Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jeff T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Met 3 man uitgebreid gegeten. Begonnen met Fungie ribieni (Champignons gevuld met gehakt in tomatensaus), Scampi fra diavolo (Grote garnalen in pittige kreeftensaus) en slakken. Vooral de Scampi waren erg goed klaargemaakt met een lekkere saus. Hoofdgerechten waren Ossobuco (Kalfsschenkel op mediteraanse wijze), Scaloppina Finaziera (Kalfsvlees met witte wijn-tomatensaus) en de Selvaggina ai funghi (Geroosterde kwarteltjes met gebakken champignons in witte wijn en knoflook). De Ossobuco kon ons het meest bekoren. Het vlees van de Scaloppina Finaziera was jammer genoeg wat droog. De kwarteltes waren oké. Bediening was erg attent, gezellig en dus gewoon heel goed. Het decor was prima, maar niet bijzonder. Het was trouwens niet vol op deze vrijdagavond.
Christiaan A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Da Mario is een populaire tent, die al vroeg vol zit. Het restaurant is vrij groot, maar omdat het ook heel lang is, zie je dat eigenlijk niet en geeft het toch een knus gevoel.
We hadden helaas geen tijd voor een uitgebreid menu, dus dit oordeel is alleen gebaseerd op de pizza's die we hadden. De bodem is prima. De Siciliana was wat aan de zoute kant. Het brood met boter vooraf was lekker warm, maar verder weinig bijzonder.
Tip: een iets ruimere keus in wijnen per glas.
Taco H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Op 7 oktober hebben we heerlijk bij Da Mario gegeten met ons gezin en met onze overburen. De kwaliteit van het eten was goed, de biefstuk was echt heerlijk mals en de huiswijn is van goede kwaliteit. De kinderen mochten helpen met het maken van hun eigen pizza. Het personeel was vriendelijk. Kortom: Een echte aanrader!
David B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gisteravond gegeten in da Mario aangezien ze volgens iens het beste restaurant zijn van Deventer. Met dat in gedachten was het toch wel uitermate teleurstellend: de carpacio van tonijn en ossenhaas waren totaal smaakloos; de mozzarella standaard en zeker geen mooie zachte structuur; de cannelloni leek gevuld gekocht met een inhoud die niet te defini?ren viel en wederom zonder Italiaanse touch. De secondi gerechten worden met Vlaamse friet geserveerd. De tiramisu was redelijk maar de slagroom leek uit een spuitbus te komen. Kortom: in onze ogen geen echt Italiaans restaurant en zeker geen nr. 1 van Deventer!
sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Het eten is een ware beleving, zeer smaakvol. Wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu voorgerecht carpaccio van ossenhaas hoofdgerecht diamanthaas met rode wijnsaus en tiramisu als dessert. de bediening verstaan hun vak; zeer gastvrij kennis van het geserveerde eten.het is echt een fantastische avond uit
fiordaliza .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
zaterdag 10 augustus gereserveerd bij da Mario dat helemaal was volgeboekt en had voor ons gelukkig ook nog een mooie tafel gereserveerd. We hebben genoten van het 3 gangen menu
als voorgerecht had ik carpaccio zalm echt een topper om mee te beginnen en ook nog een feest om te zien. daarna zijn we begonnen aan het hoofdgerecht, talapia filet met dille saus, was echt een goede keus. Uiteindelijk afgesloten met een Italiaanse gebak "limonciello taart met pijnboompitten" kortom wij hebben echt volop genoten deze avond en dat was mede dankzij de dames in de bediening voor wie deze avond geen moeite te veel was. zij wisten echt op onvermoeibare wijze nog even de puntjes op de i te zetten, bravo dames het was ons weer een genoegen bij jullie te mogen dineren.
boogerd43 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
wij komen hier al jaren en elke keer is het weer een feest!
het 3-gangen voorgerechten menu is TOP.
de pizza's zijn altijd even lekker, bij binnenkomst krijg je een schaaltje heerlijke olijven en brood met kruidenboter.
alles is eigenlijk lekker, de bediening is altijd heel vriendelijk .
we moeten een half uur rijden om er te komen maar dat is het zeker waard. een klasse zaak!
wij hopen hier nog vaak te komen.
Pieter-Metta .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op 07-06-2013 hebben wij ons 25 jarig huwelijksfeestje (Diner) gegeven bij Da-Mario voor 27 Personen.

Vooraf hadden wij onze gasten gevraagd om een keuze te maken uit vlees, vis, pasta of pizza en uit 5 voorgerechten, nadat wij dit terug hadden gekregen hebben we dit doorgegeven aan het Team van Da-Mario.

Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen, na eerst een drankje werden de voorgerechten uitgeserveerd en na enige tijd de hoofdgerechten het zag er allemaal fantastisch uit, maar het was vooral heel smakelijk, een feest op zich, en voor alle 27 gasten bijna tegelijk het eten op tafel geweldig.

De wijn die vooraf en tijdens het eten geschonken wordt is ook een wijn waar je eigenlijk niets op aan kunt merken gewoon een goed glas.

En wat het personeel betreft die verdienen wat ons betreft een dikke 10, ze zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam en zeer netjes in taal en antwoord, maar ook zien ze er zeer representatief uit, daar kunnen ze elders nog wel een puntje aan zuigen.

En wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft daar is niets op aan te merken die is gewoon goed.

Wij zijn dan ook zeer TROTS op het Team van Da-Mario wat ze deze avond voor ons hebben gedaan en waar wij met heel veel plezier op terug kijken, de gasten lieten ons na afloop en de volgende dag weten dat ze heerlijk gegeten hadden en dat het allemaal tot in de puntjes geregeld was.

