Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Open voor diner 7 dagen per week

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
rijken .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, prima , enthousiaste bediening. Zitruimte in de nis te krap. Als je niet al te slank bent dan zit je met je buik tegen de tafel.Is niet eetlust bevorderend.
tine B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten prettige sfeer
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
het was erg druk. de bediening was maar met zijn tweetjes. ze waren super vriendelijk, echter een klein beetje zachter alle details van de tafels met elkaar doorspreken zou ik prettiger ervaren. ik werd er zenuwachtig van. voelde zo hun druk. eten was zalig!! goede smaken.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik heb heerlijk gegeten. Moest alleen jammer genoeg erg lang wachten op het voorgerecht. Nadat we het hebben gevraagd bij de serveerster kregen we te horen dat de keuken ons bonnetje over het hoofd had gezien. Afgezien hiervan heb ik een super gezellige avond gehad.
Begoña G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker eten. Klein restaurant maar een gezellige sfeer.
jgmulder M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De sfeer is informeel en de eigenaar heeft persoonlijke aandacht. Hij neemt initiatief en past gerechten aan.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima gegeten met een speciaal keuze menu binnen de AH akte met mogelijkheden voor kleine aanpassingen.
Fijne bediening met extra uitleg over de geboden spijzen en dranken.
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een feest, heerlijke gerechten met de AH Aktie. Superleuke bediening, eigenaar Giuseppe nam alle tijd om even aan je tafeltje te komen praten. Dit is een écht Italiaans restaurant waar erg goed gekookt wordt! Niet voor niets bestaan ze al sinds 1982 in Hoofddorp! Een aanrader dus! Hoop dat de spaghetti pesto ook op het reguliere menu komt want dat was zooooooo lekker en ik kan het helaas op het menu op de website niet vinden!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben hier een heerlijk 3-gangen menu genomen.
Alles wat verrukkelijk: voorgerecht, hoofdgerecht en toetje.
Enthousiaste bediening.
Echt een aanrader in Hoofddorp.
TvBS V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Positief verrast, heerlijk gegeten. Er werd goed rekening gehouden met ons tempo van eten waardoor we de hele avond gezeten hebben en heerlijk konden bijkletsen. We komen zeker nog eens terug!
Het had iets donkerder mogen zijn waardoor het iets sfeervoller is.
Debbie .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier gegeten van de AH restaurant actie. Alle gerechten zijn super vers en erg smakelijk. De gerechten worden ook aan de tafel goed uitgelegd door de enthousiaste bediening. Om dat het niet al te druk was mochten wij gewoon van de kaart eten. Mijn partner heeft overigens wel het AH menu gekozen en zag er goed uit en was erg smakelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was goed. De bediening netjes en vlot. Alles werd goed uitgelegd. Zonde dat zij geen Risotto hadden, maar het waarom niet, werd ook goed uitgelegd. De proeverijtjes als dessert, vond ik zelf niet zo je van HET. Maar dat is gewoon persoonlijk. Mijn man vond het wel lekker en heeft de mijne ook op gegeten. Hij had ook als voorgerecht proeverijtjes en die vond hij heerlijk. Al met al, prima dus. Alleen dat felle licht in de zaak, vind ik iets minder.
Nénette T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Echt goed italiaans restaurant met authentieke gerechten. Goede kaart met veel gerechten die je bij de gemiddelde italiaan niet op de kaart tegenkomt. Echt een aanrader. Waarschijnlijk het langst bestaande restaurant in Hoofddorp en dat is niet voor niets. De bediening door de eigenaar is fantastisch. De ontvangst, tips en adviezen over de maaltijden zijn van grote klasse.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Da Rosario is een gezellig echt italiaans familierestaurant waar service en aandacht hoog in het vaandel staan.
De bediening is méér dan correct, netjes en geduldig.
Wij hebben enorm genoten van het 'speciale' menu dat voldoende mogelijkheden gaf om uit meerder heerlijke hoofdgerechten te kiezen.
Wij raden Da Rosario aan bij iedereen die dit leest.!!
Eet smakelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met mijn zusje en een ah kortingskaart heerlijk gegeten. Klein restaurant met een gezellige sfeer. Bediening super! Nemen echt de tijd voor hun gasten! Top!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk genoten van het driegangen-AH-keuzemenu. Goede sfeer en vriendelijke bediening, zoals al tientallen jaren. I'll be back.
SandraGerard .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met AH actie, we mochten van de kaart kiezen , nadat we dat gevraagd hadden. Ze gaven een korting. Prima geregeld. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Mascha P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in een van mijn favoriete restaurants. Het is er gezellig, er hangt een fijne/rustige sfeer en het eten is geweldig!
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De atmosfeer is relaxed en vriendelijk. Het personeel heeft tijd voor een praatje en dat geeft een gevoel van warmte en vertrouwen. Je ziet dat het personeel plezier in het werk heeft. Het eten is heel goed met verse producten en eerlijk voedsel. De hoeveel en prijs is ook in orde. Kortom, er is niets negatiefs te melden.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zelf woon ik in Hoofddorp maar had hier nog nooit gegeten, wat een leuke verrassing was dit! Leuk klein restaurant, typisch Italiaans, klein maar prettig ingedeeld, super vriendelijk personeel, keurige gastheer en heel lekker eten! Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, je kan hier voordelig eten.
Note; wat een leuke actie is vanuit het restaurant is dat zij een aangepast wijnarrangement hebben wat aansluit op de AH restaurantactie voor € 10,- pp. Hier is goed over nagedacht!!
Da Rosario is een aanrader!!