Da Mario

Havenhoofd 2 2993 EK Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Mario

Onvervalste smaken

Pizzeria’s zie je tegenwoordig op elke hoek van de straat, maar waar vind je nog de echte traditionele deegbodem met het authentieke beleg, zoals dat van ‘la mamma’? Bij Da Mario is de mediterrane smaak van vroeger nog onvervalst te proeven. Niets komt hier uit een potje of een blikje en bijna alle producten zijn dagvers. Kortom, op naar Barendrecht!

Meer informatie over restaurant Da Mario

paul S.
Prima restaurant!
Jantien B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten is prima. Alleen hebben we er heel lang op moeten wachten. Het voorgerecht kwam na bij na een uur wachten. Op het hoofdgerecht, een simpele pizza, hebben we meer dan uur moeten wachten.
Jammer, gemiste kans, geen volgend bezoek voor ons meer.
Sebastian M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Via de Albert Heijn actie gereserveerd. Tevens aangegeven dat wij kwamen om te vieren dat wij 17 jaar samen zijn en ik een nieuwe baan heb. ( hier is niets mee gedaan ). Na besteld te hebben duurde het ruim een uur tot ons eerste eten kwam ( het hoofdgerecht ) i.p,v. het voorgerecht. Ik ga er maar vanuit dat de zucht die de eigenaar slaakte voor de keuken bedoeld was. Na 15 minuten het voorgerecht gekregen en 10 minuten later de pizza's. Door de temperatuur van de pizza weet ik niet of deze dezelfde was of een nieuwe. Hij was iig niet heel erg heet. Ook voor het lange wachten en de vergissing geen excuus of iets gehad. Iens geeft aan prijsindicatie 25 euro voor 3 gangen. Dit klopt niet. Carpachio was al iets van 13 + 14 voor de pizza zit je op 27. Met het nagerecht van rond de 7 zit je op 34. Het gaat niet om die paar euro's maar een afwijking van meer dan 20% terwijl je standaard gerechten kiest vind ik onacceptabel. Tot slot de huiswijn uit in een eigen blanco fles (wel 1l ) vond ik voor 22.50 aan de dure kant. Ansich een leuke avond gehad, het eten is prima. Organisatie en structuur minder. Op verschillende momenten de kans gemist om een nieuwe klant aan zich te binden....
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voorgerecht (tonijn salade) en hoofdgerecht (pizza) waren prima.
Dessert (Dame Blanche) viel een beetje tegen. Iets meer chocoladesaus was beter geweest.
Hoeveelheid eten was goed. Flinke porties.
Het was vrij druk op vrijdagavond. Personeel was vriendelijk.
Kan dit restaurant aanbevelen.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker buiten op het dakterras gegeten. Eten als vanouds prima, vriendelijke bediening, rustige sfeer.
lenie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een absolute 10 waard, van ontvangst tot betaling, geweldige plek, leuk ingericht, vriendelijk personeel en eigenaar, heel goed eten, gewoonweg TOPPIE!!!!!!!!!
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijk , voor herhaling vatbaar. Geweldig terras en heerlijk gegeten. Gaat er zelf eens eten zou ik zeggen. Proef en zie dat het heerlijk is
bachbeco .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was zeer goed. Vanwege het mooie weer was het erg druk, waardoor we iets langer moesten wachten.
Leuke bediening. We kregen zelfs een drankje aangeboden i.v.m. onze huwelijksdag.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed gegeten met familie bij Da Mario
Aparte A.H. aanbieding maar toch ruime keuze
Fijne en vrolijke bediening . Drankjes normale prijs
3 gangen diner goed van smaak
Andalusie .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
hier gegeten met AH actie
Er staat op de site 25 euro voor een menu,
helaas je krijgt een kaart waar je uit kunt kiezen en daar staan zeer prijzige gerechten op.
Ik vroeg de dame hiernaar,
Ze zei dat ze geld aan Iens moesten betalen dus vandaar deze prijzen,
Ik vroeg of ik dan gewoon van de kaart kon eten en niet met de AH actie, maar dat was niet mogelijk.
De gerechten waren oké, maar veel de porties wareb minder dan je van de kaart krijgt.
c V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gisteren voor de 1e keer in restaurant gegeten.wel al paar keer afgehaald.we zijn zeer tevreden lekker gegeten/goede bediening./vriendelijke mensen..1 opmerking wij hadden Calzone besteld .prima te eten .alleen erg groot voor de wat kleinere eter.dus misschien een optie voor ook een kleinere Calzone in de toekomst.we komen zeker terug.Met vr gr Fam vd Palm
elderina .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gegeten met ah actie, kaart met veel keuze mogelijkheden. Het eten was lekker en veel. Heel leuk restaurant, vriendelijke bediening en we komen zeker terug.
PeterLinda .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben hier van de AH actie gegeten en de keuze aan gerechten was ruim. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het dessert van ijs is bijzonder lekker. De stoelen zaten wat hard, maar de zaak ziet er gezellig uit. Bij grote drukte te weinig personeel en wat rommelig.
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening. Restaurant is gezelliger ingericht dan de foto's op internet doen denken.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Veel en goed eten voor een goede prijs. Service was erg vriendelijk en de sfeer was top. Voor iedereen wel wat lekkers op de kaart. Niet enkel pizza of spaghetti
10/10 voor mij.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was erg lekker, kwaliteit was erg goed. Duurde erg lang tussen voor- en hoofdgerecht. Ook bestelling van drankjes verliep niet vlot.
Maar het ergste was toch de enorme warmte in de zaak. Niet normaal! Echt om te puffen...je zat niet lekker dus. Wij zaten met de tafel erg dicht bij de bar waar alle wijnglazen op uitgestald waren dus oppassen als je gaat staan.
Persoonlijk was op zich vriendelijk maar je merkte dat ze de drukte moeilijk aan konden. De rekening klopte niet dus goed nakijken! Persoonlijk vindt ik dat de zaak wel wat gemoderniseerd mag worden. De stoelen zaten ook niet erg comfortabel.
Willem '.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie, als ik het goed begreep de eerste keer voor Da Mario.
Men had alle tafeltjes beschikbaar gesteld voor deze actie en het was stampvol.
1ste drankje duurde denk ik zo'n 20 minuten. Voorgerecht denk ik na 45 minuten.
Hoofdgerecht kwam 2 uur na binnenkomst op tafel. Extra drankje tussendoor kostte ook wat moeite.
Jammer, want verder is het een heel leuk traditioneel Italiaans restaurant. En dat komt op zo'n avond niet uit de verf. Eten was prima. Carpaccio zonder pijnboompitjes, misschien op, maar verder prima.
kalfsoester met gorgonzola saus, was lekker. 1 bakje frietjes voor 4 mensen was voldoende, maar oogde wat karig. Toetje, Tiramisu met Limocello. Misschien niet traditioneel maar wel erg lekker.
Gisteravond liet het restaurant denk ik niet zijn beste kant zien.
Hopelijk kunnen een hoop nieuwe bezoekers hier door heen kijken en komen ze terug.
Pietert .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Smakelijk gegeten maar de ontvangst en bediening kwam erg rommelig over. Gehaaste bediening, zeer lang wachten voor opnemen en serveren van bestelling. Kwam allemaal niet erg gastvrij over.
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden goed ontvangen alleen voor invalide is het zeer moeilijk omdat je een trap op moet. De bediening was zeer attent en alles, voor ons ook, op het gemak. Goed uitzicht op het water. Gezellig.