Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

• Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

marlenekorsten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Super lekker gegeten....het ah menu was echt super voor herhaling vatbaar....bediening heel erg aardig...het enige nadeel vond ik dat er geen echte slagroom wordt gebruikt bij de toetjes maar slagroom uit een spuitbus...
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Da Mario is een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel, waar heerlijk echt Italiaans eten bereid wordt door kundige koks. We hebben genoten, zeker een aanrader!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening die netjes gekleed gaat en meer Italiaans spreekt dan Nederlands, leuk! Het eten was heerlijk, echt goed bereid. We deden mee aan de actie van AH en de kaart die daarvoor gebruikt werd was prima. We gaan zeker nog eens terug om meer van deze echte Italianen te proeven!
Dastru .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten, slechte bediening, erg lange wachttijd voordat er iemand aandacht aan je besteedde, onvriendelijk, geen horeca charme
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het viel ons op dat het restaurant zeer schoon en netjes was
het bedienend personeel is netjes gekleed en attent en doet goed zn best om het naar je zin te maken
en ze maken al gouw een praatje met je
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten een aanrader bediening vriendelijk fijne sfeer kwaliteit van de gerechten goed mijn verjaardag gevierd met extra vuurwerk in het ijs heel erg lekke service
Esther U.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, spreekt soms Italiaans maar dat is juist heel charmant. Terras is heerlijk. Uitgebreide kaart. Helaas werd voor de ah restaurantactie een aparte kaart aangehouden. Ook heerlijk, maar wel n tegenvaller.
elderina .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. Het eten was heerlijk en de keuze heel ruim. Hartelijk ontvangst en de bediening was top. Hier gaan wij zeker nog vaker heen.
jolandadehaan .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gastvrije ontvangst, ondanks dat we een kwartier te laat waren.
Heerlijk gegeten in leuke serre. Leuke bediening, deels in Italiaans: leuk!
Gerhard M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een echt italiaans restaurant waaar je meer Italiaans hoort dan nederlands, hetgeen de aparte sfeer juist benadrukt in een positieve zij. En verder prima gerechten. Wij gaan er zeker nog eens terug.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Niet echt bijzonder maar wel goed. Vlees was van goeie kwaliteit en goed gebakken. We hadden voor de een rood gevraagd en voor de ander medium en zo kregen we het ook.
Steef83 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Altijd even lekker eten en gezellig met deze leuke mensen! Komen hier graag. En komen zeker terug. Voelt heel huiselijk om hier te eten.
dianasienders .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aan te raden blij dat mee doen............................................................Kom er al drie jaar zonder AH actie
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We waren met acht personen en hebben gegeten via de AH restaurantactie.
Het eten was prima en de hoeveelheid goed.
Het personeel was erg vriendelijk en we hebben op een heerlijk terras gezeten.
Alles bij elkaar, voor herhaling vatbaar.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vriendelijk personeel, wij zaten in de serre, toen de zon begon te schijnen. Niet om uit te houden.
Het personeel was daar zeer begripvol over. Pakte het eten en drinken om en kregen een andere plaats aangeboden.
Met name de pizza's is een aanbeveling.
hannyriethof .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het begon al bij aankomst, ik ben slecht ter been en je moest twee trappen op om in het restaurant te komen. Er is geen lift. We moesten lang wachten voor onze bestelling opgenomen werd, het voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker. hoewel de portie vis wat aan de kleine kant was voor het geld.
Het nagerecht viel erg tegen, ik had bij een Italiaan fantastisch ijs verwacht, maar in drie van de vijf bolletjes zat aanvriesijs waardoor het uit elkaar viel en minder goed smaakte.
De rekening was ook een verrassing. met z:n tweeën waren we met maar een colaatje en met de korting nog vijftig euro kwijt.
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Teleurstellend, met ah kaart word op alle gerechtten 3 tot 5 euro erop gegooid. Dus je betaalt een groot deel van je gratis menu zelf.
Marjolijn U.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was goed. De bediening van de serveersters niet professioneel. Beetje aanrommelen.
Marinus L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Da Mario is een leuke uitspanning met een goede keuken en leuk vlot personeel die je ongedwongen laat genieten van je avond uit met partner/ vrienden.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We waren hier met de Albert Heijn actie tweede drie gangen diner gratis.Onze kinderen wilde bij nader inzien alleen een pizza in plaats van het Albert Heijn menu. Dit kon alleen als we 2,50 betaalde. Elke kant werd naar het terras geleid, waar het beste fris was. Onze kinderen zaten met hun jas aan te eten. De prijzen van het Albert Heijn menu waren vrij hoog, maar dit stond ook al op de site van Albert Heijn aangegeven. Het eten was van goede kwaliteit.