Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Wederom gegeten bij Da Mario en elke keer sta ik verbaasd over de kwaliteit / prijsverhouding . Keer op keer is de aandacht/zorg en creativiteit terug te proeven in de gerechten.De bediening is ontspannen , de sfeer in het restaurant is uitstekend. Kortom ik hoop nog vele malen terug te keren naar dit unieke restaurant
frfor .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Ik ben met 2 anderen op een vrijdag geweest voor een Da Mario. Ik ben best kritisch als het op eet/drink gelegenheden aankomt, maar dit was écht goed! De service is méér dan perfect, ze doen erg veel moeite voor je. Het eten en drinken was ook boven alle verwachtingen. Super vers, lekker bereid en je merkt dat er veel aandacht aan was besteed. Echt top. Prijs is ook echt goed te doen voor wat je krijgt. Supergezellige avond gehad!
fati777 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
heerlijk genoten van het eten en de heerlijke wijnen bij Da Mario.attente en vriendelijke bediening in een relax sfeer. aanrader
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het eten was redelijk; we kregen gratis wat brood en erg lekker kruidenboter van de zaak. Jammer genoeg was het brood gewoon standaard wit stokbrood, en was er geen keuze om tegen betaling een lekkerdere soort te krijgen.
De pizza's hadden een lekker dunne, maar niet echt knapperige bodem. De toppings waren lekker, maar wel heel erg vet - heel veel kaas en erg weinig groente (de basilicumpizza had maarliefst 10 blaadjes basilicum). De tiramisu was heel erg lekker; de tartufo ok maar wel erg koud.
De bediening was niet al te snel, hoewel de zaak vrijwel leeg was; misschien kwam dat doordat ze ongevraagd foto's van hun zaak (en dus van ons) aan het maken waren. Dat was echt niet zo netjes.
habubakerh O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Heerlijk gegeten bij Da Mario.voorgerecht Grote garnalen met kreeftensaus hoofdgerecht Kalfsvlees met parmaham met heerlijke rode wijn gezellig restaurant met vriendelijke bedieningen absoluut verstand van zaken .wij komen zeker terug
David-L .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Kom regelmatig hier eten en eigenlijk nooit iets te klagen. Personeel altijd vriendelijk, lopen het vuur uit hun sloffen als het (weer eens een keer) erg druk is. Eten altijd goed de ambiance is gewoon geweldig daar. Jammer dat ze niet iets kunnen uitbreiden maar misschien dat het kleinschalige hier juist de charme van het restaurant is. Een dikke pluim voor al het personeel daar.
Calx .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Kom hier al jaren, ook toen de echte Da Mario er nog was.
Altijd lekker gegeten, altijd druk/vol.
Als ik in Deventer ben dan probeer ik hier zeker even wat te eten.
Faatje .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Wij zijn hier op een zaterdagavond geweest. Het was gezellig druk. We hebben lekker gegeten. Lekkere olijven, lekkere broodjes met kruidenboter, heerlijke pasta en we hebben genoten van het dessert.
Personeel en de eigenaar zijn erg vriendelijk.
Een net restaurant en een gezellige sfeer met goed eten.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Afgelopen najaar een prima hoofdgerecht gegeten bij Mario. Bij binnenkomst zat de zaak helemaal vol, we hebben eerst een aperitief gedronken in de ( iets te krappe) bar. Al na 10 minuten was er een tafeltje vrij. De bediening was erg vriendelijk en correct. Op enkele spelfouten op de menukaart na niets op aan te merken. Goede Italiaan / Pizzeria.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Op een zeer warme namiddag, 18 augustus, hebben we hier met een groepje van onze cabrioclub CabrioXperience gegeten. De bediening is erg attent, we hoefden niet lang te wachten en het eten is van een goede kwaliteit. Men probeert het iedereen naar de zin te maken en dat lukt aardig. Een beetje jammer is dat binnen geen airco aanwezig is, anders zat de hele tent zowel binnen als buiten wel vol.
kootkoot .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
n.a.v. recensies op deze site gekozen voor Da Mario. En dat was geen slechte keuze.; integendeel! Wij hebben de geroosterde kwarteltjes besteld. De bediening gaf aan dat de bereiding wel een half uur zou gaan duren omdat de kwartels heel zachtjes moeten garen. Voor een origineel hoofdgerecht wilden we wel wat geduld opbrengen.
Dat bleek het wachten meer dan waard. Ook de beetgare groente smaakte voortreffelijk; evenals de salade die dusdanig was aangemaakt dat je de sla nog goed kon proeven.
Als je van prosecco houdt: probeer gerust die van Da Mario; droog en vol van smaak.
Bediening is zeer beleefd en niet overdreven. We voelden ons er welkom en werden niet opgejaagd.
Zaak is goed ingericht en geen herrie. Ook dus van ons:
'absolute aanrader!"
Koot
fiordaliza .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
zaterdag met deventer op stelten samen met vrienden bij Da Mario gegeten. we hadden niet gereserveerd maar na een half uurtje wachten kregen we toch een mooie tafel op het terras. ondanks de enorme drukte was het eten en de bediening weer voortreffelijk.ook onze vrienden waren enorm onder de indruk hoe snel, vakkundig en vooral hoe vriendelijk de bediening was.
het was weer heel gezellig.
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Op de zaterdagavond van Deventer op Stelten bij Da Mario gegeten. Ondanks de drukte kregen we na een half uur onze pizza geserveerd. Deze was heerlijk dun en knapperig. De bediening is erg vriendelijk. Hier kom ik nog eens terug!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Hier serveren ze heerlijke pizza's uit de houtoven. De bediening is attent en zorgzaam. Leuk terras in het hartje centrum van Deventer. De gerechten zijn goed opgemaakt en zijn prima op smaak
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Tijdens Deventer op Stelten hebben we hier bijtijds gedineerd. Door het mooie weer zat het terras al snel vol. Voor ons was het de eerste keer hier, toch maar overstag gegaan door de recensies. En onze pizza's waren heerlijk. Ook de rest van de kaart zag er prima uit. Nu we dit weten, zullen we hier wel vaker komen.