Da PizZa

Marienburgstraat 2 6811 CS Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Da PizZa

Echt Italiaans

Pizza zoals het bedoelt is: simpel, puur en belegd met de mooiste ingrediënten. Dit is niet het enige wat je hier kunt bestellen. Wat dacht je van een heerlijke pasta, antipasti en klassieke Italiaanse desserts? Zeker het proberen waard!

Meer informatie over restaurant Da PizZa

Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De service was verschrikkelijk. 3 keer opnieuw bestelling opgenomen, na een uur ineens twee pizzas ipv pizza en pasta en geen voorgerecht! Die kwamen ze tijdens de pizza brengen in de vorm van een salade die we niet hadden besteld. Wel een drankje van t huis gehad maar was geen fijne ervaring.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vandaag een slechte ervaring gehad bij da Pizza. Ik heb samen met vrouw en dochter 1 uur en 45 min moeten wachten op een simpele pizza die daarna nog niet eens gaar bleek te zijn. De enige troost die we hebben gehad is dat veel families aan het klagen waren en pizza's terug hebben gegeven en opgestaan zijn. Het bedienend personeel treft geen blaam maar in de keuken is iets gigantisch mis
Jacqueline_littel .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Al een keer eerder gegeten en toen was het zo onwijs lekker dus weer heen gegaan. Voorgerecht Pizza Bianca met pesto en olijfolie en zeezout was echt super lekker. Lekker warm bij de kachel gezeten.
Eraven1976 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met pizza's zoals pizza's horen te zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Brendaendestin .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker eten, enige punt misschien dat de pizza wel heel erg dun was waardoor de bodem zo taai was als een schoenzool en niet te snijden was.....

Mooie zaak alhoewel wat krap met een groot gezin en kinderwagen.

Super leuk personeel en leuke sfeer! Top@
Lia Verhoef V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Leuk en lekker gegeten bij Da Pizza. Wat een beetje onevenwichtig was, dat de bruschetta eigenlijk ook een minipizza was (heel lekker overigens)
Met de pizza die we erachteraan hebben gegeten nogal veel van het goede. Maar afgezien daarvan: Prima pizza, heerlijke wijn, gezellige sfeer, goede prijs. Kortom een aanrader voor de pizza liefhebber!
Jostireverend .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij waren eerder dan gereserveerd aangekomen in het restaurant en hadden via internet aangegeven dat wij het liefst een tafel aan het raam gewild hadden. De ober die ons verwelkomde zag dat er al een tafel bij het raam was gereserveerd en zei dat wij daar mochten plaatsnemen en haalde de resterende couverts weg, zodat wij een mooie plek bij het raam hadden! Het restaurant viel heel erg in de smaak, met romantische muziek op de achtergrond en een modern en gezellig en cozy decor! Wij voelden ons zeer thuis en waren verrast blij met dat de ober ons eerst 10-15 minuten liet praten en ons op ons gemak liet voelen, voordat hij ons vroeg of wij wat wilden drinken. Zeer attent! Verder een top avond gehad met een heeerlijke pizza! Echt een aanrader!
Remon F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
samen met mijn vriendin gegeten de maaltijden zijn erg lekker de bediening is erg vriendelijk je moet wel reserveren zit snel vol ik zou hem zeker aan bevelen
SanderdenHartog .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Samen met het hele gezin wezen eten bij da Pizza in Arnhem. Erg lekker gegeten, alleen heel erg jammer dat we daar bijna 3,5 uur hebben gezeten terwijl het helemaal niet zo heel druk was. Bestelling was ook verkeerd doorgegeven waardoor het allemaal nog langer duurde. Maar het eten was het wachten wel waard!
Richard09876 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben hier een pizza gegeten. Pizza was niet bijzonder. Sommige kant en klaar pizza's bij AH zijn gewoon beter. Er staan verschillende pizza's op het menu, waaronder een met champignons en een ander met paddestoelen. Als je paddestoelen bestelt, krijg je champinons. Bij navraag bij de bediening kregen we het antwoord dat ze nooit paddestoelen hebben en dat ze dan altijd maar champignons serveren. Erg slordig.
Hoewel het niet erg druk was moesten we ook erg lang wachten op de drankjes. De bestelling onder "wilt u alvast iets drinken" kregen we pas na onze pizaa's.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Lekker gegeten met vier pers. Aantal voorgerechten (carpaccio, heerlijke gemengde salade en pizza Bianco) gedeeld waar de bediening attent op inspeelde. Pizza met garnalen, rucola, tomaatjes en knoflook was heerlijk. Verse pesto. Van de desserts was de crème brulee (met een vleugje citroen) verrassend. De pizza nutella was heerlijk door de verrassende combinatie van het zoute deeg met de vulling van warme nutella. Tiramisu was ook goed. Nagerechten kunnen gemakkelijk gedeeld worden. Verschillende wijnen per glas wat ook prettig is. Correcte en snelle service. Rekening klopte niet, maar dat was snel opgelost. Prima restaurant om lang te tafelen in een gastvrije omgeving.
Martin267 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heerlijke, authentieke pizza's.
Verrassende carpaccio-pizza en heerlijke pizza met parma-ham en rucola.
Leuke zitjes en prettige, attente bediening.
Irmafrowijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was heerlijk. Alleen jammer dat van te voren niet werd gezegd dat bepaalde gerechten niet besteld konden worden (geen probleem dat het er niet was, maar meld het dan even van te voren).
H.slijp .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We aten pizza en toetje, was heerlijk. Het was gezellig druk. reserveren is aan te raden en gelukkig hadden we dat ook gedaan.
YVOBVO .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gezellig en intiem ingericht restaurant. Met de AH actie konden we kiezen uit de gerechten op de kaart, top! Heerlijke pizza Calzone, Tonno en de Margaritha. Als toetje overheerlijke, huisgemaakte Tiramisu, pizza Nutella (ronde, warme deegrondjes gevuld met Nutella en ijs) en de ijscoupes. De toetjes werden erg leuk gepresenteerd en smaakten bijzonder lekker. Kortom, erg geslaagd en we komen zeker nog een keer terug.
Jeep- .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was erg druk. Heel het restaurant zat vol. Een goed teken. Bediening was hierdoor iets traag. Pizza was erg smaakvol. Helaas ook afhaalpizza waardoor er wat mensen in het restaurant stonden wat het nog een drukker gevoel gaf en nog meer geluid om ons heen genereerde.
Guido-hennie .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De bruschetta pomodorini was, als vanouds, weer heerlijk. En dat geldt ook voor de olijven.
We hebben genoten van de pizza's pesto en con gamberi e rucola. Met ijs en een dubbele espresso na.
Tot de volgende keer!
Ciaobella .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Alles was lekker, vooral de pizza's ! De meisjes van de bediening waren heel aardig, klantgericht en attent. Als we wilden konden we ook nog een "doggybag" krijgen voor wat overbleef. Wij komen beslist nog een keer terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Knus restaurantje, met een gel haard waardoor het aangenaam en lekker van temperatuur is. Verder moest je hard praten om verstaanbaar te zijn. Wellicht iets met de akoestiek?
Fred .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We mochten met de AH-actie gewoon a la carte eten, wat we fijn vonden en nog niet eerder meegemaakt hadden. Lekkere carpaccio vooraf, calzone carne en frutte di mare pizza's waren heel goed. Nagerecht tiramisu, waarvan de koek naar onze smaak wat te nat was. De bediening was erg vriendelijk.