Da Maurizio

Hoge Markt 8 4694 CG Scherpenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Da Maurizio

Tijdens jouw vbezoek nemen ze u mee naar de Mediterranee. De pure smaken, de eenvoud, de verse ingrediënten maar ook het authentieke karakter. Dit alles in een modern jasje gestoken met lichte verteerbare gerechten.

Maurizio een klassieke Slow Food chef die bekendstaat om de produkten van seizoen en streek met name de Oosterschelde kreeft en Thools vlees, bereid eerlijke produkten naar klassieke Italiaanse smaken.

Mocht je onverhoopt een voedselallergie of speciale dieetwensen hebben, kun je dit doorgeven aan de bediening. In overleg met Maurice doen ze er alles aan om ook jouw bezoek aan het restaurant onvergetelijk te maken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Maurizio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Zomer
van 1 april tot 1september alle dagen vanaf 17.30 uur

Winter
van 1 september tot 1 april donderdag tm maandag vanaf 17.30 uur
dinsdag en woensdag gesloten met uitzondering van groepsreserveringen

Groepsreserveringen voor lunch mogelijk

Jouw recensie over het restaurant Da Maurizio

Mel K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het was fantastisch, een onverwachte super mooie zaak, gastvrij ontvangst, de bediening legt je echt in de watten. De keuze is heel groot, naast de kaart zijn er verschillende borden waar ook veel gerechten op staan. De chef weet veel van wijn, dus bij elke gang komt een passend glas op tafel als je dit wil, de huiswijn is ook erg lekker. Wij komen zeker terug, echt een aanrader!
mico .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het was al weer even geleden maar wat een top zaak!!
Zowel het eten,de wijn en de bediening wat een samenspel!!
Het is zeker de moeite waard om er een ommetje voor te doen.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Rode huiswijn was OK. , Voorgerecht ; Ravioli met gamba, was mierenzoet, de suiker proefde je erbovenuit.
(Hiervan hebben wij melding gemaakt maar geen reactie op ontvangen)
Als tussengerecht hadden wij de herten zwezerik extra bijbesteld.
Dit bleek een soort van soepje te zijn, geserveerd in een klein ovenpotje met een laag soufflé-deeg erover.
Op zich wel lekker maar de wijn die ons erbij aanbevolen was werd zonder ons te laten proeven ingeschonken.
Gekoelde en enigszins mousserende rode wijn, die een klap in het gezicht was, echt niet lekker.
We wilden niet moeilijk zijn , 'misschien ligt het wel aan onze smaak', denk je dan.,..maar hebben de glazen niet leeg-gekregen, terwijl wij beiden wel wijnliefhebbers zijn. Het was niet te doen.
(ook hiervan weer melding gemaakt, zonder respons ook weer)
Hoofdgerecht; kabeljauw met polenta en erg bittere spinazie, redelijk maar de aardappels die erbij werden geserveerd waren veel te zout ! (ook hier weer melding van gemaakt en als enige reactie': 'het is wilde spinazie')
Als nagerecht een pannacotta-weckpotje met aardbeiensaus waarvan de saus ook weer mierenzoet was.
De suikerzoete saus (van die sorbetsaus) is achtergebleven in het weckpotje.
Al met al wel teleurstellend dus, om niet te zeggen ronduit slecht.

