da portare VIA Copernicusstraat

31-202355553

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Ze begonnen klein, aan de Leliegracht 34 in Amsterdam, met 1 pizzabakker, 1 houtoven en 1 duidelijk doel voor ogen: de beste houtovenpizza’s van de stad maken. Hoe? Door kwaliteit voorop te zetten. En dat vertaalt zich niet alleen in de bereiding van de pizza’s, maar ook in de relaties die ze met hun gasten onderhouden. Zowel voor de lange als de korte termijn. Gasten blijven hier niet voor niets graag terugkomen!

Meer informatie over restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Every day from 17.00h - 21.00h

9,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant da portare VIA Copernicusstraat

Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Beste pizza van Nederland. Simpel, sfeervol en gewoon gezellig en uitstekend. 4 soorten kaas Biancha is perfect. Dunne bodem is zoals in Rome, Italië.
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke pizza's en fijne buurt-gezelligheid
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker pizza gegeten en tiramisu toe. Was wel wat fel licht maar dat hield ons lekker wakker.
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima pizzas
Wqkoelewijn1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
da Portare VIA is met afstand het leukste pizzarestaurant in de watergraafmeer. Super simpel, vaak kun je geeneens zitten, maar wel super lekker. Sfeer is uniek, met maar een paar tafeltjes, altijd een grote groep wachtende op hun afhaal pizza en een klein team dat zich uit de naad werkt om iedereen tevreden te houden
Elise H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke pizza’s, vriendelijk personeel, kindvriendelijk restaurant!
Udo T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Een hele tijd geleden heerlijke pizza's gegeten, maar het lijkt alsof de kwaliteit verslechterd. Laatste twee keer besteld via foodora en de pizza's kwamen koud, hard en kaal aan. Tja, en wat moet je doen als je er een uur op hebt gewacht? Dan maar afzien en eten. Hopelijk kan de kwaliteit weer terugkeren?
Geachte heer Thijssen,

Hartelijk dank voor uw reactie waarin u vertelt over uw ervaring.

Da portare VIA heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Naar aanleiding van uw reactie zijn wij intern nagegaan wat zich die desbetreffende dag heeft afgespeeld. Hieruit bleek inderdaad dat u veel te lang heeft moeten wachten op u bestelling. Wij betreuren dit ten zeerst.

Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en zouden u graag een tegoedbon willen aanbieden. Ik hoop dat u hiervoor in aanmerking willen komen en ontvang graag een mailadres. Deze bon kunt u in al onze vestigingen besteden.

Hartelijke groet,
Da portare VIA
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke echte Italiaanse pizza gegeten. Perfecte bodem, goede frisse tomatensaus, mooie grote kappertjes met een erg goede verse smaak. Gewoon perfect. Ik had nogal wat afwijkende wensen qua topping. Was geen probleem, werd ook niet extra in rekening gebracht. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Leuke sfeer en aankleding.
kuipernest .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Afgelopen vrijdag een pizza gehaald bij Via. Ik heb er elke hap van genoten. Naar dit restaurant ga je niet vanwege de geweldige inrichting, maar des te meer voor de kwaliteit van de pizza's. Met afstand de beste in Oost! Je moet even wachten op je pizza omdat er veel besteld worden, maar de medewerkers geven direct aan hoe lang het duurt, dus geen probleem.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Matige pizza's. Meer dan 60 minuten zitten wachten op 2 eenvoudige pizza's. Tafels worden niet schoon gemaakt. Niet voor herhaling vatbaar.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit restaurant staat bekend om zijn steenovenpizzas en die zijn inderdaad erg lekker. De pizza van mijn vriendin viel wat tegen qua balans - wat weinig tomaat ten opzichte van de worst en kaas, maar die van mezelf - een vegetariana - was erg goed. Verder is de wijn ook prima, maar mag ie voor 3,95 wel in een fatsoenlijk glas in plaats van in een duralex beker. Het personeel was verder erg behulpzaam, je moet er bij de kassa bestellen.
arjanofa .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Prima pizza's , jammer dat je er niet kan eten; ...vroeger een leuke buurtrestaurant; tegenwoordig een Foodora uitgiftepunt. Afgelopen 2 maanden 4 maal gepoogd hier te eten, slechts eenmaal met succes! Andere keren werden wij weggestuurd omdat men met Foodora klanten bezig was. Waardeloos! Als je verzekerd wilt zijn van een pizza dus beter een ander spot kiezen.....helaas!
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Op vrijdagavond hier gegeten. Het was erg druk, we moesten een uur wachten op de pizza (maar dit was er netjes van tevoren bijgezegd). Pizza's waren prima. De service was echter wat minder goed: zo moesten we vantevoren betalen, lang wachten op een tafel (die we uiteindelijk niet gekregen hebben, we hebben gezeten aan de bar). Hierdoor ook maar geen dessert genomen. Lekkere pizza's, maar de service was matig.
kit30 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Pizza is fantastisch, lekker dunne bodem en verse ingrediënten. De service is goed maar het duurt erg lang voordat de pizza klaar is. De ruimte is nogal klein, er liggen wat spelletjes en tijdschriften voor tijdens het wachten.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Ik heb via Foodora bij Da Portare via besteld. Het minimale bestelbedrag is 15 euro. Geen enkele pizza kost dat, dus moet je wat extra bestellen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Ik kwam zodoende voor een salsiccia picante uit op 18 euro (inclusief een biertje en bezorgkosten). Als de pizza zo briljant was geweest als de recensies beschrijven dan had ik het ervoor over gehad.

