da portare VIA Twijnstraat

Twijnstraat 65 3511 ZJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant da portare VIA Twijnstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant da portare VIA Twijnstraat

Closed

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Twijnstraat

Willem L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Buitengewoon lekkere pizza, leuke plek. Zelf bestellen bij de bar.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij hebben hier met 10 personen gegeten voor ons huwelijk in de avond. De ruimte was speciaal voor ons versierd, dat was prachtig gedaan! Het restaurant is zelfs een half uur eerder open gegaan speciaal voor ons. De bediening was supervriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat we ons echt speciaal voelden. Zelfs aan de kleinste was gedacht: ze heeft een kleurplaat kunnen maken. Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze wanneer je met een grotere groep uit eten gaat, maar absoluut een aanrader, ook qua prijs!
Rebecca Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij twijfelden al met bestellen vanwege tijd tekort, wat wij ook kenbaar maakten aan de gene die aan het werk was. Het was 19:30 en hij gaf aan dat het 10-15 minuten zou duren. We besloten toch 3 pizza's te bestellen, waarvan 1 zonder kaas. 25/30 minuten later zagen wij het personeel 3 pizza's opbergen en vroegen wij of die niet van ons waren en waarom wij ze niet kregen. Ze vertelden ons dat er toch per ongeluk kaas op was gedaan en ze ze op dat moment opnieuw zouden gaan maken. dat zou dus betekenen dat de wachttijd uiteindelijk neer zou komen op 45 minuten, zonder dat dat vanuit hen op een moment naar ons gecommuniceerd was, terwijl ze wisten dat wij tijdnood hadden. Fouten kunnen gemaakt worden maar deze communicatie/service was bizar slecht. Uiteindelijk niets van tegemoetkoming vanuit hen.
Almer H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Geweldige, smaakvolle Pizza met een heerlijk licht Italiaans biertje voor een goede prijs. Bediening is zeer vlot en vriendelijk. Het is jammer dat het kleine gebouw zich niet zo goed leent voor een Pizza restaurant. De inrichting is sfeervol maar ik verbaas me over de dominante positie die de oven inneemt waardoor er boven heel weinig ruimte resteert voor zitjes. De toiletten bevinden zich op een onmogelijke plek bovenaan een zeer steile trap en zijn alleen toegankelijk vanuit de benedenverdieping.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Overheerlijke pizza's uit een houtoven.
Maart (March) W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Simpele, maar echt heerlijke houtoven pizza's en zelfgemaakte toetjes. Aanrader als je niet uitgebreid maar gewoon lekker wil eten.
Laurie D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Top
Krijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gewoon de beste pizza van Utrecht.
Niet echt een andere plek die dichter in de buurt komt van echte italiaanse pizza
David W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Pizza was erg lekker, misschien leuk om een muziekje op te zetten voor een warmere sfeer. Verder lekker gegeten en vriendelijke service!
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima eten, goede sfeer en bediening was behulpzaam. Onze vaste spot op de Twijnstraat voor een goede pizza met voldoende keuze.
Cathy L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Kom er al jaren: lekkerste pizza in Utrecht!
Sterre S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Hele lekker pizza's, lekkere wijn & aardige bediening! Fijne sfeer
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
De pizza's waren lekker, het duurde alleen lang voordat ze geserveerd werden (30 minuten).
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
pizza was ok moeten nog wel veel leren
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekkere pizza's
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijke pizza, maar niet een heel gezellige kelder om te eten.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
pizza was lauw , en ongezellige inrichting
Els G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Fijne plaats om snel en goed te eten. Onze favoriete stek om na een bioscoop bezoek nog iets te eten. Het eten is goed en wordt snel geserveerd met een prima wijntje en uitstekende, goedkope, espresso na afloop.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prima restaurant om even iets te eten. Lekkere piza's, vriendelijke bediening. De Italiaanse wijn is goed en de koffie is TOP en nog goedkoop ook!
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer!