Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Open voor diner 7 dagen per week

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Rosario

Blanchefort_ .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
12 November hier gegeten met de beroemde jazz zangeres Monique Rappa. Zoals altijd was het eten weer helemaal uit de kunst en het contact met het bedienend personeel was weer zeer aangenaam. De mensen hebben echt verstand van zaken en zijn gastvrij. Ik heb het al vaker gezegd en ik blijf het zeggen; dit is een toprestaurant. Je bent niet goed bij je hoofd als je hier niet voor omrijdt.
Marga L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke, zeer vriendelijke bediening. Druk, maar erg gezellig!
Is ons goed bevallen.. Zullen zeker vaker gaan.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Lekker pizza gegeten en een prima bediening. Wij komen hier al jaren.
Kaart heeft mooie gerechten en menu's. Een echte aanrader!
Dimitri D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Echt lekker gegeten.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was erg warrig. Je bestelt voor het hoofdmenu een kaas fondue krijg je eerst het hoofdmenu.
Zeg je er wat van gaan ze netjes terug naar de keuken met de gerechten.
Komen ze terug is de helft er niet meer
of we als nog iets anders willen bestellen gaan akkoord met compensatie is het eten koud geworden.
Ne voor ons nooit meer
wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
prima gegeten met onze kleinzoons met de AH aktiebonnen
vriendelijke ontvangst maar met een volle zaak kan er wel een persoon inde bediening bij
BoekD .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Je lijkt terug in de tijd te gaan bij Da Rosario maar dat is eigenlijk ook wel weer leuk. Hebben er met z’n vijfen meer dan prima gegeten. Vriendelijke bediening.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima service, goede uitleg m.b.t menu gemoedelijke sfeer, lekker gegeten
Vroeger ook gegeten, restaurant houdt zich goed staande tussen de moderne concurrentie
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah actie prima gezellige uitleg zeer vriiendelijke bediening je voelt je echt welkom wij hadden de cocquilles vis oa vd dag garnalen spiezen vooraf echt aan te raden
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
erg leuke avond gehad en complimenten voor de ontzettend vriendelijke, nette en spontane bediening! Dat kom je in Amsterdam niet meer zo vaak tegen.
Gosia P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het restaurant Da Rosario in Hoofddorp zou ik aan iedereen aanbevelen!We hebben lekker gegeten! Goede adres voor pizza's en pasta's! Gezellig! Voor herhaling vatbaar!
c.witter .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We vonden het een heel leuk intiem restaurant met aardig personeel. Is een aanrader
Als we in de buurt zijn zouden we er zeker nog eens gaan eten.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker gegeten, fijne ontvangst, erg vriendelijke bediening. Er werd goed rekening gehouden met onze dieetwensen. Kortom een heerlijk avondje uit
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Enthousiaste bediening en lekker eten. Waren niet te beroerd wat tafels te verschuiven opdat in de nieuwe opstelling een kinderwagen kon staan. Wachttijd tussen de 'gangen' was precies goed ondanks de drukte (op maandag!). Kortom, voor herhaling vatbaar.
marinakluijt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al vanaf de opening, ruim 30 jaar geleden, komen we er regelmatig. In al die jaren 1 x een slechte ervaring, verder altijd top!
H P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima bediening, weten wat service is. Gezellig restaurant. Een echte aanrader dat voor ons zeker voor herhaling vatbaar is
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten in dit levendige Italiaanse restaurant. De bediening was ontzettend vriendelijk, redelijk attent en een tikkeltje druk (door de volle zaak). Het voorgerecht was oke (trio van Italiaanse vleeswaren en een salade caprese). De hoofdgerechten en de toetjes waren goed van smaak en qua prijs.

Zeker een gezellige tent om vaker te komen; niet een Italiaan waar je heen gaat voor de romantische sfeer.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Omdat wij de vorige keren bij 'Rosario' ook zeer goed hebben gegeten zijn wij wederom voor ons jaarlijkse etentje met familie bij 'Rosario' gegeten. Een duidelijke uitleg van het menu, goede kwaliteit van het eten, prachtig opgemaakte borden, kortom een heerlijke avond en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
c.venema49 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
het eten was heerlijk,de bediening vakkundig en servicegericht.Een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Een aanrader voor een ieder voor een gezellig avondje uit.