da portare VIA Voorstraat

Voorstraat 58 3512 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Italiaans genieten in hartje Utrecht De Romeinen aten al pizza. Gebakken in een houtgestookte oven met een dunne bodem en daarop verse ingredienten. Zo doet Da Portare Via het ook. Laten bezorgen of (gevouwen in de hand) meenemen kan ook! Met de rood-wit-gestreepte luifels een herkenbaar fenomeen op verschillende locaties in de randstad. Kortom, kom hier lekker tot rust.

Glas champagne

Sun: 14:00h - 21:00h

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Te weinig personeel voor her restaurant en take out. 50 minuten wachten op een pizza die je niet eens had besteld. Foutje van de keuken, maar wordt niet gecompenseerd.
Karloo K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
super lekkere pizza. De kinderen waren heel enthousiast!!
Rick G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijke dunne bodem pizza! Prima sfeer.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het was heerlijk, niet te druk en niet te rustig. De truffelpizza was geweldig, was alleen wel heel snel afgekoeld! Toetje was beetje aan de grote kant, maar dat is nooit een groot probleem
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima restaurant. Beste pizza van Utrecht. Goede prijs kwaliteit en erg goede bediening.
Dave R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten, maar de reservering stond er niet in. Hierdoor kregen we een race waar al mensen zaten. Dan voel je je toch een beetje schuldig. Service was goed en het eten ook zeker. D
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke knapperige pizza's en superaardige bediening!
Esmee M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Samen met vrienden bij Da Porte Via gegeten. De pizza was heerlijk, goed belegd en heerlijke bodem. De tiramisu is echt een aanrader. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk
Beste Esmee,

Wij willen je bedanken voor het delen van jouw mening en bedanken voor het achterlaten van een recensie op Iens.

Wat fijn om te lezen dat je dezelfde passie als ons deelt en zo van de tiramisu kan genieten!

Wij waarderen je mening erg en hopen je weer te mogen ontvangen in een van onze restaurants!

Raul jose R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Er hangt een leuk en gezellige sfeer. We hebben er lekker gegeten en de wijn is erg goed. Ook zijn we goed geholpen en ze zijn erg vriendelijk.

P.s. De pizza tarfufo is een absolute aanrader!
Beste Raul,

Bedankt voor het delen van je mening!
Wat leuk om te lezen dat je ook kan genieten van onze befaamde pizza!

Hopelijk zien we je snel terug!

Mehtap L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bij binnenkomst werd ik met een vriendelijke groet ontvangen en gevraagd of ik had gereserveerd. Het was druk en de pizza's zouden een half uurtje duren (doordat het vol zat met mensen denk ik) dus bestelden wij een anti pasti plank (echt een aanrader), super luxe kazen- en hammen. De tiramisu smaakte ons ook goed!
Dag Mehtap,

Wij doen er alles aan om onze gasten zo persoonlijk mogelijk te benaderen en willen u hartelijk bedanken dat u dit zo ervaren heeft!

Wij hopen dat wij onze passie's kunnen blijven delen samen met u en u weer mogen ontvangen in een van onze restaurants.

Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, maar in eerste instantie kregen we wel het slechtste tafeltje in de zaak toebedeeld. Nadat we duidelijk hadden gemaakt dat we daar niet blij mee waren werd er snel voor een andere tafel gezorgd en hadden we aan prima avond!
Beste Pepijn,

Wat jammer om te lezen dat het bij binnenkomst niet naar wens was en gelukkig dat onze collega wel naar uw wensen luisterde en dit voor u alsnog heeft kunnen oplossen.

Als u een voorkeur heeft voor (bijvoorbeeld) een knusse tafel bij het raam kunt u dit bij de opmerkingen aangeven, zodat wij hier uiteraard rekening mee houden en u de volgende keer voorrang krijgt op de leukste tafel.

Christiaan S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke pizza, vriendelijke bediening en het heeft de uitstraling van hoe ik me een Italiaans restaurant voorstel. Kom zeker vaker terug.
Beste Christiaan,

Wij willen je bedanken voor het delen van jouw mening en bedanken voor het achterlaten van een recensie op de Iens website.

We zullen jouw enthousiasme over onze collega's zeker bij hen terugkoppelen!

