Da Piero

Meer informatie over restaurant Da Piero

Voordelig
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het valt soms niet mee een echt, authentiek Italiaans restaurant te vinden… maar die hebben we gevonden in Leerdam! Een hele uitgebreide keuze aan pizza’s op de menukaart (bijzonder vriendelijke geprijsd!) maar ook huisgemaakte pasta’s, Italiaanse vlees- en visgerechten en de traditionele voorgerechten en desserts die je bij een Italiaan kan verwachten. We kozen voor een lasagna vooraf en een filetto (ossenhaas) en een pizza als tweede gerecht. Erbij dronken we een Valpolicella Ripasso uit 2009, wat een mooi glas wijn! De lasagne was perfect gegaard en de pizza was knapperig met verse ingrediënten. De ossenhaas was een bijzonder mooi stuk vlees in een gorgonzola-saus, die bijna smolt op de tong, geserveerd met garnituur, een salade en aardappel-chips. Voor een dessert hadden we helaas geen ruimte meer. De Italiaanse chansons op de achtergrond maakten onze Italiaanse avond af. Jammer dat we er een stukje voor moeten rijden, maar we komen zeker snel weer eens terug!
Jeannet Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
we zaten "op elkaar gepakt" strak tussen twee andere volle tafels. De pizza's dropen van de olie. In de grote plantenbak tegen onze tafel aan stonden de planten weg te rotten. Het was een teleurstelling.
J V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Echt heerlijke pizza's en wijn. We bestellen vaak maar gaan er ook wel eten. Restaurant is netjes, leuke kunst aan de muur. Vriendelijke ontvangst en ook de andere gerechten zijn prima. Wordt met liefde gekookt. Maar qua pizza echt aan te bevelen, vooral die met Ruccola!
Hubert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Eten was prima, service en ambiance waren ook heel aangenaam.
het prettige hierbij is dat het bedienend personeel ook echt Italiaans is en niet b.v. Turks, en dan ook Italiaans spreekt.