Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

Maandag 16:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We waren met acht personen en hebben gegeten via de AH restaurantactie.
Het eten was prima en de hoeveelheid goed.
Het personeel was erg vriendelijk en we hebben op een heerlijk terras gezeten.
Alles bij elkaar, voor herhaling vatbaar.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijk personeel, wij zaten in de serre, toen de zon begon te schijnen. Niet om uit te houden.
Het personeel was daar zeer begripvol over. Pakte het eten en drinken om en kregen een andere plaats aangeboden.
Met name de pizza's is een aanbeveling.
hannyriethof .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het begon al bij aankomst, ik ben slecht ter been en je moest twee trappen op om in het restaurant te komen. Er is geen lift. We moesten lang wachten voor onze bestelling opgenomen werd, het voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker. hoewel de portie vis wat aan de kleine kant was voor het geld.
Het nagerecht viel erg tegen, ik had bij een Italiaan fantastisch ijs verwacht, maar in drie van de vijf bolletjes zat aanvriesijs waardoor het uit elkaar viel en minder goed smaakte.
De rekening was ook een verrassing. met z:n tweeën waren we met maar een colaatje en met de korting nog vijftig euro kwijt.
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Teleurstellend, met ah kaart word op alle gerechtten 3 tot 5 euro erop gegooid. Dus je betaalt een groot deel van je gratis menu zelf.
Marjolijn U.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was goed. De bediening van de serveersters niet professioneel. Beetje aanrommelen.
Marinus L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Da Mario is een leuke uitspanning met een goede keuken en leuk vlot personeel die je ongedwongen laat genieten van je avond uit met partner/ vrienden.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We waren hier met de Albert Heijn actie tweede drie gangen diner gratis.Onze kinderen wilde bij nader inzien alleen een pizza in plaats van het Albert Heijn menu. Dit kon alleen als we 2,50 betaalde. Elke kant werd naar het terras geleid, waar het beste fris was. Onze kinderen zaten met hun jas aan te eten. De prijzen van het Albert Heijn menu waren vrij hoog, maar dit stond ook al op de site van Albert Heijn aangegeven. Het eten was van goede kwaliteit.
P. S.
Prima restaurant!
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten is prima. Alleen hebben we er heel lang op moeten wachten. Het voorgerecht kwam na bij na een uur wachten. Op het hoofdgerecht, een simpele pizza, hebben we meer dan uur moeten wachten.
Jammer, gemiste kans, geen volgend bezoek voor ons meer.
Sebastian M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Via de Albert Heijn actie gereserveerd. Tevens aangegeven dat wij kwamen om te vieren dat wij 17 jaar samen zijn en ik een nieuwe baan heb. ( hier is niets mee gedaan ). Na besteld te hebben duurde het ruim een uur tot ons eerste eten kwam ( het hoofdgerecht ) i.p,v. het voorgerecht. Ik ga er maar vanuit dat de zucht die de eigenaar slaakte voor de keuken bedoeld was. Na 15 minuten het voorgerecht gekregen en 10 minuten later de pizza's. Door de temperatuur van de pizza weet ik niet of deze dezelfde was of een nieuwe. Hij was iig niet heel erg heet. Ook voor het lange wachten en de vergissing geen excuus of iets gehad. Iens geeft aan prijsindicatie 25 euro voor 3 gangen. Dit klopt niet. Carpachio was al iets van 13 + 14 voor de pizza zit je op 27. Met het nagerecht van rond de 7 zit je op 34. Het gaat niet om die paar euro's maar een afwijking van meer dan 20% terwijl je standaard gerechten kiest vind ik onacceptabel. Tot slot de huiswijn uit in een eigen blanco fles (wel 1l ) vond ik voor 22.50 aan de dure kant. Ansich een leuke avond gehad, het eten is prima. Organisatie en structuur minder. Op verschillende momenten de kans gemist om een nieuwe klant aan zich te binden....
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voorgerecht (tonijn salade) en hoofdgerecht (pizza) waren prima.
Dessert (Dame Blanche) viel een beetje tegen. Iets meer chocoladesaus was beter geweest.
Hoeveelheid eten was goed. Flinke porties.
Het was vrij druk op vrijdagavond. Personeel was vriendelijk.
Kan dit restaurant aanbevelen.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker buiten op het dakterras gegeten. Eten als vanouds prima, vriendelijke bediening, rustige sfeer.
lenie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een absolute 10 waard, van ontvangst tot betaling, geweldige plek, leuk ingericht, vriendelijk personeel en eigenaar, heel goed eten, gewoonweg TOPPIE!!!!!!!!!
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk , voor herhaling vatbaar. Geweldig terras en heerlijk gegeten. Gaat er zelf eens eten zou ik zeggen. Proef en zie dat het heerlijk is
bachbeco .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was zeer goed. Vanwege het mooie weer was het erg druk, waardoor we iets langer moesten wachten.
Leuke bediening. We kregen zelfs een drankje aangeboden i.v.m. onze huwelijksdag.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed gegeten met familie bij Da Mario
Aparte A.H. aanbieding maar toch ruime keuze
Fijne en vrolijke bediening . Drankjes normale prijs
3 gangen diner goed van smaak
Andalusie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
hier gegeten met AH actie
Er staat op de site 25 euro voor een menu,
helaas je krijgt een kaart waar je uit kunt kiezen en daar staan zeer prijzige gerechten op.
Ik vroeg de dame hiernaar,
Ze zei dat ze geld aan Iens moesten betalen dus vandaar deze prijzen,
Ik vroeg of ik dan gewoon van de kaart kon eten en niet met de AH actie, maar dat was niet mogelijk.
De gerechten waren oké, maar veel de porties wareb minder dan je van de kaart krijgt.
c V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gisteren voor de 1e keer in restaurant gegeten.wel al paar keer afgehaald.we zijn zeer tevreden lekker gegeten/goede bediening./vriendelijke mensen..1 opmerking wij hadden Calzone besteld .prima te eten .alleen erg groot voor de wat kleinere eter.dus misschien een optie voor ook een kleinere Calzone in de toekomst.we komen zeker terug.Met vr gr Fam vd Palm
elderina .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gegeten met ah actie, kaart met veel keuze mogelijkheden. Het eten was lekker en veel. Heel leuk restaurant, vriendelijke bediening en we komen zeker terug.
PeterLinda .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben hier van de AH actie gegeten en de keuze aan gerechten was ruim. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het dessert van ijs is bijzonder lekker. De stoelen zaten wat hard, maar de zaak ziet er gezellig uit. Bij grote drukte te weinig personeel en wat rommelig.