Wat zoet was véél te zoet, wat zout was véél te zout, wat bitter was was veel te bitter en de wijnen pasten totaal niet bij de gerechten.
We zijn hier wel vaker geweest, naar tevredenheid, maar dit was wel de laatste keer dat we hier waren toch.
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij hebben genoten van het eten voldeed aan alle haccp normen gezellig vriendelijk en behulpzaam personeel
mooie gelegen heid
J H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
voor ons 1e keer in dit restaurant. Heeft potentie om door te groeien naar nog hoger level. Grote vriendelijkheid medewerkers vonden wij weldadig. Precisie kan nog iets beter maar werd ruimschoots vergoed door het enthousiasme en ongekunsteldheid van de dames. Natuurlijk is het geen sterrestaurant, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is wel top. Aanrader!
hgsoetekouw .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prima gerechten en mooi opgediend. Lekker wijntje erbij en genieten maar ! Zeker voor herhaling vatbaar.
GrootRoosendaal .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Op donderdag 26 oktober heerlijk gegeten, helaas is het niet mogelijk om voor de bediening een 11 te geven, maar de zorg, de vriendelijkheid en de attente bediening is het zeker waard!!! De gerechten , zowel voor- als hoofd-, zijn eindelijk weer eens wat anders dan anders, heel smaakvol en goed op elkaar afgestemd. Nagerecht ook niets op aan te merken. Dus een reisje naar Scherpnisse ?? ? Zeker doen, het is de moeite waard!!
Gieltje72 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zijn dit jaar tien keer uit eten geweest met de AH-restaurantbonnen. En ik zou zeggen: lest best!!! We hebben nog nooit zo lekker gegeten in Nederland. Alles was super vers en ontzettend lekker. Het was ook veel te goedkoop, zeker met de Albert Heijn Aktie, maar na aankomst lieten ze zowel het Albert Heijn Menu zien, als de gewone kaart. Dit hebben we niet eerder meegemaakt, maar het was een briljante zet. Er staan zoveel lekkere dingen op de normale kaart, dat we hier zeker meerdere keren zullen terug keren. Het is voor ons drie kwartier rijden, maar dat was het meer dan waard. Mocht je overwegen hier naar toe te gaan: ZEKER DOEN!!! JE ZULT ER ZEKER GEEN SPIJT VAN KRIJGEN. Een beetje in the middle of nowhere, de plaats Scherpenisse, maar heel leuk te combineren met de Woonboulevard in Poortvliet op ca. 10 minuten afstand en met 50.000 m2 wooninspiratie.
R V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We zijn in het verleden ook geweest toen heet het vis aan de markt daar was het ook altijd goed eten en nu hebben ze een nieuwe naam en uitgebreid menu zoals meer vlees en pasta en pizza erbij gekregen dat is best een goede set geweest zo heb je meer keuze in het lekkere eten en het is echt een aanrader om goed te eten ik mo zeker nog eens terug bedankt voor de goede service en het goede eten
ellyvandekasteele .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
wat een luxe om op een regenachtige gewone maandagavond uit eten te kunnen gaan. We hebben heerlijk gegeten bij da Mauro in scherpenisse.
Een aanrader!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gebruik gemaakt met vriendin van AH dinerbon. Voorgerecht (stuk paté) redelijk maar niet bijzonder. Hoofdgerecht spaghetti met wild redelijk maar geen wereldwonder. Toetje een simpel ijsje. Voor de AH prijs best goed, maar voor de originele prijs niet voldoende.
J. G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bij het reserveren gaven wij aan dat 1 persoon een notenallergie heeft. Helaas kregen wij als nagerecht tiramisu en vroegen nog eens extra of er noten in zaten. Dit werd in de keuken gecheckt echter er zouden geen noten inzitten. Bij het eten haalden we er hele amandelen uit! Alsnog excuses en er werd alsnog een ijscoup gebracht. Het hoofdgerecht zeebaars rook muffig, waarschijnlijk door de mosselen in schelp eronder. Jammer want de baars was lekker. Bij het afrekenen werd een karaf wijn gerekend terwijl er maar 1 glas besteld was. Tafeltjes redelijk kort op elkaar.
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten, was gezellig, ook gezellige bediening, en voor de deur parkeren, mooi, we hebben er van genoten, en op zo n klein dorp verwacht je dat niet, we geven het door
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten was heel smakelijk en werd goed verzorgd opgediend. Goede temperatuur.Had garnalen vooraf en vissoep als hoofdgerecht. Deze werd aan tafel door de bediening opgediend. Mijn vriendin had tomatensoep en hoofdgerecht kippenpootjes bereid in witte wijn.Bediening was zeer correct en er werd gevraagd of alles voldoende was. Niet opdringerig.
addykole .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen, voor en hoofdgerecht zag er mooi uit, het was erg veel. Het seizoen was zeker zowat over , want we waren met twee stellen in deze zaak aanwezig. Het toetje was werkelijk verrukkelijk, en zag er prachtig uit. soesje met luchtige chocolademoes met slagroom en frambozen-ijs.
Het is voor ons iets te ver rijden om dit nog een keer te doen.
met vriendelijke groeten addy en Bram
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was super lekker. Salade van vis op als voor gerecht. Daarna pasta met kippepootjes was echt toppie. En toetje was ook geweldig
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor deze prijs-kwaliteit was het heel goed, heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met de AH actie. Je kunt kiezen uit goede wijnen die je ook per glas kunt bestellen. Het was deze avond niet erg druk, maar door de inrichting in het restaurant merkte je hier niets van.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij waren op zondag 10 september 2017 voor de éérste keer in dit restaurant en de verwachtingen werden overtroffen. We hadden al goede ervaringen ervaringen gehoord. De prijs-kwaliteitsverhouding is buitengewoon goed, zéér smaakvol. Een restaurant met klasse en stijl.
Elno E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Menu gegeten van de AH kaart.
Fantastisch! Zowel de tomatensoep als de Canelloni met wildzwijngehakt. ( voorgerecht)
Hoofgerecht mosselen met pasta, of Runderlende met ovenaardappeltjes. Nagerecht was Tiramisu.
In 1 woord alles perfect. Voor 29.50.
Heerlijke wijnen erbij, die netjes aanbevolen worden bij de gerechten.
Hier werkt niet alleen een topkok maar ook een goede wijnkenner.
Was voorheen als vis aan de markt ook een goed restaurant, de kok is nog steeds dezelfde. Uitstekend.
GrootRoosendaal .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Na een prettige ontvangst, heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Gerechten waren met verse ingrediënten bereid.
De bediening was prettig en zeer vriendelijk. Voor de wijnliefhebber is dit ook een aanrader. En dit alles op slechts een half uurtje van Roosendaal. We zullen hier zeker terugkomen.