Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
weer een gezellige avond met
vrienden gehad, met lekker eten, perfecte bediening en zoals altijd de persoonlijke aandacht van de eigenaar Hisham. Altijd voor herhaling vatbaar!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Was heerlijk en gezellig
G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
leuke ontvangst, uitstekend eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker weer vanuit Twente.Kan dt restaurant bij iedereen aanbevelen.
Diny L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een beetje pech dat wij kort bij de ingang zaten en de kou zo voelbaar was als de buiten deur steeds open ging.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, vriendelijk, heerlijke pizza's!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekend. Voorkomende ontvangst, Damast tafelkleed en servetten, ruime zetting en vriendelijk personeel. Keuken voortreffelijk: lamskoteletten waren prima gekruid en goed vlezig. Pizza partner was zoals een steenovenpizza hoort te zijn. Ambiance prima.
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Afgelopen zondag mijn vriend zijn verjaardag geviert bij restaurant Da Mario. We hebben heerlijk gegeten, en bij het serveren van het dessert kwamen ze met het hele bediening personeel zingen. Super leuk! Zeker voor jong en oud een aanrader
Alyssa K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten maar niet heel verrassend, gerechten waren lekker maar zou er niet voor terug komen.
Service was prima. Restaurant uitstraling een beetje degelijk/oubollig.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Na onze matige ervaringen van een halfjaar geleden toch weer met vrienden ons bij Da Mario laten verwennen. Met een veranderd en verbeterd interieur, met zelfs de mogelijkheid om met een grotere groep een dinner meeting te houden, lijkt ook de kwaliteit en logistiek aanmerkelijk verbeterd. Uitstekend Italiaans eten in een gezellige sfeer. Complimenten, wij komen zeker gauw weer terug!
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Tijdje niet geweest. Erg lekker gegeten! Ossehaas was super mals. Fijn ook dat het allemaal wat ruimer is binnen; leuk met die bankjes. Tiramisu vond ik iets anders dan 'vroeger'. Minder zoet en tikje droog. Verder echt top.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Woensdag 21 feb. j. gegeten in dit restaurant als een verlaat Valentijns diner, wat we al vaker deden, maar vorig jaar niet konden.
De verwachtingen waren hoog, maar zijn ruim uitgekomen.
Hadden wel gereserveerd.
De ontvangt was hartelijk en we kregen een mooie plek.Restaurant is groter geworden en nog steeds gezellig.
Er werd meteen brood met kruidenboter en olijven op tafel gezet'wat niet op de latere rekening stond! Leuke gastvrije binnenkomst dus.
We hebben als vooraf de Vitello tonnato en de Scampi fra diavolo genomen en beide waren die heerlijk. Als hoofdgerecht de Fillto di Merluzzo en de tournedos (met prima championssaus op verzoek).
Beide zeer goed en de Tournedos zelfs lang niet zo bijzonder gegeten, Super mals met een heerlijke buitenkant.De groenten waren verrukkelijk en niet de smakeloze troep van zovele restaurants.Dat ook voor de lekkere frites. De rode huiswijn is ook lekker. Er werd ons ook nog 2 glazen anijsdrank aangeboden en we hebben afgesloten met Irish koffie en nog gewone koffie. Zelfs de frites waren speciaal.
Al met al weer een feest om daar te zijn, door hel geweldige gepassioneerde personeel, het bijzonder lekkere eten, de mooie inrichting en de prijs.
Daarom begrijp ik een enkele reactie niet over bv. teveel personeel.
Wees blij, want het loopt gesmeerd. TOP. Een aanrader.
Komen graag weer uit Haarlem om bij Da Mario te eten!!!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
top service heel attent personeel
Nynke R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig restaurant met goed eten. Wel jammer dat ze niet weten hoe ze een fles cava moeten openen.
Mascha R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Twee jaar geleden hier geweest tijdens Valentijnsdag en dat was heel geslaagd. Afgelopen weekend hier geweest en toen bleek het restaurant uitgebreid te hebben. Dat maakte het minder sfeervol. Bovendien liepen er teveel personeelsleden rond en stond er continu iemand anders bij onze tafel. Daardoor geen persoonlijke touch. De kaart was erg simpel, weinig verfijnd. Het voelde allemaal aan als een lopend buffet. Nee,het was en is niet voor herhaling vatbaar. Helaas.
Julissa T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zaterdag 10 februari gezellig met mijn partner uiteten geweest bij restaurant Da Mario. Zoals altijd uitstekend gegeten en een goede bediening. Vooraf hadden wij de calamari en een scampi in kreeftensaus en als hoofdgerecht de ossobuco en tournedos. Vlees was goed gebakken en lekker mals. Zeker een aanrader!
Marten78 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ontvangst is bijzonder te noemen. Het is al vaker gebeurd dat je ondanks gereserveerd hebt aan de bar gezet wordt om te wachten totdat de tafel gereed is. Het lijkt erop dat de eigenaar vooral voornemens is zoveel mogelijk omzet te draaien door net teveel mensen in te plannen, komt de kwaliteit van de ontvangst niet ten goede. Als gast wil je in de watten gelegd worden. De kwaliteit van de gerechten is niet bijzonder. Vitello Tonato was zeer droog en smakeloos. Hoofdgerechten waren plat van smaak met veel saus bij het vlees.
Tegen het eind van de avond wordt er in het bijzijn van gasten al uitgebreid opgeruimd en loopt het personeel al met vuilniszakken langs de tafel en wordt je nog net niet "weggekeken".
Niet echt een top Italiaans restaurant.
BL T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
zou u iets voor veganisten kunnen doen/ dus niet alleen een salade zonder, een pizza zonder ... maar ook echte smakkelijke volwaardige gerechten?
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
De gebakken slakken in kreeft saus is echt heerlijk!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, gezellig druk ook al vroeg op de avond.
Tariq S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vriendin op een vrijdag avond, zoals altijd het eten heerlijk bereid en de bediening uitstekend. 3 gangen om vervolgens nog een heerlijk limoncello te nemen een perfecte afsluiter van een goede avond. Zeker een aanrader.