Da Martini ristorante pizzeria

Kapelstraat 3 6701 DD Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant Da Martini ristorante pizzeria

Italiaans eten in Wageningen

Probeer de Italiaanse keuken uit in Da Martini Ristorante Pizza, gelegen in Wageningen! Met zijn uitgebreide, en zeer unieke, menu, zorgt eigenaar en kok Diego Martinez ervoor dat je werkelijk aan het smullen bent. Geniet hier van de verse pasta’s, lekkere vleeswaren en andere Italiaanse heerlijkheden!

Meer informatie over restaurant Da Martini ristorante pizzeria

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Wi-Fi
Voordelig
Nic K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben met 4 personen bijzonder lekker gegeten! De carpaccio di Manzo en de funghi trifolati waren uitstekend. De Risotto ai funghi pocini, de tagliatelle boscaiola en de tottellini spinace e Zola overtroffen onze verwachtingen. De bediening was zeer vriendelijk, tactvol en erg behulpzaam! Komen zeker gauw terug.
Edgar-de-Leeuw .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wederom zo ontzettend lekker gegeten ! Puur Italiaans eten en gewoon in Wageningen. Bij elk gerecht weten ze n top wijntje, tot snel. Groet Edgar en Mechteld
Phijnproever .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Super gegeten bij Da Martini! Er hangt een leuke sfeer in het restaurant, vooral door die open keuken. De opmaak van de borden is super; warme borden met eetbare versieringen (kers, biet, tomaat). De gerechten op de borden zijn erg lekker. De gamba's zijn goed bereid, en de caprese was prima, vooral als je ziet wat je er voor betaalt. De kalfsschenkel is een echte aanrader, mals vlees en goede smaakvolle risotto. De pizza's zijn zowel leuk voor het oog als voor de mond.

Bediening was zeer attend, en laten de gasten rustig hun gang gaan. Als ze zien dat gasten nog gezellig aan het praten zijn, stoort de bediening niet, maar letten nog wel op je.

Daan246 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Vanavond heerlijk gedineerd bij restaurant Da Martini. Zelf heb ik genoten van de Gnocchetti Sardi Campidanese, en mijn vriend van de Grigliata Di Carne. Ik was al bekend met de heerlijke pizza's van het restaurant maar de pasta's zijn zeker net zo voortreffelijk!
De bediening was zeer vriendelijk en verwelkomend, en ook de sfeer en het decor in het restaurant zijn uitnodigend en intiem.
Een echte aanrader om een avond écht goed uiteten te gaan.
Oudchef .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een goede ambiance en voortreffelijke bediening. Mijn echtgenote nam dorade en ik een pizza. Smullen! Verse ingrediënten. Top.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Door de hoge score op IENS nieuwsgierig geworden naar deze gezellige pizzeria, en dus samen met mijn vriendin gisteravond gegeten bij Da Martini. Het is in ieder geval knus zitten en de bediening doet zeker haar best. Daarnaast prima huiswijn, betaalbaar ook. De pizza's waren helaas een teleurstelling. De bodem was te dik en op sommige plekken ook niet gaar. Het type deeg was ook meer brooddeeg dan het echte Italiaanse pizzadeeg. Ik had een Capricciosa met artisjok die zeker niet naar artisjok smaakte. Omdat mijn vriendin en ik een fijn gesprek aan het voeren waren wilde ik tijdens het eten niet teveel interruptie. Toen ik later aangaf dat de pizza wat tegenviel en niet gaar was kreeg ik van de hoofdserveerster een beschuldigende toon te horen, waarom ik niet eerder aan de bel had getrokken. Op zich terecht, maar de toon was onprettig. Eigenaar Diego moest erbij komen om de boel te sussen. En dat deed hij met goede intenties. Ik heb Diego gezegd dat ik nog een keer terugkom, en dan vooraf zal aangeven dat ik een gare pizza wil met een Italiaans dunne bodem, en dat deze dan ook vooral niet zo zout moet zijn. Dus bij deze, ik geef ze nog een kans. Omdat de sfeer en inrichting leuk is, en omdat de bediening zo haar best doet.
Joepcuppen .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten: verse Antipasti mooi opgediend en een heerlijke Pasta met verse truffel gegeten. Dit in combinatie met attente, vriendelijke bediening en heerlijke Italiaanse wijnen.. Top
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Vandaag voor de 3de keer gegeten in deze zaak. En we komen weer terug.
Dit keer de pasta mer gorgonzola&spinazie, echt overheerlijk (wij hadden vooraf gevraagd "niet te zout"). Ik ken geen restaurant waar de pasta zo lekker is. Rollade met spek was ook dik in orde (je moet wel van vlees houden). De vis van mijn vrouw was gewoon lekker, ach ja het kan niet allemaal super zijn.

