Da Matteo

6,2
6,4
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht was ook heerlijk maar de toetjes was om te huilen koffie de luxe en tiramisu. dat was niet op z"n italiaans. echt slecht. en de koffie bah. en dan krijg je de rekening met allemaal btw er boven op gewoon iets van 16euro boven op het bedrag wat we moesten betalen.echt schandalig. geen aanrader om nog eens terug te komen
Hierop wil ik nog even reageren als medewerker van Da Matteo. Dit is echt belachelijk! Jullie hadden met een cadeaukaart betaald van 20 euro, de rekening was 86,00 euro en daarvan hebben jullie nog geeneens het verschil van bij betaald omdat wij vergeten zijn om het verschil bij te laten betalen wat onze fout is geweest. Jullie hebben in het restaurant alleen maar complimenten gegeven over het eten en het dessert en daarvoor maar 20 euro betaald in totaal, en dan nog zeuren over de btw die gewoon inclusief is maar gespecificeerd word op de rekening. Voor mij en de medewerkers van Da Matteo zijn jullie achterbakse klanten die hier in ons restaurant nooit meer welkom zijn.

Reactie van proever:

dit is een een antwoord waar ik liever niet op in ga. wij hebben namelijk het bedrag wat jullie gestort
hadden heel netjes terug gestort. dus wat nu achterbaks.maar ons zie je nooit meer terug. en het pers moet beter geinformeerd worden. want nu wisten ze niet eens hoe ze met de kaart om moesten gaan. het pinapparaat deed het niet en ze hadden geen geld in de kassa. ik heb hier geen woorden voor.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Vanavond onverwachts daar gegeten met mijn man. We waren er vrij vroeg en werden vriendelijk ontvangen. We kregen een karaf ( gratis ) kraanwater bij de wijn wat wij altijd erg waarderen. Bruschette Vooraf van het huis en die was erg lekker. Droge witte wijn was ook goed en er stond een relaxt italiaans muziekje op. Er kwamen nog meerdere gasten eten en wij vonden de sfeer en bediening ( iets oudere man ) erg goed. Het voorgerecht was lekker en ook de pizza was heerlijk. Voor ons voor herhaling vatbaar.
JolandaHoefnagel .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Da Matteo! Wij hadden een grouponbon en door alle negatieve reakties hier, was ik een beetje bang geworden wat ons te wachten stond... Gelukkig viel het reuze mee en was het heerlijk! Wij hebben vooraf salade met geitenkaas en honing genomen, daarna zalm en de Italiaanse chocoladetaart toe. Allemaal even heerlijk! Voor het voorafje kregen we zelfs nog toost met tomaat van het huis. Ook heerlijk. De gangen kwamen goed na elkaar, niet te snel, niet te langzaam. De grouponkaart is inderdaad iets kleiner dan de echte kaart, maar dat zijn maar 3 gerechtjes die er af zijn. Nog genoeg heerlijke gerechten over. Een echte aanrader!
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij hadden een Groupon bon voor 2 personen voor 3 gangenmenu. Het duurde een eeuwigheid voordat we ons eerste drankje konden bestellen. Daarna duurde het nog eens 10 min voordat drankjes kwamen. Toen moesten we zelfs nog eten bestellen. Bediening was echt heel erg slecht. We moesten elke keer gewoon naar de bar lopen om contact te maken. Vervolgens was het eten ook echt om te huilen! Smaakloos, flauw en droog, niet alles kwam op zelfde tijdstip, pasta niet gaar. Zelfs de pizza was vies. Toetje hebben we zelfs niet genomen. Echt slechtste restaurant waar we in tijden geweest zijn. Helaas echt zonde van ons geld.
Nknaap .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Erg lang moeten wachten op de drankjes en moeten zelf wenken om überhaupt nog wat drinken te bestellen. Keuze gemaakt op het hoofdgerecht, ossenhaas, deze was uitverkocht. Kalfsvlees was niet mals zoals die hoort te zijn maar erg droog!
Een ander hoofdgerecht met pasta met truffel... Zet tenminste op de kaart dat het geen verse truffel is, maar truffelolie!
Alle vier een nagerecht besteld. Twee maal tiramisu deze ging goed. Tevens een banaan royaal besteld, kregen een dame blanche, de bananen waren ook op.
Via een nieuwe kaart vol overheerlijke crêpes een besteld met bosvruchten crème, witte chocolade en poedersuiker. Kregen er een met ijs, dus de baas erbij gehaald. Excuus gemaakt en zouden de goede krijgen. Kregen een pannenkoekje met kant en klare bosvruchten jam... Weer de baas erbij gehaald en gewezen op de kaart dat er staat witte chocolade en zachte bosvruchten crème. Ze moest zelf de kaart even lezen voordat ze wist dat er witte chocolade bij had gemoeten. Weet wat je verkoopt en aanbied!
Tevens als je het niet zo smakelijk kan maken zoals de afbeelding laat denken laat dan de plaatjes weg! Zware tegenvaller.
Wellicht dat ze ons niet goed konden verstaan want om 9 uur ging de radio ineens op standje maximaal.

