Da Maurizio

Hoge Markt 8 4694 CG Scherpenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Da Maurizio

Benvenuto al Ristorante Albergo Da Maurizio

Tijdens een avondje uit bij Da Maurizio word je meegenomen naar de Mediterranee. De pure smaken, de eenvoud, de verse ingrediënten en het authentieke karakter zorgen ervoor dat je je in het heerlijke Zuid Europa waant. Gerechten worden op eigentijdse wijze bereid en in een modern jasje gepresenteerd. Chef Maurizio staat bekend om zijn 'slow food' technieken en zijn gebruik van regionale seizoensproducten. Zijn rechterhand Patrick heeft zijn sporen verdiend bij sterrenrestaurants als De Kromme Watergang**, Spetters* en Geranium*. Absoluut de moeite waard!

Glas champagne

Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 13:00

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten was smaakvol,perfect gegaard ruime hoeveelheid,attente bediening.
We hadden een Bob arrangement voor de wijn, wijnen goed gekozen en de bediening was niet kaig met de wijn.
Leuk ingericht met voldoende ruimte tussen de tafels.
Kortom een tweede bezoek waard.
Els van B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel gezellig,fijne mensen,heerlijke kreeft en hele goede kwaliteits wijnen!Bedankt voor de heerlijke avond en tot ziens.
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij waren met 8. We maken dus zelf ook wel geluid maar het is moeilijk om met mekaar te spreken. De zaak zat goed vol en in dergelijke omgeving geraak ik zeer vermoeid. Men zou het lawaai iets moeten kunnen dempen. we vroegen een portie frieten en twee mandjes brood supplementair en dat werd extra aangerekend. Vonden we overdreven.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten met prima bijpassende wijnarrangement , Topper onder de restaurants in deze buurt zeker aan te bevelen ,prima bediening op de hoogte van alles wat ze serveren en schenken .
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Een erg smaakvol restaurant qua inrichting en eten en drinken. Erg prettig personeel wij komen aker terug. Een aanrader!!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker gegeten. Eerst in de tuin en later, toen het kouder werd, binnen verder getafeld. Vriendelijke bediening. Sfeervolle moderne aankleding van het restaurant. We komen zeker weer terug.
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op een verrassende locatie, tijdens een mooie zomeravond in de binnentuin gedineerd. Fijne bediening en lekkere gerechten. Een zeer positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Mooi restaurant met een fraaie tuin met uitzicht op de kerktoren, vriendelijk personeel dat je wegwijs maakt over de mogelijkheden en de speciale menu's . Gekozen voor het Oosterschelde kreeft menu want ze horen tot de " kring van de Oosterschelde kreeft" en dat willen we weten, een ode aan Neerlands beste kreeft voor een schappelijke prijs en het was een mooie avond met heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden en een goed glas wijn.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Sfeervolle inrichting, prachtige tuin achter waar we lekker in het zonnetje hebben gezeten. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Goed eten, goede, uitgebalanceerde porties. Mooie menukaart met niet te veel maar speciale (streek)gerechten. Wijnkaart erbij. Alleen m.b.t. de AH-actie heb ik het idee dat je niet echt het tweede menu gratis krijgt. Prijs is daarvoor volgens mij aardig opgeschroefd. Maar goed, in het totaal heb je naar mijn idee dan twee toetjes gratis gekregen (dus korting in die orde van grote). En dit laatste heb ik bij deze acties van AH bij meerdere restaurants opgemerkt.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Geweldig goed. Mooie gerechten ol een noderne nabier geserveerd. Goede en vakkundige bediening die weer hoe het hoord. Mooie kreeft gerechten en mooue wijnen, lekker in de tuin gezeten.
Christien L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Na een hartelijke binnenkomst, kregen we een heerlijk koel plekje ( buiten 31 graden) en hebben genoten van ons lekkere huiswijntje en het eten.
Het keuzemenu zag er goed uit, we hebben allebei verschillende gerechten gekozen en hebben samen uitstekend gegeten. De gerechten zagen er prachtig uit.
Voor ons in één woord geweldig!
lonneke_de_viet .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldig goed gegeten, het eten is zo ontzettend goed bereid, met net die extra smaak, toprestaurant met vriendelijke bediening, komen graag snel terug
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gisterenavond gegeten (AH menu)
Geweldig voor de prijs en een uitstekende service.
Komen zeker terug (sonder AH Kaarten)
Onze complimented!
R G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met AH actie menu genomen, keuze uit 3 voor,-hoofdgerechten. Heerlijk gegeten!
Gemarineerde asperges met zalm, en als hoofdgerecht Bouillabaisse, na heerlijke Cacau parfait.
Super leuk restaurant en fantastische prijs/kwaliteit verhouding!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met Moederdag met de familie heerlijk gegeten bij Da Maurizio.
De gerechten waren weer smakelijk bereid , en de bediening weer erg vriendelijk en behulpzaam.
Klein minpuntje was toch wel dat in de overigens heel mooie en grote Wijnglazen maar met
een bodempje werden gevuld. Voor de rest......... niets dan lof.
john V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op een woensdagavond maakten wij gebruik van de Albert Heijn actie. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een leuk tafeltje aan het raam in deze mooie zaak. We kregen een menu te zien waaruit we onze keuze konden maken. Tegen de helft van de normale prijs kon je nog een extra gang erbij nemen. Wij besloten dit te doen en kozen voor de gegratineerde oesters. Bij het menu kozen we de huiswijn die prima van smaak was. We kregen nog een karaf gratis water geserveerd. Vooraf een lekkere vitello tonato. Heerlijk ! Als hoofdgerecht voor partner eendeborst en asperges met lamsoor en voor mij een perfect gebakken moot zeebaars met een lekkere kreeftensaus, geserveerd met wat mosselen en vongole in de schelpjes. Zowel bij partner als mij was het heerlijk. Hier werden lekkere frites en huisgemaakte mayonaise bij geserveerd. Als dessert een heerlijk licht toetje met verse aardbeien. We hebben erg genoten van dit etentje in een fijne ontspannen sfeer met erg vriendelijke bediening van de dame die ons deze avond serveerde. Voor dit alles inclusief de overheerlijke gegratineerde oesters en de fles wijn moesten we met deze actie zeventig euro betalen. Dit was het dubbel en dwars waard en wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen !
heleenbout .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Dit kwalitatief hoogstaande italiaanse restaurant is in 1 woord subliem. Verse producten, verfijnde smaak. Een aanrader.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Dit is een geweldig restaurant, kom hier al vele jaren, kwaliteit van het gebodene behoort tot de toprestaurants,
Vriendelijke ontvangst en bediening, toiletten zijn netjes en schoon, ambiance van het restaurant is smaakvol.
De gerechten zijn geweldig absolute aanrader. Prijs/kwaliteit in prima verhouding.
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk klein en intiem restaurant in een klein dorpje Scherpenisse op Tholen. Heerlijk gegeten en een foutje met een van de desserts werd snel gecorrigeerd. Goede wijnadviezen door een van de dames die dat met plezier en passie deed.
janny D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gastvrije ontvangst in een prachtig
gestyled gebouw.