Da Maurizio

Hoge Markt 8 4694 CG Scherpenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Da Maurizio

Benvenuto al Ristorante Albergo Da Maurizio

Tijdens een avondje uit bij Da Maurizio word je meegenomen naar de Mediterranee. De pure smaken, de eenvoud, de verse ingrediënten en het authentieke karakter zorgen ervoor dat je je in het heerlijke Zuid Europa waant. Gerechten worden op eigentijdse wijze bereid en in een modern jasje gepresenteerd. Chef Maurizio staat bekend om zijn 'slow food' technieken en zijn gebruik van regionale seizoensproducten. Zijn rechterhand Patrick heeft zijn sporen verdiend bij sterrenrestaurants als De Kromme Watergang**, Spetters* en Geranium*. Absoluut de moeite waard!

Glas champagne

lonneke_de_viet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gisterenavond gegeten (AH menu)
Geweldig voor de prijs en een uitstekende service.
Komen zeker terug (sonder AH Kaarten)
Onze complimented!
R G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met AH actie menu genomen, keuze uit 3 voor,-hoofdgerechten. Heerlijk gegeten!
Gemarineerde asperges met zalm, en als hoofdgerecht Bouillabaisse, na heerlijke Cacau parfait.
Super leuk restaurant en fantastische prijs/kwaliteit verhouding!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met Moederdag met de familie heerlijk gegeten bij Da Maurizio.
De gerechten waren weer smakelijk bereid , en de bediening weer erg vriendelijk en behulpzaam.
Klein minpuntje was toch wel dat in de overigens heel mooie en grote Wijnglazen maar met
een bodempje werden gevuld. Voor de rest......... niets dan lof.
john V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op een woensdagavond maakten wij gebruik van de Albert Heijn actie. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een leuk tafeltje aan het raam in deze mooie zaak. We kregen een menu te zien waaruit we onze keuze konden maken. Tegen de helft van de normale prijs kon je nog een extra gang erbij nemen. Wij besloten dit te doen en kozen voor de gegratineerde oesters. Bij het menu kozen we de huiswijn die prima van smaak was. We kregen nog een karaf gratis water geserveerd. Vooraf een lekkere vitello tonato. Heerlijk ! Als hoofdgerecht voor partner eendeborst en asperges met lamsoor en voor mij een perfect gebakken moot zeebaars met een lekkere kreeftensaus, geserveerd met wat mosselen en vongole in de schelpjes. Zowel bij partner als mij was het heerlijk. Hier werden lekkere frites en huisgemaakte mayonaise bij geserveerd. Als dessert een heerlijk licht toetje met verse aardbeien. We hebben erg genoten van dit etentje in een fijne ontspannen sfeer met erg vriendelijke bediening van de dame die ons deze avond serveerde. Voor dit alles inclusief de overheerlijke gegratineerde oesters en de fles wijn moesten we met deze actie zeventig euro betalen. Dit was het dubbel en dwars waard en wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen !
heleenbout .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Dit kwalitatief hoogstaande italiaanse restaurant is in 1 woord subliem. Verse producten, verfijnde smaak. Een aanrader.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Dit is een geweldig restaurant, kom hier al vele jaren, kwaliteit van het gebodene behoort tot de toprestaurants,
Vriendelijke ontvangst en bediening, toiletten zijn netjes en schoon, ambiance van het restaurant is smaakvol.
De gerechten zijn geweldig absolute aanrader. Prijs/kwaliteit in prima verhouding.
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk klein en intiem restaurant in een klein dorpje Scherpenisse op Tholen. Heerlijk gegeten en een foutje met een van de desserts werd snel gecorrigeerd. Goede wijnadviezen door een van de dames die dat met plezier en passie deed.
janny D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gastvrije ontvangst in een prachtig
