Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

Renate D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
top service heel attent personeel
Mascha R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Twee jaar geleden hier geweest tijdens Valentijnsdag en dat was heel geslaagd. Afgelopen weekend hier geweest en toen bleek het restaurant uitgebreid te hebben. Dat maakte het minder sfeervol. Bovendien liepen er teveel personeelsleden rond en stond er continu iemand anders bij onze tafel. Daardoor geen persoonlijke touch. De kaart was erg simpel, weinig verfijnd. Het voelde allemaal aan als een lopend buffet. Nee,het was en is niet voor herhaling vatbaar. Helaas.
Julissa T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zaterdag 10 februari gezellig met mijn partner uiteten geweest bij restaurant Da Mario. Zoals altijd uitstekend gegeten en een goede bediening. Vooraf hadden wij de calamari en een scampi in kreeftensaus en als hoofdgerecht de ossobuco en tournedos. Vlees was goed gebakken en lekker mals. Zeker een aanrader!
Marten78 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ontvangst is bijzonder te noemen. Het is al vaker gebeurd dat je ondanks gereserveerd hebt aan de bar gezet wordt om te wachten totdat de tafel gereed is. Het lijkt erop dat de eigenaar vooral voornemens is zoveel mogelijk omzet te draaien door net teveel mensen in te plannen, komt de kwaliteit van de ontvangst niet ten goede. Als gast wil je in de watten gelegd worden. De kwaliteit van de gerechten is niet bijzonder. Vitello Tonato was zeer droog en smakeloos. Hoofdgerechten waren plat van smaak met veel saus bij het vlees.
Tegen het eind van de avond wordt er in het bijzijn van gasten al uitgebreid opgeruimd en loopt het personeel al met vuilniszakken langs de tafel en wordt je nog net niet "weggekeken".
Niet echt een top Italiaans restaurant.
BL T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
zou u iets voor veganisten kunnen doen/ dus niet alleen een salade zonder, een pizza zonder ... maar ook echte smakkelijke volwaardige gerechten?
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
De gebakken slakken in kreeft saus is echt heerlijk!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, gezellig druk ook al vroeg op de avond.
Tariq S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.
Justin R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Als ik bij Da Mario kom voelt het alsof ik thuis kom. Altijd gezellig en persoonlijk contact met het personeel. En het eten is ook altijd goed!

Zeker een aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zoals altijd een goede sfeer, prima bediening en lekker eten tgen een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Laat ik voorop stellen dat we prima hebben gegeten. Maandmenu met vlees (carpaccio en diamanthaas) en maandmenu met vis (tongrolletjes en heilbot) beiden prima. Lekker met de pittige spaghetti als bijgerecht. Dessert bij beide menu’s is huisgemaakte tiramisu. 90% lange vingers. Niet bijzonder. Personeel is vriendelijk, maar jong en onervaren. We zaten aan een tafel waar je prima omheen kunt lopen. Toch verwachtte het personeel dat wij de borden aannamen of aangaven i.p.v. dat men even rond de tafel liep. De gastheer is drukker met een optimale vulling van de tafels dan met de gasten. We zaten aanvankelijk niet aan de goed tafel. De verhuizing had wat vriendelijker kunnen worden begeleid. De huiswijn is goed. Karafje kraanwater naast de wijn mag niet. Losse glazen met kraanwater wel. Vreemd! Een acceptabele uitleg voor dit beleid werd niet gegeven.
Roos L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel!
Lekker gezeten en gegeten, een aanrader.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed gegeten in "Da Mario'. Een typisch Italiaans restaurant met uitgebreide kaart. Ook voor pizza en pasta.
Prijs/kwaliteit zit je hier goed.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Soep matig, smaak en textuur zo het pakje. Geen kok aan te pas gekomen.
Pizza was goed.
Inrichting ‘ de winkel is open tijdens de verbouwing”.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker eten, het liet alleen erg lang op zich wachten. Twee uur na aankomst hadden we ons hoofdgerecht pas. Volgens de serveerster omdat er een andere grote groep was. Vis en vlees gerechten waren beide erg goed.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gewoon goed
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten met een vriendelijke en correcte bediening.
Noelle T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was top. Wij keken alleen alleen tegen een houten plaat aan omdat ze in de verbouwing zitten, leuk opgelost door de foto’s op te plakken van deze verbouwing.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Altijd een succes avond.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Erg goed gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voorgerecht carpaccio en garnalen in saus van kreeft, heerlijk! Hoofdgerecht tournedos en rib-eye, vlees was erg zacht en smaakte goed! We komen zeker is terug!