Da Sebastiano No.2

Laan van Meerdervoort 214 2517 BK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Da Sebastiano No.2

Romantische sfeer, heerlijk eten

Na een warm onthaal voel je je hier direct thuis. Laat je overdonderen door vier excellente gangen. Dit is Italiaans eten zoals het hoort te zijn. Verder een erg romantische plek, ideaal voor een intiem diner.

Meer informatie over restaurant Da Sebastiano No.2

Anhero .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het was heel gezellig en een vriendelijke en persoonlijke ontvangst met onze moeder van 91 jaar oud. Een onvervalste italiaanse ambiance !
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Ik hoef hier niet veel woorden aan te besteden. Voortreffelijke pizza (met rosbief en schapenkaas), voortreffelijke lasagne, voortreffelijke wijn en voortreffelijke koffie. Tikje jammer alleen dat de eigenaar een beetje 'pushy' is, om maar een goed Nederlands woord te gebruiken (we besloten na flink aandringen van zijn kant een voorgerecht te nemen om te delen en kregen er toen twee in onze maag gesplitst, wat dus niet de afspraak was). Verder geen klachten: prima restaurant in de mooiste buurt van Den Haag.
Antoinette85 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Redelijk eten, beetje aan de prijs voor wat je ervoor krijgt.
Pizza was niet goed, en mijn vis was niet helemaal volgens verwachting.
Service was prima.
BULBLA .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Geweldige tent ! Om te beginnen was de inrichting erg origineel en gezellig aangekleed.
De eigenaar en bediening zijn echte Italianen en je wordt zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.
De bediening was perfect, wanneer je hem nodig had hoefde je alleen even te kijken en hij kwam al direct aanlopen. Tussendoor niet aan je lot overgelaten worden en zonder drinken komen te zitten, maar ook niet overdreven opdringerig continu vragen of alles naar wens is.

En dan het eten... verse ingrediënten en zeer snel (vers) klaargemaakt.
Echte Italiaanse smaken, en na afgelopen zomer in Italië te hebben vertoefd kan ik dit meten met dit restaurant. De prijs viel reuze mee. Ook voor mensen met een kleinere portemonee valt hier uitgebreid te eten. Zo heb je een (voorgeschreven) 3-gangen pastamenu voor nog geen €15.- ! En zeer variërende wisselende hoofd- en voorgerechten waar je uit kan kiezen.
Op Vrijdag- en Zaterdagavond kan je tussen 22:00 en 23:00 voor 5 euro per pizza afhalen.
Dit ga ik zeker nog proberen want de pizza's die voorbij kwamen roken en zagen er heerlijk uit !
Aan .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Viel erg tegen na alle recensies. Mozzarella was niet beter dan pakje uit supermarkt. Caesar salade bestond uit paar doorgekookte bonen, paar stukjes ansjovis, croutons vermoedelijk uit een zakje en 1 cherrytomaat. Waar was de parmezaan en de Romeinse sla? Lamsvlees was erg gewoontjes voor de prijs en pasta was niet gaar. Wel vers weliswaar. Laat ik positief afsluiten, de pizza was goed. Dus geen tweede keer voor ons.
Micha B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk formaggi hoofdgerecht, maar de tiramisu als dessert is een absolute topper qua smaak en vormgeving. Heel aardig, behulpzaam en flexibel personeel. Minpuntje is, dat hetzelfde hapje of drankje soms niet tegelijkertijd aan al onze groepsleden werd geserveerd. Prima sfeer en ambiance. Jammer dat er op deze locatie geen ruimte is voor een buitenterras.
Cheera .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Super tent. Geeft je een echt Italiaans gevoel. Bediening praat half ITaliaans. Lekkere rijke pasta's en pizza's. Komen uit zichzelf glazen water brengen. Limoncello van Sebastiano zelf bij de rekening. Heerlijke tent.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We hebben gisteren voor de 3e keer hier gegeten. Het leuke is dat er weer iedere keer nieuwe gerechten op het bord staan. De Eendenborts was zeer smaakvol en ook de pizza's smaakten goed. De forel was niet helemaal volgens verwachting. De rode huiswijn is zeker aan te raden.
Armand_zuidvogel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Deze week voor de derde keer bij Da Sebastiano 2 gegeten. Dit keer met mijn vrouw, zoon en schoondochter. Na de hartelijke begroeting door de eigenaar, die ons van de vorige keren herkende, had ik het gevoel dat de avond niet stuk kon gaan en die verwachting bleek uit te komen. Allereerst het decor: geen mandflessen of andere prullaria, maar een strakke, Noord-Italiaanse uitstraling, helemaal naar onze smaak. Dan de vriendelijkheid van de eigenaar en van de bediening. Vanaf het begin ging alle aandacht naar ons uit en we voelden ons echt als gasten behandeld. De huiswijn bleek de beste wijn die ik ooit in een Italiaans restaurant heb gedronken - voor mij als bescheiden wijnkenner een waar genoegen. Belangrijk was dat de keuken desgevraagd rekening hield met de voedselallergie van mijn schoondochter: de voor haar schadelijke ingrediënten werden zonder problemen in alle gerechten vervangen door andere. Het eten zelf was meer dan voortreffelijk: van de onovertroffen antipasti tot en met de heerlijke zelfgemaakte dolci. Vlees vis en kruiden: alles was even vers en puur van smaak. Bij de koffie een limoncello van het huis en ook ons afscheid later die avond verliep weer in warme, hartelijke sfeer. Reden voor ons om hier nog vaak terug te komen. Da Sebastiano is niet echt goedkoop, maar onder de eersteklas Italiaanse restaurants wel één dat met kop en schouders boven de andere uitsteekt. Dank Sebastiano!
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Eigenlijk kom ik hier alleen om pizza's af te halen. Maar dat doe ik niet voor niets, ik vind ze namelijk super. De pizza's worden vers voor je gemaakt en als je nog even moet wachten op je pizza krijg je meestal een hapje van het huis aangeboden. Goede prijs, goede pizza, hartelijk ontvangst!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Meer dan een jaar geleden heb ik hier een keer echt minder gegeten, maar afgelopen week was het eten weer helemaal okee! Dit komt erg in de buurt van een (h)eerlijke Italiaanse trattoria in Toscane. Ook het eenvoudige, maar daardoor gezellige decor doet Italiaans aan.