gestyled gebouw.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Viel mij niet tegen na de naamsverandering en Italiaanse invalshoek. Tong genomen. Had wat ruimer in de pure (Hollandse) roomboter gebakken kunnen worden, maar op deze manier met natuurlijke olijfolie was het ook goed. Voorgerecht (een combinatie van gerookte zalm, gerookte paling en een sleetje van garnalen) was prima. Vooral de kwaliteit van de droge witte wijn beviel mij uitstekend en in prachtige glazen. De rosé van mijn partner was ook uitstekend en mooi van kleur (robijnrood). Die wil soms in de goedkopere versies (lichtrood of zelfs iets donkerder) nog wel eens ontbreken.
De homeopaat H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Sfeervolle locatie en goed eten.. Afgelopen zondag gegeten en wat me zeer positief opviel de keurige en gedreven manier waarop de zeer charmante dame ons bediende.
Dit vindt je tegenwoordig niet meer veel binnen horeca Nederland.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Aangename ambiance, heel lekker gegeten met goede bijpassende wijn en charmante vriendelijke bediening.
Cor A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fantastisch diner voor familie en vrienden bij onze gouden bruiloft. Sfeer geweldig, menu uitstekend evenals de bediening. Wijnkeuze prachtig.
HJC V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Enthousiaste bediening, met liefde geserveerde gerechten, heel aangenaam.
M1ran66 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Veel en veel te duur voor hetgeen men kreeg.
Gegratineerde oesters.... koud
Lamsschenkel en ossewangetjes geserveerd als soep zonder lepel. Bovendien veel te veel vetkwabben.
Salade met oude rettich..... aardappeltjes met rozemarijn veruit beste gerecht.... groenten potje met van alles en nog wa....oa bietjes... dus smaakte alles naar bietjes.
Al met al over paard getild not Italian food restaurant.... ondanks tegoedbon.... voor mij 2x tegelijkertijd geweest. 1e en laatste.
john V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier genoten van een uitstekend menu Maurizio. Drie gangen met bijpassende wijnen. We werden vriendelijk bediend en hebben genoten van de gerechten. We begonnen met coquille met buikspek en verse truffel. Voor partner verse tartaar van rund, hier werd een rode Beaujoulais bij gechonken en voor mij een prima Viognier. De voorgerechten waren lekker en we kregen er van de vriendelijke serveerster verse broodjes bij. Als pièce namen we kabeljauw Een goed gebakken moot met een wat zuinige portie groente en aardappelpuree. Gelukkig kregen we er na enige tijd nog wat aardappeltjes bij. Bij de kabeljauw kregen we leuke uitleg over de Italiaanse wijn die erbij geschonken werd. De naam is me ontschoten maar hij was goed van smaak. Als derde gang hadden we een lekker Italiaans kaas-plateau. Uitstekenende kwaliteit kaas en een voortreffende begeleiding van een Gewurztraminer. Kortom we hadden hier een fijne avond in een genoeglijke ambiance en komen zeker nog eens terug !
LP D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer erg lekker gegeten en dat in combinatie met de vlotte en vriendelijke bediening maakte het top.
Uitstekende, gevarieerde kaart met uitgebalanceerde gerechten en bijpassende wijnen.
Aanrader!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het restaurant is weer terug op het oude niveau; perfect en waardevol in de horecawereld. Aan te bevelen voor zakelijke of familie activiteiten, waarbij kwaliteit, flexibiliteit en service hoog in het vaandel staan. In combinatie met het wijn assortiment een aanwinst!
Leroy P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Uitstekende service, leuke en verrassende amuses en een heerlijk toetje! Je kunt hier luxe eten, wat erg lekker is, maar waar je dan ook wel voor betaalt. Wat mij verraste is dat er ook goede betaalbare pizza's en pasta's op het menu staan! Omdat ik dit restaurant als een wat 'duurder' restaurant zag, had ik dit niet verwacht, Ik denk dat meer mensen dat wel hebben, dus wellicht dat er meer promotie voor deze pizza's en pasta's gemaakt kan worden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Mooie kaart die de keuken ook daadwerkelijk goed kan bereiden, prettige bediening, mooie wijn en goede sfeer. Wij komen zeker nog eens eten.