da portare VIA Sassenstraat

Sassenstraat 9 8011 PA Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant da portare VIA Sassenstraat

Alle pizzaliefhebbers moeten hier echt eens een pizza bestellen! Ze worden gebakken in een originele, houtgestookte steenoven en dat kan niet anders betekenen dat je de echte, traditionele smaak terugproeft in dit gerecht. Voeg daar een regelmatig aanbod van live muziek bij en je hebt een superplek om een leuke avond te hebben. Oh ja, nog vergeten te vertellen dat de wijn hier geweldig is en de bediening geweldig. Kom je proeven?

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Sassenstraat

Gerhard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Moderne Italiaanse keuken. Persoonlijk hou ik meer van warmer en romantische inrichting,
cathy H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke pizza!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super lekkere pizza en anti-pasti, leuke tent! Fijne bediening.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Dichterbij kan je niet van Italië genieten. Echte Italiaanse pizza’s in een levendige omgeving. Wat Fin.
Martje S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker, snel en een mooi plekje om te zitten
Thierry C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, alleen wel heel erg rumoerig door een grote groep en de bediening was iets wat amateuristisch.
Geldt niet voor iedereen maar als je een wijnfles met draaidop open probeert te maken met een kurkentrekken...... (;
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Inmiddels 3x geweest en elke keer is het weer genieten :).
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Al eerder hier gegeten. Lekker overzichtelijke kaart. Superpizza’s! Inrichting is niet mijn ding maar kwestie van smaak. Vriendelijk ontvangen, bediening prima. Garderobe/kapstok nog steeds niet gevonden. We komen terug.
Clementia P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Uitstekend!
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten nette vlotte bediening!!
Jetse V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Uitstekende pizza's, waarbij vooral de vegetariana uitblonk. De siciliana zou iets rijker belegd mogen zijn. Dan zou dat ook een absolute topper zijn. De groene salade als bijgerecht is zeker een aanrader.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
De serveerder gaf aan dat hij voor ons zelfs een eigen menu samen kon stellen met verschillende kleine pizza's en heerlijke tapas vooraf! Echte aanrader! Mooi ingericht en prijs-kwaliteit erg goed! Heerlijk gegeten voor weinig :)
Marjet S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prachtige locatie, heel stijlvol en hip. Leuk jong en verzorgd personeel. Eten was heerlijk, goed menu, goede ingredienten en heerlijk originele knapperige pizza’s. Kinderstoel ook beschikbaar, wel wat krap maar was geen probleem.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zeker de moeite waard, eten is heerlijk!
De bediening was erg aan de jonge kant en het leek niet dat iemand echt de leiding had. Moesten lang wachten op drinken.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Sfeervol trendy restaurant. Zeer vriendelijk personeel! Echt super heerlijk gegeten! De kok kwam de antipasti plank
aan tafel brengen en gaf uitleg, wat er allemaal voor lekkers op de plank lag, Ook de pizza's waren overheerlijk, complimenten aan de kok! We hebben nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten en komen zeker binnenkort weer terug!!
Tim F.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Mijn vrouw en ik hadden hoge verwachtingen van VIA vanwege de plaatsing bovenaan de ranglijst. Hoewel de industriële inrichting en fijne service aan die verwachtingen voldeden, kon het eten niet tippen aan onze vaste Siciliaan. De vega lasagne was smakelijk, al had wat extra saus en minder spinazie het gerecht afgemaakt. De blanco Fromaggi pizza was verrassend, maar de Tonno viel tegen. De tonijn overheerste waardoor de andere ingrediënten nauwelijks te proeven waren. Verder misten we de knoflookolie, zoals we dat bij de Siciliaan gewend zijn. De dunne pizza bodems waren lekker en dat maakte de tegenvallers weer goed.
Al met al een prettige diner ervaring in een hip industrieel pand met fijne service. De gerechten hebben veel potentie en zijn in de basis goed. Ik heb er vertrouwen in dat VIA zich met de tijd ontwikkelt tot een echte kwaliteitskeuken.
I. T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima eten en vriendelijke, bescheiden bediening. Maar... mag de thermostaat volgende keer een graadje of twee hoger?
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De pizza funghi had van mij meer smaak mogen hebben. De tapas plank vooraf was echt verrukkelijk en beide desserts ook. Mooie porties chocolademousse en tiramisu, echt heerlijk. De rode wijn van 5 euro per glas was ook echt heerlijk. Dit is de tweede keer dat ik hier kom in 1 week en ik zou het zo weer doen. Bediening is super.
Hendrik K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Sfeervolle trendy restaurant met vrienelijk persooneel