Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

Paul P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Wel een aparte, maar redelijke kaart. Prima kwaliteit, goede bediening, leuke sfeer. Keuze genoeg voor vis, vlees en veggie.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Was nog etentje van de AH actie en ik moet zeggen dat het verrassend goed was.leuk menu met ruime keuze. Goed klaargemaakt.
A.J.J V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben in dit restaurant gegeten met 18 mensen. Het eten was prima en ook waren het flinke porties. De bediening was heel correct, de dames in het bijzonder! Omdat onze moeder 85 jaar was geworden werd zij nog even in het zonnetje gezet met muziek en vuurwerk, dit was voor haar heel emotioneel maar ook leuk. Ook een aanmerking op de verwarming: deze stond veel te hoog en is daardoor heel oncomfortabel, mensen hadden hier last van. Dus Mario, graag de temperatuur aanpassen! Misschien is het ook handig om een professioneel digitaal afrekensysteem aan te schaffen, de rekening klopte wel maar was zeer onduidelijk. ( rekening met pen geschreven en bijna niet leesbaar).
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
T.o.v. de reguliere menukaart was de prijs van het voorgerecht voor het AH diner verhoogd met € 1,50 en die van het hoofdgerecht met € 2,00. Een karafje met een halve liter rode wijn kostte € 14,70 (!) en werd geschonken uit een 2 liter fles. Afwaswater smaakt beter ! Mijn vrouw had de Filetto All"Italiana. Smakelijke kipfiltet echter met een soort cup-a-soup saus. Ik had de Scalopinne Siciliana. Kalfsoester waar niet veel van te proeven viel vanwege de overmatige hoeveelheid tomatensaus. Als voorgerecht had mijn vrouw de Carpaccio Ossenhaas. Zonder smaak, kwam uit de vriezer en geen pijnboompitten. Mijn Carpaccio Zalm was smakelijk.
Dit was ons tweede bezoek aan Da Mario. Bij de opening hebben we haast de hele avond er doorgebracht, omdat niets op elkaar aansloot en de keuken duidelijk handen tekort kwam. Dat is nu beter verzorgd, maar Da Mario is niet echt een aanrader en dat is jammer, want Italiaans eten kan een feestje zijn.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Warm welkom, zowel letterlijk als figuurlijk ivm behaaglijke temperatuur. Eten best lekker en komen niet steeds met vragen omtrent bv of we nog drank wilden.
a.ziekenheiner .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben gisteravond met 4 personen uitstekend gegeten bij Da Mario. De ontvangst was zeer vriendelijk en mijn moeder van 87 werd uiterst behulpzaam tegemoet getreden. Het keuzemenu voor de AH actie biedt naar onze mening voldoende mogelijkheden, de porties zijn ruim en de gerechten waren stuk voor stuk heerlijk.
Complimenten aan het hele team! Wij hopen dat de vergunning voor een lift snel wordt afgegeven, maar mijn moeder heeft het er desondanks voor over om zo nodig nog een keer de steile trap te beklimmen!
Majana Ziekenheiner
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst door een zeer ervaren en vriendelijke dame (zij vertelde ons dat ze al jaren in de horeca werkzaam was) en een duidelijke uitleg hoe het met de AH kaartjes werkte begonnen we aan de carpaccio, 3 van ons de ossenhaas-, en een de zalmvariant. Niet de lekkerste die we ooit gegeten hadden, maar lang niet verkeerd. Na een behoorlijke tijd wachten (zo druk was het ook weer niet en lang niet alle tafels waren bezet) werden dan eindelijk mijn 3 tafelgenoten voorzien van hun hoofdgerecht: 2 x Scaloppine Gorgonzola (Kalfsoester met gorgonzola en champignons) en 1 x Filet Sogiola (zeetongfilet). Ik moest dus nog even wachten op de door mij bestelde Scaloppine Gorgonzola. Wat mijn vrouw als eerste door had, was dat mijn bord waarschijnlijk door een andere ober bij een andere tafel was bezorgd! Toen wij na 5 minuten de natuurlijk nog steeds zeer ervaren, maar nu minder vriendelijke dame vroegen waar mijn hoofdgerecht bleef, vertelde ze ons met een rood hoofd dat er iets gruwelijk was misgegaan. Mijn bord was inderdaad bij een verkeerde tafel bezorgd! De betreffende ober zagen we het bord snel weggrissen bij de andere tafel een stukje verderop, om het vervolgens voor mijn neus te serveren. Ik kreeg niet eens de kans iets te zeggen, want mijn tafelgenoten maakten meteen duidelijk dat dit echt niet kon! Steekwoorden: koud - iemand anders heeft er aan gezeten - onsmakelijk. Even hield de ober vol dat er echt niets mis mee was, maar de ervaren dame greep in door ons mede te delen dat er een nieuw bord voor mij