We hopen je gauw weer te zien in een van onze restaurants! Heb je onze cocktails al geproefd bij onze nieuwe vestiging dat sinds kort geopend is op het Brederoplein (Croeselaan)? Zeker een aanrader!

Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben helaas wel een uur moeten wachten op onze pizza's maar deze waren wel erg lekker en goedkoop. Vergeet niet zelf bij het afrekenen de studentenkorting te vragen.
Beste Moniek,

Wij hechten heel erg veel waarde aan de mening van onze gasten en stellen uw reactie erg op prijs.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geweest voor u dat u een uur heeft moeten wachten op uw pizza’s en hopen er op u nog een keer te mogen ontvangen en uw ervaring met ons te veranderen.

RKindt .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De pizza was erg lekker, en het was leuk om hem in de open keuken bereid te zien worden, en de locatie is op loopafstand van het station, ook prettig! Maar het duurde wel behoorlijk lang voor we hem kregen, en daarna ook weer vrij lang voor onze tafel afgeruimd werd, dat was minder.
RKindt

Bedankt voor het schrijven van de recensie en voor de feedback!

We zullen dit terugkoppelen naar het restaurant. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit je ervaring is met ons. Wij hopen u dan ook weer in ons restaurant te mogen ontvangen!

Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten op donderdagavond, echter de wachttijd was erg lang. Het was dan ook wel erg druk, dus volledig begrijpelijk, maar wij hadden gereserveerd en moesten toch een behoorlijke tijd wachten op een tafel en vervolgens ook op ons eten.
Beste Carlijn,

Wat vervelend dat u zo lang (ondanks uw reservering), op uw pizza heb moeten wachten. Wij proberen altijd voor onze gasten die zowel thuis zitten of in ons restaurant de beste service en beste kwaliteit te bieden.

Onze excuses dat u dit zo hebt ervaren en wij hopen dat u uw vervolg bezoek bij ons anders zal ervaren, want daar zullen wij hopelijk voor zorgen!

Leone R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke pizza!
Beste Leone,

Wij willen u heel erg bedanken voor het delen van zowel uw mening als uw recensie.
Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en zullen uw recensie dan ook zeker terugkoppelen naar onze collega's toe.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen in een van onze restaurant!

Ciao,

Floor C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De pizza was heerlijk, vooral met de dunne bodem. Ook waren de chocolade mousse en tiramisu verrukkelijk. Al met al heerlijk gegeten met een heerlijke rosé erbij.
Hoi Floor,

We willen je graag bedanken voor uw geschreven recensie. Het doet ons zeer goed om te lezen dat u dezelfde passie deelt voor onze pizza’s en zoetigheden.

We hopen u weer snel te zien.

Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De bediening moest volgens mij nog ingewerkt en het bloedsinaasappel-ijs was meer Fanta-ijs (mierenzoet)...maar damn WAT WAS DIE PIZZA GOED! Lekkerste pizza van de stad!
Beste Jan Willem,

Wat fijn dat u ons feedback wil geven en uw ervaring met ons willen delen.

Wat jammer om te lezen dat je onze collega’s zo hebt ervaren. Wij hebben een samenwerking met Roberto’s ijs en zullen dit voor jou terugkoppelen naar hen.

We hopen u snel weer in een van onze restaurants te mogen ontvangen en uw nieuwe ervaring te lezen.

Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede pizza maar de bediening is treurig. Meerdere malen wezen eten, eerste keer waren ze ons vergeten. Bij navragen "was het nou eenmaal erg druk en moesten we gewoon wachten". Toen de mensen die na ons binnen kwamen al wel hun pizza's hadden gaven ze hun fout toe en kregen we een gratis dessert. Vorige week nog gegeten, trage bediening. En daarna warme witte wijn gekregen :') Misschien is het tijd voor een cursus voor de bediening! Jammer, want de pizza's zijn erg lekker!!
Wij stellen uw reactie erg op prijs. We begrijpen dat u niet tevreden bent over hoe u bent behandeld. Da Portare Via heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan en wij zullen dit ook zeker terugkoppelen naar onze collega’s.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen, zodat we uw ervaring met ons kunnen veranderen!

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke krokante pizza's met verse topping
Beste Anne,

We willen je graag bedanken voor het schrijven van een recensie!
Wij hechten heel veel waarde aan de mening van onze gasten.

We hopen u snel weer in onze restaurant te mogen ontvangen!