Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
SandraGerard .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met AH actie, we mochten van de kaart kiezen , nadat we dat gevraagd hadden. Ze gaven een korting. Prima geregeld. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De atmosfeer is relaxed en vriendelijk. Het personeel heeft tijd voor een praatje en dat geeft een gevoel van warmte en vertrouwen. Je ziet dat het personeel plezier in het werk heeft. Het eten is heel goed met verse producten en eerlijk voedsel. De hoeveel en prijs is ook in orde. Kortom, er is niets negatiefs te melden.
Mascha P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in een van mijn favoriete restaurants. Het is er gezellig, er hangt een fijne/rustige sfeer en het eten is geweldig!
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zelf woon ik in Hoofddorp maar had hier nog nooit gegeten, wat een leuke verrassing was dit! Leuk klein restaurant, typisch Italiaans, klein maar prettig ingedeeld, super vriendelijk personeel, keurige gastheer en heel lekker eten! Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, je kan hier voordelig eten.
Note; wat een leuke actie is vanuit het restaurant is dat zij een aangepast wijnarrangement hebben wat aansluit op de AH restaurantactie voor € 10,- pp. Hier is goed over nagedacht!!
Da Rosario is een aanrader!!
Rijken .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten tegen een prima prijs met vriendelijke bediening ! Kom niet aan 120 tekens, kan nl ook kort en bondig mijn reactie geven!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een hele vriendelijke ober. Voor mij is het verder het allemaal net niet. Voelt alsof je in een clubhuis of een speeltuingebouwtje binnenkomt. Menu is net niet zoals aangegeven. Wijn is net even anders als wat er op de kaart staat. Eten is amateuristisch klaargemaakt. Nogmaals wel heel vriendelijke ober.
Lcg.redeker .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisterenavond met de AH zegels geweest. Prima gegeten! Als voorgerecht de carpaccio. Deze heb ik wel eens beter gehad, maar het hoofdgerecht was verrukkelijk! We hadden de gevulde pasta met peer en kaas, een heerlijke combi. Ook het toetje, de parfait was voortreffelijk. De bediening was super vriendelijk en snel. Ook de eigenaar kwam nog een praatje maken. De wijn was goed en bij de rekening de snoepjes heel lekker! Ik zou er best nog eens terug willen komen.
Brigitte1982 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten en we komen zeker vaker. De bediening was in orde en het kleinschalige in het restaurant is ook erg fijn.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Al een paar jaar niet meer geweest, maar heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk. De pizza hebben een fijne dunne bodem en de kaart geeft genoeg keuzes.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Degelijke gerechten van degelijke kwaliteit, niet hoogstaand. Er zouden wat meer pasta gerechten op de kaart mogen staan. Kwaliteit van de pizza's is uitstekend maar de prijs wel aan de hoge kant.
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ontvangst was zeer hartelijk en drankjes kregen we vrij snel. Al was de keuze beperkt (weinig drankjes zonder prik, geen verse jus).
Voor- en Hoofdgerecht kwam erg snel achter elkaar. Kregen daardoor het idee snel weg te moeten. Het nagerecht hebben we daarom uitgesteld, maar werd ons net even teveel gevraagd, waardoor we meer en meer de bevestiging kregen dat we snel weg moesten.
Wel erg lekker eten en goede porties en vriendelijk personeel!
Ellen.en.ben .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Druk restaurant met matige akoestiek, daardoor wat onrustig. Niet alle gerechten op het menu voor AH actie waren aanwezig. Er werd een goed alternatief geboden. Was een prettige avond
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg goede bediening, zeer vriendelijk, heerlijke gerechten. Hebben echt hun best gedaan! Voorgerecht keuze uit 2, hoofdgerecht van kaart, en toetje ook keuze uit 2. Het enige mindere vond ik dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan waardoor je de gesprekken van de buren hoort.
Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We moesten even wachten op onze tafel en krgen voor dit "ongemak" een drankje van het huis. Niet nodig maar wel heel attent. Heerlijk gegeten, superaardig personeel... echt een avondje uit... tot de volgende keer Da Rosario!!!
Anne-Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We kwamen aan en het personeel was zeer vrolijk. We kregen een duidelijke uitleg van een menu. Menu van de maand was er niet dat was een AH menu maar daar voor hadden we niet gereserveerd.
Zo wel hoofd menu als na gerecht werd snel op tafel gezet. Kwaliteit was uitstekend.
Bij het toetje vroegen ze ook of het smaakte. Ze waren nog aan het experimenteren met hoe veel siroop en likeur

Hele goede service en een goede prijs voor pastasalade pizza's en toetjes.
Zedelagh .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zelf jaren in Italia gewoond. Da Rosario serveert o.a. authentieke Italiaanse gerechten, die heerlijk zijn. Bediening zeer vriendelijk.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Lekker gegeten in leuk gezelschap, prima bediening.
Olivia K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Samen met gezin met AH menu naar deze tent gegaan. De Proeverij was 3 kwart vlees. Hiervoor kreeg ik wel een uitzondering , oftewel ik kreeg alleen het vegetarische deel. Het brood was iets te knapperig en de mozerella was een beetje flauw. Daarna had ik de Spaghetti Pesto Die was heerlijk. Maar het gekke was, het rook naar munt dat trok mij niet echt aan. Het was wel een beetje teveel maar wel lekker, zoals ik al zei. Het eindgerecht, Zelf had ik de Pistache parfait gekozen. Deze was uitmuntend lekker, Maar ze zeiden dat het geen ijs was. Maar proefde wel héél verdacht naar ijs. Toen ik naar de wc's boven ging, Zag ik een wasmachine. Ik wist niet wat ik zag. Heel bijzonder. De bediening was vlot , Maar voor het nagerecht moesten we wat langer wachten. Het snoepje achteraf was wel lekker. En het decor, Er was niks bijzonders aan. Maar er zat weel een klein beetje kunst in.
BedanktRob .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met het hele gezin het AH menu. Voorgerecht "Proeverij" was prima, de Carpaccio iets minder, die heb ik weleens beter gehad. Hoofdgerecht FIOCHETTI gevuld met kaas en peer was echt heerlijk, vooral door het sausje. Die moet je een keer geproefd hebben! De Spaghetti Pesto van mijn tafelgenoten vond ik een beetje droog. De pizza's waren wel weer prima, maar te groot voor onze kids. Die hadden aan een halve genoeg gehad. Nagerechten Proeverij en Pistache parfait waren bijzonder lekker.
Bediening redelijk vlot en vriendelijk. Wel opvallend dat ze aan 1 hand een plastic blauw schoonmaak handschoentje dragen. Alsof ze net de wc hebben schoongemaakt. Dat zie ik dus liever niet aan tafel. Verder moesten we lang wachten op het nagerecht vanwege stress in de keuken; het was erg druk bij de afhaal en daar was de voorraad niet op berekend, werd ons verteld. Bestellingen en rekening opmaken gaan nog met de hand. Helaas kwam ik er bij thuiskomst achter dat de gemengde salade twee keer op de rekening stond.
Het restaurant is erg intiem, het decor kan echter wel een facelift gebruiken; het doet erg gedateerd aan. En waarom geen muziek in het restaurant? Wat dacht je van Bocelli? Hier valt nog wel wat te verbeteren. Echte afknappers vond ik de vochtplekken in het systeemplafond, de wasmachine in het WC voorportaal, en ook de WC zelf die scheef, oud en niet fris overkomt. Als het mijn tent was zou ik daar eens wat in investeren.
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heel erg lekker en bijzonder. Geen standaard gerechten, echt over nagedacht. Wij waren met de ah bon en het menu was heel goed. Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader.