Da Noi

Hoofdstraat 167 2171 BB Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Da Noi

Klassiek Italiaans in Sassenheim

In Sassenheim vind je Da Noi: een Ristorante Pizzeria, echt Italiaans dus. De gerechten zijn met zorg gemaakt en volgens klassiek recept. Tel daar heerlijke wijnen, een prachtige locatie en vriendelijk personeel bij op en je hebt de perfecte Italiaanse avond.

Meer informatie over restaurant Da Noi

• Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hier een aantal maal gegeten en vond de kwaliteit wisselend van gemiddeld tot erg goed. zullen het zeker nog eens proberen want de het menu wisseld regelmatig. Ook een aantal maal pizza's besteld om thuis af te leveren maar één keer met aangebrande bodem en de laatste keer waren ze niet gaar. Dat dus nooit meer.
rienineke .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Italiaans restaurant met daarbij passende gerechten. Kwaliteit van gerechten carpaccio, zalm en lasagne waren van een goede kwaliteit. Bediening voor een dergelijke restaurant goed. Jammer dat het ontzettend lawaaierig is (harde muren en vloeren) maar de muziek met dreunende bassen voegt niets toe alleen maar ergernis.
eggen1957 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ontvangst goed en bediening vriendelijk.
Bestellen wijn ging erg rommelig.
Rekening hoger dan verwacht. BTW over rekening hetgeen niet bekend (stond niet op menukaart).
Extra besteld bord pasta erg duur €16,75
herma M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hebben hier gegeten met de AH restaurant korting.
Keuze uit 3 verschillende gerechten per gang. was allemaal erg lekker,
Was moeilijk kiezen, Kregen vooraf nog een geroosterd knoflook broodje met tomaat, en brood met olie.
Aardige bediening en een gezellig restaurant, Komen hier zeker een keer terug ,
axs668 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De gerechten werden wisselend aan onze tafel ervaren. Waar de een werd verrast werd de andere teleurgesteld. De zeevruchten salade goed met veel zeevruchten maar bij de aubergine lasagne ontbrak de aubergine een beetje maar was er wel te veel kaas.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Afschuwelijke service. Er werd geen enkele rekening gehouden met mijn allergie. En meneer de chef moest geld bijleggen voor de actie van de ah. Hij vond het dan ook belachelijk dat ik vroeg om iets meer mozzarella dan de magere 3 stukjes die in de salade zaten. Volgens hem moesten we maar blij zijn dat we überhaupt daar mochten eten en stond de vraag gelijk aan het vragen om een gratis reis naar Amerika.
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening. Goed personeel, dis ook in was voor een geintje. We hebben ons heel erg geamuseerd , voor herhaling vatbaar.
ton.sondermeijer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Alleen de bereikbaarheid van de toiletten was en minder puntje..2e en 3e verdieping. Het eten , bediening hebben wat ons betreft een ster verdient. Een echte Italiaan met verse en mooie Italiaanse gerechten. Zeker een aanrader.
Zegt het voort!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, heel vriendelijk personeel. Ondanks dat we gebruik maakte van de ah-aktie toch een mooie maaltijd gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar.
DickWijn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben weer heerlijk genoten van de 3 gangen via een AH-dinerbon. Mijn vrouw nam de salade als voorgerecht en ik de pasta met kaassaus. Ik koos voor de zalmforel en mijn vrouw de entrecote. Fijn was dat mijn vrouw zoutloos wilde eten, en dat is helemaal geslaagd! Het toetje was verrukkelijk. Mijn vrouw koos voor de chocolade en ik voor het ijs met cognac en rozijnen. Het leek wel meer op boerenjongens, maar wat wil je.... Het was helemaal smullen met een vriendelijk bediening. Er werd ook geregeld gevraagd, of alles naar wens was.
Het enige nadeel is de locatie van het toilet voor dames 2 x 12 treden op de de 1e etage. En voor de heren moet je nog langs de pizzakeuken een etage met 12 treden via de trap omhoog.
Alles was heel netjes en schoon! We gaan er gauw weer naar toe!
Annika S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik kom hier graag de ene keer met een vriendin of met de hele familie. Echt heerlijk eten voor een prima bedrag. Het is ook leuk om hier met een grote groep te eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gegeten met de AH-actie. Attractief menu met onder meer vers aan tafel geschaafde truffel. Het dessert was prima. De rode huiswijn was goed en schappelijk geprijsd. De kwaliteit van deze Italiaan is bovengemiddeld.
marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
omdat we vroeg hadden gereserveerd, waren de gerechten vlot geserveerd. de bediening was vriendelijk en attent. De inrichting was wat oubollig, wat je wel verwacht in deze sferen. We zouden hier toch nog wel eens terug willen komen.
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Buitengewoon vriendelijke en attente bediening. We voelden ons echt welkom ondanks dat we met een (AH restaurant) actie kwamen. Vier gangenmenu waaruit je naar eigen inzicht 3 kunt kiezen. Dat sommige tafelgenoten kozen voor voor- en tussengerecht en anderen voor tussengerecht en dessert werd naar onze wens opgelost zonder vervelende wachttijden. Bruschetta als amuse en lekker brood. Aanrader!
AlexandraSamuels .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie tongstrelende gerechten. Echt weer authentiek Italiaans gegeten. Goede nette vrolijke bediening. Kom hier zeker weer terug.
Yolande R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was goed, salade was een beetje veel, maar zalmforel en dessert van ijs met cognac waren top! Een heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
AlbertN37 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie. Een Italiaans viergangenmenu, waar je een gang zelf moet betalen met de AH actie. Echt een aanrader want er wordt niet beknibbeld op de kwaliteit. Parkeren voor de deur, waar vind je dat nog.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten ok, maar niet verrassend. Bediening top. Er zaten ook italianen te eten, dus waardering is er zeker. Leuk om een keer te gaan eten.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vlees wat klein, maar alles wel voldoende. Huiswiijn was op, maar voor dezelfde prijs kregen wij een fles duurdere wijn. Heerlijk! Bediening is zeer vriendelijk en gezellig.
rianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een veelbelovend begin (bruscetta) en een lekker voorgerechtje en vers broodje was het lang wachten op het bijvullen van een glas. Het personeel moet zowel het restaurant als de wegbreng service verzorgen, wat als gevolg heeft dat er door het restaurant heen gerent wordt met gerechten en serveersters ineens bestellingen weg gaan brengen. Resultaat is dat men weinig tijd voor de gasten heeft. Het hoofdgerecht was redelijk, maar flauw en erg weinig. Iets bijbestellen had geen zin, er was niemand in de buurt om de bestelling op te nemen. En wederom het glas bijvullen (waar men toch aan verdiend....) , daar moest om gevraagd worden. Het nagerecht was goed, wederom niet al te veel (meer slagroom dan tiramisu) en was wat smaak ook erg vlak. (ik miste bvb de amaretto)
Helaas, voor ons geen tweede keer.