Over het restaurant Da Peppone

Italiaanse sensatie in hartje Den Bosch

Onder de luidende klokken van de Sint-Janskathedraal, in het hartje van Den Bosch, geniet je bij Da Peppone van klassiekers uit de Italiaanse keuken. Strijk neer na een dag winkelen of kies voor een avondvullend programma. In het culinaire epicentrum van deze gezellige carnavalsstad hoef je je geen moment te vervelen. Datzelfde geldt voor jouw smaakpapillen bij Da Peppone. De mediterrane smaken vliegen je om de oren en bij elke pizza past een mooi glas wijn. Kortom, geniet!

Meer informatie over restaurant Da Peppone

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Da Peppone

Gerry G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Jammer dat het restaurant per 8 februari stopt. Een verlies voor Den Bosch na 40 jaar!
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Echt een aanrader. Zalig eten. Vlotte bediening.
Antoine M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten.... leuke bediening en heel gezellig in een mooie ambiance...... jammer dat ze gaan stoppen
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer, jammer dat ze gaan sluiten.
Celesta C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Bij binnenkomst een huisselijk gevoel. Het restaurant is klein en knus, gezellig! Het personeel is vriendelijk en doet goed zijn best om de klanten goed te helpen, complimenten daarvoor!
Het eten kwam best snel, goede porties en het smaakte erg goed!
Dit is restaurant is zeker weten een aanrader????????
peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Uitstekende Italiaanse keuken, zeer smaakvol!!! Gezellig druk, redelijk vlotte bediening. Hebben vis gegeten, was uitstekend.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voorgerecht v.h. huis was vroeger een verzameling van Italiaanse lekkernijen,
nu een verzameling van ingekochte hapjes...spagetti wad goed.
Fabiënne H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We kregen van de bediening een goede service, het eten was heerlijk en de sfeer was erg goed. Tiramisu was top. Er is een ruime keus en de gerechten kunnen altijd naar wens aangepast worden.
Jean Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Italiaans waar de Italianen jaloers op zijn. Topkwaliteit ingrediënten. Vakmanschap in de keuken. Wat wil je nog meer.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Toetjes waren erg lekker, maar van ons mogen ze wat kleiner zijn.
We komen hier zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel lang geleden kwam ik hier heel vaak. Nu weer terug na lange tijd , pizza's waren top, insalata Milo was heerlijk en personeel was erg goed .
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lang heel lang geleden kwam ik hier heel vaak. Nu weer eens terug . Alle 3 een heerlijke pizza gegeten . Top! De insalata Milo was ook erg lekker .
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige, gezellige ambiance. Bediening was vriendelijk en deskundig. Kaart was gevarieerd, volop keuze!
Koen W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prettige bediening, goed eten, fijne ambiance. Voor herhaling vatbaar
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Heel vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Buitengewoon lekker allemaal. Komen zeker terug.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Reservering gemaakt, bij aankomst moeten wachten bij de buren, aftandse kroeg waar we iets konden drinken. Daarna binnengeroepen, jas zelf ophangen of zo, service waardeloos, ober die aangeeft een offday te hebben, gastvrouw die het allemaal ook niet interesseert, meerdere keren wachten als een roepende in de woestijn, na betaling al helemaal geen enkele interesse meer, zelf jassen zoeken. Waardeloze prutstent, waar de eerdere beoordeling over gingen mag Joost weten. Eten is zeer matig, wijnkennis is beneden alle peil, teleurstelling alom.
Normaal reageren wij nooit op een recensie, dit is ook de eerste keer maar wat een kletsverhaal! Het was een drukke zaterdagavond en het liep uit en wij vroegen aan deze gasten even te wachten bij het Eurohotel of bij bar de Rooie Haan, zij kozen voor de bar waar zij van ons een drankje aangeboden kregen! Niet netjes om deze hardwerkende pas begonnende ondernemer zijn zaak een aftandse kroeg te noemen! Inderdaad hebben wij geen ontvangstcomite en sommeliers in dienst wat alleen maar ten goede komt aan een prima prijs/kwaliteit verhouding en toch kan de eigenaar vanuit de keuken waar hij staat te koken op verzoek van de bediening een mooie wijn adviseren! Om kritiek te leveren aan voorgaande recensies is een belediging aan al onze gasten die een een fijne avond bij ons hebben gehad en daar over schreven! Ook siert het niet om Da Peppone een prutstent te noemen, weinig respectvol en laag bij de grond! Jammer dat wij niet aan de gestelde verwachtingen voldeden, maar wij blijven ons best doen zoals altjd!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Met mijn zoon was ik hier gisteren. Allebei een pizza genomen, Pesto en Prosciutto. Qua smaak waren de pizza's zeer goed. Alleen de bodem had wat krokanter mogen zijn. Verder niets dan lof over bediening en kwaliteit.