Da Noi

Hoofdstraat 167 2171 BB Sassenheim Nederland Kaart

Over restaurant Da Noi

Klassiek Italiaans in Sassenheim

In Sassenheim vind je Da Noi: een Ristorante Pizzeria, echt Italiaans dus. De gerechten zijn met zorg gemaakt en volgens klassiek recept. Tel daar heerlijke wijnen, een prachtige locatie en vriendelijk personeel bij op en je hebt de perfecte Italiaanse avond.

Meer informatie over restaurant Da Noi

• Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
omdat we vroeg hadden gereserveerd, waren de gerechten vlot geserveerd. de bediening was vriendelijk en attent. De inrichting was wat oubollig, wat je wel verwacht in deze sferen. We zouden hier toch nog wel eens terug willen komen.
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Buitengewoon vriendelijke en attente bediening. We voelden ons echt welkom ondanks dat we met een (AH restaurant) actie kwamen. Vier gangenmenu waaruit je naar eigen inzicht 3 kunt kiezen. Dat sommige tafelgenoten kozen voor voor- en tussengerecht en anderen voor tussengerecht en dessert werd naar onze wens opgelost zonder vervelende wachttijden. Bruschetta als amuse en lekker brood. Aanrader!
AlexandraSamuels .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie tongstrelende gerechten. Echt weer authentiek Italiaans gegeten. Goede nette vrolijke bediening. Kom hier zeker weer terug.
Yolande R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was goed, salade was een beetje veel, maar zalmforel en dessert van ijs met cognac waren top! Een heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
AlbertN37 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie. Een Italiaans viergangenmenu, waar je een gang zelf moet betalen met de AH actie. Echt een aanrader want er wordt niet beknibbeld op de kwaliteit. Parkeren voor de deur, waar vind je dat nog.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten ok, maar niet verrassend. Bediening top. Er zaten ook italianen te eten, dus waardering is er zeker. Leuk om een keer te gaan eten.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vlees wat klein, maar alles wel voldoende. Huiswiijn was op, maar voor dezelfde prijs kregen wij een fles duurdere wijn. Heerlijk! Bediening is zeer vriendelijk en gezellig.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een veelbelovend begin (bruscetta) en een lekker voorgerechtje en vers broodje was het lang wachten op het bijvullen van een glas. Het personeel moet zowel het restaurant als de wegbreng service verzorgen, wat als gevolg heeft dat er door het restaurant heen gerent wordt met gerechten en serveersters ineens bestellingen weg gaan brengen. Resultaat is dat men weinig tijd voor de gasten heeft. Het hoofdgerecht was redelijk, maar flauw en erg weinig. Iets bijbestellen had geen zin, er was niemand in de buurt om de bestelling op te nemen. En wederom het glas bijvullen (waar men toch aan verdiend....) , daar moest om gevraagd worden. Het nagerecht was goed, wederom niet al te veel (meer slagroom dan tiramisu) en was wat smaak ook erg vlak. (ik miste bvb de amaretto)
Helaas, voor ons geen tweede keer.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met een lekkere wijn erbij. Gerechten zagen er mooi uit en waren heerlijk.
Jan Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ah actie. Mooie gerechten. Kalfwangen zijn aan de droge kant. Ik zou daar een jus bij serveren. Andere gerechten waren heerlijk. Ruime porties. Zeer vriendelijk personeel.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Had nog niet eerder hier gegeten, maar mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. Aanrader!!! Het eten was heerlijk, bediening prima. Echt een Italiaans restaurant, dus geen pizzeria.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Twee garnalen geteld in pasta met garnalen, niet echt smakelijk
Kalfswangen heerlijk
Weinig smaak aan de gebakken zalmforel
