Da Mino

9,2
9,4
S V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op basis van recensies bezocht. We werden aangenaam verrast. Mooie gerechten, goede service en een eigenaar die zeer gastvrij is. We komen zeker nog een keer terug.
Thomaz T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Als je Italiaans eten houdt en je bent in de buurt van Groningen dan adviseer ik je om hier te gaan eten. Je wordt gastvrij ontvangen door gastheer Mino en zijn bediening. Het is een knus restaurant met heerlijke niet standaard Italiaanse gerechten en wijnarrangement. Kwaliteit en prijs van de gerechten klasse. Gastheerschap zoals het hoort. Kortom, goede sfeer en uitstekend eten.Ik kom hier zeker vaak terug.
Thomaz T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Als je anders Italiaans wil eten, dan is dit leuk uitziende en knus restaurant zeker een aanrader. Mino is een hele goede gastheer die tekst en uitleg geeft over de heerlijke gerechten en wijnen die op het menukaart staan vermeldt. Zal zeker terugkomen!! Grazie Mino
Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten tijdens ons laatste dagje Groningen. Erg leuke meid als serveerster die het erg goed deed zo op haar eerste dag! En... de recensies liegen niet: heerlijke pizza's en toe een winterse irish Coffee. Genoten!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op basis van de goede recensies op Iens, besloten wij om ook een bezoek te brengen aan Da Mino. Wij zijn op zaterdagavond gaan eten bij dit restaurant. Eenmaal binnen bij het restaurant bleek dat de eigenaar Mino eerder bij Da Vinci in Groningen had gewerkt, waar we toen ook al een goede ervaring met zijn gastheerschap hebben gehad. Mino had nu zijn eigen restaurant geopend en vertelde hier met veel passie over, erg leuk.

Als voorgerecht hebben we beide carpaccio gehad, ik van ossenhaas en mijn vriendin van zwaardvis. Hierbij werd een foccacia met zeezout en rozemarijn geserveerd. We hebben bij het voorgerecht om een mooie bijpassende wijn gevraagd, waarbij Mino ons van goed advies kon voorzien. De prijzen zijn ook zeer netjes gezien de kwaliteit van de wijn (wij dronken per glas).

Als hoofdgerecht heb ik de Tagliate di Manzo gehad, een Italiaanse klassieker. Biefstuk was goed gebakken (medium rare) met lekker veel parmezaanse kaas en garnituren. Mijn vriendin had een risotto met spek en eekhoorntjesbrood, ook erg goed bereid. Ook hier weer een mooie bijpassende wijn gedronken.

Als afsluiter hebben wij een tiramisu en een fantasie van de chef gedeeld (een soort pannekoekje met een chantilly creme en een chocoladegebakje). Dit was veruit de beste tiramisu die ik ooit gehad heb, echt een aanrader. Heerlijke Muscat wijn erbij gedronken. Na het toetje hebben we nog een espresso gedronken met een (ijskoude) limoncello. Al met al zeer tevreden over het eten.

De service was de hele avond goed, Mino besteed veel aandacht aan de gasten. We voelden ons gewaardeerd en hebben een hele leuke avond gehad.

Het decor is redelijk basic, waarbij werd aangegeven dat de vloer op korte termijn wordt aangepakt. We zijn benieuwd naar het resultaat, we komen hier zeker terug!
Ietie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
gisteravond gegeten bij Da Minho. De recensies waren lovend maar het viel ons erg tegen. Bij aankomst wilden wij een fles wijn bestellen , maar van de 6 flessen op de kaart waren 2 niet leverbaar. De prijs van de wijn was relatief hoog. We hebben toen de huiswijn besteld die wel goed was. De spaghetti vongole was matig van kwaliteit en de schelpjes waren niet goed gewassen veel zand. De tagliata wordt in Italie heel anders geserveerd. Hier was het gewoon een biefstuk met rucola. De lamskoteletten waren goed. Al met al zeker niet een 9.4 waard op Iens !
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij waren met z'n vieren en hebben ons volledig laten verrassen. De eigenaar gaf ons goede aanbevelingen. Zo kregen we 4 verschillende soorten pizza,s in stukken gesneden. Twee bij twee gebracht zodat de pizza's niet koud konden worden. Echt overheerlijke pizza's waaronder 1 met peer gorgonzola en walnoten! Ook het dessert werd een verrassing en ook dat was overheerlijk. 3 verschillende desserts met 4 vorkjes en als extraatje nog 2 fruitsalades.
Kortom hier komen wij zeker nog vaak terug!!

