Da Stefania

Wijkstraat 47 9901 AG Appingedam Nederland Kaart

Over het restaurant Da Stefania

Italiaans familiegevoel

Liefhebbers van de authentieke Italiaanse keuken zijn bij Da Stefania aan het juiste adres. Dit restaurant is een echt familiebedrijf en dat is te merken aan de sfeer. De roots van deze familie liggen in Sardinië en daar is dan ook de nadruk op gelegd in de gerechten en de wijnen. Kom een avondje genieten van de heerlijke verse gerechten en laat je meenemen door het Italiaanse familiegevoel.

Meer informatie over restaurant Da Stefania

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

H.W. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
(Weer) lekker gegeten.
Bij de calamares misten we een sausje maar ze waren prima!
De tiramisu van het AH-menu was helaas op maar werd vervangen door een heerlijk ijstaartje.
Al met al zeer tevreden...
Gieneke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening. Een aanrader!
???????? Komen zeker nog een keer. Zijn met de Aktie van AH geweest. 2.menu's. Vis en vlees. Allebei heerlijk!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ook met AH actie heerlijk gegeten. 3 gangen menu met zorg bereid. Kundig en uitermate vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.
jan_horse .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het eten in dit restaurant is erg goed qua smaak en volume. Alleen had de temperatuur van de hoofdmaaltijd wat hoger mogen zijn. Het voorafgerecht en toetje zijn uitstekend! Zoals het in een Italiaans restaurant betaamt, is de ruimte aan tafel niet al te ruim voor een "gezonde Hollander". (Positief bedoeld!)
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zijn hier vaker geweest en in vergelijking tot voorgaande keren was het super slecht. het menu stond niet op een kaart maar werd ons even snel verteld en ook nog zonder de prijs er bij te noemen. De wachttijd op het hoofdgerecht was meer dan drie kwartier en dit bestond uit een paar varkensfiletlapjes overgoten met champignonsaus en een paar gebakken aardappeltjes en een paar sommige te lang maar het merendeel te kort gegrild. het voorgerecht bestond uit een goedkope carpaggio en het nagerecht was een klein stukje tiramisu. Al met al moest ik hier € 35,00 pp voor betalen. gelukkig had ik mijn Ah spaarkaart maar een weder bezoek zal er zeker niet van komen want de prijs kwaliteit verhouding is totaal zoek.
H.W. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Met AH-menubonnen prima gegeten!
Vriendelijke en correcte bediening. Compliment !!

Opvallend detail: buitengewoon keurige toiletten.
willemoosterveld .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Alles was even lekker.voorgerecht hoofd en nagerecht.
We hebben heerlijk gegeten, in een sfeervol restaurant.
We hadden heerlijke pizza,s en snel bereid.
De messen zijn echter niet echt om pizza,s mee te snijden.
henk.bleker .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Al het eten was lekker, glutenvrij was ook lekker , goed verzorgd en een vlotte bediening.

Hier zit je niet urenlang te wachten.
henk-j-mulder .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het voorgrecht was uitgebreid.
Ossehaas met champignonsaus was heerlijk.
Nagerecht meerdere smaken ijs heerlijk.
Vlotte en prettige bediening.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
van te voren hebben we aangegeven met vier volwassenen en twee kinderen in de leeftijd 5 t/m 10 te komen. Onze plaats werd aangewezen en we kregen een klad papiertje met italiaanse namen er op, we konden daar uit kiezen. Daarna hebben we bijna 1 1/2 uur op onze voorgerechten moeten wachten,we gaven nog aan dat de pizza voor de kinderen wel sneller door mochten komen. De voorgerechten waren heel summier. Daarna het hoofdgerecht was wel te eten, maar het was niet echt verwennerij. Het toetje was niet wat we er van verwacht hadden.Oja decor was SAAI.!!!!!!! Al met al een keer maar niet weer.!!!!!
svroom456 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
We hadden de ahrestaurant aanbiedingen geboekt. We hadden keuze uit 3 variaties, moesten wel allebij hetzelfde bestellen, maar dat stond in de voorwaarden van de actie. We hadden broodjes met kruiden boter vooraf en als hoofdgerecht varkensfilet met champignonsaus en gebakken aardappelen en gestoomde groenten courgette, paprika en aubergine en 2 bolletjes ijs met slagroom.
Prima bediening en we mochten zelf aangeven hoeveel tijd we tussen de gerechten wouden gebruiken.
j.j.kiewiet .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij waren op 3 december bij Da Stefania konden kiezen uit drie menu's, maar je kon ook mixen met de menu's alles was goed bereid, compliment naar de KOK, als voorgerecht hadden wij een broodmandje met lekkere warme broodjes voorzien van kruidenboter. Ik had als hoofdgerecht het vlees menu, mijn echtgenoot had het Pizza menu en als toetje een mooi opgemaakt IJs dessert.( leuke en goede bediening).
Zeker een aanrader.
henk.nieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Alles was correct, warme mensen en klantvriendelijk. Mochten kiezen uit 3 menu's . Kleine aanpassingen waren geen probleem. Een aanrader
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Er werd ons 3 verschillende 3 gangen menu aangeboden voor de AH voucher. 1xPizza menu, 1x Pasta menu en 1x Vlees menu. We waren met 4 personen. 3 hadden vlees en 1 had de pizza. Zag er goed uit en smaakte voortreffelijk. Je werd er zoals altijd ( zijn al vaker geweest ) vriendelijk ontvangen. De zaak heeft onlangs een update gehad en ziet er weer fris en gezellig uit.
rijenkarper1961 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
De verrassing pizza was lekker je mocht zelfs nog zeggen wat je niet lekker vind. En kregen niet allebei dezelfde
en bij het toetje ook kregen niet alle twee het zelfde.
erikafolkers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Leuk: kiezen uit 3 menu's. We namen iets dat we anders niet zo snel zouden kiezen (scaloppina). Het toetje was heerlijk. Over het wijnassortiment kunnen we niets melden, want daarvan hebben we geen gebruik gemaakt: we namen beiden fris .De bediening was prima. De aankleding van het restaurant vonden we niet echt bijzonder.
k.prak .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Zeer rumoerige locatie. We konden elkaar en de bediening bijna niet verstaan. Het eten was redelijk, maar we mochten maar uit 3 speciaal samengestelde menu's kiezen. En daar kwamen we eigenlijk niet voor.
Allegonda H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
We hebben lekker gegeten konden kiezen uit 3 menu s. Dames van de bediening erg vriendelijk de zaak is qua interieur er op vooruit gegaan
mariannesnitjer55 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het eten was goed en mooi gepresenteerd. De bediening was goed, snel en vriendelijk. Het nadeel vind ik dat je als 2de persoon moet nemen wat de 1ste ook neemt. Daar is geen keuze in. Maar ze hebben speciaal voor de aktie 3 menu's samengesteld waar je uit kunt kiezen.
janenanneke2 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hoi,
Ik vond het jammer dat we zelf de pizza niet uit konden zoeken.
Ook vond ik het raar dat je beiden het zelfde menu moest nemen.
Wat zit daar nou voor exstra werk in?
Terwijl ze 3 menu hadden met de AH actie.
We proberen het misschien nog een keer.
Gr Anneke