Voor ons was dit de laatste keer!
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten was niet best. Zeebaars was niet gaar, pasta kwam uit de magnetron en de saus ontbrak bij de ossenhaas. Helaas! Personeel is wel vriendelijk en het ziet er redelijk uit van binnen, maar voedsel technisch gezien is het zeer matig.
Vievie .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
3 van de vier hoofdgerechten waren niet goed. De lasagne kwam uit de vriezer ( een van de maaltijden was op het bord nog bevroren ) en dus waarschijnlijk in de magnetron opgewarmd, kalfsvlees was verre van verwacht mals stukje vlees. De pizza was goed en ook een dessert ( uit 3 gangen menu ) was goed hoewel niet alles mijn inziens zelf gemaakt was. Had in in Italiaans restaurant een goede verse Panacotta verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met twee personen wezen eten via groupon. Bij aankomst kregen we een kaart met andere gerechten als op de website staan. De baas hierover aangesproken zij gaf aan dat groupon dit op de website moet zetten niet zij. Wel jamner want dit schept verwarring. Tegen bij betaling hebben we maar besteld. We vonden het eten erg matig. Restaurant ziet er leuk en sfeervol uit. Bediening ook oke. Maar was toch eenmalig voor ons
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit weekend gegeten bij Da Matteo. Wij hebben nog nooit zo lang zitten wachten tot we een drankje konden bestellen, de kaart kregen en uiteindelijk ons eten geserveerd kregen. Van de 2 uur dat we er waren is meer dan een uur aan wachten verloren gegaan. Er loopt voldoende bediening rond, maar je moet echt je best doen om contact te krijgen. Opstaan en naar de bar lopen bleek de enige manier. Kortom, erg veel ergernis voor een erg matige pizza.
44464653 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Restaurant van zeer matige allure,voorgerecht duurde 50 minuten voor t kwam,na een kwartier kwam er eindelijk iemand om de drankjes op te nemen en toen nog eens 10 minuten wachten voor t gebracht werd.
Mijn dochter had kalfsfilet besteld,niet te eten zo droog en totaal smaakloos.Andere dochter had een kipfiletgerecht ook niet te nassen en de haren van de kok zaten in haar maaltijd dus die heeft ze laten staan.Bij de vleesgerechten kreeg je 2 kleine bakjes met krieltjes en 2 met groente.Wij met z 'n vieren zaten elkaar aan te kijken van He???wat een afgang.De ober deed niks met de maaltijd van mijn dochter met de haren erin,we kregen de maaltijden geserveerd van drie dames die naast ons zaten en toen ik afrekende kwamen ze met een rekening van 178euro maar ik had een groupon!!Een totale afknapper dus en raad t niemand aan.
Mimo63 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Bruscetta van het huis. Heerlijke vitello tonato/carpaccio, kalfsfilet in truffelsaus/kalfsfilet in gorgonzolasaus en als dessert koffie Deluxe/chocoladetaart. Niets op het eten aan te merken. Via Groupon gegeten en dan is de menukaart iets beperkter maar er blijft heel veel keuze over.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gisteren geweest met 6 personen.er waren 3 tafels.bezet.we kregen een kaart en toen ze kwamen opnemen zei ik dat we.een groupon hadden .toen kregen we een andere kaart ?eten was niet slecht maar we moesten vreselijk.lang wachten en ook om.een drankje te bestellen moest je moeite doen.helaas eens.maar.nooit meer
Js2404 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gegeten via groupon. Je krijgt als eerste een andere kaart! Niet alle gerechten doen mee met groupon! Doen net alsof iedereen dezelfde kaart krijgt maar ze zijn echt anders. Toen wij de ober erop aanspraken, kwam hij ineens met de kaart aan die op internet staat en beweert dat wij die kaart net ook hebben gehad! Haha! Carpaccio die je krijgt via groupon is slecht en smakeloos en heel weinig, vooral sla en olijfolie. Wordt geserveerd op een boterhambordje. Dat zou dan echt 12,50 moeten zijn... Tja.... Ik betwijfel dit.....
Pizza ging verkeerd. Pizza da matteo besteld maar we kregen een andere. Eerst werd er nog gezegd dat dit echt de pizza was die we hadden besteld! Even telefoon erbij en de menukaart op de website geopend en daar staan echt andere dingen op de pizza dan wat we op ons bord hadden! We kregen een nieuwe, alleen zat er nu een ei (in mijn geval rauw) als extraatje (??) op. Bah. Staat ook niet op de kaart, maar we hadden geen zin meer om er iets van te zeggen.
Toetje was ok, aan ijs kan niet veel mis gaan.

Drankjes mochten we afrekenen. Na alle ellende zou het Da Matteo niet hadden misstaan om een drankje voor hun rekening aan te bieden of onze drankjes van de rekening te halen. Het ging om drie drankjes, dus.....

