Da Maurizio

Hoge Markt 8 4694 CG Scherpenisse Nederland Kaart

Over restaurant Da Maurizio

Daar waar vroeger Vis aan de Markt stond staat nu een heerlijke Italiaan - aan de markt ja. Met dezelfde eigenaar, en daar zijn we blij mee. Er wordt heerlijk gekookt en de chef waagt zich ook aan minder klassiek Italiaans, zoals kreeft en T-bone steak. Er is een uitstekende wijnlijst en de bediening is hartelijk en vriendelijk. Kortom: een pareltje in Scherpenisse.

Meer informatie over restaurant Da Maurizio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag vanaf 18:00
Zondag vanaf 16:30

Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hebben afgelopen week van het Da Maurizio menu genoten....vooraf ravioli met truffel, erna tamme eend met truffel en als dessert een lekkere kaasplank voor mijn man en een panna cotta voor mij. Geweldig goed gegeten, gulle porties en supervriendelijke bediening. We komen graag weer terug!!
John C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
john & jeannine

een enkel woord volstaat : SUBLIEM !!!
tevens vriendelijke bediening.
een echte aanrader uit de kaart : king krab uit de Bering-zee
we komen zeker terug .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond bij restaurant Da Maurizio gegeten, zoals altijd heerlijk!!!!!
Buitengewoon lekker Gamba's, heerlijk dessert, goede wijn en prettige bediening!!!!
Wij komen al enkele jaren in dit restaurant en het blijft een geweldig restaurant en nu sinds de verandering een leuk mini winkeltje erbij en een apart gedeelte om pasta's en pizza's te eten heel gezellig.
Absoluut de moeite waard.
JacoJoha .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vorige week gegeten bij Da Maurizio. We waren met vieren en de mening was eenparig.....
Prima!
Heerlijke kreeftensoep, prima tong en een uitstekende Irish coffee, wat wil je nog meer.
Prettige bediening en een mooi schilderij van de Oosterschelde aan de muur.
W'll be back.......
JeanV .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
'Da Maurizio' (voorheen 'Vis aan de markt') is beslist een bezoek waard! Zelfde eigenaar/kok als onder de vorige naam. Hier voor de 2e keer met een gezelschap gegeten. Mooie inrichting en prima kaart (volop keuze), zowel qua gerechten, als qua wijnen (de kok is een kenner!). Belangrijker nog: prima kwaliteit bereiding. Die bereiding kost wat tijd (2 man in de keuken), maar met een lekker glas wijn (of wat dan ook), vers brood en wat tapaz-achtige hapjes komt men de tijd wel door.
Ja, de naam is Italiaans en vele gerechten hebben een Italiaanse twist, maar ook voor goede oesters, kreeft, eend of een T-bone steak kun je hier terecht. Bediening is zeer servicegericht. Bij mooi weer kan men ook buiten wat drinken of eten, in de mooi verzorgde tuin met zwembad (men heeft ook nog 3 kamers).
Mogelijke verbeterpunten: de deur naar de tuin wat eerder openzetten bij warm weer (frisse lucht!). Voor personeel en gasten letterlijk een 'opluchting' ;-)
Geen menu aanbieden als daar de opmerking bij gemaakt moet worden dat "...de kok dan wel het liefst heeft dat het hele gezelschap hiervoor kiest en hetzelfde neemt.." . Dat past ten eerste niet bij dit restaurant en ten tweede moet men dat dan op de kaart vermelden (in het laatste geval zal waarschijnlijk niemand voor het menu gaan.....). Uiteindelijk bleek het na overleg toch mogelijk als eenling het menu te kiezen. Smetje op dit verder prima restaurant. Ga het uitproberen! Wij gaan nog eens terug!
Daisy P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren gegeten bij Da Maurizio. Wat een aanrader! Echt alles was lekker, niks teveel en niks te weinig. Goede bediening, erg gastvrij. Bediening nam de tijd voor een praatje. We werden nog voor openingstijd binnengelaten omdat men ons voor de deur zag staan. Ik had de mosselen besteld, even later kwam men zeggen dat ze de kwaliteit van de mosselen te slecht vonden om te serveren. Ik kreeg de keus of ik ze toch wilde, of dat ik een ander gerecht wilde kiezen. Kortom: Een verborgen pareltje in een klein dorpje. Ga er niet naartoe voor een snelle hap, dan doe je het restaurant geen recht . Ga er wel naartoe als je echt uitgebreid en lekker uit eten wil!
VermogensJack .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op zaterdagavond heerlijk samen gegeten bij Da Maurizio te Scherpenisse. Prachtige aankleding van dit historische pand; verrassend modern van binnen. Vriendelijke, gemoedelijke bediening. Het eten (zeetong, biefstuk en desserts) was heerlijk, netjes opgemaakt. De prijs is iets boven het gemiddelde, maar dat komt overeen met de kwaliteit en de ambiance. Echt goed! Waar een klein dorp groot in kan zijn...