Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Max H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Hier serveren ze heerlijke pizza's uit de houtoven. De bediening is attent en zorgzaam. Leuk terras in het hartje centrum van Deventer. De gerechten zijn goed opgemaakt en zijn prima op smaak
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Op de zaterdagavond van Deventer op Stelten bij Da Mario gegeten. Ondanks de drukte kregen we na een half uur onze pizza geserveerd. Deze was heerlijk dun en knapperig. De bediening is erg vriendelijk. Hier kom ik nog eens terug!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Tijdens Deventer op Stelten hebben we hier bijtijds gedineerd. Door het mooie weer zat het terras al snel vol. Voor ons was het de eerste keer hier, toch maar overstag gegaan door de recensies. En onze pizza's waren heerlijk. Ook de rest van de kaart zag er prima uit. Nu we dit weten, zullen we hier wel vaker komen.