da portare VIA Voorstraat

Voorstraat 58 3512 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Italiaans genieten in hartje Utrecht De Romeinen aten al pizza. Gebakken in een houtgestookte oven met een dunne bodem en daarop verse ingredienten. Zo doet Da Portare Via het ook. Laten bezorgen of (gevouwen in de hand) meenemen kan ook! Met de rood-wit-gestreepte luifels een herkenbaar fenomeen op verschillende locaties in de randstad. Kortom, kom hier lekker tot rust.

Glas champagne

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima restaurant. Beste pizza van Utrecht. Goede prijs kwaliteit en erg goede bediening.
Dave R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker gegeten, maar de reservering stond er niet in. Hierdoor kregen we een race waar al mensen zaten. Dan voel je je toch een beetje schuldig. Service was goed en het eten ook zeker. D
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke knapperige pizza's en superaardige bediening!
Esmee M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Samen met vrienden bij Da Porte Via gegeten. De pizza was heerlijk, goed belegd en heerlijke bodem. De tiramisu is echt een aanrader. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk
Beste Esmee,

Wij willen je bedanken voor het delen van jouw mening en bedanken voor het achterlaten van een recensie op Iens.

Wat fijn om te lezen dat je dezelfde passie als ons deelt en zo van de tiramisu kan genieten!

Wij waarderen je mening erg en hopen je weer te mogen ontvangen in een van onze restaurants!

Raul jose R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Er hangt een leuk en gezellige sfeer. We hebben er lekker gegeten en de wijn is erg goed. Ook zijn we goed geholpen en ze zijn erg vriendelijk.

P.s. De pizza tarfufo is een absolute aanrader!
Beste Raul,

Bedankt voor het delen van je mening!
Wat leuk om te lezen dat je ook kan genieten van onze befaamde pizza!

Hopelijk zien we je snel terug!

Mehtap L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bij binnenkomst werd ik met een vriendelijke groet ontvangen en gevraagd of ik had gereserveerd. Het was druk en de pizza's zouden een half uurtje duren (doordat het vol zat met mensen denk ik) dus bestelden wij een anti pasti plank (echt een aanrader), super luxe kazen- en hammen. De tiramisu smaakte ons ook goed!
Dag Mehtap,

Wij doen er alles aan om onze gasten zo persoonlijk mogelijk te benaderen en willen u hartelijk bedanken dat u dit zo ervaren heeft!

Wij hopen dat wij onze passie's kunnen blijven delen samen met u en u weer mogen ontvangen in een van onze restaurants.

Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, maar in eerste instantie kregen we wel het slechtste tafeltje in de zaak toebedeeld. Nadat we duidelijk hadden gemaakt dat we daar niet blij mee waren werd er snel voor een andere tafel gezorgd en hadden we aan prima avond!
Beste Pepijn,

Wat jammer om te lezen dat het bij binnenkomst niet naar wens was en gelukkig dat onze collega wel naar uw wensen luisterde en dit voor u alsnog heeft kunnen oplossen.

Als u een voorkeur heeft voor (bijvoorbeeld) een knusse tafel bij het raam kunt u dit bij de opmerkingen aangeven, zodat wij hier uiteraard rekening mee houden en u de volgende keer voorrang krijgt op de leukste tafel.

Christiaan S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke pizza, vriendelijke bediening en het heeft de uitstraling van hoe ik me een Italiaans restaurant voorstel. Kom zeker vaker terug.
Beste Christiaan,

Wij willen je bedanken voor het delen van jouw mening en bedanken voor het achterlaten van een recensie op de Iens website.

We zullen jouw enthousiasme over onze collega's zeker bij hen terugkoppelen!

We hopen je gauw weer te zien in een van onze restaurants! Heb je onze cocktails al geproefd bij onze nieuwe vestiging dat sinds kort geopend is op het Brederoplein (Croeselaan)? Zeker een aanrader!

Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben helaas wel een uur moeten wachten op onze pizza's maar deze waren wel erg lekker en goedkoop. Vergeet niet zelf bij het afrekenen de studentenkorting te vragen.
Beste Moniek,

Wij hechten heel erg veel waarde aan de mening van onze gasten en stellen uw reactie erg op prijs.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geweest voor u dat u een uur heeft moeten wachten op uw pizza’s en hopen er op u nog een keer te mogen ontvangen en uw ervaring met ons te veranderen.

RKindt .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De pizza was erg lekker, en het was leuk om hem in de open keuken bereid te zien worden, en de locatie is op loopafstand van het station, ook prettig! Maar het duurde wel behoorlijk lang voor we hem kregen, en daarna ook weer vrij lang voor onze tafel afgeruimd werd, dat was minder.
RKindt

Bedankt voor het schrijven van de recensie en voor de feedback!

We zullen dit terugkoppelen naar het restaurant. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit je ervaring is met ons. Wij hopen u dan ook weer in ons restaurant te mogen ontvangen!

Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten op donderdagavond, echter de wachttijd was erg lang. Het was dan ook wel erg druk, dus volledig begrijpelijk, maar wij hadden gereserveerd en moesten toch een behoorlijke tijd wachten op een tafel en vervolgens ook op ons eten.
Beste Carlijn,

Wat vervelend dat u zo lang (ondanks uw reservering), op uw pizza heb moeten wachten. Wij proberen altijd voor onze gasten die zowel thuis zitten of in ons restaurant de beste service en beste kwaliteit te bieden.

Onze excuses dat u dit zo hebt ervaren en wij hopen dat u uw vervolg bezoek bij ons anders zal ervaren, want daar zullen wij hopelijk voor zorgen!

Leone R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke pizza!
Beste Leone,

Wij willen u heel erg bedanken voor het delen van zowel uw mening als uw recensie.
Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en zullen uw recensie dan ook zeker terugkoppelen naar onze collega's toe.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen in een van onze restaurant!

Ciao,

Floor C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De pizza was heerlijk, vooral met de dunne bodem. Ook waren de chocolade mousse en tiramisu verrukkelijk. Al met al heerlijk gegeten met een heerlijke rosé erbij.
Hoi Floor,

We willen je graag bedanken voor uw geschreven recensie. Het doet ons zeer goed om te lezen dat u dezelfde passie deelt voor onze pizza’s en zoetigheden.

We hopen u weer snel te zien.

Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De bediening moest volgens mij nog ingewerkt en het bloedsinaasappel-ijs was meer Fanta-ijs (mierenzoet)...maar damn WAT WAS DIE PIZZA GOED! Lekkerste pizza van de stad!
Beste Jan Willem,

Wat fijn dat u ons feedback wil geven en uw ervaring met ons willen delen.

Wat jammer om te lezen dat je onze collega’s zo hebt ervaren. Wij hebben een samenwerking met Roberto’s ijs en zullen dit voor jou terugkoppelen naar hen.

We hopen u snel weer in een van onze restaurants te mogen ontvangen en uw nieuwe ervaring te lezen.

Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede pizza maar de bediening is treurig. Meerdere malen wezen eten, eerste keer waren ze ons vergeten. Bij navragen "was het nou eenmaal erg druk en moesten we gewoon wachten". Toen de mensen die na ons binnen kwamen al wel hun pizza's hadden gaven ze hun fout toe en kregen we een gratis dessert. Vorige week nog gegeten, trage bediening. En daarna warme witte wijn gekregen :') Misschien is het tijd voor een cursus voor de bediening! Jammer, want de pizza's zijn erg lekker!!
Wij stellen uw reactie erg op prijs. We begrijpen dat u niet tevreden bent over hoe u bent behandeld. Da Portare Via heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan en wij zullen dit ook zeker terugkoppelen naar onze collega’s.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen, zodat we uw ervaring met ons kunnen veranderen!

