da portare VIA Frans Halsstraat

31-202355555

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant da portare VIA Frans Halsstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant da portare VIA Frans Halsstraat

Every day from 17.00h - 21.00h

6,7

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Frans Halsstraat

Tim D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten! De sfeer had wat gezelliger gemogen, desalniettemin hebben we genoten van de pizza's!
Quirine F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heeeerlijke pizza's, maar ze schenken geen alcohol. Dat is een minpunt.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Dunne, zeer krokante, dun belegde pizza. Lekker anders dan anders. Minder voor de grote trek.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima pizza's, met zorg bereid. Erg vriendelijk personeel. Leuke levendige buurt.
I.F. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekkere pizza en goede prijzen. Voelt wel meer alsof je op een afhaalplek zit dan in een restaurant.
Het licht kan sfeervoller!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgehaald want ik drink graag wat wijn bij mijn eten en daar doen ze hier niet (meer) aan.
De houtoven moet wel ruim van te voren functioneel zijn, heren ! Anders blijft de
pizza te koud en wordt het deeg niet knapperig. Te vaak wisselende pizzabakkers en pizzabeleggers helaas.
Het beleg om het dus zo maar te noemen is van goede kwaliteit maar ook dan nog zijn de prijzen voor de pizze (mv van pizza) te hoog. De huisgemaakte (maar waar ?) Tiramisu was in orde. Wie gaat er in een dergelijke
gelegenheid Italiaans bronwater voor wat euros drinken terwijl ons Nederlandse water heerlijk is.
Dit kan in De Pijp nauwelijks goed gaan. Alternatieven te over. Klanten zijn vooral afhalers en jonge ouders
met babies en kleuters.
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Neem hier die ene vriend mee naartoe die zegt dat hij geen pizza lust! Ik heb er al heel wat mee kunnen bekeren. Heerlijke dunne steenoven pizza met echte, pure, smaakvolle ingredienten. Mijn lievelingspizza is de Don Floert met parmaham, ricotta en rucola terwijl ik andere pizzeria's alleen maar toevertrouw met een Napolitana. Sinds ik niet meer in de Pijp woon (huil huil...) kom ik hier niet meer zo vaak, maar afgelopen zondag heb ik weer mijn hart en herinneringen op kunnen halen bij dit prachtige buurtrestaurantje met fijne sfeer.
Kobus63 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Was hier vol goede moed, eerst blijkt er geen wijn te mogen worden geschonken en vervolgens krijgen we de dufste en droogste pizza ooit.... Niet voor herhaling vatbaar!!

Pizza voor 12,50 moet belegd zijn met ingrediënten van topkwaliteit en dat is echt niet zo. En dan wordt je ook nog verzocht zelf je tafeltje af te ruimen terwijl 2 man personeel niks te doen heeft.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Vrijwel alle goede en slechte kenmerken over Da Portare Via zijn al geschreven.
Zo wil ik hem hebben de Pizza. Dun, krokant, belegd met zuivere prima ingredienten.
Niet overdadig belegd met zooi maar net goed. Ik had graag wijn erbij willen drinken
maar vanwege het ontbreken van een vergunning werd dit Italiaans water en dan ga je
niet om kraanwater vragen natuurlijk. Een zaak waar je beter een Pizza kunt halen dan
er ter plekke een opeten. Top ! En dan te bedenken dat ik helemaal geen Pizza liefhebber ben.
Fien5 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Ik kom hier heel graag voor een pizza. Zoals anderen al melden, je moet geluk hebben dat het er niet zo druk is (anders loopt de wachttijd flink op) en of je het goede personeel treft. De sfeer is altijd een beetje bedrukt, dus neem lekker de pizza mee naar huis. Zelf vind ik de Vegetariana erg lekker, goeie bodem, fijne ingrediënten en prima prijs.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Prima pizza's in een klein zaakje met een terras met twee tafeltjes. Van binnen vergelijkbaar met een Italiaanse dorpspizzeria; niet teveel opsmuk, chagrijnige bediening, licht dramatische muziek en goed gevulde snel geserveerde pizza's. Basic maar dus ook sfeervol. Pizza Don Floert is een aanrader. Voor de grote pizza's betaal je wel wat veel, en de kleine pizza's zijn dan weer net iets te klein.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Dit is een befaamd adres in de Pijp voor een heerlijke & authentieke pizza. Daar draait alles om de pizza's uit de speciale houtoven. De inrichting is simpel en de ruimte is klein. Maar de sfeer is wel goed. Er is nauwelijks bediening want je geeft je bestelling door aan de balie, rekent af, gaat zitten en je pizza wordt gebracht zodra die klaar is. Drinken haal je uit de koelkast en die rekent je ook af bij de balie. Dan de pizza, die zijn echt heerlijk! Vers en met bijzondere ingredienten. Het is best aan de prijs, zeker voor die entourage, maar wij hebben ervan genoten!