Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Amber V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nénette T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Echt goed italiaans restaurant met authentieke gerechten. Goede kaart met veel gerechten die je bij de gemiddelde italiaan niet op de kaart tegenkomt. Echt een aanrader. Waarschijnlijk het langst bestaande restaurant in Hoofddorp en dat is niet voor niets. De bediening door de eigenaar is fantastisch. De ontvangst, tips en adviezen over de maaltijden zijn van grote klasse.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Da Rosario is een gezellig echt italiaans familierestaurant waar service en aandacht hoog in het vaandel staan.
De bediening is méér dan correct, netjes en geduldig.
Wij hebben enorm genoten van het 'speciale' menu dat voldoende mogelijkheden gaf om uit meerder heerlijke hoofdgerechten te kiezen.
Wij raden Da Rosario aan bij iedereen die dit leest.!!
Eet smakelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met mijn zusje en een ah kortingskaart heerlijk gegeten. Klein restaurant met een gezellige sfeer. Bediening super! Nemen echt de tijd voor hun gasten! Top!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk genoten van het driegangen-AH-keuzemenu. Goede sfeer en vriendelijke bediening, zoals al tientallen jaren. I'll be back.
SandraGerard .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met AH actie, we mochten van de kaart kiezen , nadat we dat gevraagd hadden. Ze gaven een korting. Prima geregeld. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Mascha P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in een van mijn favoriete restaurants. Het is er gezellig, er hangt een fijne/rustige sfeer en het eten is geweldig!
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De atmosfeer is relaxed en vriendelijk. Het personeel heeft tijd voor een praatje en dat geeft een gevoel van warmte en vertrouwen. Je ziet dat het personeel plezier in het werk heeft. Het eten is heel goed met verse producten en eerlijk voedsel. De hoeveel en prijs is ook in orde. Kortom, er is niets negatiefs te melden.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zelf woon ik in Hoofddorp maar had hier nog nooit gegeten, wat een leuke verrassing was dit! Leuk klein restaurant, typisch Italiaans, klein maar prettig ingedeeld, super vriendelijk personeel, keurige gastheer en heel lekker eten! Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, je kan hier voordelig eten.
Note; wat een leuke actie is vanuit het restaurant is dat zij een aangepast wijnarrangement hebben wat aansluit op de AH restaurantactie voor € 10,- pp. Hier is goed over nagedacht!!
Da Rosario is een aanrader!!
rijken .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten tegen een prima prijs met vriendelijke bediening ! Kom niet aan 120 tekens, kan nl ook kort en bondig mijn reactie geven!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een hele vriendelijke ober. Voor mij is het verder het allemaal net niet. Voelt alsof je in een clubhuis of een speeltuingebouwtje binnenkomt. Menu is net niet zoals aangegeven. Wijn is net even anders als wat er op de kaart staat. Eten is amateuristisch klaargemaakt. Nogmaals wel heel vriendelijke ober.
lcg.redeker .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisterenavond met de AH zegels geweest. Prima gegeten! Als voorgerecht de carpaccio. Deze heb ik wel eens beter gehad, maar het hoofdgerecht was verrukkelijk! We hadden de gevulde pasta met peer en kaas, een heerlijke combi. Ook het toetje, de parfait was voortreffelijk. De bediening was super vriendelijk en snel. Ook de eigenaar kwam nog een praatje maken. De wijn was goed en bij de rekening de snoepjes heel lekker! Ik zou er best nog eens terug willen komen.
brigitte1982 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten en we komen zeker vaker. De bediening was in orde en het kleinschalige in het restaurant is ook erg fijn.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Al een paar jaar niet meer geweest, maar heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk. De pizza hebben een fijne dunne bodem en de kaart geeft genoeg keuzes.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Degelijke gerechten van degelijke kwaliteit, niet hoogstaand. Er zouden wat meer pasta gerechten op de kaart mogen staan. Kwaliteit van de pizza's is uitstekend maar de prijs wel aan de hoge kant.
J.J. S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ontvangst was zeer hartelijk en drankjes kregen we vrij snel. Al was de keuze beperkt (weinig drankjes zonder prik, geen verse jus).
Voor- en Hoofdgerecht kwam erg snel achter elkaar. Kregen daardoor het idee snel weg te moeten. Het nagerecht hebben we daarom uitgesteld, maar werd ons net even teveel gevraagd, waardoor we meer en meer de bevestiging kregen dat we snel weg moesten.
Wel erg lekker eten en goede porties en vriendelijk personeel!
ellen.en.ben .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Druk restaurant met matige akoestiek, daardoor wat onrustig. Niet alle gerechten op het menu voor AH actie waren aanwezig. Er werd een goed alternatief geboden. Was een prettige avond
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg goede bediening, zeer vriendelijk, heerlijke gerechten. Hebben echt hun best gedaan! Voorgerecht keuze uit 2, hoofdgerecht van kaart, en toetje ook keuze uit 2. Het enige mindere vond ik dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan waardoor je de gesprekken van de buren hoort.
Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We moesten even wachten op onze tafel en krgen voor dit "ongemak" een drankje van het huis. Niet nodig maar wel heel attent. Heerlijk gegeten, superaardig personeel... echt een avondje uit... tot de volgende keer Da Rosario!!!