We hebben hier vaker met heel veel plezier gegeten!!! Maar deze keer was echt megaslecht! En het erge is, dat ik nog een groupon heb, om gezellig met het gezin te eten. Ik mag alleen maar hopen dat het dan beter is.... Ik ga hierover zeker nog wel contact opnemen met groupon, want dit is niet netjes...
Jasas .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Al vaker hier naar tevredenheid gegeten, maar dit was de laatste keer. Voorgerecht tomatensalade van harde, koude tomaten, duidelijk net uit de koelkast, zonder enige dressing.
Hoofdgerecht Penne al Tartufo. Het was penne met parmezan, druipend van de olie, maar de truffel, tomaatjes en mozzerella hebben wij niet aangetroffen. Geserveerd in een diep bord zonder enige opmaak. Ober vroeg na gevraagd te hebben of dit het was: Wat had u dan verwacht. Jammer. Kwaliteit is weg.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Vandaag wilde ik met mijn vriend en schoonzusje gaan dineren bij da matteo. Wij zijn vaste gasten, maar wat we vandaag meemaakten heeft ons doen twijfelen om nog eens terug te komen. Er was een mannelijke medewerker. Wij zitten altijd buiten, maar dat was dit keer niet mogelijk omdat de ober vond dat het te koud was buiten. Wtf!! Volgens mij gaat het om de gast waar hij/zij wil zitten. Wij gaan niet met regen en erg koude temperaturen buiten zitten. Ik dacht nog dat hij een grapje maakte maar nee hoor, hij was bloed serieus! Jammer, wij kwamen altijd met veel plezier bij da matteo, maar dat ligt meer aan de vrouwelijke medewerkers die erg klantvriendelijk zijn, maar deze medewerker mag wat ons betreft een andere baan gaan zoeken.
Beste gasten,
Onze excuses namens de nieuwe kelner. Wij hebben hem hier direct op aangsproken en uitgelegd dat dit niet onze beleidvoering is. Hij heeft er spijt van wat hij gezegd heeft en zal in het vervolg gastvrijer zijn. Wij als directie willen hem nog een kans geven om te leren van zijn fouten en hoop dat jullie als vasten gasten dat ook kunnen doen.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Tsjonge, jonge wat zijn die pizza's goed. Nergens beter te krijgen in het Westland (s-gravenzande/monster/HvH: allemaal onvergelijkbaar kwa kwalitei) . Heb ze eigenlijk in NL nergens zo lekker gehad. Vglbaar met de pizza's op vakantie in Sienna. Top! Rode wijn en koffie ook heerlijk.
Bediening ook erg vriendelijk. Redelijke prijzen ook.
Ik begrijp sommige zeer negatieve reacties dan ook niet. Herken ze absoluut niet. Dit restaurant is echt een aanrader.
Minpuntje: muziek mag van mij volledig Italiaans.
vg MB
Tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hemelvaarts dag gegeten met een Groupon Bon
Prima eten, zeer gastvrije bediening die het een ieder (ondanks drukte) prima naar de zin maakt.
Ook de kok kwam nog even langs
Vooraf hadden we gebakken champignons en een carpaccio
Hoofdgerecht een zalm/kalfsvlees en lasagna
Allemaal prima van smaak
Leuk restaurant, waar we prima gegeten hebben
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
In het verleden zijn we vaak bij de eigenaren van dit restaurant wezen eten toen zij nog een restaurant in exploitatie hadden in Kijkduin. De verwachtingen waren dan ook hoog. Helaas lijkt het in niets op wat het was. De pizza was niet goed op temperatuur, taai, slecht belegd en smakeloos. De tiramisu was heerlijk maar daar ga je niet voor naar een restaurant. Wat ontzettend jammer, eens maar nooit weer.
Ik begrijp niet waarom dit niet gezegd wordt op het moment zelf. Klagen via de website is makkelijk schijnbaar maar het is beter om te klagen op het moment dat je niet tevreden bent want dan kunnen we er iets mee doen!

Reactie van proever:

Jammer dat niet op de inhoud wordt gereageerd. Waar het om gaat is bij een recensie, hoe je achteraf het bezoek aan het betreffende restaurant waardeert. Het zou de restaurateur sieren om het als een gratis advies op te pakken en waar nodig te verbeteren. Was het een incident, dan had ik gewoon pech.
Waterlint .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekkere italiaans restaurant. Pizza's zijn heerlijk en krokant. Gezellig interieur. De pasta parmengiano is heel apart. De pasta word in een grote kaas gegoten...kaas smelt...en word dan opgediend. Leuk. En goed betaalbaar.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Aflopen vrijdag met mijn vrouw en twee dochters hier wezen eten.
We kregen bruschatta vooraf
En we namen brood met kruidenboter. Dit alles was vers en lekker.
Met de kinderen zijn we voor de pizza's gegaan. Deze waren lekker krokant aan de buitenzijde en goed belegd.
De toetjes waren ook heerlijk.
Het decor is oudbollig,maar gezien de prijs ,bediening en kwaliteit van het eten komen wij hier zeker terug.