Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Janwillemblom .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We aten hier maandag 21 september 2015 met zijn vieren. Service is prima, aankleding ook.
Jammer was dat zowel onze pizza's als pasta's erg zout waren. Je proefde de kruiden nauwelijks.
Daarom zouden we er niet weer gaan eten. De huiswijn is prima.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen zondagavond met twee personen gegeten bij da Mario. Pizza uit de houtoven, dat beloofd wat. Maar helaas was het deeg helemaal niet gerezen, wat resulteerde in een platte krokante bodem i.p.v. een krokante luchtige bodem. Het beleg was smakelijk maar de rucola was veel te veel toegevoegd. Het gerecht van de garnalen viel minder in de smaak. garnalen waren bedolven onder een kwak vette kreeftensaus, waar geen echte kreeftensmaak in waarneembaar was. De dressing op de salade smaakte niet lekker. De prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Aardige bediening. Het interieur is wat verouderd.
Soso D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zoals altijd was het weer een gezellige avond. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling en het personeel is vriendelijk en doet in alle rust zijn werk. Het eten was weer feestje, heerlijke grote garnalen in kreeftensaus waardoor je de Italiaans smaken weer steeds opnieuw beleeft. Als je een avond wil genieten zeker eens bij Da Mario gaan eten!
Maziorek .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Verrukkelijk gegeten bij Da Mario, Gezellig buiten aan een tafeltje, vriendelijke en attente bediening heel lekker eten. Ossobuco Kalfsschenkel en de lasagne die mij genoot gehad was echt overheerlijk. Met heerlijk roede huiswijn, Het was weer fijn
CGDeventer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Heerlijk gegeten in combinatie met een lekkere betaalbare wijn. Je wordt snel en goed geholpen door de medewerkers. Inrichting ietwat verouderd, maar dat heeft geen invloed op de sfeer. Een dikke 8 voor dit restaurant.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten op een zomerse avond, buiten dus. Prima bediening, heerlijk eten. We hadden salade met geitenkaas en honing vooraf, dat was verrukkelijk. Ook de slakken (gewoon proberen!) waren prima. Osobuco als hoofdgerecht, erg fijn gestoofd kalfsvlees en uitstekend op smaak. Je waant je bijna in Italië in dat mooie straatje in Deventer. Voor herhaling vatbaar!
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een beetje impulsief bij dit restaurant terecht gekomen. Het was een schot in de roos!
geweldig gegeten op een na zomerse vrijdagavond. Als voorgerecht hebben we slakken en geitenkaas salade genomen. Nou de kaas (honing) smolt op je tong! Als hoofdgerecht alle bij voor de ossobuco gekozen wat absoluut geweldig was! wat een smaaksensatie. drank een peroni en de rode huiswijn genomen die intens en zwaar van smaak was. De bediening was professioneel en vriendelijk, ma vond het persoonlijk alleen jammer dat we geen vaste bediende hadden. Ma het belangrijkste was geslaagd! geweldig gegeten. kom hier snel weer!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Een aantal weken geleden met een vriendin bij Da Mario wezen eten. ondanks we niet gereserveerd hadden konden wij toch op een grote tafel plaatsnemen. Geweldig!
Mijn vriendin had een pasta zalm en ik de garnalen in kreeftensaus en een pizza quarto stagioni,
Mijn vraag was of alles tegelijk kon komen en of de ingrediënten van mijn pizza door elkaar konden, Dit was geen probleem en het smaakte heerlijk. Mijn vriendin genoot van haar pasta zalm, dit benoemde zij herhaaldelijk.Naast ons hoorde ik ook mensen zeggen dat het echt goed in de smaak viel.
De meiden van de bediening leken wel uitgekozen op karakter, schoonheid en oplettendheid. een bediening zoals het hoort. Wij voelden ons helemaal verwend die dag en dat is zoals het hoort wanneer je uit eten gaat!
Da Mario Bedankt!
Tamaraiens .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De een plaatje op je bord. En nog belangrijker het is allemaal geweldig lekker en af! Echt genoten. Gastvrij en vriendelijk personeel correct vriendelijk. Prijs / kwaliteit prima Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog eens teruggekregen zijn echt
kookgek12345 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We gaan niet zo vaak uit eten maar als we dan vakantie hebben nemen we het ervan. Via de ap van iens hier terecht gekomen, deze restaurant staat bovenaan dus dit moet geweldig worden.
Moet zeggen dat we prima hebben gegeten maar het was voor ons een meer doorsnee Italiaans restaurant met pizza en pasta.
De-Bekker .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Heel lekker gegeten. Goede pizza's. Komen uit echte houtoven.
Ook spaghetti voor mijn dochtertje was erg lekker. en met haar 4 jaartjes smulde zij haar hele bordje leeg.
Zeker een aanrader om heen te gaan.
En ook nog eens in een mooie stad.
J N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Na alle goede recensies besloten om bij dit restaurant te gaan eten. Het terras zat vol wat te merken was aan de bediening. Het voorgerecht stokbrood hebben we niet gekregen. Daarna werden de hoofdgerechten 5min na elkaar geserveerd. De aangeboden dessertkaart werd ook vergeten waarna we het dessert weer na elkaar kregen. Het hoofdgerecht zelf was redelijk, niet heel bijzonder. Gelukkig smaakte de tiramizu en de rode wijn erg lekker. Al met al dus tegenvallend..
Anneroel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijk gegeten, verrassend hoofdgerecht steak was prima, het toetje was wel het hoogtepunt.
Leuke bediening en blij dat we zonder reservering nog een plekje konden bemachtigen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdag 18 juli geluncht bij restaurant da Mario. Nu zijn we hier al veel vaker geweest, maar nog niet eerder om te lunchen. Ik zelf had een broodje carpaccio en mijn vrouw nam het broodje tonno.
Voorafgaand hadden we een glaasje prosecco, omdat we iets te vieren hadden.
En als de dames van de bediening weten dat je iets te vieren hebt, dan maken ze er ook een onvergetelijke midag van.
alle lof voor het team van da Maria
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
super leuk en gezellig restaurant, is geschikt voor jong en oud. Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs. Bijzonder attente en hartelijke bediening door de dames, ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent we hebben beiden gekozen voor het 3 gangen keuze menu en hebben naast de mooie en lekkere gerechten enorm genoten van de heerlijk falanghina wijn komen zeker nog een keer terug. Bedankt voor de fijne avond!
Hansilvana .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Inmiddels zijn we 2 keer bij Da Mario geweest. Heerlijk eten, net niet helemaal Italiaans, want frites én pasta samen opdienen daar zit iets Hollands aan, maar de bediening, sfeer, het ongedwongen lekker eten en uiteindelijk de grappa uit een fantastisch mooi glas drinken maakt dat met gemak goed.
Grazie Mille

