Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

H S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was een prettige ervaring. We waren met 9 personen bij restaurant Da Mario ik heb garnalen in pittige kreeftensaus en mij tafelgenoot heft Geroosterde kwarteltjes met gebakken champignons in witte wijn en knoflook waarin heerlijk en mooi opgemaakte borden.Zeer vriendelijk personeel. goede prijs/kwaliteits-verhouding. voor herhaling vatbaar!
Harten .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Onlangs bij Da Mario gegeten. Wij kozen de Pizza di Parma. Ik hou van dunne pizza's, maar deze pizza was karton en wij kwamen er met moeite doorheen met ons mes.
Mijn pizza was aan de onderzijde zwart en smaakte ook wat aangebrand. De ham, die doorgaans erg zout is was nu heerlijk dun gesneden, maar iets te weinig. Doorgaans eten we altijd lekker bij Da Mario, maar ons inziens is er een bezuiniging doorgevoerd. Wij hopen dat de kwaliteit weer als vanouds wordt.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Ik ga hier graag naar toe. De pizza's zijn lekker, en niet zo vet als alle andere pizzeria's in Deventer. De bediening is perfect ,snel en erg vriendelijk.
De pasta's zijn zalig. Ik neem vaak een pasta die niet op de kaart staat maar altijd voor mij wordt gemaakt. Super dat dit kan. Pasta met alles uit de zee. Oftewel Pasta Marinara. Kortom: ik blijf hier graag met regelmaat komen! ga zo door!

Jako V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
De voorlaatste keer was nog in de guldentijd. De goedkoopste pizza was duurder, dan de duurste pizza op vakantie in Italië. De bodem was doorzichtig en dat was de reden dat wij ruim 15 jaar niet meer bij Da Mario zijn geweest.
Over onze laatste keer; In de tijd van Mario (de oorspronkelijke eigenaar) en Paolo (de beste pizzabakker) was de eigengemaakte brood en kruidenboter om de vingers bij op te eten. Nu was de boter flauw, kraak nog smaak, en het brood droog. Wij hadden pizza's vegeritana en quarto formaggi besteld met extra knoflook. Paolo bakte vroeger de pizza's in een houtoven. De pizza's kregen extra knoflook op de randen. Nu ontbrak de (extra) knoflook en de bodem smaakte zoals overal (bij bijvoorbeeld een shoarmatent). De groente was niet gaar, maar rauw is ook lekker, al hoort het niet zo te zijn op een pizza. De pizza was dus flauw, ook omdat dat er nauwelijks tomatensaus op zat. De quarto formaggi smaakt afgezien van de bodem zout, maar lekker. De sfeer is nog altijd warm en gezellig, nostalgisch. Maar ik kom op de eerste plaats voor lekker eten voor een redelijke prijs. Misschien dat pasta, vlees of vis wel prima zijn, maar voor de pizza kan je net zo goed naar een goede shoarmatent o.i.d.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Het was een heerlijke avond. Een 8 voor de service omdat het eigelijk iets te druk was en de mensen iets langer moesten wachten. Dit werd prima opgelost door een heerlijk glas Limoncello die we van het huis kregen.
Verder was de mixed vis en de mixed grill heerlijk. Vooral de inktvisringen.
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten op 2de kerstdag bij Da Mario waren zeker blij verrast. Heerlijk 5 gangen menu vooral hertenbiefstuk met kastanjes met etna rosso wijn. Zeer vriendelijk personeel gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!
René N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Al vele jaren sluiten wij de kerstdagen af bij Hisham en zijn team van restaurant Da Mario. Mooi gesitueerd in het prachtige historische centrum van Deventer. Ook gisteren zijn wij weer verwend met een heerlijk kerstmenu met als (gratis) extraatjes de zalm tartaar en Prosecco. De aangeprezen wijn was van goede kwaliteit voor een aannemelijke prijs. De bediening was attent en allervriendelijkst. Kortom, een echte aanrader om hier te gaan eten. Wij zijn volgend jaar weer van de partij!
rickbaterman .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik bestelde overmalse biefstuk met pepersaus en mijn vriendinnen kozen voor scampi van de grill. Perfect gekruid. Top kok, goede en vriendelijke bedieningen en de zaak ziet er erg uitnodigend en sfeervol uit. Knus restaurant, echt een aanrader voor iedereen die van echt lekker italiaans eten houd.
ronald_vrielink .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Bediening super, eten iets minder ,rundvlees was droog. Waarschijnlijk incident .we kregen een kopje koffie aangeboden vanwege het rundvlees. Zou goed zijn als er een keer een stofdoek over de vensterbanken gaat.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Op een rustige woensdagavond aten we met 2 personen bij dit goed bekend staande Italiaanse restaurant. Het viel tegen jammer genoeg. Het eten liet lang op zich wachten en hoewel wij van te voren hadden aangegeven dat één van ons te maken heeft met een dieet, was hier geen rekening mee gehouden. De bediening reageerde gelukkig goed op onze opmerkingen, waardoor er alsnog rekening mee gehouden werd. De insalata caprese en ravioli waren vervolgens nogal gewoontjes, de pasta salmone veel pasta en zoeken naar de zalm. Al met al dus geen bijzondere avond helaas.
rutger-jan .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Weinig originele kaart, goede prijs kwaliteit verhouding, enthousiaste, wat slordige bediening, gezellige en wat luidruchtige ambiance
Julissa T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
In een woord perfect! afgelopen donderdag avond zijn wij wezen eten bij da Mario. we waren met 4 personen en mochten aan een mooie ronde tafel achterin zitten. vooraf bestelde we de warme geitenkaas salade en de scampi in kreeftensaus en 2 wild menu's wat vooraf een Fazant paté was. Het was echt heerlijk en mooi opgedekt ook. hoofdgerecht hadden wij een tournedos en hertenbiefstuk met rode wijnsaus het vlees was lekkermals en precies goed gebakken. Na allemaal een huisgemaakte tiramisu die ook zeker heerlijk was. Bediening was goed en vlot. Ze waren er op de momenten dat je ze net wat wilde vragen. Zeker een aanrader restaurant Da Mario.
Joseetlekker .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Het eten was lekker, goed menu geadviseerd toen we aan tafel gingen. Toetje erg mooi gedecoreerd. Prettige manier van bedienen, niet opdringerig, wel aanwezig op het moment dat wij wilden. Goede communicatie tussen het bedienend personeel! De decafe na afloop smaakte helaas te weinig naar koffie. Misschien moet je dan ook geen decafe nemen...
Sas H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gezellige avond gehad, lekker gegeten! Meloen was niet rijp, maar goed het is november..misschien verkeerde keuze gemaakt. Verder waren de pizza en mixed grill heerlijk en de tournedos geweldig!!
PetraHoevers .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Een tijd geleden gegeten bij restaurant da mario in Deventer. Het is ons zeer goed bevallen en zeker een aanrader!!

