Over het restaurant Da Peppone

Italiaanse sensatie in hartje Den Bosch

Onder de luidende klokken van de Sint-Janskathedraal, in het hartje van Den Bosch, geniet je bij Da Peppone van klassiekers uit de Italiaanse keuken. Strijk neer na een dag winkelen of kies voor een avondvullend programma. In het culinaire epicentrum van deze gezellige carnavalsstad hoef je je geen moment te vervelen. Datzelfde geldt voor jouw smaakpapillen bij Da Peppone. De mediterrane smaken vliegen je om de oren en bij elke pizza past een mooi glas wijn. Kortom, geniet!

Meer informatie over restaurant Da Peppone

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Peppone

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lang geleden kwam ik hier heel vaak. Nu weer terug na lange tijd , pizza's waren top, insalata Milo was heerlijk en personeel was erg goed .
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige, gezellige ambiance. Bediening was vriendelijk en deskundig. Kaart was gevarieerd, volop keuze!
Koen W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prettige bediening, goed eten, fijne ambiance. Voor herhaling vatbaar
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Heel vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Buitengewoon lekker allemaal. Komen zeker terug.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Reservering gemaakt, bij aankomst moeten wachten bij de buren, aftandse kroeg waar we iets konden drinken. Daarna binnengeroepen, jas zelf ophangen of zo, service waardeloos, ober die aangeeft een offday te hebben, gastvrouw die het allemaal ook niet interesseert, meerdere keren wachten als een roepende in de woestijn, na betaling al helemaal geen enkele interesse meer, zelf jassen zoeken. Waardeloze prutstent, waar de eerdere beoordeling over gingen mag Joost weten. Eten is zeer matig, wijnkennis is beneden alle peil, teleurstelling alom.
Normaal reageren wij nooit op een recensie, dit is ook de eerste keer maar wat een kletsverhaal! Het was een drukke zaterdagavond en het liep uit en wij vroegen aan deze gasten even te wachten bij het Eurohotel of bij bar de Rooie Haan, zij kozen voor de bar waar zij van ons een drankje aangeboden kregen! Niet netjes om deze hardwerkende pas begonnende ondernemer zijn zaak een aftandse kroeg te noemen! Inderdaad hebben wij geen ontvangstcomite en sommeliers in dienst wat alleen maar ten goede komt aan een prima prijs/kwaliteit verhouding en toch kan de eigenaar vanuit de keuken waar hij staat te koken op verzoek van de bediening een mooie wijn adviseren! Om kritiek te leveren aan voorgaande recensies is een belediging aan al onze gasten die een een fijne avond bij ons hebben gehad en daar over schreven! Ook siert het niet om Da Peppone een prutstent te noemen, weinig respectvol en laag bij de grond! Jammer dat wij niet aan de gestelde verwachtingen voldeden, maar wij blijven ons best doen zoals altjd!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Met mijn zoon was ik hier gisteren. Allebei een pizza genomen, Pesto en Prosciutto. Qua smaak waren de pizza's zeer goed. Alleen de bodem had wat krokanter mogen zijn. Verder niets dan lof over bediening en kwaliteit.
mauriceackermans A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Aangenaam, relaxed, persoonlijk, goede stijl, zeer tevreden
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
prima
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gewoon goed!!!!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Fijn restaurant en goed eten. Een aanrader! Dat wisten we al want we komen hier vaker.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Komen er regelmatig al meer dan 30 jaar.
Is en blijft een super.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten goed, bediening super aardig, tafeltjes iets te dicht op elkaar op sommige plekken.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten en aardige bediening . Kortom ....Top!
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijk personeel, mooi restaurant en heerlijk gegeten ! Echt een Michelin waard.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eten was prima maar wachttijden veel te lang. Personeel merkt de gasten onvoldoende op.
Drukke restaurant heeft te weinig medewerkers, vandaar te lange wachttijden.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De carpaccio truffel en de paddestoelen zijn zeer aan te raden! Wij komen zeker weer terug.