Da Peppone

Kerkstraat 77 5211 KE Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Da Peppone

Italiaanse sensatie in hartje Den Bosch

Onder de luidende klokken van de Sint-Janskathedraal, in het hartje van Den Bosch, geniet je bij Da Peppone van klassiekers uit de Italiaanse keuken. Strijk neer na een dag winkelen of kies voor een avondvullend programma. In het culinaire epicentrum van deze gezellige carnavalsstad hoef je je geen moment te vervelen. Datzelfde geldt voor jouw smaakpapillen bij Da Peppone. De mediterrane smaken vliegen je om de oren en bij elke pizza past een mooi glas wijn. Kortom, geniet!

Meer informatie over restaurant Da Peppone

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima restaurant. We waren voor het eerst bij Da Peppone en hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad. Het restaurant zit op een leuke locatie in de Kerkstraat vlakbij de Sint Jan. Relatief ruime zaak met hoge plafonds en lichte, klassieke uitstraling.

We worden vriendelijk welkom geheten en kiezen een 2 persoonstafel bij de trap. Menukaarten en drankjes waren er snel en ook een mandje lekker stokbrood met kruidenboter liet niet lang op zich wachten.

Als voorgerechten kozen we de Vitello Tonato en de Antipasti della casa. Beide prima verzorgd. Kwaliteit van de gebruikte producten is erg goed. Ho0fdgerechten bestaan uit fettucine pesto en de spaghetti Amatricana. Heerlijk! Mooie volle smaken en goede portionering. We dronken er een lekkere prosseco Trevignani bij. Als dessert vanille ijs met amarenen en een doppio.

Verbeterpunten? Stoelen zijn te laag voor lange mensen en door de akoestiek zijn wat luidruchtigere gasten goed te volgen.

Jonge, vriendelijke en snelle bediening. Kok komt nog wat toelichting geven op de gerechten. Niet overdreven duur. Hele leuke avond gehad.

Wat mij betreft het beste Italiaanse restaurant in Den Bosch.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden er meer van verwacht....voorgerechten waren prima maar duurde erg lang voordat het geserveerd werd. Vervolgens moesten we zelf om bestek en brood vragen. Hoofdgerecht spaghetti aglio e olio hadden we verse spaghetti verwacht, smaak was verder prima. Hoofdgerecht lendebiefstuk was taai en saus had een kant en klare basis. Dessert was lekker maar ook weinig spectaculair. Kortom we hadden er meer van verwacht. Het personeel was allemaal erg vriendelijk maar niet heel vakkundig en had het volle restaurant niet onder controle. Een gemiste kans wat ons betreft.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Alleen de pizza pesto was slap met teveel olie. Ook bij vraag voor kleine aanpassingen: iets pittigere scampi's en citroen ijs ipv vanille ijs werd dit gedaan. Een van de kinderen vond het kaneelijs goddelijk:)
J S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meerdere malen wezen eten. Het eten was alle keren erg lekker. De bediening verschilt. Over het algemeen is de bediening correct maar sommige moeten nog wat leren in het vak.

Een aanrader.
hein R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heerlijke tonijn en een lekkere gambaroni.
We komen hier niet vaak maar wel al tientallen jaren (echt waar) en het was weer als vanouds
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wat een ontdekking! Jarenlang niet in mijn systeem, maar vanavond ontdekt! Ristorante da pepone in den bosch! Wat een fijne ervaring, echt top!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
zoals vaker, relaxed dineren in een rustige ambiance
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig en heerlijk gegeten! Genoten van mooie hertenbiefstuk, lekker vitello tonato. Huiswijnen kwalitatief prima!
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goede sfeer, vlotte bediening en een mooie kaart. Voorgerecht wildragout met pasta was erg lekker. De Saltimbocca als hoofdgerecht genomen. Deze was erg droog en ook te zout. Jammer. Tafelgenoten waren ook wisselend tevreden. Ook de andere gerechten die ik geproefd heb waren aan de zoute kant.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op een zaterdagavond met 4 vriendinnen heerlijk gegeten! Personeel was vriendelijk en snel! Goede sfeer. We komen volgende keer zeker terug!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer begripvol ontvangst doordat vrienden in een lange file stonden en we op tijd in het theater moesten zijn. De bediening had alle geduld met en begrip voor ons en dacht ook met ons mee. Uitstekende maaltijd genoten, aangevuld met een heerlijke wijn. Een zeer goed begin van een gezellige avondje in het theater (Claudia de Breij)
Clarissa V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Alle gerechten waren heerlijk, vers bereid en mooi opgemaakt. De nagerechten zijn onweerstaanbaar. Dit restaurant raad ik zeker aan.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
goede ontvangst, persoonlijke benadering, goede kwaliteit
Liana J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten , het was super lekker.
Vooraf een vegetarische salade.
Daarna zalm met cocilles ,gebakken aardappeltjes en verse groentes.
Als toetje een limoncellotaartje met citroenijs en een glaasje limoncello.
Je rolt als een tonnetje naar buiten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
G D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prima pizza gegeten, een van de specialiteiten. Vriendelijke bediening, sfeervol restaurant!
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Fijn, rustig restaurant met heerlijk eten en bediening die er verstand van heeft. Je kunt hier ook terecht voor een pizza, maar wij aten er de lekker ogende gerechten van de kaart. Paddestoelen met knoflook, kalfsoesters en toetjes - huisgemaakte Tiramisu en chocolademousse. Prima!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken!
Spaghetti aglio e olio en Linguine a l'Amatriciana met een heerlijk glas Grillo erbij als voorgerecht .

Daarna Saltimbocca met een glas Negro Amaro en Ossobucco met een glas Primitivo. Heerlijke gerechten en uitstekende bijpassende wijnen.

Bediening was leuk, ontspannen en attent!
1e-chauffeurke .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was heel lekker en goed bereid ,mijn partner had kalfsmedalions in wijnsaus goed bereid en lekker mals met vooraf een tomatensoep .
Ikzelf had vooraf spaghetti met knoflook met rode pepertjes en daarna gekruide lamskarbonades van de gril ook heel lekker en goed bereid en niet te grote porties.
De bediening mag van mij wat meer aandacht aan hun werk besteden omdat ze aan de dame vragen wat ze wil drinken en dat vervolgens ook bij de heer voorzetten .
Dat was een foutje verder was alles prima ik orde .
Rubke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Afgelopen week heb ik hier met een vriendin heerlijk gegeten; sterker nog: het eten wat verrassend goed. De bediening was zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. We wilde graag buiten eten, maar daar was geen tafeltje vrij. We konden binnen even aan tafel plaats nemen, het menu 'bestuderen' en alvast wat drinken bestellen terwijl de bediening scherp in de gaten hield of er een plekje vrij kwam buiten. Zodra dit was werd deze meteen vastgehouden voor ons zodat anderen hier niet snel plaats zouden nemen en zo konden we heerlijk met een ondergaand zonnetje van het eten genieten.
Een dikke pluim voor de bediening en voor de keuken! Wij komen zeker terug.
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot toetje. Helaas was het vanavond zo druk dat de werkdruk voor het (misschien te weinige) personeel hoog was. Er vielen kleine steekjes maar dit neemt niet weg dat wij hier graag nog eens terugkomen.