Er valt dus niets op Da-Mario aan te merken.

Wij hopen hier nog regelmatig te mogen eten,
Team van Da-Mario ga zo door en tot snel.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
In de vleeshouwerstraat in deventer zit al jaren restaurant Da mario. van oudsher een begrip in Deventer. Ze serveren hier goede pizza en andere italiaanse gerechten. De gerechten zijn stevig geprijsd maar de borden zijn zeer goed gevuld. Het mist net een beetje echte Italiaanse smaak zoals je eet in Italië zelf. De bedining is jong en vlot, en vriendelijk voor de gasten. Het interieur kan wel een opfris beurt gebruiken. Al met al een leuke zaakje in deventer
Franse .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Heerlijke gegeten bij Da Mario voorgercht tonijn carpaccio en hoofdgerecht tounedos met pepersaus echt perfeckt klaargemaakt, en tiramisu heb deze nog nooit ergenszo lekker gegeten.bediening vriendlijk en behulpzaam,gezellig ambiance .bedankt en tot snel
Monooo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vanavond hier soep en pizza gegeten. Was echt heerlijk!
We komen hier vaker wanneer we echt zin hebben in een goede pizza. Andere pizza's worden altijd vergeleken met die van Da Mario en ze halen het nooit.
De prijs is laag en de bediening zeer servicegericht, vriendelijk en gemotiveerd. De sfeer is gezellig en vrolijk. Een echte aanrader dus en wij komen zeker terug!
sosoor .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Ik kom regelmatig bij Da Mario de menukaart ziet er goed uit en de gerechten smaken ook nog eens super. Omdat ik geen vlees eet maak de chef voor mij aangepaste gerechten met vis of geheel vegetarische buiten de kaart om. Het is altijd weer heerlijk en verrassend .het personeel is vriendelijk en service gericht . goede prijs .echte aanrader
VanEgmond .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Gisteren met twee personen bij Da Mario gegeten. Mijn vorige ervaringen waren uitstekend. Ik hoop dat het volgende eenmalig was: mijn runderstoofpot was niet warm (amper lauw). Na terugsturen kreeg ik het stoofvlees terug dat nauwelijks warmer was. Nog steeds lauw dus. Ook de spaghetti ernaast heb ik teruggestuurd. Ook lauw en ook weer lauw terug. Vreemd dat een kok dat niet goed aanpakt. De smaak van het voedsel was echter prima maar mijn voedsel moest warm worden opgediend zodat je rustig de tijd hebt om het te nuttigen. Mijn tafelgenote had zalm en die was prima, ook van temperatuur, maar al opgegeten toen ik voor de tweede keer mijn voedsel kreeg opgediend.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijk gegeten het eten was weer prima zoals gewoonlijk. Het was wel erg druk en een beetje krap om te zitten dat was jammer ook de heerlijke Tiramisu was op en daar hadden we ons net zo op verheugd.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Hier onlangs gegeten, vooraf de gamba's in kreeftensaus, de garnalen waren wat meellig en iets te gaar. En als hoofdgerecht de tournedos, niet echt mals vlees, maar toch best ok. De bediening is jong en heeft er zin in! Jammer van het eten maar we komen zeker weer terug.
Sjakkie63 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gisteren bij Da Mario gegeten. En het was echt fantastisch. De inktvisringen waren heerlijk mals, het gestoofde rundvlees op Toscaanse wijze was zeer bijzonder goed van smaak. Je proefde echt de kruiden. Als desert hadden we o.a. de Dame Blanche; hierbij is het jammer dat de chocoladesaus niet warm is.
Personeel was zeer attent en hield alles zeer goed in de gaten. Je hoefde niet lang te wachten op de gerechten.
Rowena K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Goed restaurant ! Prima eten vooral de garnalen als voor gerecht zijn heerlijk maar de cappacio is ook erg lekker. Pasta en pizza's ook goed kom er maandelijks en dat blijf ik ook zeker doen. En het personeel zorgt daar natuurlijk ook voor lekker eten en vriendelijk personeel daar ga je voor uit eten toch
Ger82 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Op basis van de hoge cijfers bij Iens bij Da Mario gegeten. Dat viel behoorlijk tegen!Het bleek een gemiddelde pizzeria te zijn en zeker geen toprestaurant. Het nogal oubollige decor deed al vermoeden dat de recensies op Iens nogal overdreven zijn, maar misschien dat het eten dan wel heel goed zou zijn? Dit viel echter ook niet mee. Vooraf de Parmaham met meloen. De ham was droog en taai en smaakte niet naar echte Parmaham. De meloen was niet rijp en erg karig. Bovendien lagen er aardbeien op (misschien om het tekort aan meloen te compenseren); een vreemde combinatie! De pasta was veel, vet en smakeloos. Het ijs was wel ok, evenals de service (behalve dan dat een serveerster af en toe liep te vloeken; niet echt netjes). Dit is zeker geen authentiek Italiaans restaurant en al die lyrische recensies hier zijn me een raadsel!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
In dit restaurant zit je nooit alleen! Mooie lange zaak, inrichting wat ouderwets, kan wat aan gedaan worden! Bediening is jong en gedreven, ze moeten wel onder druk werken en dat is soms merkbaar! Het eten is heerlijk, ik eet zelf hier de lekkerste pizza"s van Deventer! Ook als je ze mee naar huis neemt zijn ze heerlijk! Als vaste gast wordt je extra verwend! Altijd leuk om hier te komen!
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Gezellige restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan eten, juist dat maakt het zo Italiaans naar mijn smaak. Het eten is verder prima maar ook weer niet zo goed dat je van je stoelt valt. Bediening vrolijk en vlot en de prijs is natuurlijk geweldig.