Da Mino

9,6

Jouw recensie over het restaurant Da Mino

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zeer persoonlijk ontvangen. We konden lekker buiten eten en onze pasta was zeer verrassend en erg lekker. Kortom een aanrader voor iedereen die meer wil dan pizza
Saar T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het 3 gangen menu was fantastisch. Er werden allemaal bakjes en schalen op de tafel uitgestald, zeer gevarieerde hapjes naar traditioneel Sardijns recept. Heerlijk gegeten zonder het gevoel te hebben dat we vol zaten. De chef is persoonlijk zonder opdringerig te zijn. Een echte aanrader!
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten, lekker niet standaard. Mino is een fantastisch aardige man met veel passie voor mooie gerechten en vol ambitie. Echt een aanrader.
Edward M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Da Mino heeft onze verwachtingen ver overtroffen. Vanaf de bijzondere ontvangst tot en met de uitstekende expresso was het vier en een half uur één groot feest om hier gast te mogen zijn. Nooit at ik in Nederland authentieker Italiaans dan hier. Mino weet uit kakelverse, basale ingrediënten een ongelooflijk palet aan smaken te halen. De begeleidende wijnen waren werkelijk tongstrelend, het beste wat zijn geboortestreek Sardinië te bieden heeft. Daarbij is Mino een voortreffelijke gastheer met een geheel eigen stijl, gastvrij en gul. Voor herhaling vatbaar, dat spreekt!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch gegeten en heel gastvrij ontvangen. Concept zonder menukaart pakt hier goed uit. Het enthousiasme van de Italiaanse eigenaar uit Sardinie werkte aanstekelijk. Voor herhaling vatbaar.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijke italiaans eten, niet zomaar pizza of pasta maar alles erop en eraan. Menu dat varieert is ook erg leuk. De service is uitstekend en ik kom er graag weer
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer persoonlijk, passie uit de keuken, bediening jong maar enthousiast en eerlijk. Inrichting voldoende goed als je het samen leuk hebt, moeite waard om doorheen te kijken. Ik en mijn tafeldame waren tevreden geven een 8 en komen zeker terug. Zeker voor de kok die met liefde zijn gerechten presenteert alsof hij het jammer vond ze los te moeten laten.
Radijs79 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Helaas voldoet het restaurant niet aan de goede verwachting. goed eten, maar een te hoge prijs hiervoor. Dan had het eten exclusiever moeten zijn. De vissoep was bijvoorbeeld veel te zout. De entourage vonden wij in verhouding tot hetgeen het restaurant qua prijs pretenteert te armoedig. De bediening is erg vriendelijk en toeschietelijk overigens, maar laat wel kleine steekjes vallen in de details.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wederom een heerlijke avond gehad bij da Mino. We begonnen ons diner met een licht wijntje van de Monica druif, die goed paste bij de voorgerechtjes. Wat een traktatie, een hele tafel vol met verse en bijzondere gerechtjes! Hierna werden we verrast met pasta met Sardijnse worst die erg smaakvol was. Tot slot nog een gegrilde entrecôte met eekhoorntjesbrood, uitgebakken rauwe ham (van Sardinië) en rode wijn. Leuk detail dat dit restaurant werkt met verse producten die bijna allemaal uit Sardinië komen. De gastheer kan je hier dan ook alles over vertellen! In combinatie met de mediterraanse gastvrijheid en sfeer zeker een aanrader.
Hermien D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten en met de grootste zorg bereid en kwaliteit.
Francisca S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Lo N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Leuk, maar overraded. Voldoet niet aan de verwachtingen die de recensies scheppen. Leuke en vriendelijke bediening, maar het eten valt echt tegen.
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer gastvrije eigenaar die Italiaanse sfeer weet over te brengen. Prijs/kwaliteit is interessant. Geen kaart, keuze uit 3-5 gangen. Geen haut cuisine maar zeker verrassend en authentiek.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het eten was met liefde bereid en dat proefde je zondermeer. Een aanrader!
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fantastisch eten.
Zeer vriendelijke eigenaar.
Mauro D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Echt vers en lekker Italiaans eten en Mino geeft je het gevoel alsof je weer in Italië bent. Hij is een echte gastheer en weet hoe die zijn klanten moet vermaken.

Een absolute aanrader!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, begeleid door een lekkere witte Vermentino! Uitstekend concept; geen kaart, geen pizza.
Het voorgerecht bestond uit een aantal kleine gerechten en het hoofdgerecht bestond deze keer uit stoofvlees van wild zwijn; om je vingers bij af te likken!

Een aanrader!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Echt heerlijk! Vers van Sardinie! Heel veel nieuwe dingen geprobeerd en je proeft de passie van deze man! Thanks voor de extra drankjes & hapjes! Tot snel.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten, geen kaart, menu wordt passend gemaakt
hetty D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We komen heel graag terug om jullie de vis te proberen. We hebben genoten van de sfeer, de persoonlijke benadering en het heerlijke eten. Goed gedaan! Heel praktisch dat jullie zo dicht bij het station zitten, hartelijk dank, Hetty