Da Peppone

Kerkstraat 77 5211 KE Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Da Peppone

Italiaanse sensatie in hartje Den Bosch

Onder de luidende klokken van de Sint-Janskathedraal, in het hartje van Den Bosch, geniet je bij Da Peppone van klassiekers uit de Italiaanse keuken. Strijk neer na een dag winkelen of kies voor een avondvullend programma. In het culinaire epicentrum van deze gezellige carnavalsstad hoef je je geen moment te vervelen. Datzelfde geldt voor jouw smaakpapillen bij Da Peppone. De mediterrane smaken vliegen je om de oren en bij elke pizza past een mooi glas wijn. Kortom, geniet!

Meer informatie over restaurant Da Peppone

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten goed, bediening super aardig, tafeltjes iets te dicht op elkaar op sommige plekken.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten en aardige bediening . Kortom ....Top!
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijk personeel, mooi restaurant en heerlijk gegeten ! Echt een Michelin waard.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eten was prima maar wachttijden veel te lang. Personeel merkt de gasten onvoldoende op.
Drukke restaurant heeft te weinig medewerkers, vandaar te lange wachttijden.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De carpaccio truffel en de paddestoelen zijn zeer aan te raden! Wij komen zeker weer terug.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, lekker wijntje. Wat wil een mens nog meer ????
Bente L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
P prima
Remko F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker eten, mooi ingericht restaurant, alleen tafels staan wat dicht op elkaar. Prima tent voor een lekkere italiaanse hap zonder nonsens!
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een relatief lage prijs. Pizza's zijn goed maar niet super bijzonder. Proeverij met kleine hapjes als voorgerecht en de vleeshoofdgerechten zijn mooi op smaak en van goede kwaliteit. Kaasplank was smakelijk. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het personeel mag van mij nog iets vaker langskomen om te vragen of er nog wensen zijn, maar was zeker voldoende zichtbaar. Wij komen nog terug.
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
C H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eenvoudige gerechten in hun oorsprong, maar erg lekker. Echt smullen. Neem daarom bij dit restaurant wel drie gerechten, voor hoofd en na- gerecht.
John S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gisteravond buiten op het terras genoten van een heerlijke pizza. met uitzicht op de kathedraal.
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk goed en echt Italiaans eten in een wat oubollige ambiance. Heel vriendelijk personeel!
JannekeCornelissen .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.. kwaliteit is bovengemiddeld, super voor een Italiaan. Niks is te veel gevraagd, vrolijke bediening. Top avond!
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed gegeten met zijn tweeen.
Voor herhaling vatbaar.
Theresa S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding niet in balance. Het eten was niet slecht maar een beetje flauw van smaak, garnalen in een piccante sauce was laf. Tagiatelli vas papperige en de saus was flauw. We kregen een mandje brood ongevraagd, en dit was zeer zwaar en deegachtige en kost extra op de menu.
Een karaf kraan water blijkt ook €2.50 te kosten, en waarom? Service om het te brengen ? Maar service werd mee berekend in de rekening.
Mooie locatie van binnen, klassiek maar verlichting is alles behalve sfeevol, niet voor een romantiche dineetje.
Bijna €50 pp voor drie gangen en een fles huiswijn vind ik te duur voor het niveau van kwaliteit.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima restaurant. We waren voor het eerst bij Da Peppone en hebben lekker gegeten en een leuke avond gehad. Het restaurant zit op een leuke locatie in de Kerkstraat vlakbij de Sint Jan. Relatief ruime zaak met hoge plafonds en lichte, klassieke uitstraling.

We worden vriendelijk welkom geheten en kiezen een 2 persoonstafel bij de trap. Menukaarten en drankjes waren er snel en ook een mandje lekker stokbrood met kruidenboter liet niet lang op zich wachten.

Als voorgerechten kozen we de Vitello Tonato en de Antipasti della casa. Beide prima verzorgd. Kwaliteit van de gebruikte producten is erg goed. Ho0fdgerechten bestaan uit fettucine pesto en de spaghetti Amatricana. Heerlijk! Mooie volle smaken en goede portionering. We dronken er een lekkere prosseco Trevignani bij. Als dessert vanille ijs met amarenen en een doppio.

Verbeterpunten? Stoelen zijn te laag voor lange mensen en door de akoestiek zijn wat luidruchtigere gasten goed te volgen.

Jonge, vriendelijke en snelle bediening. Kok komt nog wat toelichting geven op de gerechten. Niet overdreven duur. Hele leuke avond gehad.

Wat mij betreft het beste Italiaanse restaurant in Den Bosch.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden er meer van verwacht....voorgerechten waren prima maar duurde erg lang voordat het geserveerd werd. Vervolgens moesten we zelf om bestek en brood vragen. Hoofdgerecht spaghetti aglio e olio hadden we verse spaghetti verwacht, smaak was verder prima. Hoofdgerecht lendebiefstuk was taai en saus had een kant en klare basis. Dessert was lekker maar ook weinig spectaculair. Kortom we hadden er meer van verwacht. Het personeel was allemaal erg vriendelijk maar niet heel vakkundig en had het volle restaurant niet onder controle. Een gemiste kans wat ons betreft.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Alleen de pizza pesto was slap met teveel olie. Ook bij vraag voor kleine aanpassingen: iets pittigere scampi's en citroen ijs ipv vanille ijs werd dit gedaan. Een van de kinderen vond het kaneelijs goddelijk:)
J S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Meerdere malen wezen eten. Het eten was alle keren erg lekker. De bediening verschilt. Over het algemeen is de bediening correct maar sommige moeten nog wat leren in het vak.

Een aanrader.