da portare VIA Sassenstraat

Sassenstraat 9 8011 PA Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant da portare VIA Sassenstraat

Alle pizzaliefhebbers moeten hier echt eens een pizza bestellen! Ze worden gebakken in een originele, houtgestookte steenoven en dat kan niet anders betekenen dat je de echte, traditionele smaak terugproeft in dit gerecht. Voeg daar een regelmatig aanbod van live muziek bij en je hebt een superplek om een leuke avond te hebben. Oh ja, nog vergeten te vertellen dat de wijn hier geweldig is en de bediening geweldig. Kom je proeven?

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Sassenstraat

Carlien S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hadden voor twee personen om half 6 gereserveerd. Ik was wat aan de late kan, maar mijn tafelgenoot was ruim op tijd. Zij heeft 20 minuten (ik 10) moeten wachten voordat er iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Omdat we op tijd stonden hebben geen hoofdgerecht besteld, maar alleen wat olijven die we tijdens het wachten op konden peuzelen. Deze lieten wel erg lang op zich wachten. Na navraag werden ze snel gebracht. Deze waren erg lekker! Vers ook, volgens mij. Jammer dat we er niet echt van konden genieten, de pizza’s volgden namelijk al snel. Al met al hebben we lekker gegeten, maar op de service valt nog wat verbetering te behalen. Voor het lekkere eten kom ik zeker nog eens terug.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top als altijd!
Clementia P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij zijn vaste klant bij Via en zijn nog nooit teleurgesteld. Gisteren weer voortreffelijk gegeten en wat een vlotte, correcte bediening! Ga zo door Via, wij blijven (graag) komen!
Nadine G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke setting met vriendelijk personeel, we hadden beide pizza besteld. Ik had een lekkere pizza (Sofia) echter had mijn partner een pizza ontvangen waarbij de temperatuur lauw was. Achter ons zat een vaste klant die eerlijk uitsprak dat de kwaliteit van de pizza's was veranderd. Wellicht goed om daar naar te kijken
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Beste pizza van Zwolle. En ook de bediening is tóp!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke pizza!
Henri O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Pizza’s waren extreem snel klaar en heerlijk van smaak. De inrichting is naar mijn mening wat simplistisch.
Fabienne E.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk eten, mooie plek! Veel geluid maar is wel prettig om op te gaan in de ruimte. Aardig personeel!
Jelske W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ben nu een paar keer geweest en het is lekker en gezellig. Maar moet wel zeggen dat ik de kwaliteit ietwat achteruit vind gaan, jammer. Daarnaast zou de bediening gezelliger en beter kunnen :-) alsnog een mooie en lekkere tent hoor..
gerda N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
een pizza gegeten en die was heel gewoontjes niet extra lekken , maar ook niet smakeloos.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede bruchettas en pizza's. Vriendelijk personeel, ze laten je rustig de tijd nemen om de gerechten te kiezen.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten top. Service prima.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ook nu weer heerlijke pizza’s!
G. K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, al moesten we wel wat lang op onze (heerlijke) pizza wachten. De pizza is echt buitengewoon goed.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke pizza's en geweldige toetjes!!
Thierry C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De service was ronduit teleurstellend. Fles wijn en voorgerecht werden op tafel “gegooid”. Daardoor niet begrepen wat wat was. Verder was het eten van prima kwaliteit. Elke keer moeten vragen om een extra fles wijn en tot twee keer toe om de dessert kaart. Toch jammer en niet wat ik normaal gewend ben.
Teus I.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke pizza's, goede wijn, vriendelijke bediening. Mooie locatie. Door het hoge plafond, iets lawaaiig, maar niet storend. Wij gaan hier zeker weer naar toe!
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hip restaurant met heerlijke gerechten en leuk personeel. Een aanrader.
Jet K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gezellige sfeer en lekker gegeten!
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heb heerlijk en gezellig gegeten en kom zeker terug.
Paar tips voor verbetering:
De pizza had wel wat warmer gemogen.
Door de hoogte van het pand is het wel wat lawaaierig; iets meer aankleding (in de vorm van stof) doet vast wonderen.