Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

Maandag 16:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening. Restaurant is gezelliger ingericht dan de foto's op internet doen denken.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Veel en goed eten voor een goede prijs. Service was erg vriendelijk en de sfeer was top. Voor iedereen wel wat lekkers op de kaart. Niet enkel pizza of spaghetti
10/10 voor mij.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was erg lekker, kwaliteit was erg goed. Duurde erg lang tussen voor- en hoofdgerecht. Ook bestelling van drankjes verliep niet vlot.
Maar het ergste was toch de enorme warmte in de zaak. Niet normaal! Echt om te puffen...je zat niet lekker dus. Wij zaten met de tafel erg dicht bij de bar waar alle wijnglazen op uitgestald waren dus oppassen als je gaat staan.
Persoonlijk was op zich vriendelijk maar je merkte dat ze de drukte moeilijk aan konden. De rekening klopte niet dus goed nakijken! Persoonlijk vindt ik dat de zaak wel wat gemoderniseerd mag worden. De stoelen zaten ook niet erg comfortabel.
Willem '.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie, als ik het goed begreep de eerste keer voor Da Mario.
Men had alle tafeltjes beschikbaar gesteld voor deze actie en het was stampvol.
1ste drankje duurde denk ik zo'n 20 minuten. Voorgerecht denk ik na 45 minuten.
Hoofdgerecht kwam 2 uur na binnenkomst op tafel. Extra drankje tussendoor kostte ook wat moeite.
Jammer, want verder is het een heel leuk traditioneel Italiaans restaurant. En dat komt op zo'n avond niet uit de verf. Eten was prima. Carpaccio zonder pijnboompitjes, misschien op, maar verder prima.
kalfsoester met gorgonzola saus, was lekker. 1 bakje frietjes voor 4 mensen was voldoende, maar oogde wat karig. Toetje, Tiramisu met Limocello. Misschien niet traditioneel maar wel erg lekker.
Gisteravond liet het restaurant denk ik niet zijn beste kant zien.
Hopelijk kunnen een hoop nieuwe bezoekers hier door heen kijken en komen ze terug.
Pietert .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Smakelijk gegeten maar de ontvangst en bediening kwam erg rommelig over. Gehaaste bediening, zeer lang wachten voor opnemen en serveren van bestelling. Kwam allemaal niet erg gastvrij over.
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden goed ontvangen alleen voor invalide is het zeer moeilijk omdat je een trap op moet. De bediening was zeer attent en alles, voor ons ook, op het gemak. Goed uitzicht op het water. Gezellig.
Plientje78 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Tafels stonden dicht op elkaar. Zeker twee uur op de pizza gewacht. Pizza was lekker. Had wel wat zwarte aanbrandplekken.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Besteld via gewone kaart...Geen AH actie.

Pizza was niet gaar, was te druk zei men.... zucht..... Zelfs de chef kok beaamde dit...En zei...Sorry..ik kan er nix mee. Letterlijk.
Duidelijk is dat de bediening en keuken niet in het weekend om kan gaan met de AH actie. Echt een afrader....! Bovendien naar "buiten" gedrukt terwijl we bij reserveren duidelijk hadden aangegeven....Binnen zitten.

