da portare VIA Copernicusstraat

Copernicusstraat 49 1098 JE Amsterdam Nederland Kaart
31-202355553

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Meer informatie over restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Every day from 17.00h - 21.00h

9,1

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Marian W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke en eerlijke pizza, gebakken in een echte pizza oven. Leuke, grappige en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar
Marian Z.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Helaas was het erg rumoerig door het hard pratende publiek in de relatief kleine, ruimte.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Inrichting kan iets sfeervoller.
Th. C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De bediening was goed en leuk. Het eten was heerlijk.
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijke pizza!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk en eenvoudig eten en drinken in een leuke ambiance.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijke pizza’s in een klein zaakje met persoonlijke service en een ongedwongen sfeer
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke pizza's, huiskamer gevoel, midden in de buurtgezelligheid. TOP, ik eet hier graag en vaak.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Pizza is prima. Dramatische service, onitaliaans chagrijnige pizzabakkers................. laatste keer geweest dat is duidelijk
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Perfect
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Beste pizza van Nederland. Simpel, sfeervol en gewoon gezellig en uitstekend. 4 soorten kaas Biancha is perfect. Dunne bodem is zoals in Rome, Italië.
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke pizza's en fijne buurt-gezelligheid
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker pizza gegeten en tiramisu toe. Was wel wat fel licht maar dat hield ons lekker wakker.
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima pizzas
Wqkoelewijn1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
da Portare VIA is met afstand het leukste pizzarestaurant in de watergraafmeer. Super simpel, vaak kun je geeneens zitten, maar wel super lekker. Sfeer is uniek, met maar een paar tafeltjes, altijd een grote groep wachtende op hun afhaal pizza en een klein team dat zich uit de naad werkt om iedereen tevreden te houden
Elise H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke pizza’s, vriendelijk personeel, kindvriendelijk restaurant!
Udo T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een hele tijd geleden heerlijke pizza's gegeten, maar het lijkt alsof de kwaliteit verslechterd. Laatste twee keer besteld via foodora en de pizza's kwamen koud, hard en kaal aan. Tja, en wat moet je doen als je er een uur op hebt gewacht? Dan maar afzien en eten. Hopelijk kan de kwaliteit weer terugkeren?
Geachte heer Thijssen,

Hartelijk dank voor uw reactie waarin u vertelt over uw ervaring.

Da portare VIA heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Naar aanleiding van uw reactie zijn wij intern nagegaan wat zich die desbetreffende dag heeft afgespeeld. Hieruit bleek inderdaad dat u veel te lang heeft moeten wachten op u bestelling. Wij betreuren dit ten zeerst.

Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en zouden u graag een tegoedbon willen aanbieden. Ik hoop dat u hiervoor in aanmerking willen komen en ontvang graag een mailadres. Deze bon kunt u in al onze vestigingen besteden.

Hartelijke groet,
Da portare VIA
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke echte Italiaanse pizza gegeten. Perfecte bodem, goede frisse tomatensaus, mooie grote kappertjes met een erg goede verse smaak. Gewoon perfect. Ik had nogal wat afwijkende wensen qua topping. Was geen probleem, werd ook niet extra in rekening gebracht. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Leuke sfeer en aankleding.
kuipernest .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Afgelopen vrijdag een pizza gehaald bij Via. Ik heb er elke hap van genoten. Naar dit restaurant ga je niet vanwege de geweldige inrichting, maar des te meer voor de kwaliteit van de pizza's. Met afstand de beste in Oost! Je moet even wachten op je pizza omdat er veel besteld worden, maar de medewerkers geven direct aan hoe lang het duurt, dus geen probleem.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Matige pizza's. Meer dan 60 minuten zitten wachten op 2 eenvoudige pizza's. Tafels worden niet schoon gemaakt. Niet voor herhaling vatbaar.