Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Open voor diner 7 dagen per week

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wederom werden wij vriendelijk ontvangen en werden ons de gerechten, welke voor deze actie op het menu stonden, goed beschreven. Zodoende hebben wij een goede keuze kunnen maken en hebben wij heerlijk gegeten. Alle gerechten voldeden aan onze verwachting. Dit was zeker niet ons laatste bezoek aan Da Rosario.
ceeswildenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Door de mogelijkheid om te kunnen kiezen voor óf uitproberen óf "op veilig" wordt duidelijk ingespeeld op de wensen van de klant! Hulde!
Het is voor mij duidelijk dat Da Rosario zich niet van de goedkoopste kant wil laten zien, maar zich wil profileren. En dat is ze bij mij uitstekend gelukt!
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gastvrije ontvangst. Duidelijke uitleg over de AH-actie en de gerechten. Voorgerecht was proeverij van voorgerechten, dan een pizza en ijs toe. Alles smakelijk en leuk opgediend. Lekkere Italiaanse wijn erbij, die werd aanbevolen. Kortom een top-ervaring. Gaan er zeker vaker keer terug.
zedelagh .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zoals gewoonlijk weer alles prima. Heb zelf jaren in Italie gewoond en Da Rosario is en blijft mijn favoriete Italiaans restaurant!
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goede en snelle bediening. AH-menu optie is aanrader! Je kunt dan kiezen uit drie voorgerechtjes. Wij hadden de garnaaltjes, tomatensalade en de drie soorten vlees. Goed van smaak. De pizza's zijn hier altijd prima. Het dessert, dit keer drie soorten ijs, was heerlijk en precies voldoende.
Esma A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wat een geweldige tent! Snap niet dat ik deze nooit eerder heb opgemerkt. Vriendelijk personeel, eten was heerlijk, service perfect! Hier kom ik gauw weer terug. Er hangt een goede sfeer niet alleen onder het personeel maar ook onder de bezoekers. Erg vriendelijk allemaal. Tot gauw en keep up the good work. Een super tevreden klant. Heb gister enorm genoten.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Kwaliteit! Heerlijk gegeten, fijne sfeer en zeer attent personeel! Zoals altijd bij dit restaurant weer een perfecte avond gehad.
Arbor .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een prettig restaurant met alert personeel en lekkere gerechten.
De pizza's zijn altijd goed van kwaliteit en de bediening is prima.
w.wurpel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten alles was even goed, zowel voor, hoofd en nagerecht. Vriendelijke bediening. Top restaurant. Echt een aanrader.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Klein Italiaans restaurant dat van binnen leuk is ingericht. Perfecte service en goede kwaliteit eten. Een aanrader tov veel andere Italiaanse restaurants. Heb je nog pizza over, dan mag die gewoon mee, dus eet je niet onnodig vol.
Francisca-Haan .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijke mosselen gegeten. Ook de kazen waren erg lekker. Betrokken bediening. Goede witte wijn. Rustige ambiance. Geen harde muziek.
H P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten is prima, het restaurant straalt gezelligheid uit en het personeel is top!!
Een echt aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We werden gastvrij ontvangen. Omdat we hadden gereserveerd werden we direct naar een tafeltje begeleid.
We hadden het Albert Heijn-restaurantactie geboekt. Het menu werd goed toegelicht en was verrassend en erg lekker. Kortom voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Uitstekende service, compliment aan medewerkster, zij deed er alles aan om ons een leuke avond te bezorgen.
Deskundige uitleg over te kiezen gerechten en combinaties die mogelijk waren.
Komen zeker spoedig nog een keer terug.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier krijg je kans om nog de authentieke Italiaanse (Siciliaanse) smaken te ervaren. We hebben genoten van het eten en de persoonlijke service.
Kate K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten, goede wijn, vriendelijke bediening. Iedere keer weer prima in orde
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gisteren met zes personen heerlijk gegeten. Goede service en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant met prettige sfeer
E. K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Ruime keuze uit pizza's. Bediening erg behulpzaam en vriendelijk! Een zeer geslaagde avond gehad.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk! De inrichting was eenvoudig maar stijlvol. Zelf vind ik dat het leukst!