Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

David B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gisteravond gegeten in da Mario aangezien ze volgens iens het beste restaurant zijn van Deventer. Met dat in gedachten was het toch wel uitermate teleurstellend: de carpacio van tonijn en ossenhaas waren totaal smaakloos; de mozzarella standaard en zeker geen mooie zachte structuur; de cannelloni leek gevuld gekocht met een inhoud die niet te defini?ren viel en wederom zonder Italiaanse touch. De secondi gerechten worden met Vlaamse friet geserveerd. De tiramisu was redelijk maar de slagroom leek uit een spuitbus te komen. Kortom: in onze ogen geen echt Italiaans restaurant en zeker geen nr. 1 van Deventer!
sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Het eten is een ware beleving, zeer smaakvol. Wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu voorgerecht carpaccio van ossenhaas hoofdgerecht diamanthaas met rode wijnsaus en tiramisu als dessert. de bediening verstaan hun vak; zeer gastvrij kennis van het geserveerde eten.het is echt een fantastische avond uit
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op 07-06-2013 hebben wij ons 25 jarig huwelijksfeestje (Diner) gegeven bij Da-Mario voor 27 Personen.

Vooraf hadden wij onze gasten gevraagd om een keuze te maken uit vlees, vis, pasta of pizza en uit 5 voorgerechten, nadat wij dit terug hadden gekregen hebben we dit doorgegeven aan het Team van Da-Mario.

Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen, na eerst een drankje werden de voorgerechten uitgeserveerd en na enige tijd de hoofdgerechten het zag er allemaal fantastisch uit, maar het was vooral heel smakelijk, een feest op zich, en voor alle 27 gasten bijna tegelijk het eten op tafel geweldig.

De wijn die vooraf en tijdens het eten geschonken wordt is ook een wijn waar je eigenlijk niets op aan kunt merken gewoon een goed glas.

En wat het personeel betreft die verdienen wat ons betreft een dikke 10, ze zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam en zeer netjes in taal en antwoord, maar ook zien ze er zeer representatief uit, daar kunnen ze elders nog wel een puntje aan zuigen.

En wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft daar is niets op aan te merken die is gewoon goed.

Wij zijn dan ook zeer TROTS op het Team van Da-Mario wat ze deze avond voor ons hebben gedaan en waar wij met heel veel plezier op terug kijken, de gasten lieten ons na afloop en de volgende dag weten dat ze heerlijk gegeten hadden en dat het allemaal tot in de puntjes geregeld was.

Er valt dus niets op Da-Mario aan te merken.

