Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Horee-K .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Leuk en een redelijk normale prijs kwaliteit verhouding. Ik krijg na diverse bezoeken wel de indruk dat de bediening je in een iets te snel tempo door het diner heen coacht om zo de tafel voor een eventuele volgende gast weer vrij te hebben. Nog een advies voor het restaurant is; de extra zoute olijven en te zoute kruidenboter vooraf zijn uiteraard bedoeld om dorst op te wekken, maar geven wat mij betreft een fout signaal af en eerlijk is eerlijk lekker is anders. Gewone olijven en echte boter scoren veel beter bij de gemiddelde klant.
Laura O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Da Mario was op zaterdag vol geboekt en wat ons betreft gaat dit ten koste van goede service aan de klant. We moesten wachten tot onze tafel gereed was maar er was geen plek aan de bar dus we stonden midden in het gangpad, jammer dat ieder plekje benut wordt om extra gasten te plaatsen. Vis maandmenu was matig en deed wat goedkoop aan, ander gerecht (dorade) was niet goed gaar en werd zonder veel woorden opnieuw verwarmd en terug gebracht. Bediening was duidelijk druk, verwacht tot 3 keer toe water te brengen en was te veel bezig om iedereen te bedienen waardoor er weinig persoonlijke aandacht voor de klant is. Regelmatig hier gegeten, was altijd goed maar dit was toch een beetje een tegenvaller...
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Als toerist in eigen land hebben mijn moeder en ik gister heerlijk gegeten bij Da Mario. Bij deze: dank voor de aandacht en service. Zeker een aanrader voor een smakelijke, gezellige en betaalbare avond!
Marc-B .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
2de kerstdag een super avond gehad !
Heerlijk gegeten en super bediening
Ik kom al jaren bij Da Mario en voelt elke keer weer als thuiskomen.

Tip ! filetto Da Mario is een echte aanrader
Gül P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Afgelopen vrijdagavond hebben we de heerlijke pizza quatro fromage mogen proeven! Uitstekend gemaakt! Met een heerlijke dunne bodem!
Warm en gezellige sfeer... Snelle bediening!
Zeker wel een aanrader dus!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Hier serveren ze heerlijke pizza, de keuken is over het algemeen snel net als de bediening , jong en vlot! De pizza worden vers gemaakt en gaan in een houtskool oven. Het interieur is redelijk verzorgt al zijn te toiletten niet erg netjes. Maar zeker een goed adresje voor een lekkere pizza!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We waren 10 minuten later dan gereserveerd. Ons tafeltje was, heel logisch, al weer vergeven. Na 10 minuten was er een tafeltje leeg en konden we aan tafel. Plan was om een pizza te gaan eten, daarom hebben we voorgerecht en dessert gedeeld. De brigade vond dit prima en er werd netjes een extra bord en bestek geregeld. Van het huis een broodje + kruidenboter .Vooraf een Antipasto misto freddo, prima gerecht. had was meer op smaak mogen zijn. De salade onder de tomaat / mozzarella zwakte het geheel een beetje af. De borden van het voorgerecht werden snel uitgehaald, en de pizza volgde in hoog tempo. Deze waren lekker! Een maal de Al prosciutto di parma en 1 maal de Tonno. We zijn langzame eters dus voor de keuze van afsluitend dessert hadden we wat meer tijd nodig. Na 3 keer gevraagd te zijn af we al een keuze hadden kunnen maken, hebben we uit beleefdheid een Tiramisu besteld bij de thee. Echt een lekkere tiramisu, en genoeg voor 2 kleine eters. De gerechten smaakten prima, alles vers en van mooie kwaliteit. Personeel is erg vriendelijk en werkt in zeer hoog tempo. De zaak was avonds om 2100 al bijna leeg. Toen ik wilde afrekenen vroeg de gastvrouw of we nog een drankje van de zaak wilde drinken.. Als ze dit iets eerder had gevraagd was het attent, nu kwam het een beetje vreemd over. we komen zeker terug, hopelijk is het tempo van serveren dan wel wat lager, zodat we een beetje kunnen relaxen op een vrije avond.
Mj S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Het bord aan de muur belooft een mooi maandmenu met pate van fazant en eendenborst. Maar als we dat bestellen wordt ons lachend verteld dat dat helaas niet meer geldt. Het menu dat ze nu in de aanbieding heeft, staat ons niet aan.
Carpaccio van tonijn is licht grijs van kleur en verzopen in de olie. Die olie is ook flink aanwezig in de antipasto misto. De slakken zijn goed pittig en mals.
Je moet hier wel heel veel geduld hebben. Twee voorgerechten en een nagerecht duren drie uur.
Jeff T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Met 3 man uitgebreid gegeten. Begonnen met Fungie ribieni (Champignons gevuld met gehakt in tomatensaus), Scampi fra diavolo (Grote garnalen in pittige kreeftensaus) en slakken. Vooral de Scampi waren erg goed klaargemaakt met een lekkere saus. Hoofdgerechten waren Ossobuco (Kalfsschenkel op mediteraanse wijze), Scaloppina Finaziera (Kalfsvlees met witte wijn-tomatensaus) en de Selvaggina ai funghi (Geroosterde kwarteltjes met gebakken champignons in witte wijn en knoflook). De Ossobuco kon ons het meest bekoren. Het vlees van de Scaloppina Finaziera was jammer genoeg wat droog. De kwarteltes waren oké. Bediening was erg attent, gezellig en dus gewoon heel goed. Het decor was prima, maar niet bijzonder. Het was trouwens niet vol op deze vrijdagavond.
Christiaan A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Da Mario is een populaire tent, die al vroeg vol zit. Het restaurant is vrij groot, maar omdat het ook heel lang is, zie je dat eigenlijk niet en geeft het toch een knus gevoel.
We hadden helaas geen tijd voor een uitgebreid menu, dus dit oordeel is alleen gebaseerd op de pizza's die we hadden. De bodem is prima. De Siciliana was wat aan de zoute kant. Het brood met boter vooraf was lekker warm, maar verder weinig bijzonder.
Tip: een iets ruimere keus in wijnen per glas.
Taco H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Op 7 oktober hebben we heerlijk bij Da Mario gegeten met ons gezin en met onze overburen. De kwaliteit van het eten was goed, de biefstuk was echt heerlijk mals en de huiswijn is van goede kwaliteit. De kinderen mochten helpen met het maken van hun eigen pizza. Het personeel was vriendelijk. Kortom: Een echte aanrader!
David B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Gisteravond gegeten in da Mario aangezien ze volgens iens het beste restaurant zijn van Deventer. Met dat in gedachten was het toch wel uitermate teleurstellend: de carpacio van tonijn en ossenhaas waren totaal smaakloos; de mozzarella standaard en zeker geen mooie zachte structuur; de cannelloni leek gevuld gekocht met een inhoud die niet te defini?ren viel en wederom zonder Italiaanse touch. De secondi gerechten worden met Vlaamse friet geserveerd. De tiramisu was redelijk maar de slagroom leek uit een spuitbus te komen. Kortom: in onze ogen geen echt Italiaans restaurant en zeker geen nr. 1 van Deventer!
sanebrink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Het eten is een ware beleving, zeer smaakvol. Wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu voorgerecht carpaccio van ossenhaas hoofdgerecht diamanthaas met rode wijnsaus en tiramisu als dessert. de bediening verstaan hun vak; zeer gastvrij kennis van het geserveerde eten.het is echt een fantastische avond uit
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op 07-06-2013 hebben wij ons 25 jarig huwelijksfeestje (Diner) gegeven bij Da-Mario voor 27 Personen.

