da portare VIA Voorstraat

Voorstraat 58 3512 AR Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Italiaans genieten in hartje Utrecht De Romeinen aten al pizza. Gebakken in een houtgestookte oven met een dunne bodem en daarop verse ingredienten. Zo doet Da Portare Via het ook. Laten bezorgen of (gevouwen in de hand) meenemen kan ook! Met de rood-wit-gestreepte luifels een herkenbaar fenomeen op verschillende locaties in de randstad. Kortom, kom hier lekker tot rust.

Glas champagne

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Voorstraat

Mehtap L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bij binnenkomst werd ik met een vriendelijke groet ontvangen en gevraagd of ik had gereserveerd. Het was druk en de pizza's zouden een half uurtje duren (doordat het vol zat met mensen denk ik) dus bestelden wij een anti pasti plank (echt een aanrader), super luxe kazen- en hammen. De tiramisu smaakte ons ook goed!
Pepe V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Er hangt een leuk en gezellige sfeer. We hebben er lekker gegeten en de wijn is erg goed. Ook zijn we goed geholpen en ze zijn erg vriendelijk.

P.s. De pizza tarfufo is een absolute aanrader!
Pepijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, maar in eerste instantie kregen we wel het slechtste tafeltje in de zaak toebedeeld. Nadat we duidelijk hadden gemaakt dat we daar niet blij mee waren werd er snel voor een andere tafel gezorgd en hadden we aan prima avond!
Moniek R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben helaas wel een uur moeten wachten op onze pizza's maar deze waren wel erg lekker en goedkoop. Vergeet niet zelf bij het afrekenen de studentenkorting te vragen.
RKindt .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De pizza was erg lekker, en het was leuk om hem in de open keuken bereid te zien worden, en de locatie is op loopafstand van het station, ook prettig! Maar het duurde wel behoorlijk lang voor we hem kregen, en daarna ook weer vrij lang voor onze tafel afgeruimd werd, dat was minder.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten op donderdagavond, echter de wachttijd was erg lang. Het was dan ook wel erg druk, dus volledig begrijpelijk, maar wij hadden gereserveerd en moesten toch een behoorlijke tijd wachten op een tafel en vervolgens ook op ons eten.
Leone R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke pizza!
Floor C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De pizza was heerlijk, vooral met de dunne bodem. Ook waren de chocolade mousse en tiramisu verrukkelijk. Al met al heerlijk gegeten met een heerlijke rosé erbij.
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
De bediening moest volgens mij nog ingewerkt en het bloedsinaasappel-ijs was meer Fanta-ijs (mierenzoet)...maar damn WAT WAS DIE PIZZA GOED! Lekkerste pizza van de stad!
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede pizza maar de bediening is treurig. Meerdere malen wezen eten, eerste keer waren ze ons vergeten. Bij navragen "was het nou eenmaal erg druk en moesten we gewoon wachten". Toen de mensen die na ons binnen kwamen al wel hun pizza's hadden gaven ze hun fout toe en kregen we een gratis dessert. Vorige week nog gegeten, trage bediening. En daarna warme witte wijn gekregen :') Misschien is het tijd voor een cursus voor de bediening! Jammer, want de pizza's zijn erg lekker!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke krokante pizza's met verse topping
Berber V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met veel plezier hier gegeten! Goede bediening, heerlijke pizza's! Wel goed om te weten dat je tegenwoordig van tevoren moet reserveren.
Victorine L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijke en originele pizza. ook nog lekkere Italiaanse witte Peccorino wijn.
Met dochter van 11 gegeten. Aanrader.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
heerlijke pizza's! geen vette kleffe pizza's. maar lekkere kanpperige bodems en verse ingrediënten. zelf vind het altijd een leuk tentje om te lunchen. of om 's avonds even makkelijk een hapje te eten. echt 'uiteten' ga je er niet
K. C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten. De rode pizza's waren op margherita na allemaal met vlees. Jammer! Dan maar witte pizza (verdure) proberen in de hoop dat ik overtuigd zou raken dat een pizza zonder saus ook lekker is. Het duurde meer dan tien minuten voordat wij geholpen werden. Hier werd netjes excuses voor gemaakt en het meisje zei dat het kwam omdat haar collega aan het eten was. In mijn horeca ervaring eten de bediendes meestal rond 5u, voordat het druk wordt. In dit restaurant gebeurt dat blijkbaar tijdens de piek. Omdat mijn partner en ik veel honger hadden bestelden we de foccacia vooraf. Na 40 minuten hadden wij nog altijd geen voorgerecht voor ons staan, terwijl drie stellen die later binnen waren gekomen wel al hun pizza hadden. Na 45 minuten komt de mevrouw van de bediening mij informeren over het feit dat mijn pizza uitverkocht is. Hoe kan een pizza met groentes er op uitverkocht zijn? En hoezo kom je daar pas na 45 minuten achter? Na 50 minuten ben ik gaan vragen waar ons voorgerecht bleef, welke volgens de dame in de oven zat. 5 Minuten later werd het dan ook geserveerd. De pizza kwam op acceptabele tijd na het voorgerecht, maar een pizza zonder saus is niks voor mij en ik heb liever geen koude mozarella op mijn pizza. Witte saus op de pizza zou wat mij betreft veel toevoegen qua smaak, want nu was het meer een broodje. Ik snap dan ook niet waarom deze pizza 12 euro moet kosten. Dessert was lekker, maar jammer dat het in een plastic verpakking wordt geserveerd.
Al met al geen positieve ervaring.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Kaal restaurant .eten prima
C M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een leuke en vlotte bediening en heerlijk gegegeten
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Aardig plekje. Zeker voor jonge mensen. Ik had echter meer verwacht van de pizza's. Toch een beetje studentikoos. Een werkbezoek aan Napels raad ik ze aan. Om te leren hoe je echt lekker houtovenpizza's maakt. Geldt voor meer plekken in Utrecht, studentikoos eten. Aardig, maar echt goed is het niet.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima pizza's, niet erg vullend als je reuze trek hebt ivm de dunne bodem. Geen bijzondere zaak. Prijs kwaliteit is redelijk.
Pim F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hier worden de beste pizza's van Utrecht gemaakt. Het is een simpel maar leuk ingericht restaurant. Nadat we zijn gaan zitten werd ons verteld dat het langer dan normaal zou duren omdat het erg druk was, erg netjes. Dit was voor ons geen probleem.
Voor het eerste een pizza bianco geprobeerd. De smaak van de tomatensaus overheerst bij een 'normale' pizza. Dat merkte ik ieder geval bij het proeven van bianco pizza. Je proeft beter wat er op je pizza ligt. Deze ga ik zeker vaker bestellen.