We werden hartelijk ontvangen en onze jassen werden van ons aangenomen en opgehangen aan de kapstok. We werden begeleid naar ons tafeltje aan het raam. Ondanks het dinsdag was, vond ik het aardig druk! Een vriendelijke dame kwam ons wat olijven brengen en we bestelden een flesje rode huis wijn. Wij zijn geen wijn kenners, maar vonden deze wijn erg lekker! Toen we de kaart hadden doorgekeken en ondertussen van een heerlijk broodje met kruidenboter genoten hebben we uiteindelijk voor de garnalen in kreeftensaus en de lamskoteletten gekozen. Dit was echt heerlijk!
Nadat we beide nog een huisgemaakte tiramisu als dessert namen werden we weer vriendelijk in onze jassen geholpen en er werd op een goede manier afscheid genomen.

Al met al was onze ervaring bij da mario echt een topper! Fijne sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening die naar mijn idee weten waar ze mee bezig zijn!
Tot de volgende keer.

MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Gisteravond ontzettend goed gegeten bij Da Mario. Eigenlijk was alles TOP!
Gekozen voor het voorgerechtenmenu. Een hele fijne optie voor de kleinere eter. 2 voorgerechten van de kaart en een dessert. Voor € 20,95 slechts. Voor ons beide ruim voldoende. Met onze dinerjaarkaart kregen we ook nog eens 25% k. op de rekening.
Hier bewust heen gegaan door de goede beoordeling.
Vooraf: vitello tonato (erg smakelijk) en mij andere tafelgenoot: een bord met daarop een proeverij: carpaccio, meloen met ham, salade caprese.
Daarna heerlijke garnalen in goed gekruide pittige saus en voor mij een salade geitenkaas. Op zich niet een hele spannende salade maar de geitenkaas was heerlijk war, groot stuk en overgoten met honing en pijnboompitten.
Als dessert de aardbeien tiramisu met aardbeienijs en een lekkere dot slagroom.
Ik zou nog bijna de olijven aan het begin en brood met kruidenboter vergeten.
WIJ KOMEN TERUG!
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Net terug uit Italie wezen eten bij een Italiaan, altijd spannend of een restaurant in Nederland aan de Italiaanse kwaliteit kan tippen. Brood, pasta, olijven, wijn,.. net wat anders dan in Italie. Maar opvallend genoeg had de pizza zo in Italie geserveerd kunnen worden, in elk geval wat de bodem betreft. (jammer van de vierkante plakjes ham erbovenop...) De pasta met zalm was overvloedig, vol en romig, precies zoals ik het verwachtte. Bediening erg netjes en snel. Alles bij elkaar een prettig dinertje.
Mosco .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015

Door recensie hier terecht gekomen. Ontvangst door eigenaar top Ik kan geen min puntje bedenken. Heerlijk gegeten, prachtige wijnen en heel sfeervol. vóór je gaat eten Zeker Da Mario een aanrader
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We moesten even wachten en kregen een drankje van het huis. Heerlijke zalm gegeten, uitstekend! Vriendelijk personeel en klantgericht.
olgavandijk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
een groep collega’s bij Da Mario De kwaliteit en de diversiteit van het eten is prima en de prijs/kwaliteitsverhouding is zeker buiten het weekend om gunstig. De sfeer/ambiance doet gemoedelijk aan en de bediening is vlot. Niemand kwam iets te kort of moest lang wachten. We hebben het allemaal als een gezellige ongedwongen avond ervaren Da Mario een echt aanrader