Da Pino

• Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Goed restaurant
Goede sfeer
Goedkoop
Je krijgt waar voor je geld
Erg leuk gegeten en je zit erg gezellig
Leuk klein restaurantje.
Asimov .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Na lange tijd weer eens bij Da Pino neergestreken en dat is zeker niet tegengevallen. Aan de inrichting was niets gedaan, een beetje oubollig en geen menu/prijzen aan de buitenkant. Ook bleek er een behoorlijk verschil tussen de online versie en de kaart die wij aan tafel kregen.

Het eten daarentegen was prima en de bediening was goed. Alleen Jammer dat nog steeds op koude borden wordt geserveerd, dus moet je of erg snel, of koud eten.

In vergelijking met het verleden is er zeker wat verbeterd, maar buiten de keuken om is nog veel te doen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Klein gezellig restaurant, waar je heerlijke pizza, pasta, maar ook vlees kunt eten.
Kortom prima eten tegen een goede prijs
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Bij da pino eet je lekker Italiaans, er zal wel eens wat aan de kaart mogen gebeuren. Deze is al niet meer vernieuwd sinds dat deze winkel in Montfoort is geopend. De service is slecht. Er staan altijd nieuwe 16 jarige mensen die de bediening doen. Wellicht als ze ouder zijn worden ze te duur. Het duurt erg lang voordat je geholpen wordt, als je glas met drinken leeg is moet je na een tijd zelf vragen of je alsjeblieft nog wat mag drinken!
Ik denk als ze werken met personeel wat iets meer ervaring heeft in de horeca dat je dit snel kan oplossen.
Het decor is verouderd, hier is ook niks meer aan gedaan sinds dat ze zijn geopend.
Verder het eten is wel goed, de tomatensoep is fantastisch en de pizza's zijn prima!

Conclusie, als je een lekker pizza wil waar je even op wil wachten dan is Da Pino een prima plek. Als je niet teveel aan de service hecht dan is dat prima.
Afhalen is top, van te voren bellen en dan kan je de maaltijd afhalen.
Sas77 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Vandaag weer heerlijk gegeten bij da Pino...het was lekker rustig en de bediening was super aardig. Totdat de bazin met een vriendin de zaak in kwam en luidruchtig eten ging bestellen en nogal veel eisen had. Vervolgens deden de meisjes van de bediening alles verkeerd volgens haar en dit werd in het bijzijn van ons gemeld. Dit vind ik erg onprofessioneel. Hopelijk leest ze dit en doet zij er ook iets mee. Verder een leuke avond gehad.
Boukehj .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Af en toe eet ik in het restaurant, maar ik haal vooral geregeld af. Ze doen hun best voor je en maken erg lekkere pizza's en pasta's. Betaalbaar en informeel. Sinds ik uit Montfoort verhuisd ben, rij ik graag 15 km om om hier pizza's af te halen.