da portare VIA Twijnstraat

Twijnstraat 65 3511 ZJ Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant da portare VIA Twijnstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke pizza!
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De lekkerste pizza's van Utrecht. Je zit een beetje somber in de kelder. Ik mis de roodgeblokte tafelkleedjes die er eerder lagen.
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekende pizza. Lekker los sfeertje.
lieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk, met actie voor zeer leuk prijsje. Aardige medewerkers. Tussen de voorraad zitten is matig, kan beter.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijke pizza!
Sieger V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekende pizza's en snel op tafel. Je moet bij de toonbank je bestelling doorgeven en zelf je drinken uit de koelkast pakken. De desserts zijn erg lekker, maar worden in een plastic bakje geserveerd.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik uitermate genoten van de pizza
Jonathan F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De kleine pizza's zijn wat dun. De normale pizza's zijn precies goed. Tiramisu als toetje erg lekker
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt lekker gegeten voor een schijntje, met dank aan Iens' voor de enorme korting op de rekening. De pizza's van da Portare Via smaken heel goed. Het huisgemaakte toetje maakte het helemaal af.
Treanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ambiance ongezellig. Het rook muf. Eten heel lekker
Cynthia R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zondagavond is een te drukke avond om hier te eten. Het restaurants is zelfbediening, dus de service kan dan ook geen hoog cijfer krijgen. Een uur moeten wachten op 2 pizza's, wel lekker, maar naar ons idee te lang wachten en hadden we dat geweten waren we elders gaan eten. De Iens korting werd niet verrekend. De actie bleek ook bij het personeel niet bekend. Service op de Voorstraat over het algemeen beter, maar daar is ook meer personeel.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastische pizza's!! Vriendelijke bediening, erg leuke pizzeria. Personeel is alleen niet op de hoogte van kortingsactie via iens.
karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eén man meer personeel in de drukke avondspits is aan te bevelen.
Geachte mevrouw Keulers,

Bedankt voor uw recentie. Wij stellen de mening van onze gasten zeer op prijs en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Da portare VIA heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Graag zouden wij met u in contact willen komen om meer te horen over uw ervaring bij ons restaurant, zodat wij nog meer kunnen werken aan de kwaliteit van ons product en aan onze service.

Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en bieden u graag een tegoedbon aan. Deze bon willen wij u per e-mail aanbieden en daarvoor hebben wij uw e-mailadres nodig. Stuurt u daarom een e-mail naar mirjam@daportarevia.nl. De tegoedbon is te gebruiken in al onze vestigingen.

Met vriendelijke groet,

da portare VIA
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar weinig sfeervol restaurant. Meer gericht op afhalen lijkt het. Geen bediening aan de tafel, je bestelt bij de kassa. Deed mij wat studentikoos aan. De pizza was wel erg lekker.
pietpatat .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Pizza met goede, maar wel behoorlijk zoute salami. Mijn vrouw had de pizza met spinazie en vond dat de lekkerste pizza die ze ooit gegeten had. We vonden vooral de bediening erg leuk.
Omar B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een van de betere pizzatenten in Utrecht. Ik had om 8 uur gereserveerd, maar we waren veel eerder. Geen probleem verder, konden in de kelder zitten. Vanwege ruimtegebrek (de houtoven neemt een groot deel van de begane grond in) is de kelder/voorraadkast ook ingericht als eetruimte. Niks fancies, 'but it does the trick' en het voelt aan alsof je in een Italiaanse cantina zit. Omdat Da Portare Via op de Twijnstraat zelfservice is moet je bij de kassa bestellen, waarna ze het vervolgens naar je tafel komen brengen. Prima service, aardige mensen, al zag je dat ze het soms erg druk hadden. Het is duidelijk dat de locatie op de Twijnstraat eigenlijk alleen voor afhaal bedoeld was, maar zo werkt het ook prima. Uitgebreid dineren is niet heel echt goed mogelijk, maar toch zit je gauw een uur in het restaurant (als je iets uitgebreider en rustiger wil zitten kan je beter naar Da Portare Via op de Voorstraat gaan).

De pizza's zijn van goede kwaliteit, en lekker dun. Er is veel keuze, zowel voor vleeseters als vegetariërs. De bianca pizza's zijn erg goed, maar mijn favoriet is toch wel de Tartufo, met ham en truffelmascarpone. Niet overheersend, toch lekker, zeker met een Montepulciano erbij. Omdat ze vers worden gemaakt is het geen probleem als er iets niet op kan of het er niet op wil, en eventueel kan er iets anders voor in de plaats. Ongeveer 25 minuten moeten wachten op de pizza, een prima wachttijd voor een tent met een paar tafeltjes en enkele fietsbezorgers (Foodora en Deliveroo bezorgen allebei pizza's van hier). Dit zorgt er voor dat de wachttijd misschien iets langer is dan je in eerste instantie zou denken, maar onder het genot van een lekker glaasje wijn is dit verder helemaal geen probleem.

Er zijn enkele desserts, de grappa is lekker. Een espresso heb je al voor €1,-! (En het is nog prima espresso ook). Kortom, prima tent voor een lekkere pizza, maar uren dineren is niet besteed aan de Twijnstraat (daarvoor kan je beter naar de Voorstraat).
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima pizza, goede bodem en goed beleg, niet veel maar "less is more" bij een goede pizza.
Wel prijzig: met twee pizza's, 4 glaasjes wijn en twee tiramisu ben je € 50 verder....
Sfeer is zeer informeel: in een aantal reviews wordt dat storend gevonden, wij vonden het wel charmant....
XXX R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Pizza's zijn super, maar ik kom hier niet meer. De wachttijden zijn sinds de verschillende fietsbezorgservices die allemaal voor mogen, zonder dat je kan zien dat de rij dus stiekem heel veel langer is dan het lijkt, echt onacceptabel geworden! Nadat we afhalen al niet meer doen door deze "voordringers" nog een keer in de "kelder" gaan zitten in de hoop dat de mensen die in het restaurant eten toch wat service mogen verwachten, maar dit was net zo erg. Meer dan een uur op de pizza's gewacht in een bedompte ruimte. Jammer.
melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
een top pizzeria in Utrecht met de meest krokante bodem, verse ingrediënten en heel lekkere wijnen die doen eer aan de Italiaanse keuken. Vriendelijk bediening en geweldig espresso met sambucca na, wat een juweeltje van een cantina!