Wij hopen hier nog regelmatig te mogen eten,
Team van Da-Mario ga zo door en tot snel.
Monooo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vanavond hier soep en pizza gegeten. Was echt heerlijk!
We komen hier vaker wanneer we echt zin hebben in een goede pizza. Andere pizza's worden altijd vergeleken met die van Da Mario en ze halen het nooit.
De prijs is laag en de bediening zeer servicegericht, vriendelijk en gemotiveerd. De sfeer is gezellig en vrolijk. Een echte aanrader dus en wij komen zeker terug!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijk gegeten het eten was weer prima zoals gewoonlijk. Het was wel erg druk en een beetje krap om te zitten dat was jammer ook de heerlijke Tiramisu was op en daar hadden we ons net zo op verheugd.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Hier onlangs gegeten, vooraf de gamba's in kreeftensaus, de garnalen waren wat meellig en iets te gaar. En als hoofdgerecht de tournedos, niet echt mals vlees, maar toch best ok. De bediening is jong en heeft er zin in! Jammer van het eten maar we komen zeker weer terug.
Sjakkie63 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gisteren bij Da Mario gegeten. En het was echt fantastisch. De inktvisringen waren heerlijk mals, het gestoofde rundvlees op Toscaanse wijze was zeer bijzonder goed van smaak. Je proefde echt de kruiden. Als desert hadden we o.a. de Dame Blanche; hierbij is het jammer dat de chocoladesaus niet warm is.
Personeel was zeer attent en hield alles zeer goed in de gaten. Je hoefde niet lang te wachten op de gerechten.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
In dit restaurant zit je nooit alleen! Mooie lange zaak, inrichting wat ouderwets, kan wat aan gedaan worden! Bediening is jong en gedreven, ze moeten wel onder druk werken en dat is soms merkbaar! Het eten is heerlijk, ik eet zelf hier de lekkerste pizza"s van Deventer! Ook als je ze mee naar huis neemt zijn ze heerlijk! Als vaste gast wordt je extra verwend! Altijd leuk om hier te komen!
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Gezellige restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan eten, juist dat maakt het zo Italiaans naar mijn smaak. Het eten is verder prima maar ook weer niet zo goed dat je van je stoelt valt. Bediening vrolijk en vlot en de prijs is natuurlijk geweldig.
H S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wat een gezellig restaurant en heerlijk eten.we hebben grote garnalen in kreeftensaus. En filetto da mario met pepersaus.de sfeer was er super zeer gastvrij restaurant
iwaniwan .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten en ook voor een prima prijs. De lamskoteletjes waren uitzonderlijk lekker. De sfeer is goed, de wijn smaakt heerlijk, kortom een perfect Italiaans avondje uit! Verder de juiste aandacht voor de gasten, zoals het hoort. Dat valt helaas tegenwoordig gewoon op...
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Onlangs hier gegeten op advies van iens. nl moet zeggen dat het eten best ok is , goede pizza's de bediening is jong en zorgzaam, het interieur is wat verouderd en de prijzen zijn hoog, al die tienen op deze site zijn wat overdreven. Maar toch ok gegeten maar geen culinaire hoogstandjes
sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Wederom gegeten bij Da Mario en elke keer sta ik verbaasd over de kwaliteit / prijsverhouding . Keer op keer is de aandacht/zorg en creativiteit terug te proeven in de gerechten.De bediening is ontspannen , de sfeer in het restaurant is uitstekend. Kortom ik hoop nog vele malen terug te keren naar dit unieke restaurant
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het eten was redelijk; we kregen gratis wat brood en erg lekker kruidenboter van de zaak. Jammer genoeg was het brood gewoon standaard wit stokbrood, en was er geen keuze om tegen betaling een lekkerdere soort te krijgen.
De pizza's hadden een lekker dunne, maar niet echt knapperige bodem. De toppings waren lekker, maar wel heel erg vet - heel veel kaas en erg weinig groente (de basilicumpizza had maarliefst 10 blaadjes basilicum). De tiramisu was heel erg lekker; de tartufo ok maar wel erg koud.
De bediening was niet al te snel, hoewel de zaak vrijwel leeg was; misschien kwam dat doordat ze ongevraagd foto's van hun zaak (en dus van ons) aan het maken waren. Dat was echt niet zo netjes.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Afgelopen najaar een prima hoofdgerecht gegeten bij Mario. Bij binnenkomst zat de zaak helemaal vol, we hebben eerst een aperitief gedronken in de ( iets te krappe) bar. Al na 10 minuten was er een tafeltje vrij. De bediening was erg vriendelijk en correct. Op enkele spelfouten op de menukaart na niets op aan te merken. Goede Italiaan / Pizzeria.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Op een zeer warme namiddag, 18 augustus, hebben we hier met een groepje van onze cabrioclub CabrioXperience gegeten. De bediening is erg attent, we hoefden niet lang te wachten en het eten is van een goede kwaliteit. Men probeert het iedereen naar de zin te maken en dat lukt aardig. Een beetje jammer is dat binnen geen airco aanwezig is, anders zat de hele tent zowel binnen als buiten wel vol.
Fijnproeverss .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Op de zaterdagavond van Deventer op Stelten bij Da Mario gegeten. Ondanks de drukte kregen we na een half uur onze pizza geserveerd. Deze was heerlijk dun en knapperig. De bediening is erg vriendelijk. Hier kom ik nog eens terug!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Hier serveren ze heerlijke pizza's uit de houtoven. De bediening is attent en zorgzaam. Leuk terras in het hartje centrum van Deventer. De gerechten zijn goed opgemaakt en zijn prima op smaak
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Tijdens Deventer op Stelten hebben we hier bijtijds gedineerd. Door het mooie weer zat het terras al snel vol. Voor ons was het de eerste keer hier, toch maar overstag gegaan door de recensies. En onze pizza's waren heerlijk. Ook de rest van de kaart zag er prima uit. Nu we dit weten, zullen we hier wel vaker komen.