Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
De gebakken slakken in kreeft saus is echt heerlijk!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, gezellig druk ook al vroeg op de avond.
Tariq S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.
Justin R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Als ik bij Da Mario kom voelt het alsof ik thuis kom. Altijd gezellig en persoonlijk contact met het personeel. En het eten is ook altijd goed!

Zeker een aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zoals altijd een goede sfeer, prima bediening en lekker eten tgen een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Laat ik voorop stellen dat we prima hebben gegeten. Maandmenu met vlees (carpaccio en diamanthaas) en maandmenu met vis (tongrolletjes en heilbot) beiden prima. Lekker met de pittige spaghetti als bijgerecht. Dessert bij beide menu’s is huisgemaakte tiramisu. 90% lange vingers. Niet bijzonder. Personeel is vriendelijk, maar jong en onervaren. We zaten aan een tafel waar je prima omheen kunt lopen. Toch verwachtte het personeel dat wij de borden aannamen of aangaven i.p.v. dat men even rond de tafel liep. De gastheer is drukker met een optimale vulling van de tafels dan met de gasten. We zaten aanvankelijk niet aan de goed tafel. De verhuizing had wat vriendelijker kunnen worden begeleid. De huiswijn is goed. Karafje kraanwater naast de wijn mag niet. Losse glazen met kraanwater wel. Vreemd! Een acceptabele uitleg voor dit beleid werd niet gegeven.
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel!
Lekker gezeten en gegeten, een aanrader.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed gegeten in "Da Mario'. Een typisch Italiaans restaurant met uitgebreide kaart. Ook voor pizza en pasta.
Prijs/kwaliteit zit je hier goed.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Soep matig, smaak en textuur zo het pakje. Geen kok aan te pas gekomen.
Pizza was goed.
Inrichting ‘ de winkel is open tijdens de verbouwing”.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker eten, het liet alleen erg lang op zich wachten. Twee uur na aankomst hadden we ons hoofdgerecht pas. Volgens de serveerster omdat er een andere grote groep was. Vis en vlees gerechten waren beide erg goed.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gewoon goed
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten met een vriendelijke en correcte bediening.
Noelle T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was top. Wij keken alleen alleen tegen een houten plaat aan omdat ze in de verbouwing zitten, leuk opgelost door de foto’s op te plakken van deze verbouwing.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Altijd een succes avond.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Erg goed gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voorgerecht carpaccio en garnalen in saus van kreeft, heerlijk! Hoofdgerecht tournedos en rib-eye, vlees was erg zacht en smaakte goed! We komen zeker is terug!
Masja O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke service, heerlijk en ontzettend smaakvol eten in een sfeervolle ambiance. Kortom, voor herhaling vatbaar! Oh, en het prijskaartje maakt het eten nog eens extra lekker!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prijzen niet conform menu-kaart
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heel aangenaam lekker gegeten in zeer prettige ambiance
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden zin in Italiaans, dus we gingen bij Da Mario eten vanwege de goede reviews op Iens. Die goede reviews werden inderdaad waargemaakt, de pizza's kwamen erg snel en ze waren zeer smakelijk. Mooie dunne bodem, niet overdreven veel ingrediënten erop, precies goed. De bediening dacht ook goed mee: we kregen een fles water met bubbels omdat dat goedkoper is dan twee glazen, en we mochten bestellen voor een groep zodat we niet te lang zouden hoeven wachten.
A.L. D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De laatste keren, dat we daar gegeten hebben, liepen de wachttijden uit de hand. Agelopen zondag was voor mij de limit, vooral omdat we met jonge kinderen waren. Over de kwaliteit valt niet te twisten, altijd goed en het personeel is heel vriendelijk.