Da Peppone

Kerkstraat 77 5211 KE Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Da Peppone

Italiaanse sensatie in hartje Den Bosch

Onder de luidende klokken van de Sint-Janskathedraal, in het hartje van Den Bosch, geniet je bij Da Peppone van klassiekers uit de Italiaanse keuken. Strijk neer na een dag winkelen of kies voor een avondvullend programma. In het culinaire epicentrum van deze gezellige carnavalsstad hoef je je geen moment te vervelen. Datzelfde geldt voor jouw smaakpapillen bij Da Peppone. De mediterrane smaken vliegen je om de oren en bij elke pizza past een mooi glas wijn. Kortom, geniet!

Meer informatie over restaurant Da Peppone

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig en heerlijk gegeten! Genoten van mooie hertenbiefstuk, lekker vitello tonato. Huiswijnen kwalitatief prima!
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goede sfeer, vlotte bediening en een mooie kaart. Voorgerecht wildragout met pasta was erg lekker. De Saltimbocca als hoofdgerecht genomen. Deze was erg droog en ook te zout. Jammer. Tafelgenoten waren ook wisselend tevreden. Ook de andere gerechten die ik geproefd heb waren aan de zoute kant.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op een zaterdagavond met 4 vriendinnen heerlijk gegeten! Personeel was vriendelijk en snel! Goede sfeer. We komen volgende keer zeker terug!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer begripvol ontvangst doordat vrienden in een lange file stonden en we op tijd in het theater moesten zijn. De bediening had alle geduld met en begrip voor ons en dacht ook met ons mee. Uitstekende maaltijd genoten, aangevuld met een heerlijke wijn. Een zeer goed begin van een gezellige avondje in het theater (Claudia de Breij)
Clarissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Alle gerechten waren heerlijk, vers bereid en mooi opgemaakt. De nagerechten zijn onweerstaanbaar. Dit restaurant raad ik zeker aan.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
goede ontvangst, persoonlijke benadering, goede kwaliteit
Liana J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten , het was super lekker.
Vooraf een vegetarische salade.
Daarna zalm met cocilles ,gebakken aardappeltjes en verse groentes.
Als toetje een limoncellotaartje met citroenijs en een glaasje limoncello.
Je rolt als een tonnetje naar buiten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
G D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prima pizza gegeten, een van de specialiteiten. Vriendelijke bediening, sfeervol restaurant!
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Fijn, rustig restaurant met heerlijk eten en bediening die er verstand van heeft. Je kunt hier ook terecht voor een pizza, maar wij aten er de lekker ogende gerechten van de kaart. Paddestoelen met knoflook, kalfsoesters en toetjes - huisgemaakte Tiramisu en chocolademousse. Prima!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken!
Spaghetti aglio e olio en Linguine a l'Amatriciana met een heerlijk glas Grillo erbij als voorgerecht .

Daarna Saltimbocca met een glas Negro Amaro en Ossobucco met een glas Primitivo. Heerlijke gerechten en uitstekende bijpassende wijnen.

Bediening was leuk, ontspannen en attent!
1e-chauffeurke .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was heel lekker en goed bereid ,mijn partner had kalfsmedalions in wijnsaus goed bereid en lekker mals met vooraf een tomatensoep .
Ikzelf had vooraf spaghetti met knoflook met rode pepertjes en daarna gekruide lamskarbonades van de gril ook heel lekker en goed bereid en niet te grote porties.
De bediening mag van mij wat meer aandacht aan hun werk besteden omdat ze aan de dame vragen wat ze wil drinken en dat vervolgens ook bij de heer voorzetten .
Dat was een foutje verder was alles prima ik orde .
Rubke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Afgelopen week heb ik hier met een vriendin heerlijk gegeten; sterker nog: het eten wat verrassend goed. De bediening was zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. We wilde graag buiten eten, maar daar was geen tafeltje vrij. We konden binnen even aan tafel plaats nemen, het menu 'bestuderen' en alvast wat drinken bestellen terwijl de bediening scherp in de gaten hield of er een plekje vrij kwam buiten. Zodra dit was werd deze meteen vastgehouden voor ons zodat anderen hier niet snel plaats zouden nemen en zo konden we heerlijk met een ondergaand zonnetje van het eten genieten.
Een dikke pluim voor de bediening en voor de keuken! Wij komen zeker terug.
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot toetje. Helaas was het vanavond zo druk dat de werkdruk voor het (misschien te weinige) personeel hoog was. Er vielen kleine steekjes maar dit neemt niet weg dat wij hier graag nog eens terugkomen.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Na enige tijd weer terug in Den Bosch en uiteraard gegeten bij Da Peppone. Heerlijk! Dit is de Italiaanse keuken zoals het ooit bedoeld was. Mooie producten en authentieke Italiaanse recepten. De getrancheerde lendebiefstuk stond gelukkig nog op de kaart. Mijn favoriet! Wat ook opvalt is dat de meeste medewerkers er al lang, en duidelijk met heel veel plezier werken. Dat zie je tegenwoordig niet mer zo vaak.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zoveel restaurants gehad in de binnenstad, nergens is de prijs/kwaliteit verhouding zo goed als hier.
Ook met kinderen is dit restaurant aan te bevelen, Spaghetti Bolognese zoals die hoort te zijn. Onze kinderen zijn er dol op.
Probeer ook eens de eigengemaakte Limoncello! Uitmuntend..
Eet smakelijk bij Da Peppone!!
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Een mooie gelegenheid met prima personeel, alleen het eten vonden we niet heel speciaal. Ook de kaart is wel heel standaard. Jammer!
Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gezellige vrijdagavondsfeer. Mooie kaart met meer dan voldoende keuze. Ik heb uit de hoofdgerechten een kleine portie pasta met zalm als voorgerecht genomen en daarna de mixend vis. Perfect! Als afsluiter het limoncello taartje, helemaal top met lekker citroentjes geserveerd. Da Peppone is een echte aanrader, wij hopen er nog vaak te eten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik deze keuken staan mensen die echt kunnen koken! Prachtige klassieke Italiaanse gerechten, op de juiste manier bereid. Mooie garing, goed op smaak, verse ingrediënten. Saltimbocca, Ossobuco, kalfsoesters, vitello tonnato... allemaal top! Leuke Italiaanse wijnkaart, schappelijke prijzen. Bediening is correct, maar er is weinig passie voor het vak te bespeuren. Van de oudere dame raken we zelfs een beetje geïntimideerd, ze lijkt zo streng. De zaak is keurig klassiek Italiaans ingericht, met gevouwen servetten en linnen op tafel. Een doorn in ons oog is dan ook de de overige gasten op crocs en in capuchontruien neerploffen aan tafel. Zo'n mooie zaak verdient gasten die hun bank-hang-kloffie hebben verruild voor kleding passend bij een avondje uit met goed eten en fijne wijn. Dat verdient Da Peppone zeker wel!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk restaurant, op een dinsdag helemaal vol. Goede voorgerechten, prima pasta, en naast de mooie Chianti ook nog een heerlijk visgerecht.
Vergeet hier de pizza (al was die wel errug goed) en ga voor de betere Italiaanse gerechten. Toppertje
Jeanien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben lekker gegeten bij Da Peppone. De bediening was zeer vriendelijk en snel. Ik had een voorgerecht met garnalen en pepers, heel erg lekker. En als hoofdgerecht Spaghetti Al Olio, en die was ook goed bereid. Leuk ook dat je een kleinere portie pasta kan bestellen, want ik ben niet zo'n grote eter. Al met al, lekker eten op een mooie plek in Den Bosch!