Hans
Faatje .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Dinsdagavond hebben we hier met zijn drieën gegeten op het terras. Het was gezellig, heerlijk weertje erbij dat maakte het natuurlijk helemaal goed. Ik ben al eens eerder bij da Mario geweest dus ik wist al wel dat de olijfjes die je er altijd bij krijgt, heel lekker zijn :)
We zijn vriendelijk bediend en het eten was lekker. Wat we hebben gegeten: een pizza, een pasta gerecht en verschillende soorten vis.
Elmotx .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Op zoek naar een Italiaans restaurant in Deventer hebben we gezocht via Iens en Da Mario gevonden. Belofte werd meer dan waar gemaakt.

Direct nadat we aan tafel zaten kregen we wat olijven en de kaart. Drankjes werden ook vlot geserveerd. Daarnaast ook brood en kruidenboter van de zaak.

Het was behoorlijk druk, zowel binnen als op het gezellige terras. Het personeel had alles onder controle terwijl er een gezellige rumoerige sfeer hing.

De houtgestookte oven is een blikvanger in de zaak en daarom besloten we voor een pizza te kiezen. Die was heerlijk, met knapperige bodem en voldoende belegd. De borden die langs kwamen voor de andere tafels zagen er ook goed uit.

Meest opvallende tijdens het bezoek was de service en gastvrijheid. Onze serveerster hield alles op een prettige manier in het oog en was zeer attent. Er ging iets mis en dat werd zeer voortvarend opgepakt en opgelost.

Kortom, een absolute aanrader !!
drhenk .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De zeer positieve recensies gelezen hebbende, togen wij vol verwachting naar Da Mario. We werden verwelkomd in het het gezellige interieur en namen het vismenu van de dag. De olijfjes, stokbrood met kruidenboter waren lekker. Maar de carpaccio van zalm had nauwelijks smaak en wel veel rucola. De tongriem was redelijk en de tiramisu naar behoren.
kitrofrawil .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Da Mario. Omdat we in Zuid-Limburg wonen zijn we niet heel vaak in die gelegenheid maar als we in de buurt zijn verheugen we ons altijd weer op een etentje in dit restaurant. Niet ten onrechte want ook gisteren was het weer super.
De ontvangst was uitermate vriendelijk en gastvrij, we hadden een mooi plekje (maar goed, Da Mario heeft eigenlijk alleen maar mooie plekjes), er werden olijfjes gebracht en we konden meteen drinken bestellen. De menukaarten volgden snel en het was even dubben...al een aantal heerlijke gerechten gehad in de loop van de jaren en nu iets nieuws of weer een van die lekkere dingen uit het verleden?....De heren gingen voor een spaghetti Bambino als voorgerecht en de dames voor stokbrood met kruidenboter (dat eigenlijk altijd bij het voorgerecht geleverd werd en nu een portie meer) en daarna had een van ons de tournedos Da Mario en de andere 3 een misto di Carne en we waren alle vier uitermate tevreden over de keuze. Heerlijk mals vlees, lekker gebakken/gegrild, heerlijke warme groente erbij. Verder kwam er voldoende aan bijgerechten op tafel, frietjes, spaghetti en salade en zonder te hoeven vragen werd nog een keer aangevuld. Als dessert bestelden we 3 x Dame Bianca en 1 x Tiramisu traditionale en ook die gerechten waren weer heerlijk en met aandacht voor het oog opgediend.
Al met al dus een heerlijke avond in een prettige sfeer in een mooie ambiance en met voortreffelijk eten.....we hebben afscheid genomen met een "tot de volgende keer"