Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

c.witter .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker gegeten, fijne ontvangst, erg vriendelijke bediening. Er werd goed rekening gehouden met onze dieetwensen. Kortom een heerlijk avondje uit
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Enthousiaste bediening en lekker eten. Waren niet te beroerd wat tafels te verschuiven opdat in de nieuwe opstelling een kinderwagen kon staan. Wachttijd tussen de 'gangen' was precies goed ondanks de drukte (op maandag!). Kortom, voor herhaling vatbaar.
marinakluijt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al vanaf de opening, ruim 30 jaar geleden, komen we er regelmatig. In al die jaren 1 x een slechte ervaring, verder altijd top!
H P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima bediening, weten wat service is. Gezellig restaurant. Een echte aanrader dat voor ons zeker voor herhaling vatbaar is
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten in dit levendige Italiaanse restaurant. De bediening was ontzettend vriendelijk, redelijk attent en een tikkeltje druk (door de volle zaak). Het voorgerecht was oke (trio van Italiaanse vleeswaren en een salade caprese). De hoofdgerechten en de toetjes waren goed van smaak en qua prijs.

Zeker een gezellige tent om vaker te komen; niet een Italiaan waar je heen gaat voor de romantische sfeer.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Omdat wij de vorige keren bij 'Rosario' ook zeer goed hebben gegeten zijn wij wederom voor ons jaarlijkse etentje met familie bij 'Rosario' gegeten. Een duidelijke uitleg van het menu, goede kwaliteit van het eten, prachtig opgemaakte borden, kortom een heerlijke avond en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
c.venema49 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
het eten was heerlijk,de bediening vakkundig en servicegericht.Een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader voor een ieder voor een gezellig avondje uit.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegetengastvrij ontvangen,goede bediening.
We hebben een leuke avond gehad en blijven klant.
Namens de fruituinenjoffers,
Tonnie.
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vrolijke, aardige bediening. Je merkt dat ze ervaring en passie hebben. En het eten is altijd goed. Decor wat tacky om te zien, maar ik houd er van.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Voorgerechtjes waren erg lekker, heel fijntjes van smaak. Als hoofdgerecht pizza Tonijn en Ham/Salami. Erg lekker, zoals een pizza bij de Italiaan hoort te smaken :)
Nagerechtjes waren lekker maar niet zo ons ding.
En een goed lekkere fles wijn stond op tafel, Pinot Grigio.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Plezierige ontvangst, goed brood en olijfolie vooraf, een nogal vullend voorgerecht (gesmolten Italiaanse kaas met knoflookolie), goede bereide St. Jacobsschelpen. Al met al een 8.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldige avond in een toprestaurant met heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening.Komen zeker nog een keer gezellig eten.
rijken .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten,vooral de proeverij van voor en nagerecht. Gezellige, correcte bediening!
Kortom voor herhaling vatbaar.
Desiree F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk, temeer dat we er vaker waren geweest, mijn entree was uitstekend,
van mijn vrouw minder, de meloen was niet rijp veel te hard jammer, ze kon het omruilen, dat deed ze niet
later had ze daar spijt van.
Voor de rest hebben we er lekker gegeten uitstekend zelfs.
De bediening was uitmuntend,
We komen er graag weer terug.

Henk en Josien Hoogenes
messchaere .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH-zegelactie. De keuze is ruim en de bediening heel vriendelijk. Toen wij last hadden van de koude luchtstroom werd deze meteen uitgezet. Prima, er wordt dus geluisterd naar je wensen. Het interieur is knus en gezellig en met mooi weer is er buiten ook plek. We zijn hier al vaker geweest en we komen zeker terug!
Cato1976 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Net heerlijk gegeten via de ah restaurantactie.
Helaas is onze avond wel een beetje verpest door de extreme drukte die ze op dat moment hadden.
De bediening was wat chaotisch en rommelig.
We hebben ongeveer anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht en het dessert liet ook erg lang op zich wachten.
We hebben ruim drie uur gezeten.
We hebben geen coulance gehad op het extreem lange wachten. Er werd zelfs gevraagd of we echt niet meer gedronken hadden.
a.vanliere .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige inrichting, " kleinschalig en prima eten!
Enthousiaste bediening!
Zou iets zakelijker Mogen.
Voldoende privacy!!
Hilde N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening en lekker gegeten. AH-menu is ook prima! Je mag alle pizza's kiezen. Prijs-kwaliteit is goed.