Da Maurizio

Hoge Markt 8 4694 CG Scherpenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Da Maurizio

Benvenuto al Ristorante Albergo Da Maurizio

Tijdens een avondje uit bij Da Maurizio word je meegenomen naar de Mediterranee. De pure smaken, de eenvoud, de verse ingrediënten en het authentieke karakter zorgen ervoor dat je je in het heerlijke Zuid Europa waant. Gerechten worden op eigentijdse wijze bereid en in een modern jasje gepresenteerd. Chef Maurizio staat bekend om zijn 'slow food' technieken en zijn gebruik van regionale seizoensproducten. Zijn rechterhand Patrick heeft zijn sporen verdiend bij sterrenrestaurants als De Kromme Watergang**, Spetters* en Geranium*. Absoluut de moeite waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Maurizio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Zomer
van 1 april tot 1september alle dagen vanaf 17.30 uur

Winter
van 1 september tot 1 april donderdag tm maandag vanaf 17.30 uur
dinsdag en woensdag gesloten met uitzondering van groepsreserveringen

Groepsreserveringen voor lunch mogelijk

Jouw recensie over het restaurant Da Maurizio

Kees T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij waren op zondag 10 september 2017 voor de éérste keer in dit restaurant en de verwachtingen werden overtroffen. We hadden al goede ervaringen ervaringen gehoord. De prijs-kwaliteitsverhouding is buitengewoon goed, zéér smaakvol. Een restaurant met klasse en stijl.
Elno E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Menu gegeten van de AH kaart.
Fantastisch! Zowel de tomatensoep als de Canelloni met wildzwijngehakt. ( voorgerecht)
Hoofgerecht mosselen met pasta, of Runderlende met ovenaardappeltjes. Nagerecht was Tiramisu.
In 1 woord alles perfect. Voor 29.50.
Heerlijke wijnen erbij, die netjes aanbevolen worden bij de gerechten.
Hier werkt niet alleen een topkok maar ook een goede wijnkenner.
Was voorheen als vis aan de markt ook een goed restaurant, de kok is nog steeds dezelfde. Uitstekend.
GrootRoosendaal .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Na een prettige ontvangst, heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Gerechten waren met verse ingrediënten bereid.
De bediening was prettig en zeer vriendelijk. Voor de wijnliefhebber is dit ook een aanrader. En dit alles op slechts een half uurtje van Roosendaal. We zullen hier zeker terugkomen.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Nooit eerder in Scherpenisse geweest. Wat is dat jammer dat ik dit restaurant niet eerder kende, want dit is een uitstekende gelegenheid! Zeer goede kwaliteit van de gerechten, lekkere wijn erbij. De wijnkaart is trouwens erg uitgebreid met zeer mooie wijnen erop. Het interieur is design maar niet al te strak, het ademt toch een huiselijke sfeer uit. We hebben er een zeer genoeglijke avond gehad en da Maurizio heeft ons lijstje met goede Zeeuwse restaurants uitstekend aangevuld!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De mooie beoordelingen die de uitbater al eerder heeft gekregen hebben beslist niet gelogen. Ontvangst en entourage en als belangrijkste natuurlijk de heerlijke hapjes geven als cijfer een dikke 9. Daarnaast een mooi assortiment betaalbare wijntjes om uit te kiezen en als finale een keuze uit heerlijke Grappa's maken een stukje omrijden naar Scherpenisse op het eiland Tholen beslist de moeite waard. De enthousiaste en meelevende bediening verdient zeker een compliment en helemaal omdat het restaurant toen wij er waren goed werd bezocht. We werden niet aan ons lot overgelaten. Wij komen dan ook beslist nog eens terug bij dit gezellige Restaurant Da Maurizio.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
eten dat geserveerd werd was niet overeenkomstig de beschrijving op de kaart friet ipv pasta / zeevruchten ipv zalm echter alle gerechten goed op smaak.
Jacquelina K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding is zoek.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten, het was perfect. Het eten was super en de bediening correct en vriendelijk dat niet zomaar een antwoord gaf op gestelde vragen, maar als ze het niet wist, het eerst ging navragen. Een aanrader waar we zeker vaker zullen komen.
ingridje_61 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel mooi en gezellig.Voorgerecht ,gegratineerde mosselen was super.Hoofdschotel bouillabaise was nogal onhandig,er lag een hele krab in,die had beter in stukjes geweest.de pasta was niet slecht maar ook geen topper.het dessert cheesecake en het sinaasappelijs waren wederom heel lekker.De vaste bediening deed ook heel goed hun best maar er waren een paar nieuwelingen en die zagen niet echt wat er moest gebeuren.Toch een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Na 3 jaar terug bezocht !! Wel veranderingen opgemerkt , eten was goed service iets minder dan voordien !
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten is heerlijk, puur en met verse ingrediënten. Geen poespas.
Misschien een idee om pasta als bijgerecht te geven ipv friet (Italiaan)?
Door de onverwachte drukte had de bediening het moeilijk en liet men af en toe wat steekjes vallen. Wij vonden dit geen probleem maar er zou wel wat efficiënter gewerkt kunnen worden. Waarom niet opschrijven wat de gast bestelt, dan kan het ook niet vergeten worden? Ook de jongere bediening heeft meer ervaring nodig.
Voornaamste is het eten en dat is heel goed dus we komen graag terug!
dickenedje .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We waren verrast door sfeer en warme ontvangst.
Goede keuzemogelijkheid in voor- en hoofdgerechten.
De opmaak van de gerechten was creatief.
En lamsoor en zeekraal bij het visgerecht: heerlijk!
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier gegeten met het AH menu. Het was allemaal heel goed van smaak en ontzettend lekker, zeker met de aangepaste wijnen erbij. Dit restaurant is een aanrader, goed eten en een zeer vriendelijke bediening.
Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens bij jullie eten!
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg goed gegeten met heerlijke bijpassende wijnen. Jammer dat het nog niet zo bekend is in de regio, dit is echt een top restaurant! We komen zeker nog eens terug !
jjpriem .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben lekker gegeten was goed drie hul visjes waren goed klaar gemaakt vriendelijk personeel het was erg druk de wachtijd veel wel mee
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten was vet, groenten koud, pasta niet gaar, warme tomatensoep ipv gazpacho, verder best lekker, toetje lekker maar mijn dochter houdt niet van griesmeel dus die vond het minder
Vriendelijk dank voor uw recensie.

Wellicht is het u ontgaan. wij serveren geen warme groenten echter een koude groenten salade.
Gegratineerde mosselen liggen natuurlijk in de boter met kaas en zwijn is smakeloos zonder een vet randje.
De pasta komt uit Gragnano en is een harde tarwesoort welke van te voren gekookt wordt en daarna opgebakken in olijfolie met look en pepers. Het dessert bestond niet uit griesmeel maar is een crème vanille.

Jammer dat we niet aan uw verwachtingen voldaan hebben maar het zou fijn zijn wanneer u een recensie schrijft wel de feiten weet en vermeld.

Met vriendelijke groet,

Maurice de Coninck
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ga zo door!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Geweldige avond gehad. Met perfecte culinaire hoogstaande gerechten. Genoten voor een zeer schappelijke prijs.
Deze locatie is zeker aan te raden. Uit ervaring weet ik dat je hier ook et grotere groepen een leuke avond kan hebben.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten, zeer goede keuken, supervriendelijke bediening. Een absolute aanrader. Minder goede parkeermogelijkheden.
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
fantastiche symbiose tussen de gerechten en de wijnen, opnieuw aangenaam verrast door chef Arjan met zijn gerechten en de sommelier die een mooi samenspel op tafel hebben gezet.