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke krokante pizza's met verse topping
Beste Anne,

We willen je graag bedanken voor het schrijven van een recensie!
Wij hechten heel veel waarde aan de mening van onze gasten.

We hopen u snel weer in onze restaurant te mogen ontvangen!

Berber V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met veel plezier hier gegeten! Goede bediening, heerlijke pizza's! Wel goed om te weten dat je tegenwoordig van tevoren moet reserveren.
Beste Berber,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw ervaring bij ons en wij waarderen uw eerlijke mening!

Om alle gasten (ook op de drukke dagen) dezelfde service en kwaliteit te bieden maken wij hier gebruik van, zodat we u niet teleurstellen!

Wij ontvangen u graag weer in een van onze restaurants.

Victorine L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijke en originele pizza. ook nog lekkere Italiaanse witte Peccorino wijn.
Met dochter van 11 gegeten. Aanrader.
Beste Victorine,

We waarderen uw recensie. Wist u dat wij tegenwoordig ook een vestiging hebben op het brederoplein? Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen!

Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
heerlijke pizza's! geen vette kleffe pizza's. maar lekkere kanpperige bodems en verse ingrediënten. zelf vind het altijd een leuk tentje om te lunchen. of om 's avonds even makkelijk een hapje te eten. echt 'uiteten' ga je er niet
Beste Marieke,

Allereerst willen wij u heel erg bedanken van het delen van deze recensie.

Om het ‘’uiteten’’ gaan gevoel te voelen zou ik een vooraf als de antipasti plank aanraden. Onze luxeproducten smaken naar meer op de olijvenplank!

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Groetjes,
K. C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten. De rode pizza's waren op margherita na allemaal met vlees. Jammer! Dan maar witte pizza (verdure) proberen in de hoop dat ik overtuigd zou raken dat een pizza zonder saus ook lekker is. Het duurde meer dan tien minuten voordat wij geholpen werden. Hier werd netjes excuses voor gemaakt en het meisje zei dat het kwam omdat haar collega aan het eten was. In mijn horeca ervaring eten de bediendes meestal rond 5u, voordat het druk wordt. In dit restaurant gebeurt dat blijkbaar tijdens de piek. Omdat mijn partner en ik veel honger hadden bestelden we de foccacia vooraf. Na 40 minuten hadden wij nog altijd geen voorgerecht voor ons staan, terwijl drie stellen die later binnen waren gekomen wel al hun pizza hadden. Na 45 minuten komt de mevrouw van de bediening mij informeren over het feit dat mijn pizza uitverkocht is. Hoe kan een pizza met groentes er op uitverkocht zijn? En hoezo kom je daar pas na 45 minuten achter? Na 50 minuten ben ik gaan vragen waar ons voorgerecht bleef, welke volgens de dame in de oven zat. 5 Minuten later werd het dan ook geserveerd. De pizza kwam op acceptabele tijd na het voorgerecht, maar een pizza zonder saus is niks voor mij en ik heb liever geen koude mozarella op mijn pizza. Witte saus op de pizza zou wat mij betreft veel toevoegen qua smaak, want nu was het meer een broodje. Ik snap dan ook niet waarom deze pizza 12 euro moet kosten. Dessert was lekker, maar jammer dat het in een plastic verpakking wordt geserveerd.
Al met al geen positieve ervaring.
Beste K. C.,

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en wij vinden het erg jammer om te lezen dat er een hoop mis is gegaan tijdens uw bezoek. We waarderen uw eerlijke mening en zullen dit terugkoppelen naar onze collega’s.

Onze collega’s willen u de volgende graag helpen om te kijken naar vegetarische opties, want de meeste vleespizza’s zijn bij ons ook lekker met bijvoorbeeld champignons (dat we bakken in de oven met balsamico azijn en olijfolie, peper en zout, vervolgens voegen we er verse platte peterselie aan toe om het extra smaak te geven.

We willen u graag bedanken voor het meedenken en hopen erop dat we deze ervaring kunnen veranderen door u graag in onze restaurant weer te ontvangen.