zou worden opgemaakt, en dat dit uiteraard nog even zou duren. Een andere ober (de eigenaar?) kwam er nog even bij, en bood als enige zijn excuses aan. We zullen het nooit zeker weten, maar binnen 5 minuten werd mijn bord geserveerd… “lang leve de magnetron”! De door mij bestelde half doorbakken kalfsoester was namelijk geheel doorbakken, door de overweldigende saus er bovenop viel dat niet op, maar je proeft dat natuurlijk wel! Jammer, jammer, jammer! Na het vanille ijs met slagroom volgde de rekening: ruim € 65,- meer dan door ons berekend. Na correctie bood dezelfde ober (de eigenaar?) nogmaals zijn excuses aan. Waarschijnlijk zullen wij dit nimmer meer meemaken in ons leven. Zeker niet bij Da Mario, want daar zullen wij nooit meer komen.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Redelijke keuzemogelijkheden met het AH menu. Maar bestel niets te drinken. De prijzen voor drank zijn voor zo'n zaak ver over de top. Halve liter open huiswijn in een goedkoop karafje voor € 14.70
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Da Mario. Als voorgerecht hadden wij een carpaccio. Deze was zeer rijk van smaak. Als hoofdgerecht een ossenhaas met cognac roomsaus. Ook deze was zalig. Als nagerecht een lekkere Coppa Amarena, ook deze was zeer lekker. De bediening was erg vriendelijk ne spontaan. De dame in de bediening was zeer attent. Verder heeft het restaurant een erg chique uitstraling, wij zullen hier vaker komen, zeker met de kerstdagen.
jaapje .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Tijdje terug samen met mijn vriend wezen eten.
Heerlijk gegeten en goede aardige bediening! We gaan hier vast nog vaker heen!(ah actie)
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met 8 personen bij Da mario. Eerst een bruschetta met tomaat en knoflook. Het hoofdgerecht was een combinatie van pizza een aantal pasta's en vleesgerechten. De pizza's waren goed belegd en krokant. Pasta's waren echt Italiaans, niet te gaar. De vleesgerechten waren meer dan goed, sommige met een saus en sommige van de grill. Er was een ruime keuze aan nagerechten, ijs of tiramisu met amaretto of lemoncello. De bediening was zeer vriendelijk en attent, ondanks dat het druk was werden wij goed bedient. Kortom volgende keer weer naar Da Mario!!
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Te weinig personeel. De eigenaar lijkt gepikeerd als we een andere tafel vragen (tafel bij garderobe). Bijna weg gegaan. Lang moeten wachten om te bestellen. Zijn redding is 1 dame in de bediening, die alles voor ons heeft geregeld. Eten is goed.
M F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was echt goed, maar wat zonde van de slecht gehumeurde eigenaar en de slechte bediening. Heel jammer ook voor die ene dame in de bediening die het wel echt nog probeert recht te trekken en haar verontschuldigingen aanbied voor bovenstaande.
Jammer maar hier gaan wij zeker niet meer heen.
branden .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op zaterdag 26 nov 2016 hier geweest in het kader van de AH actie. Ik vond de actie niet correct uitgewerkt. Je krijgt alleen het 2e voor-en hoofdgerecht gratis. Je bent daarna verplicht om allebei een toetje te nemen die je allebei zelf moet betalen. (terwijl wij ervan uitgingen dat de AH-actie om een 3-gangenmenu ging). Als je het toetje niet neemt zet de eigenaar die gewoon op de rekening. Het hoofdgerecht van de kinderen kon niet gelijktijdig met onze voorgerechten worden uitgeserveerd omdat er een scheiding was tussen de warme en koude keuken??!! Heel raar. Kinderen hebben dus 1,5 uur moeten wachten op het eten. Er kon niet gepind worden. Pinautomaat was defect. Pinautomaat buiten was ook defect. Gelukkig was de AH nog open. Wat een gedoe. Eten was wel lekker. Maar ik kom hier niet gauw meer terug.
pj_vrijn .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De serre ziet er wat kaler uit dan het restaurantdeel, maar het was verder prima. Op ons verzoek werd de heater anders afgesteld, zodat het een stuk aangenamer werd. Bediening en eten waren top. De pizza's waren kamerbreed en om te smullen.
EsRaaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij waren er met de AH restaurant bon. Aparte kaart met (ik vermoed) aparte prijzen. Voorgerecht zalm carpaccio . Zat teveel rommel op(vooral azijn) waardoor je niks van de zalm proefde. Hoofdgerecht kalfsoester met gorgonzola . Was redelijk. Heb hier eerder gegeten en had toen pizza gegeten. Als ik er een volgende keer heenga eet ik weer pizza. Die zijn gewoon lekker.