Da Mino

9,6

Jouw recensie over het restaurant Da Mino

Marja M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch gegeten en heel gastvrij ontvangen. Concept zonder menukaart pakt hier goed uit. Het enthousiasme van de Italiaanse eigenaar uit Sardinie werkte aanstekelijk. Voor herhaling vatbaar.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijke italiaans eten, niet zomaar pizza of pasta maar alles erop en eraan. Menu dat varieert is ook erg leuk. De service is uitstekend en ik kom er graag weer
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer persoonlijk, passie uit de keuken, bediening jong maar enthousiast en eerlijk. Inrichting voldoende goed als je het samen leuk hebt, moeite waard om doorheen te kijken. Ik en mijn tafeldame waren tevreden geven een 8 en komen zeker terug. Zeker voor de kok die met liefde zijn gerechten presenteert alsof hij het jammer vond ze los te moeten laten.
Radijs79 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Helaas voldoet het restaurant niet aan de goede verwachting. goed eten, maar een te hoge prijs hiervoor. Dan had het eten exclusiever moeten zijn. De vissoep was bijvoorbeeld veel te zout. De entourage vonden wij in verhouding tot hetgeen het restaurant qua prijs pretenteert te armoedig. De bediening is erg vriendelijk en toeschietelijk overigens, maar laat wel kleine steekjes vallen in de details.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wederom een heerlijke avond gehad bij da Mino. We begonnen ons diner met een licht wijntje van de Monica druif, die goed paste bij de voorgerechtjes. Wat een traktatie, een hele tafel vol met verse en bijzondere gerechtjes! Hierna werden we verrast met pasta met Sardijnse worst die erg smaakvol was. Tot slot nog een gegrilde entrecôte met eekhoorntjesbrood, uitgebakken rauwe ham (van Sardinië) en rode wijn. Leuk detail dat dit restaurant werkt met verse producten die bijna allemaal uit Sardinië komen. De gastheer kan je hier dan ook alles over vertellen! In combinatie met de mediterraanse gastvrijheid en sfeer zeker een aanrader.
Hermien D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten en met de grootste zorg bereid en kwaliteit.
Francisca S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Lo N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuk, maar overraded. Voldoet niet aan de verwachtingen die de recensies scheppen. Leuke en vriendelijke bediening, maar het eten valt echt tegen.
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer gastvrije eigenaar die Italiaanse sfeer weet over te brengen. Prijs/kwaliteit is interessant. Geen kaart, keuze uit 3-5 gangen. Geen haut cuisine maar zeker verrassend en authentiek.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het eten was met liefde bereid en dat proefde je zondermeer. Een aanrader!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fantastisch eten.
Zeer vriendelijke eigenaar.
Mauro D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Echt vers en lekker Italiaans eten en Mino geeft je het gevoel alsof je weer in Italië bent. Hij is een echte gastheer en weet hoe die zijn klanten moet vermaken.

Een absolute aanrader!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, begeleid door een lekkere witte Vermentino! Uitstekend concept; geen kaart, geen pizza.
Het voorgerecht bestond uit een aantal kleine gerechten en het hoofdgerecht bestond deze keer uit stoofvlees van wild zwijn; om je vingers bij af te likken!

Een aanrader!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Echt heerlijk! Vers van Sardinie! Heel veel nieuwe dingen geprobeerd en je proeft de passie van deze man! Thanks voor de extra drankjes & hapjes! Tot snel.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten, geen kaart, menu wordt passend gemaakt
hetty D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We komen heel graag terug om jullie de vis te proberen. We hebben genoten van de sfeer, de persoonlijke benadering en het heerlijke eten. Goed gedaan! Heel praktisch dat jullie zo dicht bij het station zitten, hartelijk dank, Hetty
Evert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kom al bij Da Mino sinds het restaurant is geopend en iedere keer is het weer een culinair feestje, versterkt door de gastvrije ontvangst die je altijd van Mino krijgt. Heerlijke verse pasta's met dito saus, uitstekende hoofdgerechten, gevarieerde antipasti met allerlei kleine gerechtjes en de dolci zijn altijd een prima afsluiter. Met een zeer smaakvolle Baccu bij de maaltijd een uitstekende plek om met vrienden, familie of collega's eens een keer rustig te tijd te nemen om te genieten van de Sardijnse keuken.
IngRid S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De avond was geheel verzorgd door de gastheer. Er wordt niet niet met een menukaart bewerkt. Alle producten dag vers. De maaltijd met de bijpassende wijnen waren goed op elkaar afgestemd. De doorloop van de gerechten was heel prettig. Gaande weg de avond steed meer het gevoel alsof je bij de gastheer thuis te uit eten was. Geen minpuntjes. Het was een leuke goedbestede avond.
alida V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een fijn restaurant om heerlijk te genieten van het verrukkelijke eten wat met veel liefde gemaakt is. Op en top genieten met de mensen met wie je bent!
Annelike B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben genoten van de sfeer, de aandacht, de lekkere wijn en natuurlijk: de heerlijke Sardijnse keuken!