Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

maartenvanheeswijk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 15 personen. Iedereen tevreden over de kwaliteit van het eten. Van Pizza tot en met Gamba's en malse tournedos. Gezien de drukte verliep het niet direct vlot.
Sabinebosman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een heerlijke avond bij Da Mario in deventer gehad vanavond! We kwamen binnen zonder te reserveren, ondanks het druk was mochten we aan een leuk tafeltje op het terras plaats nemen. Vooraf hebben we een antipasto en inktvis ringen gegeten. Deze waren heerlijk bereid. Als hoofdgerecht hebben we beide een pizza genomen. De pizza's zijn gemaakt in een houtoven en daardoor lekker dun en krokant. De bediening is erg hartelijk en vriendelijk! Het was een echt avondje uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
PetraHoevers .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij komen hier regelmatig en het blijft echt een top tent. We worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel wat in mijn ogen plezier heeft in het werk wat zij doen. Zelf zijn we gek op de lamskoteletten en die worden nergens zo goed bereid als bij Da Mario! Zeker een aanrader!
paulvan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De gerechten op de kaart zijn mooi beschreven. De uitvoering is niet heel bijzonder. De bediening was matig. Zeer onvriendelijk. Geen eigen initiatief, moet alles vragen. Wij gaan hier niet meer eten. We zijn wel echte genieters. De prijskwaliteitverhouding klopt niet. Te duur voor wat je krijgt.
robolt .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond tijdens Deventer op Stelten kregen we een mooi plekje op het buitenterras. We bestelden gegrilde zalm en kabeljauw. Mooie moten vis, lekker mals en van goed formaat. Dit gecombineerd met de overheerlijke spa­ghet­ti all'aglio, lekkere frites en groenten en een goede rode huiswijn. De dames van de bediening blijven vriendelijk en attent ondanks de topdrukte op deze avond. We sloten af met een lekkere expresso (macchiato) en een limoncello.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wederom prima gegeten! Bediening had wat beter gekund! echter het was wel extreem druk vanwege Deventer op stelten! Wel een aandachtspuntje om wat actiever gasten te bedienen ongeacht de drukte! Kwaliteit eten maakte veel goed!
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben hier meerdere malen heel goed gegeten!! Het is een prachtige zaak met een bijzonder terras. Heerlijk Geroosterde kwarteltjes. flangina wijn erbij de prijs kwaliteit verhouding heel goed fijne gezellige bediening. wij voelden ons er erg welkom een gezellige sfeer. Een echte aanrader!
dinadina .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gezellig restaurant in centrum van Deventer. Vriendelijke bediening en ruim terras. Het eten is absoluut verrukkelijk. De porties zijn heel royaal. Mijn vrouw kreeg het niet op de wijnen waren bijzonder goed bij de gerechten gekozen en de sfeer gezellig. Een absolute aanra
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Voor een familie etentje gekozen voor dit restaurant. En dat was op deze mooie zomeravond geen verkeerde keuze: ik proefde als voorgerecht een prima Carpaccio. Ook het hoofdgerecht Ossobuco was origineel en erg lekker. Bijgerechten prima van smaak en ruim voldoende. De tafelgenoten waren eveneens zeer te spreken over hun pizza's, vis-, vlees- en nagerechten. Bediening was alert en attent. Bij het afrekenen bleek ook nog eens de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. Hier komen we dus zeker snel terug. Enig minpuntje was dat we met zijn negenen wel erg krap waren geparkeerd aan tafel, maar het was dan ook een drukke zondagavond.
janssenkarin .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk met zijn zessen gegeten op het terras van Da Mario . Al het eten perfect op elkaar afgestemd. Perfecte bediening en klantgericht niet opdring en overheerlijk falanghina wijn kortom een aanrader
jwmveldhuis .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het was zeer aangenaam vertoeven. Gezellig druk. Leuke entourage, prettige bediening, lekker eten en drinken. Goede prijs. Jammer van die bekeuring ivm parkeren.
Bloemetje23 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuke italiaan!
We namen 4 gangen menu en dat waren mooie en originele gerechten
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.
sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ruime keuze in Italiaans eten in een gezellig restaurant, sfeervolle inrichting. Bij binnenkomst gelijk vriendelijk ontvangen. Werkelijke heerlijke gerechten van zeer hoge kwaliteit. Alle gerechten waren zeer smaakvol en fantastisch opgemaakt. Wij hebben echt genoten.TOP restaurant en zeer aan te raden!!!
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Scampi in kreeftensaus (voorgerecht) was overheerlijk. Ook het kalfsvlees (koud) met tonijndressing en kappertjes was erg goed. Ravioli met spinazie en ricotta (hoofdgerecht) was heel lekker, maar helaas voor onze smaak te zout. Runderstoofpot (hoofdgerecht) was erg goed; werd begeleid door perfecte spaghetti met peterselie, olijfolie en knoflook. De pizza Margharita van onze dochter was ook heerlijk: bodem dun en knapperig, steenovengebakken. Zeer zeker een aanrader, en voor ons des te meer reden om nog eens terug te gaan naar Deventer.
Malk .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De geitenkaas salade was een tegenvaller. Een homp geitenkaas op ijsbergsla met twee stukje komkommer en wat tomaat. Zag erg erg onaantrekkelijk uit. Smaak was redelijk maar het was geen echte salade. Pizza was redelijk maar niet speciaal. Wij hadden de Parmaham en vegatarische pizza.
Bediening was goed, vriendelijke ober.
Wij zaten in de kelder, niet sfeervol.
j.vandesandt .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was wel goed, lekker, maar voor een menu weinig verrassend (om te beginnen carpaccio, dan biefstuk met kleine schaaltjes pasta, friet en salade, en tenslotte tiramisu). De zitplaats in de kelder stak schril af bij de zaal boven.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Buiten het feit dat er geen spagetti carbonara op de kaart stond uitstekend gegeten. Buitenterras heeft iets autentieks maar ook binnen een sfeervolle (langgerekte) ruimte. Het eten is smakelijk en ruim voldoende.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na een rondje Deventer bij deze zaak terecht gekomen, we hadden behoefte aan een klassiek Italiaans restaurant. Het voorgerecht gedeeld: Scampi fra diavolo, gamba's in pittige kreeftensaus, dit gerecht was helemaal top, de gamba's precies goed, de saus perfect. Met behulp van wat brood kregen we het bord helemaal schoon. Als hoofdgerecht de ravioli met ricotta en spinazie in tomatensaus, lekker, met ook weer een hele goede saus en de lasagna traditionale, precies zoals ik had gehoopt, kazig, vlezig, warm van smaak. We hebben de chianti clasico en de barbera er bij gedronken, die waren aardig, maar die heb ik wel eens beter gehad. Al met al een hele fijne zaak.
JeroenSuurd .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Voor het eerst gegeten bij Da Mario, maar conclusie was dat het zeker niet bij deze eerste keer zou blijven. We komen zeker nog eens terug. Bediening was perfect, alert en niet storend teveel aanwezig. Eten was heerlijk, we hadden beide een pasta genomen, eenvoudig maar perfect van smaak.
Letteboer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Was een heerlijke sfeer met Valentijnsdag en het eten was verrukkelijk.
TOP
Zelfs de eigenaar hielp mee dat zie je niet zo vaak meer en het personeel had ook schik onder elkaar, heel belangrijk in de horeca.
Kom beslist nog een keer weer om te eten.