Da Portare Via Willemsparkweg

• ...
31-202355556

Over restaurant Da Portare Via Willemsparkweg

Pizza in het park

De Romeinen aten al pizza. Gebakken in een houtgestookte oven met een dunne bodem en daarop verse ingrediënten. Zo doet Da Portare Via het ook. Laten bezorgen of meenemen kan ook! Met de rood-wit-gestreepte luifels een herkenbaar fenomeen op verschillende locaties in de randstad. Zoals pal naast het Vondelpark in Amsterdam. Dit is vakantiegevoel!

Meer informatie over restaurant Da Portare Via Willemsparkweg

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren
Esra G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Deze pizza's zijn goed. We waren met z'n achten en we hadden acht verschillende. Er waren er twee vanonder behoorlijk verbrand (houtoven), maar niets aan de hand er kwam een nieuwe aan. Als voorgerecht kan je gegrilde groente bestellen, deze zijn niet gegrild. Wel koud, nat een beetje smakeloos, maar als dat het enige is? Ik zou gaan, want de service maakt veel goed!
Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Prima pizza's. Veel focus: alles op de kaart (behalve de wijn) komt uit de houtoven. Een prima adres voor een hapje met kinderen of een snelle maaltijd buiten de deur.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima Italiaanse tent om doordeweeks een pizza af te halen. Snelle service. Pizza met dunne bodem en persoonlijke wensen worden direct geaccepteerd en aangevuld met tips.
Tertia W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vestiging van Da Portare Via met wat uitgebreidere kaart, leuk. Naast pizza ook salade en lasagna op de kaart. Inmiddels 2x gegeten. Niet handig dat je niet kunt reserveren, na half 7 kan het vlug vollopen. Leuke sfeer, met ook veel buurtbewoners lijkt het, akoestiek is niet optimaal, maar dat maakt het ook wel gezellig. Bediening is vrij druk, maar vriendelijk.
Pizza's zijn lekker, bodem soms een beetje zacht, maar over het algemeen goed in orde. Leuk zijn de wisselende seizoenspizza's. Bij de groene salade als bijgerecht ontbreekt azijn (kun je misschien wel erbij vragen, niet gedaan). Het is niet duur allemaal.
De tafels zijn vrij hoog en de stoelen laag, wat voor kleine mensen wat lastig eet.
Volgende keer eens een lasagne proberen.