Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

Duco B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
ZURE NASMAAK

Afgelopen vrijdag gegeten in het restaurant. We hadden twee spaarkaarten uit de AH restaurantactie.
Vooraf was ons bekend dat we een 3 gangen menu zouden krijgen dat bij de actie hoort. Er kan hierbij worden gekozen uit een selectie van voor-, hoofd en nagerechten. De actie bestaat er uit dat het 2e goedkoopste menu gratis is.
Nu bekijk ik zojuist de 'normale' menukaart van het restaurant, en wat schetst mijn verbazing?
Precies dezelfde gerechten alleen dan allemaal een paar euro goedkoper. Erg kinderachtig. Dit geeft toch een zure nasmaak.
Dan kan het eten nog zo lekker zijn, want de recensies zijn hier verder prima, maar dit was wel de laatste keer in dit restaurant.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Anderhalf uur gewacht op mn pizza brood besteld niet gekregen wel gerekend was erg rommelig allemaal
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom hier heerlijk gegeten. Zeer zeker een aanrader. Komen hier zeer zeker weer terug.
Leuke locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten.
bijl2 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Service en eten zijn prima, maar de aangeboden kaart is klein, en de prijs is zonder AH-bon wel vrij hoog.
Parkeren is mits je gebruik maakt van de gratis parkeergarage prima.
a.horsten2 .
Goed ontvangst .
Overzichtelijke menu kaart.
Alleen geen ruimte om te parkeren .
Slechte parkeer gelegenheid .
Twee rond gereden.
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ontvangst was heel goed. Kregen snel drinken. Was erg druk, alle tafels waren bezet. Hebben bijna een uur moeten wachten op het voorgerecht. Zaten in het buitenterras wat vrij koud was. Op ons verzoek werd direct de kachel aangezet en was het snel lekker. Hoofdgerecht duurde ook aardig lang. Al met al heel goed en heel smakelijk gegeten, alle gerechten waren perfect klaargemaakt. Jammer dat het zo druk was, maar is zeer zeker een aanrader om hier te gaan eten.
27lvanhengel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij waren hier voor het eerst voor AH Restaurantactie goed eten
zeer goed bevallen voor redelijke prijs op goede locatie
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij waren voor het eerst in dit restaurant met de AH actie. Het eten was goed maar de bediening was gehaast en onpersoonlijk.
KarinLV .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Waarschijnlijk hebben ze een gebrek aan personeel want iedereen moest lang wachten op de volgende gang. Wat mij betreft is de inrichting en de sfeer in de serre beter dan in het restaurant zelf. Dat is zo oubollig. De bodem van de pizza was zacht.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Pand zag er leuk uit en een leuke plek om te zitten maar daar is alle mee gezegd. Ik ben iemand die niet gauw zeurt maar wat een drama was dit. We dachten lekker een pizza te gaan eten bij een italiaan maar met de AH actie MOEST je 3 gangen nemen wat we nooit op konden. Met wat geduw en getrek kon het. Uiteindelijk een pizza gehad die qua smaak goed was maar niet warm zoals ik gewend ben. Zeker niet voor herhaling bij Die Mario en al helemaal niet via een Ah actie uit eten gaan...
A.H. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zijn er al vaker gaan eten, dus de moeite waard om terug te keren. Eten is prima en de sfeer gemoedelijk en toch professioneel. De porties zijn groot, we konden niet alles op.
bogerdje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie.....carpaccio, kalfsoester en heerlijk italiaans ijs toe. Gezelllge inrichting en vriendelijk personeel. Komen zeker nog eens terug!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige avond, lekker eten en leuke, vriendelijke bediening. Een aanrader om naar toe te gaan. Kleine kaart maar goede keuze van heerlijke gerechten
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. De Pizza's waren perfect! Heerlijk dun, zo horen ze! Zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij gingen met 6 personen met de AH restaurantactie hier eten. Was een aangepaste kaart maar toch heel veel keus. Geen kleine porties. Het eten was heerlijk en bediening was top! De inrichting is gezellig. Kortom, echt een aanrader!
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima restaurant, mooie ligging gezellig aan het water. Ik heb 1 min-puntje: gemiddelde prijs stond op de site €25,50, dit vind ik een vertekend beeld omdat we de 2 duurste voor-hoofd-nagerechten moesten betalen. Er was niet een standaard AH-bedrag wat wij niet v.t.v. wisten. Eten was niets op aan te merken, was van goede kwaliteit en bediening heel vriendelijk.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening die netjes gekleed gaat en meer Italiaans spreekt dan Nederlands, leuk! Het eten was heerlijk, echt goed bereid. We deden mee aan de actie van AH en de kaart die daarvoor gebruikt werd was prima. We gaan zeker nog eens terug om meer van deze echte Italianen te proeven!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Da Mario is een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel, waar heerlijk echt Italiaans eten bereid wordt door kundige koks. We hebben genoten, zeker een aanrader!
marlenekorsten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super lekker gegeten....het ah menu was echt super voor herhaling vatbaar....bediening heel erg aardig...het enige nadeel vond ik dat er geen echte slagroom wordt gebruikt bij de toetjes maar slagroom uit een spuitbus...
Dastru .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten, slechte bediening, erg lange wachttijd voordat er iemand aandacht aan je besteedde, onvriendelijk, geen horeca charme