Als je van pasta houdt dan is dit reataurant echt subliem (volgens mij draait de eigenaar de pasta's zelf in elkaar, geen voorverpakt spul!)
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vriendelijke bediening! Voorgerecht tapasschotel met de Italiaanse vlees waren en kaas was enorm! Wij hebben er met 2 personen van gegeten..jammer dat de geroosterde groenten die erbij zaten uit een pot leken te komen: vers is zoveel lekkerder en zo simpel te maken! Pizza's waren ook lekker en enorm.. hele gezellige inrichting. Modern maar toch knus! Kortom lekker adresje!
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Prima Italiaans eten met eerlijke en verse gerechten. Eten waarmee je je even in Italië waant. Kortom eten zoals je bij een goede Italiaan mag verwachten. Personeel is vriendelijk en de eigenaar maakt regelmatig een praatje met de gasten. Een aanwinst in Wageningen als het gaat om Italiaans eten dat meer is dan een pizza.
AdavanR .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Voor ons hét adres in Wageningen als je zin hebt in de italiaanse keuken. Wij waren al blij met de afhaalmogelijkheden in de Tarthorst, helemaal fijn dat er in 't centrum nu ook een Da Martini restaurant is. Gerechten: tomatensoep en antipastischotel, risotto met St. Jacobsschelpen, tortellini spinazie, panna cotta. Allemaal even smakelijk. Chardonnay erbij, zoals beloofd lekker fris en fruitig, en niet te droog. Daarbij een attente en vriendelijke bediening, en dat maakt wij hier een prima avond gehad hebben!
Arjo V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Woensdag 1 april met mijn partner gegeten bij Da Martini. Na een hartelijk welkom kregen wij een gezellig plekje bij het raam. De entourage is heel gezellig en je waant je weer even op vakantie in italie. Voor een dinsdag was het erg druk maar desondanks was de bediening erg vriendelijk en vlot. we moesten wel even wachten op onze gerechten maar wat we kregen was erg de moeite waard. Als voorgerecht hadden we gamba met knoflook dat was echt een feest op het bord. als hoofdgerecht had ik mixed grill van de dag met heerlijke Italiaanse worstje en lamskoteletjes echt op zijn Italiaans. We hebben het dessert overgeslagen omdat dat echt teveel zou worden, je krijgt zeker waar voor je geld. Ik moet zeggen dat alle gerechten eruit zagen als een feest op het bord. Ook de open keuken vind ik altijd prettig. De kok zelf adviseerde ons een lekkere wijn bij de gerechten en maakte nog even een praatje aan onze tafel. Bij het kopje koffie kregen we nog een liqeur van de zaak met het excuses voor het wachten, wat wij trouwens niet als vervelend Ervaarde. we komen zeker terug. Bon appetit!
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
De bediening was vriendelijk, maar zwaar onderbezet. We moesten lang wachten op de kaart en het eten.
Pasta met spinazie en gorgonzolasaus was zo zout dat het niet weg te krijgen was. Pizza was taai: bij vrijwel elke andere pizzaria kun je voor minder geld een zelfde soort pizza krijgen.
Het enige lichtpuntje was de aankleding: zowel het restaurant als de gerechten zagen er prachtig uit. Maar dat kon helaas de jammerlijke kwaliteit van het eten niet compenseren. Ik kom zeker niet terug.
Evert78 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met vier personen zaterdagavond bij Da Martini gegeten. Leuke ontvangst, gastvriendelijke bediening. Het was even zoeken om iets lekker te kiezen uit de uitgebreide kaart. Vooraf hadden we carpaccio vlees, carpaccio zalm, funghi met ham en gamba's in witte wijn saus. Vier heel verschillende gerechten maar allemaal heerlijk om de maaltijd te starten; verse producten en veel smaak. Ook de hoofdgerechten keurig geserveerd en ze zagen er prachtig uit. De tortelini met gorgonzola saus was voorzien van een mooie hoeveelheid spinazie. De heren aan onze tafel hadden een mals stukje ossenhaas met ruim voldoende saus erbij. Wat echter de grootste tip is; de risotto fruti di mare! De kok is niet zuinig geweest met de vis!! Zowel de risotto had echt een mooie vissmaak en er zat echt ruim voldoende vis in; mosselen, zalm, inktvis, venusschelpen en nog meer.. echt een aanrader!! Wij komen zeker terug
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten, pasta met gorgonzola saus. Vriendelijke en correcte bediening, kraanwater geserveerd en heerlijke wijn. Lekker veel salade als je deze bij bestelt! Pasta wel relatief prijzig tov pizzas.
Eatingandmeeting .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Wederom heerlijk gegeten bij Da Martini! Bediening erg vriendelijk, gastvrij en komt met leuke aanbevelingen! Het eten was weer super, echt zoals Italiaans eten hoort te zijn! Erg leuk dat de eigenaar uitstekend kookt met zijn team en dat hij zich ook als een volleerd gastheer in het restaurant begeeft! Een van onze favoriete restaurants!
Prakkie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Zondagavond 19 Oktober 2014 bij Da martini wezen eten.
Was onze kennismaking met Da martini.
Ontvangst was uiterst Vriendelijk en correct.
De jonge dame was zeer behulpzaam.
Het was er gezellkig druk.
De gerechten waren bovenverwachting.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Echt een aanrader voor een gezellige avond.

