da portare VIA Willemsparkweg

Willemsparkweg 178I 1071 HV Amsterdam Nederland Kaart
31-202355556

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant da portare VIA Willemsparkweg

Alle pizzaliefhebbers moeten hier echt eens een pizza bestellen! Ze worden gebakken in een originele, houtgestookte steenoven en dat kan niet anders betekenen dat je de echte, traditionele smaak terugproeft in dit gerecht. Voeg daar een regelmatig aanbod van live muziek bij en je hebt een superplek om een leuke avond te hebben. Oh ja, nog vergeten te vertellen dat de wijn hier geweldig is en de bediening geweldig. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant da portare VIA Willemsparkweg

Sun - Wed: 17.00h - 21.00h
Thu - Sat: 17.00h - 22.00h

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Willemsparkweg

Adema H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor de derde keer hier gegeten en bij bestelling van een plankje hapjes werd er een meteen een plankje voor 3 gemaakt zonder te vragen , ook bij eindrekening teveel wijn op de bon en de korting van Iens werd gewoon vergeten en vrij gemakkelijk weg gewuifd ..vrij slordig allemaal en dat tot drie keer toe !!! pizza’s verder lekker
Beste Adema,

Hartelijk dank voor uw reactie waarin u vertelt over uw ervaring.

Da portare VIA heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Wij stellen uw reactie dan ook zeer op prijs.

Wij betreuren het ten zeerste dat de klantvriendelijkheid te wensen overliet. Neemt u alstublieft contact op met ons, dan gaan we graag met u kijken of we iets kunnen doen om uw gevoel over VIA om te draaien. Dat kan op; khalid@daportarevia.nl. We horen heel graag van u.

Vriendelijke groet,
Team VIA
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Super lekkere pizza’s, top personeel, goed geholpen en heerlijk gegeten. Kom zeker snel terug!
Roelof B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon prima: pizza met krokante bodem uit de houtskooloven, goede wijn.
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke pizza en een hele vriendelijke attente bediening. Zeker de herhaling waard :)
Rick F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
goed bezig! geen gelul , gewoon een goeie pizza en lekkere wijn/bier. precies wat je wilt!
Stijn P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijke pizza's, mooi tentje en vriendelijke bediening
charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gezellige plek, pizza iets aan de droge kant.
Enny A.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Erg lekkere pizza, mooie tent en vriendelijke bediening. Muziek was vreselijk (2Pac rap). Verder alles top!
Janice R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijke pizza met een lekkere bodem.
sander S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Leuke tent met top eten en bediening! Beste pizza in Nederland tot nu toe!
Ovide V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijke pizza, gezellige bediening en hippe aankleding
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar, alleen mag de pizzabodem ietsie dikker zijn.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prettige bediening, heerlijke pizza. We komen hier zeker terug!
Hester A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Leuk, jong, kundig team. Prima pizza’s.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekkere pizza's met eindelijk eens een lekkere bodem!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Super vriendelijke service en flexibele omgang met aanpassingen aan de pizza's op de kaart. Vond het alleen jammer dat er niet meer aandacht aan de presentatie van de desserts wordt besteed. Pizza was heerlijk!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het hele gezin heeft genoten van een heerlijke pizza en bijzonder hartelijke ontvangst! Fijn dat je bij deze vestiging niet alleen pizza's kan krijgen 'om mee te nemen' (de letterlijke vertaling van Da Portare Via) maar deze ook ter plekke kan opeten. Wij komen hier zeker terug!
Lucas M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hele vriendelijk personeel, maakte een praatje en vulde steeds ons drinken bij een voorzag ons van water. Leuke sfeer en echt heerlijke pizza!
Steef G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijke avond gehad bij Da Portare Via op een regenachtige woensdag! Gestart met een antipasti, goed gevarieerd aanbod van charcuterie en kaas plus een goed op smaak salade. Daarna allebei een pizza gekozen, de formaggi en de capri op aanraden van de chef! Ook die waren allebei heerlijk, vooral met dat glas Montepulciano ernaast. Service was goed, een gezellige jongen die aan tafel kwam kletsen en interesse toonde. Al met al een lekkere avond gehad!
sherlock H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij eten hier vaak en zijn altijd zeer tevreden! Er zijn een paar kleine puntjes die op de i gezet kunnen worden maar dat is niet zo storend als de afhaalservices zoals deliveroo etc. die hier in en uit lopen! Maar goed, een ieder heeft recht op een lekkere pizza zullen we maar denken!