Vooraf hadden wij onze gasten gevraagd om een keuze te maken uit vlees, vis, pasta of pizza en uit 5 voorgerechten, nadat wij dit terug hadden gekregen hebben we dit doorgegeven aan het Team van Da-Mario.

Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen, na eerst een drankje werden de voorgerechten uitgeserveerd en na enige tijd de hoofdgerechten het zag er allemaal fantastisch uit, maar het was vooral heel smakelijk, een feest op zich, en voor alle 27 gasten bijna tegelijk het eten op tafel geweldig.

De wijn die vooraf en tijdens het eten geschonken wordt is ook een wijn waar je eigenlijk niets op aan kunt merken gewoon een goed glas.

En wat het personeel betreft die verdienen wat ons betreft een dikke 10, ze zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam en zeer netjes in taal en antwoord, maar ook zien ze er zeer representatief uit, daar kunnen ze elders nog wel een puntje aan zuigen.

En wat de prijs/kwaliteit verhouding betreft daar is niets op aan te merken die is gewoon goed.

Wij zijn dan ook zeer TROTS op het Team van Da-Mario wat ze deze avond voor ons hebben gedaan en waar wij met heel veel plezier op terug kijken, de gasten lieten ons na afloop en de volgende dag weten dat ze heerlijk gegeten hadden en dat het allemaal tot in de puntjes geregeld was.

Er valt dus niets op Da-Mario aan te merken.

Wij hopen hier nog regelmatig te mogen eten,
Team van Da-Mario ga zo door en tot snel.
Monooo .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Vanavond hier soep en pizza gegeten. Was echt heerlijk!
We komen hier vaker wanneer we echt zin hebben in een goede pizza. Andere pizza's worden altijd vergeleken met die van Da Mario en ze halen het nooit.
De prijs is laag en de bediening zeer servicegericht, vriendelijk en gemotiveerd. De sfeer is gezellig en vrolijk. Een echte aanrader dus en wij komen zeker terug!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijk gegeten het eten was weer prima zoals gewoonlijk. Het was wel erg druk en een beetje krap om te zitten dat was jammer ook de heerlijke Tiramisu was op en daar hadden we ons net zo op verheugd.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Hier onlangs gegeten, vooraf de gamba's in kreeftensaus, de garnalen waren wat meellig en iets te gaar. En als hoofdgerecht de tournedos, niet echt mals vlees, maar toch best ok. De bediening is jong en heeft er zin in! Jammer van het eten maar we komen zeker weer terug.
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gisteren bij Da Mario gegeten. En het was echt fantastisch. De inktvisringen waren heerlijk mals, het gestoofde rundvlees op Toscaanse wijze was zeer bijzonder goed van smaak. Je proefde echt de kruiden. Als desert hadden we o.a. de Dame Blanche; hierbij is het jammer dat de chocoladesaus niet warm is.
Personeel was zeer attent en hield alles zeer goed in de gaten. Je hoefde niet lang te wachten op de gerechten.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Gezellige restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan eten, juist dat maakt het zo Italiaans naar mijn smaak. Het eten is verder prima maar ook weer niet zo goed dat je van je stoelt valt. Bediening vrolijk en vlot en de prijs is natuurlijk geweldig.
H S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wat een gezellig restaurant en heerlijk eten.we hebben grote garnalen in kreeftensaus. En filetto da mario met pepersaus.de sfeer was er super zeer gastvrij restaurant