Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

Maandag 16:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Da Mario. Als voorgerecht hadden wij een carpaccio. Deze was zeer rijk van smaak. Als hoofdgerecht een ossenhaas met cognac roomsaus. Ook deze was zalig. Als nagerecht een lekkere Coppa Amarena, ook deze was zeer lekker. De bediening was erg vriendelijk ne spontaan. De dame in de bediening was zeer attent. Verder heeft het restaurant een erg chique uitstraling, wij zullen hier vaker komen, zeker met de kerstdagen.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met 8 personen bij Da mario. Eerst een bruschetta met tomaat en knoflook. Het hoofdgerecht was een combinatie van pizza een aantal pasta's en vleesgerechten. De pizza's waren goed belegd en krokant. Pasta's waren echt Italiaans, niet te gaar. De vleesgerechten waren meer dan goed, sommige met een saus en sommige van de grill. Er was een ruime keuze aan nagerechten, ijs of tiramisu met amaretto of lemoncello. De bediening was zeer vriendelijk en attent, ondanks dat het druk was werden wij goed bedient. Kortom volgende keer weer naar Da Mario!!
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Te weinig personeel. De eigenaar lijkt gepikeerd als we een andere tafel vragen (tafel bij garderobe). Bijna weg gegaan. Lang moeten wachten om te bestellen. Zijn redding is 1 dame in de bediening, die alles voor ons heeft geregeld. Eten is goed.
M F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Branden .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op zaterdag 26 nov 2016 hier geweest in het kader van de AH actie. Ik vond de actie niet correct uitgewerkt. Je krijgt alleen het 2e voor-en hoofdgerecht gratis. Je bent daarna verplicht om allebei een toetje te nemen die je allebei zelf moet betalen. (terwijl wij ervan uitgingen dat de AH-actie om een 3-gangenmenu ging). Als je het toetje niet neemt zet de eigenaar die gewoon op de rekening. Het hoofdgerecht van de kinderen kon niet gelijktijdig met onze voorgerechten worden uitgeserveerd omdat er een scheiding was tussen de warme en koude keuken??!! Heel raar. Kinderen hebben dus 1,5 uur moeten wachten op het eten. Er kon niet gepind worden. Pinautomaat was defect. Pinautomaat buiten was ook defect. Gelukkig was de AH nog open. Wat een gedoe. Eten was wel lekker. Maar ik kom hier niet gauw meer terug.
Pj_vrijn .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De serre ziet er wat kaler uit dan het restaurantdeel, maar het was verder prima. Op ons verzoek werd de heater anders afgesteld, zodat het een stuk aangenamer werd. Bediening en eten waren top. De pizza's waren kamerbreed en om te smullen.
EsRaaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij waren er met de AH restaurant bon. Aparte kaart met (ik vermoed) aparte prijzen. Voorgerecht zalm carpaccio . Zat teveel rommel op(vooral azijn) waardoor je niks van de zalm proefde. Hoofdgerecht kalfsoester met gorgonzola . Was redelijk. Heb hier eerder gegeten en had toen pizza gegeten. Als ik er een volgende keer heenga eet ik weer pizza. Die zijn gewoon lekker.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voor het eerst bij Da Mario gegeten. we maakten gebruik van de AH restaurantactie.
Op maandagavond weet je dat het vaak rustig is. Ook nu het geval. Dus er werd alle aandacht aan ons besteed, maar gezien de manier waarop verwachten wij dat dit een normale manier is. Hartelijke ontvangst. Prima eten, ruime keus in het menu. Vooraf Cappacio rund en zalm, als hoofd gerecht de Siciliaanse kalfsoester en Zeebaarsfilet met de dame blanche als nagerecht. Voortreffelijk bereid, goede smaakverdeling. Kortom we zijn geweldig uit eten geweest. Iedereen die in Barendrecht uit eten wil gaan, raden wij Da Mario zeker aan.
Jaapje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op zaterdag avond heerlijk gegeten samen met mijn vriend.(ah actie)
Ons jas werd bij binnenkomst netjes opgehangen.
En mochten een leuk plekje uitkiezen bij het raam.
Personeel ook super vriendelijk.
Eten was heerlijk vooral de pizza waren lekker krokant.
Wij gaan hier vast nog vaker eten!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten een aanrader . Prima keuken en ook met AH menu een royale en gevarieerde keuze. Goede wijn en gezellig restaurant.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker gegeten met AH-kaart. Porties voldoende, smaken goed. Bediening attent. We komen nog wel eens terug bij dit restaurant wat al lang gevestigd is in het Hart van Carnisse.
Theootje .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Aanleiding was de AH aktie 2e diner gratis.
Er werd van een speciaal hiervoor gemaakte menukaart gebruik gemaakt.
Redelijke keuze, maar jammer dat er geen prijs voor een 3-gangen
menu is!
Patrick_S S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima eten. Bediening beetje vreemd: overduidelijk dat je een mindere behandeling krijgt als je meedoet met de ah-actie. En daar deden we niet eens aan mee. Weinig tot geen aandacht voor de kinderen. Het was er stikheet, alsof de verwarming op hol geslagen was en een begroeting bij het weggaan kon er niet van af.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten echte pizza's!, keuze genoeg. De sfeer in het restaurant is ook leuk. Alle tafels zijn netjes gedekt, en de glazen waren ook schoon. Bediening verliep ook vlotjes, er werd netjes gevraagd of ons alles beviel en of we nog wat te drinken wilden. De meisjes werken daar hard en waren.vriendelijk. zeker een adresje waar we graag terug komen.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben van de AH Iens actie hier gegeten. Wij hebben heerlijk gegeten. De kaart voor de AH aktie is niet groot, maar wat er op staat is heerlijk. Personeel is ook super vriendelijk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eten, bediening , goed alleen prijzen met betrekking tot kaart, mits een oude menu kaart,
met € 2,00 verhoogd? Prijzen nagerechten staan niet op kaart vermeld?
Elly1955 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met de Ah restaurantactie samen met mijn vriendin bij Di Maria gegeten, niet voor de eerste keer. Zoals altijd voelt het als thuiskomen. Het eten is prima en de bediening aardig en attent.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Als trouwe klant van Da Mario eten we hier altijd met veel plezier. Deze maand vierden mijn oma en opa hun 60-jarig huwelijk en dat hebben we met een heerlijk diner bij Da Mario gevierd. We zijn bijzonder vorstelijk en feestelijk ontvangen: de ruimte was versierd met ballonnen en slingers, er stond een prachtig boeket bloemen, we zijn enorm verwend en kregen een heerlijke taart met vuurwerk bij de koffie! Ze hadden zelfs hartvormige broodjes gebakken. De hele familie heeft zitten smullen. Mijn oma en opa hebben er volop van genoten en kijken met veel plezier op deze dag terug. Onze complimenten aan de hele staf van restaurant Da Mario in Barendrecht!
Labellootje .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met de AH-restaurant actie kennis gemaakt met dit restaurant.
Het aangeboden keuzemenu vonden we wat karig, maar er werd niet moeilijk gedaan over een kleine aanpassing in wat we wilden.
Heerlijk gegeten, prima huiswijn erbij gedronken en de bediening was vriendelijk en attent.
Ze hebben aan mij een vaste klant erbij.
Bminnaard1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Speciale kaart waar goed uit gekozen kon worden. Alleen bij het nagerecht was geen keus en dat was een beetje jammer. Verder voor de actie een prima kaart.