HDuiven .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na een dagje Groningenwilde we gaan eten bij restorante Da Mino naar aanleiding van de zeer goede recensies. Waren daar om kwart voor zes, echter alle tafels waren gereserveerd. Gelukkig was een tafel om zeven uur besteld en konden we toch aanschuiven. Het gekozen gerecht ossenhaas met gorgondola saus was fantastisch, de geserveerde witte wijn uit Sardinie uit de kunst en ook de afsluitende dubbele expresso was heerlijk. Kortom alle lovende recensies zijn helemaal terecht. Wat een gastheer wat een keuken!!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere Fregola Vongole, Antipast di Terra, Espresso, Tiramusu en Grappa Barricata... We waren er met onze kinderen en ook zij waren erg enthousiast! Mino zorgt dat je niets te kort komt, een echte gastheer. Grazie Signor Mino... Ja idd een systeem plafond en een tegelvloer, maar deze worden meer dan ruimschoots gecomposeerd door datgene waarvoor je naar Da Mino komt... 'una deliziosa cena'
Robbiegrunnen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Nav de hoge cijfers op Iens hier gaan eten met drie man. De recensies kloppen. Mino is een echte gastheer. Hij heeft een kaart maar die kan hij net zo goed weglaten omdat hij zelf met allerlei voorstellen komt. Heerlijk gegeten en gedronken en we komen hier zeker terug!
Lau F.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekker eten en mooi sfeer! Wij hebben een originele italiaanse eten gegeten ! Wij vond van de rode wijn, de ravioli met ricotta en spinach, en de kaas and ham uit Sardinie. De versiering is ook mooi en de personal is erg aard.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf vers gemaakte foccacia. Als hoofdgerecht een heerlijk malse biefstuk met gegrilde groente, parmezaanse kaas en rucola. Ook de kip die mijn vriend had besteld (met kerrie en pistache) was erg bijzonder en smaakte goed. Verder ziet het er van binnen ook top uit, mooie moderne schilderijen aan muur en op de tafels verse bloemen. Ik kom zeker terug!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren voor de tweede keer bij Mino gegeten. Wat een fantastische gastheer! Al het eten is vers, dat proef je echt. Ik ben fan van de pasta met parmezaan en eekhoorntjesbrood die aan tafel wordt bereid, al is het gerecht voor de zomer wellicht wat te zwaar (en kon het daarom in eerste instantie ook niet besteld worden). De toetjes zijn werkelijk een feest en elke keer weer anders. Dit restaurant met het enthousiasme van Mino is een absolute aanrader!
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hadden via vrienden goeie verhalen gehoord over dit restaurant, dus we waren benieuwd.
Alle verhalen klopten! Een heel gezellig Italiaans restaurant met vooral gerechten uit het zuiden van Italië. De carpaccio die we vooraf besteld hadden was heerlijk mals en precies goed gesneden, de lamskotoletten die we als hoofdgerecht gegeten ( van de grill ) waren ook heerlijk. Echt een aanrader!
wij komen zeker terug!
Felice M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Da Mino! Alles is vers bereid, zeker geen fabrieksvoer. Hele goeie pizza's, voor een goeie prijs. Eigenaar loopt zelf ook door het restaurant en komt bij zijn gasten aan tafel, erg leuk! Wij hebben heerlijk gegeten en raden het zeker weten aan om een keer te gaan eten bij Da Mino.
Ducatista2003 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bij DaMino heb ik echt italiaans uit Sardinie gegeten. Super lekker antipasto misto (voorgerechten), daarna vers ravioli met Campidanese tomaat sauce, en daarna drie (we waren vier) verschillende dessert huis gemaakt. Maar de bijzonderheid van 'Da Mino' is... Mino.. hij is echt professioneel en vriendelijk; laat Mino verrast uw smaak met echte autentieke smaak, het is 100% garantie.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zonder enige twijfel de beste pizzaria waar ik ooit geweest ben! Eindelijk een plek met échte pizza. Voor een pizzaria een verrassende kaart.

Zelf heb ik een pizza gehad met verse mossels en kokkels, nog in de schelp. Heerlijk! Een tafelgenoot had zwaardvis waarover hij ook erg te spreken was. De Kok (expres met een hoofdletter K) kwam zelf langs om te vragen of alles had gesmaakt.
We waren het er allemaal over eens dat de tiramisu de lekkerste was die we ooit hebben gegeven.

Groot pluspunt: ze begrijpen wat glutenvrij is. Nee, niet glutenarm maar écht glutenvrij!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk gegeten! Antipasto misto als voorgerecht was lekker met specialiteiten uit Sardinie. Ossenhaas een aanrader maar ook de pizza was van goede kwaliteit.
Helaas was de rode huiswijn slecht, met zelfs een zoetige smaak. Er staan wel goede wijnen op de wijnkaart. Je moet hier heen gaan voor het eten want het interieur is met een wit plavuizen vloer niet heel gezellig.
Tonrozema .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De biefstuk en de ossenhaas waren om te zuigen.Heerlijke pizza's. De voorgerechten lekker en heel bijzonder (bruschetto!) en de bediening was top.Glutenvrije producten voor ons nichtje! Echt een aanrader.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit. Ik heb hier nu 2 keer gegeten. 1 keer met een grote groep en 1 keer met z'n tweeen. Beide keren was Mino een geweldige gastheer en voelden we ons helemaal thuis. De pasta is allemaal vers gemaakt en heerlijk en de toetjes zijn geweldig. Kortom echt een aanrader!