Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Gisteravond ontzettend goed gegeten bij Da Mario. Eigenlijk was alles TOP!
Gekozen voor het voorgerechtenmenu. Een hele fijne optie voor de kleinere eter. 2 voorgerechten van de kaart en een dessert. Voor € 20,95 slechts. Voor ons beide ruim voldoende. Met onze dinerjaarkaart kregen we ook nog eens 25% k. op de rekening.
Hier bewust heen gegaan door de goede beoordeling.
Vooraf: vitello tonato (erg smakelijk) en mij andere tafelgenoot: een bord met daarop een proeverij: carpaccio, meloen met ham, salade caprese.
Daarna heerlijke garnalen in goed gekruide pittige saus en voor mij een salade geitenkaas. Op zich niet een hele spannende salade maar de geitenkaas was heerlijk war, groot stuk en overgoten met honing en pijnboompitten.
Als dessert de aardbeien tiramisu met aardbeienijs en een lekkere dot slagroom.
Ik zou nog bijna de olijven aan het begin en brood met kruidenboter vergeten.
WIJ KOMEN TERUG!
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Net terug uit Italie wezen eten bij een Italiaan, altijd spannend of een restaurant in Nederland aan de Italiaanse kwaliteit kan tippen. Brood, pasta, olijven, wijn,.. net wat anders dan in Italie. Maar opvallend genoeg had de pizza zo in Italie geserveerd kunnen worden, in elk geval wat de bodem betreft. (jammer van de vierkante plakjes ham erbovenop...) De pasta met zalm was overvloedig, vol en romig, precies zoals ik het verwachtte. Bediening erg netjes en snel. Alles bij elkaar een prettig dinertje.
Mosco .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015

Door recensie hier terecht gekomen. Ontvangst door eigenaar top Ik kan geen min puntje bedenken. Heerlijk gegeten, prachtige wijnen en heel sfeervol. vóór je gaat eten Zeker Da Mario een aanrader
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We moesten even wachten en kregen een drankje van het huis. Heerlijke zalm gegeten, uitstekend! Vriendelijk personeel en klantgericht.
olgavandijk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
een groep collega’s bij Da Mario De kwaliteit en de diversiteit van het eten is prima en de prijs/kwaliteitsverhouding is zeker buiten het weekend om gunstig. De sfeer/ambiance doet gemoedelijk aan en de bediening is vlot. Niemand kwam iets te kort of moest lang wachten. We hebben het allemaal als een gezellige ongedwongen avond ervaren Da Mario een echt aanrader
Janwillemblom .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We aten hier maandag 21 september 2015 met zijn vieren. Service is prima, aankleding ook.
Jammer was dat zowel onze pizza's als pasta's erg zout waren. Je proefde de kruiden nauwelijks.
Daarom zouden we er niet weer gaan eten. De huiswijn is prima.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen zondagavond met twee personen gegeten bij da Mario. Pizza uit de houtoven, dat beloofd wat. Maar helaas was het deeg helemaal niet gerezen, wat resulteerde in een platte krokante bodem i.p.v. een krokante luchtige bodem. Het beleg was smakelijk maar de rucola was veel te veel toegevoegd. Het gerecht van de garnalen viel minder in de smaak. garnalen waren bedolven onder een kwak vette kreeftensaus, waar geen echte kreeftensmaak in waarneembaar was. De dressing op de salade smaakte niet lekker. De prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Aardige bediening. Het interieur is wat verouderd.
Soso D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zoals altijd was het weer een gezellige avond. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling en het personeel is vriendelijk en doet in alle rust zijn werk. Het eten was weer feestje, heerlijke grote garnalen in kreeftensaus waardoor je de Italiaans smaken weer steeds opnieuw beleeft. Als je een avond wil genieten zeker eens bij Da Mario gaan eten!
Maziorek .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Verrukkelijk gegeten bij Da Mario, Gezellig buiten aan een tafeltje, vriendelijke en attente bediening heel lekker eten. Ossobuco Kalfsschenkel en de lasagne die mij genoot gehad was echt overheerlijk. Met heerlijk roede huiswijn, Het was weer fijn
CGDeventer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Heerlijk gegeten in combinatie met een lekkere betaalbare wijn. Je wordt snel en goed geholpen door de medewerkers. Inrichting ietwat verouderd, maar dat heeft geen invloed op de sfeer. Een dikke 8 voor dit restaurant.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten op een zomerse avond, buiten dus. Prima bediening, heerlijk eten. We hadden salade met geitenkaas en honing vooraf, dat was verrukkelijk. Ook de slakken (gewoon proberen!) waren prima. Osobuco als hoofdgerecht, erg fijn gestoofd kalfsvlees en uitstekend op smaak. Je waant je bijna in Italië in dat mooie straatje in Deventer. Voor herhaling vatbaar!
