Da Rosario

Concourslaan 10 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Da Rosario

Geniet van je gezelschap

Zoveel mensen, zoveel smaken. De familie D’Angelo bewijst al sinds 1982 dat zij alles in de keuken hebben om iedere gast tevreden te stellen. Ervaar hoe een authentiek Italiaans familiediner en bestel het menu Allegria. Er komt van alles op tafel, warme en koude gerechten die gedeeld kunnen worden. Op de kaart vind je heel veel andere gerechten, regelmatig worden nieuwe specialiteiten en seizoenstoppers toegevoegd. Italiaanse passie en recepten uit de Siciliaanse keuken zorgen voor een onvergetelijke avond.

Meer informatie over restaurant Da Rosario

Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
h.lok .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima bediening in een airco omgeving. Een verademing als het buiten warm is. Het personeel deed z'n best om het ons naar de zin te maken
Watse R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
altijd lekker een Italiaanse pizza, we hebben weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was erg lekker, verrassend, al met al een geslaagde avond.
Beveel het iedereen aan!
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, alles was oké, koffie toe was ook niets mis mee.
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik adviseer de eigenaar van het restaurant het bedienend personeel beter te instrueren, zij kwamen erg onprofessioneel over bij de uitleg van de gerechten.
Het eten was heerlijk en we konden vanwege het stralende weer buiten op hun gezellige terras zitten.
Douchka N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Plezierig restaurant. We aten op het terras. Eten was goed, service goed.
Een leuk restaurant met goed eten en redelijke prijzen.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Via de AH-restaurantactie hier terecht gekomen. Voor de AH-klanten was er een apart keuzemenu samengesteld. De gerechten zijn erg traditioneel Italiaans, niet verrassend, maar wel goed en smakelijk bereid.
Het was mooi weer en we konden op het zonnige terras zitten. Of het daaraan lag weet ik niet maar de klantvriendelijke bediening liet nogal wat steekjes vallen. Zo was het eten er eerder dan de bestelde wijn en moesten we drie keer om een wijnkoeler vragen.
G B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuk restaurant. Verrassend als je binnenstapt. Kaart afwijkend van wat je gewend bent van een Italiaans restaurant maar daarom juist leuk! Erg vriendelijk personeel en het was geen probleem als je een kleine verandering wilde vanuit het keuzemenu.
Adjs .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten goed advies gekregen. Voorgerecht de garnalen gekozen super lekker . Na gerecht was gemengd alles kunnen proeven top aan geraden
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hier met de AH-actie. Vriendelijk ontvangst. Veel gasten daardoor drukker dan verwacht. Buiten ook terras. Zoete wijn viel tegen, volgende keer even voorproeven. Brood met olijfolie van het huis.
Voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht niet warm genoeg en gemeld, nogmaals opgewarmd maar nog niet geheel warm. Ook andere gaarheid van de zalm gewend. Wel moest er 5 euro supplement voor betaald worden. Dat was het niet waard. Andere hoofdgerecht niet besteld wel opgegeten, het was heerlijk. De fout zat in het woordje nero/noci. Een koffie van het huis werd als excuus gegeven, netjes. Nagerecht was een proeverijtje van 3 gerechten. Tiramisu was lekker. Panna cotta niet zoet genoeg. 3e toetje te zout, niet lekker. Verder komen we hier graag terug.
Rune F.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prima AH-menu met combinaties van kleine gerechten als voorgerecht en toetje. Attente en vriendelijk bediening. De inrichting is gezellig, maar wel een beetje gedateerd.
truusvanderpeet .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We waren voor het eerst in da Rosario. En zeker niet voor het laatst! Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Dikke tien.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fijn restaurant. Jong, vriendelijk personeel. Veel keuze in gerechten. Echt lekker eten en niet te duur. Meestal is het verstandig om te reserveren want ze zitten vaak vol en dat zegt al genoeg.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Na 12 jaar terug op dit vertrouwde adres, de kwaliteit en warmte van de gastheer was na al die tijd nog altijd top! Fijne plek waar je je even in Italië waant.
rijken .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, prima , enthousiaste bediening. Zitruimte in de nis te krap. Als je niet al te slank bent dan zit je met je buik tegen de tafel.Is niet eetlust bevorderend.
tine B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten prettige sfeer
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
het was erg druk. de bediening was maar met zijn tweetjes. ze waren super vriendelijk, echter een klein beetje zachter alle details van de tafels met elkaar doorspreken zou ik prettiger ervaren. ik werd er zenuwachtig van. voelde zo hun druk. eten was zalig!! goede smaken.