Woudlooper .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Gisteren (zondagavond) met z'n vieren gegeten bij Da Martini. Waar we vol verwachting naar uit gekeken hadden werd een desastreuse avond. De bediening was beneden peil. We kregen pas na 3 kwartier de menukaart, het bestelde kraanwater werd pas na 2 keer vragen geleverd, evenals het gorgonzolasausje voor over de entrecote. De wijn werd de eerste keer zonder te laten proeven direct in de glazen geschonken. De grappa werd in een sambuca-glas geserveerd. Allemaal niet fraai, maar het eten zelf sloeg alles. Goed, het was druk in de tent, maar dat zou toch niet moeten betekenen, dat zo'n beetje alles te koud op tafel kwam. Het begon met de voorgerechten. Mosselen uit de oven, nagenoeg koud geserveerd. Teruggestuurd en iets warmer terug gekregen. Het bleef een smakeloze, door de grote hoeveelheid paneermeel (!) wat drabbige hap. De carpaccio ging schuil onder een potsierlijke hoeveelheid groenten. Bij de hoofdgerechten was het werkelijk zoeken naar een stukje schol (wel 24 euro). Ook hier (ter compensatie?) een dramatische hoeveelheid groeten. De entrecote haalde 100 gram maar net, zo was onze inschatting, en ging gepaard met nagenoeg koude groenten. Bij de nagerechten was de tiramisu niet luchtig, maar waterig. Op het eind toch maar met de eigenaar in gesprek gegaan. Toegegeven, deze bood direct aan om een paar dingen niet in rekening te brengen. Maar daar ging het ons niet om, we wilden feedback geven om de tent vooruit te helpen. En daar ging het mis. "Meneer (ik dus) at blijkbaar alleen maar in zaken waar niets fout ging". Geen echt handige opmerking als je feedback wilt hebben.
Was dan echt alles hopeloos? Nee, lichtpuntje waren de wijnen. Zowel de Canonnau als de Amarone was zeer prettig geprijsd (zo'n 22 euro de fles). Dat je voor die prijs niet de allerbeste wijn mag verwachten mag duidelijk zijn.
We gingen na 3 uur enigszins gedeprimeerd naar huis.
ESloof .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Da Martini Wageningen; waan je heel even (weer) op vakantie in Italie. In een warme ambiance werden we gastvrij ontvangen: onze jas werd weer eens ouderwets aangenomen! voor we het wisten zaten we lekker te smullen van een (nog warm!!) huisgemaakt broodje. We aten een pizza en een risotto.. heerlijk: zoals een pizza hoort te smaken. Verse ingrediënten en niet zuinig belegd! De Risotto was eveneens voorzien van meer dan genoeg heerlijke soorten paddenstoelen en perfect bereid. Het enige waar we spijt van hebben; dat we niet een antipasti hebben besteld die het tafeltje naast ons wel kreeg!!
Kortom: dit nieuwe restaurant is een aanwinst voor de stad en wordt door ons dik aanbevolen!
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Sfeervol restaurant met heerlijke Italiaanse wijnen en zeer uitgebreide menukaart. We beginnen met een plateau met diverse vleeswaren en kazen, geserveerd met blanke pan pizza, gerookte amandelen enz. Heerlijk! Daarna de ossobuco die zeer goed smaakt, mals kalfsvlees met heerlijke safraanrisotto. Mijn partner kiest de ossenhaas. Dan bevalt hem meer dan prima. De primitivo die we daarbij drinken vinden we erg mooi! De tiramisu tot slot is een feestje. Zowel de likeur als de koffie is prachtig in balans in de tiramisu en dat komt zelden voor! De bediening en gastheer zijn adequaat en zeer gastvrij.