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een beetje impulsief bij dit restaurant terecht gekomen. Het was een schot in de roos!
geweldig gegeten op een na zomerse vrijdagavond. Als voorgerecht hebben we slakken en geitenkaas salade genomen. Nou de kaas (honing) smolt op je tong! Als hoofdgerecht alle bij voor de ossobuco gekozen wat absoluut geweldig was! wat een smaaksensatie. drank een peroni en de rode huiswijn genomen die intens en zwaar van smaak was. De bediening was professioneel en vriendelijk, ma vond het persoonlijk alleen jammer dat we geen vaste bediende hadden. Ma het belangrijkste was geslaagd! geweldig gegeten. kom hier snel weer!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Een aantal weken geleden met een vriendin bij Da Mario wezen eten. ondanks we niet gereserveerd hadden konden wij toch op een grote tafel plaatsnemen. Geweldig!
Mijn vriendin had een pasta zalm en ik de garnalen in kreeftensaus en een pizza quarto stagioni,
Mijn vraag was of alles tegelijk kon komen en of de ingrediënten van mijn pizza door elkaar konden, Dit was geen probleem en het smaakte heerlijk. Mijn vriendin genoot van haar pasta zalm, dit benoemde zij herhaaldelijk.Naast ons hoorde ik ook mensen zeggen dat het echt goed in de smaak viel.
De meiden van de bediening leken wel uitgekozen op karakter, schoonheid en oplettendheid. een bediening zoals het hoort. Wij voelden ons helemaal verwend die dag en dat is zoals het hoort wanneer je uit eten gaat!
Da Mario Bedankt!
Tamaraiens .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De een plaatje op je bord. En nog belangrijker het is allemaal geweldig lekker en af! Echt genoten. Gastvrij en vriendelijk personeel correct vriendelijk. Prijs / kwaliteit prima Kortom wij hebben genoten en komen zeker nog eens teruggekregen zijn echt
kookgek12345 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We gaan niet zo vaak uit eten maar als we dan vakantie hebben nemen we het ervan. Via de ap van iens hier terecht gekomen, deze restaurant staat bovenaan dus dit moet geweldig worden.
Moet zeggen dat we prima hebben gegeten maar het was voor ons een meer doorsnee Italiaans restaurant met pizza en pasta.
De-Bekker .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Heel lekker gegeten. Goede pizza's. Komen uit echte houtoven.
Ook spaghetti voor mijn dochtertje was erg lekker. en met haar 4 jaartjes smulde zij haar hele bordje leeg.
Zeker een aanrader om heen te gaan.
En ook nog eens in een mooie stad.
J N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Na alle goede recensies besloten om bij dit restaurant te gaan eten. Het terras zat vol wat te merken was aan de bediening. Het voorgerecht stokbrood hebben we niet gekregen. Daarna werden de hoofdgerechten 5min na elkaar geserveerd. De aangeboden dessertkaart werd ook vergeten waarna we het dessert weer na elkaar kregen. Het hoofdgerecht zelf was redelijk, niet heel bijzonder. Gelukkig smaakte de tiramizu en de rode wijn erg lekker. Al met al dus tegenvallend..
Anneroel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijk gegeten, verrassend hoofdgerecht steak was prima, het toetje was wel het hoogtepunt.
Leuke bediening en blij dat we zonder reservering nog een plekje konden bemachtigen
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdag 18 juli geluncht bij restaurant da Mario. Nu zijn we hier al veel vaker geweest, maar nog niet eerder om te lunchen. Ik zelf had een broodje carpaccio en mijn vrouw nam het broodje tonno.
Voorafgaand hadden we een glaasje prosecco, omdat we iets te vieren hadden.
En als de dames van de bediening weten dat je iets te vieren hebt, dan maken ze er ook een onvergetelijke midag van.
alle lof voor het team van da Maria
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
super leuk en gezellig restaurant, is geschikt voor jong en oud. Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs. Bijzonder attente en hartelijke bediening door de dames, ze geven je echt het gevoel dat je welkom bent we hebben beiden gekozen voor het 3 gangen keuze menu en hebben naast de mooie en lekkere gerechten enorm genoten van de heerlijk falanghina wijn komen zeker nog een keer terug. Bedankt voor de fijne avond!