Sebastiano zelf is een fantastische gastheer, maar de jongere ober is hooghartig en verveeld. Rollende ogen als je hem niet verstaat - zeer ongastvrij en erg vervelend.

Wat ik een groot nadeel vind is dat als je een voor-, hoofd- en nagerecht neemt de prijs behoorlijk oploopt (er zijn geen menu's). Voor hetzelfde geld eet je in 1 van de betere restaurants in Den Haag.

Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
We werden hartelijk ontvangen door een van de obers. Decoratie is niet veel bijzonders, maar ziet er huiselijk uit. Wij voelden ons al snel thuis. Personeel is vriendelijk en heeft een goede timing. Ook werd netjes gevraagd of wij na het tussengerecht wilden wachten op het hoofdgerecht. Het meest bijzondere is wel dat Sebastiano zelf langskomt met een krijtbord met het kenu erop. Behalve de 3 ronden op het krijtbord hebben wij ook nog een tussengerecht genomen (verse pasta met roomsaus en truffel). Verse pasta is echt een aanrader! Verse tartaar als voorgerechg werd aan tafel klaargemaakt en was heerlijk. Ook een blanke kalfs entrecote en lamshaas waren goed voorbereid. Tiramisu en chocolade soufflé als toetjes maakten de avond compleet.
Estate .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Een erg prettig restaurant met aardige heren in de bediening, heerlijke pizza's en mooie Italiaanse gerechten, een persoonlijke touch en een relaxte sfeer. Goed toeven!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Het begon goed met de antipasti, zagen er mooi uit en smaakten prima. Sebastiano had ons de hoofdgerechten uitgelegd met het inmiddels befaamde schoolbordje. Er was keuze uit bereidingen van varkens, rund en kippenvlees.

Het smaakte goed, was voldoende. Maar toen ik het gerecht op had, vroeg ik mij af of ik nu wel Italiaans gegeten had. Of was het gewoon een mooie smakelijke biefstuk met een roomsausje? De contorni deden ook nogal Hollands aan, gebakken aardappeltjes met aubergine en courgette. Mijn beide disgenoten hadden dezelfde gedachten omtrent de kipbereiding. Conclusie: misschien toch liever een wat uitgebreidere uItleg op een kaart in plaats van de wat schorre stem van de eigenaar. We besloten met een glaasje limoncello, waarna het huis er een tweede aan toevoegde. We gingen daardoor en de straffe Salice Salentino wat wankel huiswaarts, maar we hoefden gelukkig niet ver.
Markmarkmark .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Zoals altijd kwam de gastheer met het schoolboordje de gerechten toelichten. Wij zijn begonnen met antipasti welke o.a. bestond uit champions in knoflooksaus en parmaham en meloen. Daarna het hoofgerecht. een filetta, een zeer malse biefstuk. Op de achtergrond, zachte Jazzmuziek.

met vriendelijke groet,
Mark
Leo P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Net terug van ons bezoek aan Da Sebastiano, zoals altijd weer héérlijk gegeten.
Een zeer vriendelijke ontvangst en fantastische bediening.
Alle gerechten zijn bij Sebatiano fris, vers en mooi opgediend, een lust voor het oog.
En natuurlijk na de maaltijd de lekkere limoncello van het huis.
Een koffie toe en weer voldaan naar huis. Tot de volgende keer!
Catherine B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
I was very dissppointed by this restaurant considering it's reviews. We ordered a vegetarian pizza which was covered in over-cooked vegetables. The broccoli was so over-cooked that it disolved in your mouth. The asparagus and aubergine on the pizza were limp and wet and the mushrooms were rubbery. It seemed as if the pizza was just using up all of the left over vegetables in the kitchen and it was most unpleasant.

We complained and the pizza was taken back. We had vitello tonata instead which was nice but we were left with an unhappy feeling, as if we had been troublesome guests. I only complain if something is very bad but i was made to feel as if i was being difficult by the staff.
CFJ .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Heerlijk gegeten, misten bij grand dessert alleen de panna cotta (zijn dus al eens eerder geweest). Bediening attent en goed.
Voorburgers .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Onze favoriete Italiaan in Den Haag vanwege het authentiek Italiaanse eten! Je kan hier uitgebreid dineren met een proeverij van voorgerechten, een heerlijke pasta en uiteraard tiramisu als toetje, maar je kan hier ook prima voor een pizzaatje langskomen (of afhalen). De bediening is echt Italiaans, maar attent. Het decor is okee, maar het restaurant is ruim genoeg en er heerst een gezellige sfeer.
Petonesa .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Al een paar keer bij Da Sebastiano gegeten en nooit teleurgesteld.
Mooie gerechten met verse en authentieke ingrediënten bereid.
Het menu verandert bijna dagelijks, en er worden zeer mooie wijnen geschonken. Het dessert is ook subliem.
En niet te vergeten de charme van de patroon zelf.