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is een restaurant met een eenvoudige inrichting, maar wel sfeervol. Het eten is erg lekker. De carpaccio vooraf was een flink bord vol en smaakte goed. Ook het hoofdgerecht ( zalmforel ) was goed van smaak en het waren 2 ruime stukken . De zelfgemaakte tiramisu was verrukkelijk. Een van de betere Italiaanse restaurants....
Siska.gawronski .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goede en snelle service. Prima eten. Goede prijs kwaliteitverhouding. Vrij grote porties. Was zonde om het niet op te kunnen krijgen want het was wel lekker.
M.honsbeek .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was prima we waren met 6 volwassenen en twee kinderen. We hadden van wegen de kinderen al om 6 uur gereserveerd. Helaas duurde het heel lang voor dat het eten kwam zelfs na meerdere malen vragen. Bij het afruimen van het hoofd gerecht vroeg ik of we gelijk het dessert konden doorgeven ( het was een drie gangen actie) helaas was de reactie, we komen er aan en moet ik het weer gaan vragen. Nogmaals het eten was echt prima maar de bediening liet helaas te wensen over.
Marco-en-Caroline .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zeeeer lange wachttijden tussen gerechten. Personeel liep gestresst rond. Eten was matig, lasagne was lauw. Geen aanrader.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Keuzemenu prima in orde, genoeg te kiezen. 36,50 voor 3 gangen, 4 gangen tegen een meerprijs. De eigenaar heette ons welkom met een lekkere bruschettini. Wij zijn daarna gegaan voor de Carpaccio vooraf. Prima, de verse truffel is een leuke toevoeging. Als hoofdgerechten hadden we heerlijke zalm en een aubergine lasagne. Die was iets minder, een vrij eentonig gerecht. Tevens ontzettend heet, had er bij gezegd mogen worden. De grootste tekortkoming was het feit dat er tussen het voor- en het hoofdgerecht zo'n 60 minuten zaten, wat ik persoonlijk ook bij drukte te gek voor woorden vind. Binnen waren wij vrijwel alleen, alleen buiten zaten wat eters. Dat moet toch lukken en daar moet je je als restaurant op kunnen instellen op een warme zomeravond. Nagerechten (tiramisu, gelato cognac) waren prima en kwamen wel vlot. Al met al was het eten in orde, maar duurde het wachten op het hoofdgerecht veel te lang. Met een AH-coupon prima te doen, anders vrees ik dat het relatief te prijzig is voor wat je krijgt.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben op het buitenterras gegeten. Dit was erg ongezellig. Geen bloemetje op tafel etc. Het eten was in een woord geweldig. Binnen zag het er wel erg gezellig uit. We hadden beiden een salade van zeevruchten. Heerlijk. Vers gebakken ciabati brood, olijfolie met baselico. Tussengerecht pasta met garnalen en rucola. Als hoofdgerecht gebakken kalfswang. Super mals, echte aanrader. Daarbij een torentje met gebakken aardappels met diverse groenten. Alles typisch Italiaans heerlijk gekruid. Echt heerlijk was het. Zeer zeker doen. Prijs was €36,75 per couvert met de 2e dus gratis. Je mag ook voor een dessert gaan dan neem je geen voor of een tussen gerecht. Smakelijk!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zijn gek op truffels, carpaccio en pasta dus top. Maar ook de pasta gamba/courgette en de kalfswang waren een genoegen. Zeevruchtensalade was wat minder. Flesje huiswijn was lekker, karaf water gratis. We sloten af met een tiramisu en een doppio. Met een dikke fooi en onder dankzegging aan decAH-actie rekenden we € 75 af. We komen terug, ook vanwege de zeer prettige bediening. Ambiance overigens niet spannend.
Wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooi pand aan de buiten kant, binnen mooi en gezellig. CARPACCIO lekker, wel erg veel rucola en kaas, wel lekker met de truffels. Tussen gerecht Strozzapreti ai gamberetti vond ik minder qua smaak, erg veel zongedroogde tomaten. Als hoofdgerecht de lasagne vegetarisch was goed! Het toetje scropino wordt aan tafel gemaakt! Leuk! Prima restaurant maar heeft ons niet kunnen overtuigen om weer eens te komen.