Da Pietro

Vischpoortstraat 16 8081 ER Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Da Pietro

Waar Italië en Nederland elkaar ontmoeten

Bij restaurant Da Pietro liggen geen rood-wit geruite kleedjes op tafel. Wel zit je er op comfortabele stoelen aan glanzende houten tafels, die met de rest van het interieur een warme sfeer creëren. In de aangename, ommuurde tuin, wordt bij een koud windje de terrasverwarming aangezet. Voor een lekker lange avond in de buitenlucht. Met een vermelding in de Michelin gids en eerder winnaar van de publieksprijs ‘Beste Italiaanse restaurant in Nederland’ heb je genoeg redenen om hier uit eten te gaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Pietro

• Kom je met de auto?
    Wanneer u van Zwolle, Apeldoorn of Amersfoort komt kunt u vrij parkeren op parkeerterrein 't Schootsveld voordat u de oude binnenstad inrijdt. Vanuit de polder kunt u vrij parkeren op parkeerterrein de Oude Vos aan de haven. Vanaf beide parkeerterreinen i

Maandag en dinsdag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Da Pietro

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De gegeven antwoorden zijn zoals wij het hebben beleefd. Zeer aan te bevelen!
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hier eten is echt een cadeau voor jezelf. Het eten is zalig en ziet er ook erg fraai uit. Mooie aankleding en fijne bediening. Echt een aanrader.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten in prachtige ambiance en vlotte leuke bediening
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat was het weer een feestje om bij Da Pietro te eten. Wij voelen ons echt thuis. Met dank aan de hartverwarmende mensen: Pietro, Hetty, Gerritjan en Martin.
Van diverse gerechten mogen proeven en allemaal zo heerlijk dat bij een volgend bezoek het weer lastig wordt om te kiezen van de menukaart. Kortom: we hebben zoals altijd genoten! Bedankt daarvoor en tot snel.
Mels Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wat een ontwikkeling in al die jaren. Geweldig.
Angelien D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was weer fantastisch lekker en gezellig. We hadden wat te vieren en ze hebben een fantastisch mooie en overheerlijke taart met vuurwerkfontein voor ons gemaakt! Grazie mille!
Angelien D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
geweldige service, verrassende gerechten, prachtige entourage... absolute aanrader! we hebben geholpen de koelkast leeg te eten... wat een aangename verrassingen zijn er uit die koelkast gekomen, complimenten!!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten...fijne gastvrije sfeer. Iedere keer weer een feestje om hier te zijn.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het viergangen verrassingsmenu is zeker een aanrader!
Annette P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke verfijnde gerechten, goede wijn, goede bediening, prettige sfeer
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten in een geweldige ambiance. Zeer gastvrije bediening. Echt een avondje uit!
Ri V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een heel goed restaurant met super service. We voelden ons zeer welkom. Heerlijk eten en precies de goede tijd tussen de gerechten en heerlijke wijn. Echt een aanrader! Dit is een ander level Italiaans restaurant!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zelde in zo,n goed restaurant gegeten
André V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Van mij bij alles 5 sterren. Het is geen Michelin ster restaurant... toch een top rating van mij. Waarom? Ze snappen wat gastvrijheid en 'uit' zijn is. Een goede sfeer, maar belangrijker: uitstekend eten voor een prima prijs. We aten verrassings menu van de chef. Opmaak was echt heel mooi en smaak en porties uitstekend. Italiaanse keuken met wat fusion van andere keukens ... zo'n 40 pp ex wijn. Huiswijn genomen en die was verrassend goed. Zowel wit als rood. Kortom voor de prijs die je betaald uitstekend. Aanbevolen!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
altijd even vriendelijk en enthousiast...heerlijke gerechten...super gezellige inrichting...altijd weer een feestje!!!!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Net even anders, origineel qua smaak en gerechten (overheerlijk!), interieur en muziekkeus. En hele prettige bediening!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Iedere keer weer is eten bij Da Pietro een feest. Heerlijke, zeer originele gerechten, een prettige, persoonlijke bediening en een heerlijk tuinterras, maakt de keuze eenvoudig. Gewoon een top Italiaan. Je merkt zo het verschil of er een echte Italiaan in de keuken staat, of dat er alleen Italiaans restaurant op het raam wordt geschilderd. Pietro is een echte, Italiaan, die geweldig kookt.
mariette P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Sepia mousse en garnalen vooraf, daarna grill van inktvis en coquille en kaasplankje toe. Zeer vriendelijk bediening. Hele gezellige avond. Komen weer terug!
Netty T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was weer zeer gezellig en lekker.