Wat een slechte zaak. Zal Rob Geus inlichten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke pizzaria met zeer goede service en zeer goed eten. Een echte aanrader. Het was weer super en we komen zeker snel weer een keer weer eten.
marc S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De Kalfsoester zou medium rare geserveerd worden, maar helaas werd het een droog platgeslagen stuk vlees wat meer leek op een mislukte schnitzel.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mijn partner en ik zochten een restaurant op de terugweg naar huis. Keuze viel op Da Mario. Hier voor de 2e keer geweest. Dezelfde prima en welkome behandeling door vriendelijk en gastvrij personeel. De heerlijke gerechten zijn een aanrader. Carpaccio vlees en vis, de beide smaken van de kalfsoester en de tiramisu waren heel goed. Zijn we in de buurt, dan komen we vast nog eens terug.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gegeten met de AH actie. Duidelijke kaart voor deze actie.
Opvallend is dat de prijzen iets verhoogd zijn dan op de gewone kaart.
Behagelijke temperatuur in het restaurant.
Een aanrader!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Wel een aparte, maar redelijke kaart. Prima kwaliteit, goede bediening, leuke sfeer. Keuze genoeg voor vis, vlees en veggie.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Was nog etentje van de AH actie en ik moet zeggen dat het verrassend goed was.leuk menu met ruime keuze. Goed klaargemaakt.
A.J.J V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben in dit restaurant gegeten met 18 mensen. Het eten was prima en ook waren het flinke porties. De bediening was heel correct, de dames in het bijzonder! Omdat onze moeder 85 jaar was geworden werd zij nog even in het zonnetje gezet met muziek en vuurwerk, dit was voor haar heel emotioneel maar ook leuk. Ook een aanmerking op de verwarming: deze stond veel te hoog en is daardoor heel oncomfortabel, mensen hadden hier last van. Dus Mario, graag de temperatuur aanpassen! Misschien is het ook handig om een professioneel digitaal afrekensysteem aan te schaffen, de rekening klopte wel maar was zeer onduidelijk. ( rekening met pen geschreven en bijna niet leesbaar).
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
T.o.v. de reguliere menukaart was de prijs van het voorgerecht voor het AH diner verhoogd met € 1,50 en die van het hoofdgerecht met € 2,00. Een karafje met een halve liter rode wijn kostte € 14,70 (!) en werd geschonken uit een 2 liter fles. Afwaswater smaakt beter ! Mijn vrouw had de Filetto All"Italiana. Smakelijke kipfiltet echter met een soort cup-a-soup saus. Ik had de Scalopinne Siciliana. Kalfsoester waar niet veel van te proeven viel vanwege de overmatige hoeveelheid tomatensaus. Als voorgerecht had mijn vrouw de Carpaccio Ossenhaas. Zonder smaak, kwam uit de vriezer en geen pijnboompitten. Mijn Carpaccio Zalm was smakelijk.
Dit was ons tweede bezoek aan Da Mario. Bij de opening hebben we haast de hele avond er doorgebracht, omdat niets op elkaar aansloot en de keuken duidelijk handen tekort kwam. Dat is nu beter verzorgd, maar Da Mario is niet echt een aanrader en dat is jammer, want Italiaans eten kan een feestje zijn.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Warm welkom, zowel letterlijk als figuurlijk ivm behaaglijke temperatuur. Eten best lekker en komen niet steeds met vragen omtrent bv of we nog drank wilden.
a.ziekenheiner .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben gisteravond met 4 personen uitstekend gegeten bij Da Mario. De ontvangst was zeer vriendelijk en mijn moeder van 87 werd uiterst behulpzaam tegemoet getreden. Het keuzemenu voor de AH actie biedt naar onze mening voldoende mogelijkheden, de porties zijn ruim en de gerechten waren stuk voor stuk heerlijk.
Complimenten aan het hele team! Wij hopen dat de vergunning voor een lift snel wordt afgegeven, maar mijn moeder heeft het er desondanks voor over om zo nodig nog een keer de steile trap te beklimmen!
Majana Ziekenheiner
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst door een zeer ervaren en vriendelijke dame (zij vertelde ons dat ze al jaren in de horeca werkzaam was) en een duidelijke uitleg hoe het met de AH kaartjes werkte begonnen we aan de carpaccio, 3 van ons de ossenhaas-, en een de zalmvariant. Niet de lekkerste die we ooit gegeten hadden, maar lang niet verkeerd. Na een behoorlijke tijd wachten (zo druk was het ook weer niet en lang niet alle tafels waren bezet) werden dan eindelijk mijn 3 tafelgenoten voorzien van hun hoofdgerecht: 2 x Scaloppine Gorgonzola (Kalfsoester met gorgonzola en champignons) en 1 x Filet Sogiola (zeetongfilet). Ik moest dus nog even wachten op de door mij bestelde Scaloppine Gorgonzola. Wat mijn vrouw als eerste door had, was dat mijn bord waarschijnlijk door een andere ober bij een andere tafel was bezorgd! Toen wij na 5 minuten de natuurlijk nog steeds zeer ervaren, maar nu minder vriendelijke dame vroegen waar mijn hoofdgerecht bleef, vertelde ze ons met een rood hoofd dat er iets gruwelijk was misgegaan. Mijn bord was inderdaad bij een verkeerde tafel bezorgd! De betreffende ober zagen we het bord snel weggrissen bij de andere tafel een stukje verderop, om het vervolgens voor mijn neus te serveren. Ik kreeg niet eens de kans iets te zeggen, want mijn tafelgenoten maakten meteen duidelijk dat dit echt niet kon! Steekwoorden: koud - iemand anders heeft er aan gezeten - onsmakelijk. Even hield de ober vol dat er echt niets mis mee was, maar de ervaren dame greep in door ons mede te delen dat er een nieuw bord voor mij zou worden opgemaakt, en dat dit uiteraard nog even zou duren. Een andere ober (de eigenaar?) kwam er nog even bij, en bood als enige zijn excuses aan. We zullen het nooit zeker weten, maar binnen 5 minuten werd mijn bord geserveerd… “lang leve de magnetron”! De door mij bestelde half doorbakken kalfsoester was namelijk geheel doorbakken, door de overweldigende saus er bovenop viel dat niet op, maar je proeft dat natuurlijk wel! Jammer, jammer, jammer! Na het vanille ijs met slagroom volgde de rekening: ruim € 65,- meer dan door ons berekend. Na correctie bood dezelfde ober (de eigenaar?) nogmaals zijn excuses aan. Waarschijnlijk zullen wij dit nimmer meer meemaken in ons leven. Zeker niet bij Da Mario, want daar zullen wij nooit meer komen.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Redelijke keuzemogelijkheden met het AH menu. Maar bestel niets te drinken. De prijzen voor drank zijn voor zo'n zaak ver over de top. Halve liter open huiswijn in een goedkoop karafje voor € 14.70