Da Mauro

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Da Mauro

VenKo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Tussen de andere horecazaken aan de buitenrand van het centrum. Het voorgedeelte ziet er uit als een afhaalpizzeria en deed ons even twijfelen of we naar binnen zouden gaan. Het restaurant achter het voorgedeelte is echter een mooie verrassing. Donker, dat wel, maar verder een keurig verzorgde inrichting waar we prima gegeten hebben. We aten pizza. Er is een zeer ruime keuze aan pizza's. Het was lastig kiezen, maar hadden twee prima gebakken pizza's, waarvan één met een gebakken ei in het midden en een pizza met peren en kaas. De bediening kwam wat gehaast over.
martino23 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vorige week op maandag avond wezen eten hier. Echter viel het een beetje tegen wat mij verbaasd door de goede reacties hieronder.
Het eten was oke. We waren met een gezelschap van zes personen. Iedereen heeft wat anders genomen. Bij de meeste gerechten vond ik de balans qua smaak niet kloppen. Het was òf teveel van dit òf te weinig van dat, òf te eentonig. De bediende was aardig maar dat was het ook. Vergat dingen zoals de kaart, drankjes die we hadden besteld en het bestek bij het dessert. Ook was het jammer dat er een dessert (weet niet precies meer hoe die heette) dat geserveerd werd met fruit, ijs en een likeur, de likeur niet zonder kon voor de 16-jarige jongen. Zonde van het geld en het drankje. Wij komen hier niet meer terug...
Dvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijke pasta gorgonzola, cannelloni en voorgerechten. Maar eigenlijk zijn alle gerechten heerlijk. De sfeer (in vorm van een soort oude grot idee) is erg gezellig zowel in de zomer als de winter. Service erg aangenaam, meestal zit het vol, dus reserveer!
Tieme K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vrijdagavond gezellig druk de grote zaal. wij kozen voor het weekmenu en kregen gelijk de waarschuwing niet te veel brood te eten en dat was heel terecht. In vlot tempo werd een scala van verrukkelijke gerechten opgediend door heel charmante en vriendelijke dames. Het decor doet de oude stad Roermond alle eer aan; alleen de stoelen zijn erg hard voor een zit van ongeveer drie uur.
Parelhorst .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Opa werd 78 jaar: met kinderen en kleinkinderen gevierd. Weekmenu. Verschillende voorgerechtjes op schalen lieten zich heerlijk smaken. Hoofdgerechten van vis & vlees waren voortreffelijk. Bij de nagerechten konden we alleen maar verzuchten, woonden we maar wat dichterbij Roermond. Gezellig decor en prettige bediening voor een mooi prijsje. Wat wil een mens nog meer.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Een gezellig weekendje weg hebben afgesloten door een bezoek aan Da Mauro. Het restaurant ziet er sfeervol uit, de bediening is vriendelijk. Keurig uitleg aan de tafel over de diverse gerechten. Het wordt in schaaltjes opgediend. Wat ons helaas niet duidelijk was is dat de gerechten in de schaaltjes ook al een soort hoofdgerecht zijn.. We hadden daardoor veel te veel besteld. De bediening had kunnen waarschuwen dat het wel veel is voor slechts 4 personen. Zonde voor het heerlijke eten, zonde voor de maag (teveel voelt niet prettig) en het werd een pittige rekening. Nu we ervaren hebben hoe het werkt komen we graag terug en zullen de volgende keer enkel voor de heerlijke gerechten in de schaaltjes kiezen want het is beslist de moeite waard.
Chloe I.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Al meerdere keren hier gegeten, en elk gerecht dat we tot nu toe gehad hebben was erg lekker. Pizza Calzone is goed gevuld en de vlees- en visgerechten zijn perfect gebakken.

Het valt ons elke keer weer op dat de bediening precies komt wanneer het nodig is, maar ook weer niet te vaak langs komt.

Het restaurant ziet er erg gezellig uit, is is ook altijd goed gevuld. Zeker een aanrader als je in Roermond uiteten wilt gaan!
Lylo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Het eten op de kaart was erg onduidelijk weergegeven. Wat is nu voorgerecht, pasta was hier hoofdgerecht. Eten was lekker maar duurde lang voor het eerste gerecht kwam. Intussen stond de hele tafel vol met glazen en flesjes die niet werden opgehaald! Na stille hinds en daarna 3x vragen werd het geërgerd opgehaald. De koffie werd op tafel neergezet en zoek het zelf maar uit voor wie het is. Het ijs was ronduit vies en zeker geen Italiaans ijs, het verse fruit in de coupe kwam uit blik ! En dat voor €9,25 ! Jammer gemiste kans. De locatie is mooi, de service niet geweldig, onderbezetting van bedienend personeel daardoor ook niet zo vriendelijk hadden het veel te druk. Eten was goed maar niet bijzonder als je het met andere Italiaanse restaurants vergelijkt. (Regio Eindhoven heb ik het dan over). Pluspunt: kannen koud water gratis.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Na een interval van een jaar weer eens bij Da Mauro aangewipt. Had de matige recensies van het voorbije halfjaar gelezen en was benieuwd. Wat ons betreft: nog steeds top. Op een drukke zondag (uitverkocht huis) liep alles op rolletjes, dankzij de kordate leiding van de inderdaad stralende gastvrouw Barbara. De lamskoteletjes (mooi rosé) hadden inderdaad geen saus nodig, terwijl de ossenhaas met pepersaus je nog dagen bijblijft. Fantastische salade trouwens, met verrassend lekkere groen/rode Italiaanse radijs. Lekker pittig! We verheugen ons al weer op het volgende bezoek; jammer dat er 200 km tussen onze woonplaats en Roermond ligt..
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Een gezellig restaurant dat heerlijk Italiaans eten serveert. Maar je moet er wel lang op wachten. ´Op donderdag staan maar twee koks in de keuken, dan kan het wel even duren´, verklaarde de stralende en vriendelijke serveerster. Ik zou zeggen: zet er dan een extra kok bij.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Regelmatig hier gegeten en de ervaringen zijn wisselend. Niet altijd even vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten wisselt ook. Wat wel altijd een succes is, is als we hier met een grote groep (20 personen) zijn. Er worden dan verschillende (voor-, hoofd- en na-)gerechten geserveerd in kleine porties, super!
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Een warm ontvangst door de gastvrouw,maakt dat je als gasten zeer welkom voelt. De gehele bediening als prettig en attent ervaren. Het eten is van een goed niveau,met een niet zo heel grote kaart,maar wel genoeg variatie. De porties zijn zeker royaal te noemen.Zowel de witte als de rode huiswijn passen goed bij de gerechten op de kaart. Over de de aankleding en ambiance zijn al meerdere positieve berichten geschreven,en daar kan ik me zeker bij aansluiten. Dit restaurant is de betere Italiaan,zeker geen pizzatent,maar de prijzen zijn daar ook naar.
Een uitstekende avond gehad,zeker ook dankzij de gehele brigade.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
In dit zeer oude monument eet je in een fantastische ambiance. Wij genoten van de aandacht van de Italiaanse gastvrouw en de verse producten in onze gerechten. Voor onze 2 kinderen was het geen probleem om de gerechten wat aan te passen. De rekening viel allesbehalve tegen. We komen zeker weer.