da portare VIA Willemsparkweg

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant da portare VIA Willemsparkweg

Alle pizzaliefhebbers moeten hier echt eens een pizza bestellen! Ze worden gebakken in een originele, houtgestookte steenoven en dat kan niet anders betekenen dat je de echte, traditionele smaak terugproeft in dit gerecht. Voeg daar een regelmatig aanbod van live muziek bij en je hebt een superplek om een leuke avond te hebben. Oh ja, nog vergeten te vertellen dat de wijn hier geweldig is en de bediening geweldig. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant da portare VIA Willemsparkweg

• Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Superservice en lekker gegeten
Teni S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker, vlot en super aardig personeel!
Cees. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg lekkere pizza dunne krokante bodem met ingrediënten die super vers zijn! jammer dat we de hele avond met onze jas aan moesten zitten aangezien het super koud was in de zaak door constant de aanloop van de bezorgers, dus volgende keer zal ik ze ook gewoon bestellen voor thuis..
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn verjaardag gevierd met mijn gezin in dit restaurant voor de eerste keer.
De verschillende pizza's die wij hadden uitgekozen waren perfect gebakken in de houtoven.
Wij hadden gekozen voor:
Salame, Capri,Tartufo en Napoletana pizza's zij waren goed belegd en de smaak was om van te watertanden.
De Bruschetta bestond uit 2 bruchetta's. 1 met mozzarella, kaas en sla en de andere uit Prosciutto crudo met kaas en sla was perfect bereid.
Als toetje zelfgemaakte homemade chocolate mousse.
Wat het fijne aan dit restaurant was dat je niet werd weggekeken en dat je op een rustige manier van je dish kon genieten. De kok kwam tussendoor ook nog vragen of alles naar wens was. Bedienend personeel was uitemate gastvrij. Een echte aanrader dit restaurant. Prima de luxe.
Xiang T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijke pizza en top service
David S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
De pizza was niet slecht. De bodem zou naar mijn mening wat luchtiger kunnen. De ingredienten ; mn. de mozzarella en parmesaan zijn voor mij geen 12 euro per pizza waard. De service was bijzonder attent en professioneel- leuke mensen! De inrichting was op zich niet slecht maar wel weer het typische "bij-de-buurman-op-schoot" Mijn zoektocht naar de allebest pizza van Amsterdam stopt hier (nog) niet.
Ram K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vandaag hebben wij hier heerlijk gegeten... We werden hier welkom geheten letterlijk met het woord WELKOM, wat ik deze dagen niet vaak hoor. Onze gastheer met mooie krullend was vriendelijk en erg service gericht! hij bracht de pizza's aan tafel en glunderde erbij..., De pizza's hier zijn verrukkelijk en de tiramisu was .....heavenly good! Hier blijven we terug komen! top service top food!
Adema H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekkere pizza’s , heerljjke brucheta en ongelofelijk vriendelijk personeel !! Vooral de pizza bakker Noak , alles uitgelegd aan mij en mijn dochter van 5 mocht op de keuken rand zitten en meekijken!!
Een 10
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zalige pizza’s, krokant, anders dan normaa, smaakvol, uit de Houtoven en lekker vers. Ze hebben veel kennis van de producten en maken daar mooie keuzes in. Heerlijke wijn en neem vooral de foccacia met de tomatensap vooraf. Daar ga je de volgende dag nog naar verlangen.
Alaya B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekkere pizza en wijn voor wijnig geld! Leuke bediening!
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima pizza's gegeten en zeer vriendelijk geserveerd. Goede inrichting.
1 klein nadeel: ook afhaalpizza's door restaurant. Zeker een aanrader.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed eten, ontspannen bediening, geen poeha. Meer dan prima
Christy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Top eten, top service, top omgeving.
Ram K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top locatie, heerlijke steenoven pizza's, net alsof je in Italië zit te eten zo lekker!!!!! Service is gewelidig! De gastheer maakt gezellig een praatje wat er helemaal erbij hoort. Ben pas in de buurt komen wonen maar hier zullen we vaker komen...10!!
willem B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg goed
John M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een aanwinst deze nieuwe pizza restaurant (ook afhaal) met de houtoven EN dat proef je.. Voor de snelle hap. Waarom staat er " ladies" op de toiletdeur en niet in het Italiaans? Doe dat! Het eten was prima; bediening wat rommelig.
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekkere pizza's met een dunne bodem zijn erg lekker en ook de tiramisu is een aanrader.
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Perfecte pizza, goede service
Katinka H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker pizza's ! Vooraf bruschetta's ook erg smakelijk. Bediening was heel vriendelijk en daarom was het makkelijk niet moeilijk te doen over der verkeerde bestelling ;-) ben ook gematst met de prijs dus alles goed. Pizza met echt dunne bodem en juiste hoeveelheid saus en extra's molto bene!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Hier hebben ze de pizza zoals hij hoort. Over de hele bodem krokant en prima van smaak. Aardige bediening. Soms iets te enthousiast en te snel met afruimen.