Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Malk .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De geitenkaas salade was een tegenvaller. Een homp geitenkaas op ijsbergsla met twee stukje komkommer en wat tomaat. Zag erg erg onaantrekkelijk uit. Smaak was redelijk maar het was geen echte salade. Pizza was redelijk maar niet speciaal. Wij hadden de Parmaham en vegatarische pizza.
Bediening was goed, vriendelijke ober.
Wij zaten in de kelder, niet sfeervol.
j.vandesandt .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was wel goed, lekker, maar voor een menu weinig verrassend (om te beginnen carpaccio, dan biefstuk met kleine schaaltjes pasta, friet en salade, en tenslotte tiramisu). De zitplaats in de kelder stak schril af bij de zaal boven.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Buiten het feit dat er geen spagetti carbonara op de kaart stond uitstekend gegeten. Buitenterras heeft iets autentieks maar ook binnen een sfeervolle (langgerekte) ruimte. Het eten is smakelijk en ruim voldoende.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na een rondje Deventer bij deze zaak terecht gekomen, we hadden behoefte aan een klassiek Italiaans restaurant. Het voorgerecht gedeeld: Scampi fra diavolo, gamba's in pittige kreeftensaus, dit gerecht was helemaal top, de gamba's precies goed, de saus perfect. Met behulp van wat brood kregen we het bord helemaal schoon. Als hoofdgerecht de ravioli met ricotta en spinazie in tomatensaus, lekker, met ook weer een hele goede saus en de lasagna traditionale, precies zoals ik had gehoopt, kazig, vlezig, warm van smaak. We hebben de chianti clasico en de barbera er bij gedronken, die waren aardig, maar die heb ik wel eens beter gehad. Al met al een hele fijne zaak.
JeroenSuurd .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Voor het eerst gegeten bij Da Mario, maar conclusie was dat het zeker niet bij deze eerste keer zou blijven. We komen zeker nog eens terug. Bediening was perfect, alert en niet storend teveel aanwezig. Eten was heerlijk, we hadden beide een pasta genomen, eenvoudig maar perfect van smaak.
Letteboer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Was een heerlijke sfeer met Valentijnsdag en het eten was verrukkelijk.
TOP
Zelfs de eigenaar hielp mee dat zie je niet zo vaak meer en het personeel had ook schik onder elkaar, heel belangrijk in de horeca.
Kom beslist nog een keer weer om te eten.
SIPA1 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met een vriendin. Het eten was heerlijk (zeer malse lamskoteletten) en vriendelijk personeel. Echt een aanrader! De 7 voor decor is, omdat wij een plek in de kelder kregen (en dat is niet heel gezellig zitten). Ik had vooraf gereserveerd, maar door de carnaval (?) was het plotseling erg druk waardoor er boven geen plek meer was. Enorm jammer! De ambiance is boven namelijk veel mooier/aangenamer.
Taco H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met drie collega's heerlijk uit eten geweest bij Da Mario in Deventer. Da Mario beschikt over super gastvrij personeel, een eigenaar en eigenaresse die je persoonlijke aandacht geven en natuurlijk over geweldig goed eten in een mooie ambiance! Een echte aanrader van hoogwaardige kwaliteit.
Susset D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Da Mario. De sfeer was ook geweldig. Het begon al toen we binnenkwamen, de gastheer heette ons welkom en pakte onze jassen aan. Het voelde als een 'warm bad'. Vervolgens werden we naar de tafel gebracht, leuk aan het raam. We werden keurig bediend door het personeel. Ze komen niet (vervelend) te vaak aan je tafel, maar als je ze nodig hebt, staan ze in de buurt. Alles dat we besteld hebben (voor-, hoofd- en nagerecht), van ons alle 4 was super lekker. We hebben natuurlijk wel van elkaar geproefd ;). De borden zagen er ook prachtig en feestelijk uit. Na het betalen van de rekening, die goed in prijs-kwaliteit was, vertrokken we met goed gevulde magen. En bij de uitgang werden we allen weer in onze jas geholpen. Wij komen zeker een keer terug! Verheug me er nu al op!
robolt .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben zaterdagavond weer heerlijk gegeten bij Da Mario.
Onze keuze was deze keer Misto di carne (Verschillende soorten vlees van de grill) en de heerlijke zalm. We komen al >20 jaar bij Da Mario naar volle tevredenheid van ons en onze smaakpapillen. Vanavond werden de smaakpapillen extra verrast door wat kleine aanpassingen van de kok die onze gerechten nog smakelijker maakten. Neem daarbij de heerlijke ruim geschonken rode wijn, de ongedwongen ambiance, de afsluiting met een prima espresso macchiato (aanrader) in combinatie met een limoncello, en je hebt een heerlijke bourgondische zaterdagavond.
43Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Een heel gezellig, smaakvol ingericht restaurant, met de pizzaoven als centraal punt. Het personeel is zeer vriendelijke en klantgericht. Het eten is subliem, echt Italiaans. Alle gangen die we hadden waren heerlijk. Na het fantastische diner kregen we ook nog een heerlijk glaasje Limoncello aangeboden. Ons weekend is perfect begonnen. We komen hier zeker weer terug als we in de buurt zijn.
H S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was een prettige ervaring. We waren met 9 personen bij restaurant Da Mario ik heb garnalen in pittige kreeftensaus en mij tafelgenoot heft Geroosterde kwarteltjes met gebakken champignons in witte wijn en knoflook waarin heerlijk en mooi opgemaakte borden.Zeer vriendelijk personeel. goede prijs/kwaliteits-verhouding. voor herhaling vatbaar!
Harten .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Onlangs bij Da Mario gegeten. Wij kozen de Pizza di Parma. Ik hou van dunne pizza's, maar deze pizza was karton en wij kwamen er met moeite doorheen met ons mes.
Mijn pizza was aan de onderzijde zwart en smaakte ook wat aangebrand. De ham, die doorgaans erg zout is was nu heerlijk dun gesneden, maar iets te weinig. Doorgaans eten we altijd lekker bij Da Mario, maar ons inziens is er een bezuiniging doorgevoerd. Wij hopen dat de kwaliteit weer als vanouds wordt.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Ik ga hier graag naar toe. De pizza's zijn lekker, en niet zo vet als alle andere pizzeria's in Deventer. De bediening is perfect ,snel en erg vriendelijk.
De pasta's zijn zalig. Ik neem vaak een pasta die niet op de kaart staat maar altijd voor mij wordt gemaakt. Super dat dit kan. Pasta met alles uit de zee. Oftewel Pasta Marinara. Kortom: ik blijf hier graag met regelmaat komen! ga zo door!

Jako V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
De voorlaatste keer was nog in de guldentijd. De goedkoopste pizza was duurder, dan de duurste pizza op vakantie in Italië. De bodem was doorzichtig en dat was de reden dat wij ruim 15 jaar niet meer bij Da Mario zijn geweest.
Over onze laatste keer; In de tijd van Mario (de oorspronkelijke eigenaar) en Paolo (de beste pizzabakker) was de eigengemaakte brood en kruidenboter om de vingers bij op te eten. Nu was de boter flauw, kraak nog smaak, en het brood droog. Wij hadden pizza's vegeritana en quarto formaggi besteld met extra knoflook. Paolo bakte vroeger de pizza's in een houtoven. De pizza's kregen extra knoflook op de randen. Nu ontbrak de (extra) knoflook en de bodem smaakte zoals overal (bij bijvoorbeeld een shoarmatent). De groente was niet gaar, maar rauw is ook lekker, al hoort het niet zo te zijn op een pizza. De pizza was dus flauw, ook omdat dat er nauwelijks tomatensaus op zat. De quarto formaggi smaakt afgezien van de bodem zout, maar lekker. De sfeer is nog altijd warm en gezellig, nostalgisch. Maar ik kom op de eerste plaats voor lekker eten voor een redelijke prijs. Misschien dat pasta, vlees of vis wel prima zijn, maar voor de pizza kan je net zo goed naar een goede shoarmatent o.i.d.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Het was een heerlijke avond. Een 8 voor de service omdat het eigelijk iets te druk was en de mensen iets langer moesten wachten. Dit werd prima opgelost door een heerlijk glas Limoncello die we van het huis kregen.
Verder was de mixed vis en de mixed grill heerlijk. Vooral de inktvisringen.
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten op 2de kerstdag bij Da Mario waren zeker blij verrast. Heerlijk 5 gangen menu vooral hertenbiefstuk met kastanjes met etna rosso wijn. Zeer vriendelijk personeel gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!
René N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Al vele jaren sluiten wij de kerstdagen af bij Hisham en zijn team van restaurant Da Mario. Mooi gesitueerd in het prachtige historische centrum van Deventer. Ook gisteren zijn wij weer verwend met een heerlijk kerstmenu met als (gratis) extraatjes de zalm tartaar en Prosecco. De aangeprezen wijn was van goede kwaliteit voor een aannemelijke prijs. De bediening was attent en allervriendelijkst. Kortom, een echte aanrader om hier te gaan eten. Wij zijn volgend jaar weer van de partij!
rickbaterman .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik bestelde overmalse biefstuk met pepersaus en mijn vriendinnen kozen voor scampi van de grill. Perfect gekruid. Top kok, goede en vriendelijke bedieningen en de zaak ziet er erg uitnodigend en sfeervol uit. Knus restaurant, echt een aanrader voor iedereen die van echt lekker italiaans eten houd.
ronald_vrielink .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Bediening super, eten iets minder ,rundvlees was droog. Waarschijnlijk incident .we kregen een kopje koffie aangeboden vanwege het rundvlees. Zou goed zijn als er een keer een stofdoek over de vensterbanken gaat.