Maar; de pizza was klein, was door vervoeren een rommeltje geworden, had niet een volledig gare bodem waardoor ik hem zelf nog onder de grill heb gelegd om af te bakken en het middendeel was zo flinter dun en slap (wel mooi elastisch) dat er geen land mee te bezeilen was. Het enige dat lekker aan de pizza was was de salsiccia picante.

Er zijn genoeg tekens dat ze weten hoe ze hier een pizza moeten bakken en daar goed in zijn. Maar in dit geval leek het echt nergens op. Een waste of money.

De pizza werd overigens binnen een redelijke termijn bezorgd, iets meer dan 30 minuten na acceptatie.

(NB, omdat ik niet in het restaurant zelf ben geweest heb ik het cijfer voor decor gekozen dat ik het meeste terug zag in recente reviews)
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
'Dat is 45 minuten wachten.....', hoorden wij toen we binnen kwamen.
Ok dan maar. Vervolgens was de pizza goddelijk, het ambiente vrolijk en de bediening werkelijk fantastisch. Ze leest je wensen van je ogen af en geeft je het gevoel dat je welkom bent ondanks de drukte. Wij komen zeker terug! Dank jullie wel voor de heerlijke avond! Kwijl........!
Maurice N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wil je een echte Italiaanse pizza uit de steenoven in plaats van een slap aftreksel dat ze pizza noemen? Ga dan naar Da Portare Via, de beste pizza's die ik ken! Als het druk is kunnen de wachttijden best wel oplopen en bediening is er niet. Maar wat maakt het uit, als je opzoek bent naar een top pizza, die redelijk schaars blijken te zijn, dan moet je hier gewoon heen! (ook afhaal)
pizzaeten .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Pizzas zijn prima. wachttijden zijn dramatisch. ik woon in de buurt en heb het een paar keer geprobeerd maar kom hier nooit weer. je kunt niet laten bezorgen dus je zit daar 2 uur te wachten op je pizza
Mara32 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Nooit geweten dat pizza zo lekker kan zijn! Afgelopen zondag hier weer heerlijk gegeten. De manager vertelt enthousiast over de verschillende soorten pizza’s. Dat maakt kiezen wel lastig, maar des te meer reden om vaker terug te komen. De pizza’s zelf worden met zorg en verse ingrediënten bereid in een houtoven. Ook de focaccia is erg lekker! Het personeel is vriendelijk en werkt snel. De manager is oprecht geïnteresseerd of alles naar wens is en weet een prettige sfeer te creëren. Da Portare Via is zeker een aanrader!
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ik zal niet ontkennen (of bevestigen) dat ik wel eens bij New York pizza bestel, maar als je van de bank af kan komen is dit de beste pizza die je kan vinden in Amsterdam. Vooral die met truffel! Tiramisu is ook heerlijk trouwens. Bediening is er niet echt, je bestelt aan de toonbank. En ik eet m'n pizza dan ook altijd thuis op, dat is gezelliger. Zonde eigenlijk, want het ziet er wel heel gezellig uit. Ik kan me voorstellen dat het een nog groter succes zou zijn als je zou kunnen blijven eten. Hoe dan ook hele lekkere pizza!