten. Vooraf antipasti (plankje), pasta (heerlijk) , entrecote en kaasplankje (veel en lekker) met echt heerlijke bijpassende wijnen. Vier personen, 320 euro.
Trinette S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met lekkere wijncombinaties.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
heerlijk gegeten , vooral het " iets lekkers" plankje met allerlei verschillende antipasti en het hoofdgerecht waren erg smakelijk. Ook de wijn paste er op aanraden van ober prima bij.
zeer correcte en vriendelijke bediening met veel kennis van wijn en de gerechten.
we misten alleen een beetje de italiaanse sfeer in het restaurant , daar zou meer aandacht aan besteed kunnen worden maar dat zal vast nog komen!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben lang gewacht op het voorgerecht. De gerechten waren lekker maar sober.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten. Mooie en smakelijke Italiaanse gerechten. Erg fijn dat er voldoende ruimte is tussen de tafels en er een goede akoestiek is. De jonge bediening aan onze tafel was weliswaar vriendelijk en behulpzaam, maar nog wat onbeholpen. Duidelijk (nog) niet goed thuis in de etiquette zoals dames eerst en het juist opdienen en afhalen van de borden.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Dit nieuwe restaurant is een verrijking voor Oss. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar toch was er keuze genoeg en de kwaliteit van het eten was werkelijk voortreffelijk. We hebben veel gerechten gedeeld, en het was voor de attente bediening geen probleem om dan voor ons allemaal bordjes neer te zetten. Twee suggesties toch, ter verbetering: wij hadden het prettig gevonden om een karaf kraanwater te kunnen bestellen, eventueel tegen vergoeding. En de buitenzijde van het pand mag wat meer 'smoel' krijgen, zodat ook anderen de gang naar dit fijne restaurant kunnen maken.
Peterm7 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met zijn vieren Eerst gezellig buiten een aperatiefje met lekker brood en heerlijke olijfolie. Daarna van die heerlijke bruschetta's en vervolgens spaghetti, mosselen en supermalse kippenspiesjes. Als dessert hadden we een smakelijke pannacotta rijkelijk overgoten met limoncello.
Het was helaas te snel weer tijs om te gaan.
Yvonne.van.rens .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke gerechten, goede prijs/kwaliteit verhouding, gastvrije bediening. Absolute aanrader voor de liefhebbers van Italiaans eten.
+ Een aanwinst voor Oss!
Tweetellen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Aanwinst voor Oss!
Fantastische bruschetta's en zelden zulke malse, niet droge, kippespies gegeten.
Ook de pasta was verrukkelijk !
Desserts (nog) niet geprobeerd, volgende keer!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekkere Italiaanse vleeswaren, kaas en koffie in een mooi klein winkeltje.
Aparte vleesverpakking.... prijs - kwaliteit goed.
Nog nooit gegeten, honden zijn niet toegestaan vandaar.