Da Nando

Meer informatie over restaurant Da Nando

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Uitgebreid gegeten, voor-, hoofd- en nagerecht. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Alles was heerlijk, personeel erg vriendelijk en beleefd. De inrichting is iets verouderd maar wel warm en romantisch. Parkeren recht voor de deur. Inde weekenden is reserveren noodzakelijk.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Omdat mijn favoriete pizzarestaurant door vakantie gesloten is hier maar weer eens wat gaan halen. Ik had een 'messicana' welke in andere zaken meestal bekend staat als een 'taco'. Het gehakt was goed gekruid. Er werd een zakje droge gemengde sla bijgeleverd en je kon kiezen tussen een cocktail- of een knoflooksaus. Wat ik schokkend vond was de prijs. Voor een eenvoudige pizza met wat gehakt € 11,25 vragen? Ik denk dat ze alle realiteit uit het oog verloren zijn en niet weten hoeveel concurrentie ze inmiddels hebben. Het personeel is correct, maar aan de inrichting van de zaak is de laatste 15 jaar niets tot weinig veranderd. De één noemt het rustiek, de ander oubollig.
FamilieV .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Prima italiaans restaurant. We zijn met 2 volwassen en drie (kleine) kinderen een pizza'tje gaan eten. Zeer vriendelijk personeel kwam meteen met een kleurplaat en na afloop met een presentje. Voor de moeilijke jonge eters werd zelfs het menu op fantasierijke wijze aangepast.
Pizza's waren zeer smakelijk. De prijzen zeer schappelijk. We hadden niet gereserveerd (niet aan te raden want op zaterdagavond vol), maar de eigenaar en het personeel deed alle best om een tafel vrij te maken. We konden met regen voor de deur parkeren.
Kortom, een ieder aan te raden.