da portare VIA Twijnstraat

Twijnstraat 65 3511 ZJ Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant da portare VIA Twijnstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Halve fles mineraalwater

Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hadden om 17.00 gereserveerd, maar het personeel was nog aan het opstarten en gaf aan nog gesloten te zijn. Uiteindelijk werden we vriendelijk ontvangen en stond de pizza snel op tafel. De bodems lijken wel dikker te zijn dan vroeger, waardoor je nu wel na een pizza genoeg hebt. We komen nog eens terug!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Helaas wordt er voorrang gegeven aan afhaalmaaltijden. Als je aan een tafeltje zit moet je dus lang wachten (in ons geval 45minuten voor we ons broodje vooraf kregen). Het is koud in het restaurant en het oogt niet gezellig. Het eten is daarentegen fantastisch, absoluut de beste pizza’s van Utrecht! Goede bodem, veel groente, vooral de witte pizza’s zijn een aanrader!
Thomas Q.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekkere pizza voor een betaalbare prijs. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, ondanks de drukte.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eten is erg goed! Self service is opzich prima, al vind ik de prijzen daarvoor dan wel wat aan de hoge kant. Tevens heerlijke dunne bodem, maar pizza alleen vult daardoor niet heel erg. Hebben er heerlijk gegeten, maar je blijft er niet natafelen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijke pizza’s gegeten en een smakelijk glas wijn erbij. Met Iens korting zeer voordelig.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten. We begonnen met een anti pasta plank met bijpassende wijn. Daarna aten we een heerlijke pizza en sloten af met tiramisu. De bediening was snel en behulpzaam!
bram B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De pizza's zijn geweldig. De wijn is erg goed. Service is best, uitstraling restaurant zeer matig.
Robianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De pizza's zijn erg goed en heel vers. Je moet echter wel veel geduld hebben.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Erg lekkere pizza's en tiramisu. Leuke sfeer in het kleine restaurant. We zaten boven bij de oven.
Antonella K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gisteren bij Da Portare Via in de Twijnstraat gegeten. Het restaurant is self-service: je gaat zelf naar de balie om eten en drinken te bestellen. Dit is echter niet vervelend, aangezien alle tafels wel dicht bij de balie staan. Daarnaast zijn de medewerkers erg snel en letten ze goed op of er klanten staan. Eten zelf was heerlijk en zeker goed geprijsd. Ambiance iets minder, wij zaten boven, maar het is ook leuk om de pizzabakkers juist bezig te zien.
Anniek V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke pizza!
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De lekkerste pizza's van Utrecht. Je zit een beetje somber in de kelder. Ik mis de roodgeblokte tafelkleedjes die er eerder lagen.
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekende pizza. Lekker los sfeertje.
lieke K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk, met actie voor zeer leuk prijsje. Aardige medewerkers. Tussen de voorraad zitten is matig, kan beter.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijke pizza!
Sieger V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekende pizza's en snel op tafel. Je moet bij de toonbank je bestelling doorgeven en zelf je drinken uit de koelkast pakken. De desserts zijn erg lekker, maar worden in een plastic bakje geserveerd.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik uitermate genoten van de pizza
Jonathan F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De kleine pizza's zijn wat dun. De normale pizza's zijn precies goed. Tiramisu als toetje erg lekker