Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk restaurant, waar wij geregeld komen. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is uitstekend. Het restauarant was vol en daardoor was het geluidniveau natuurlijk ook hoog, maar niet storend. Absoluut een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Altijd prima eten, vriendelijke bediening.. Gewoon top
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Da Mario
Altijd even goed en lekker. Het was ontzettend druk dus goed dat we gereserveerd hebben. Mijn vriend had een pizza en ik zalm en dat verschilde in tijd eventjes maar dat gebeurd normaal gesproken nooit. Wij eten er vaker en het smaakt altijd goed.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier afgelopen week gegeten met zijn vijven.
Voor mij de garnalen in kreeftensaus. Erg smaakvol! Echter voor mijn doen wel wat weinig, kunnen redden met de frietjes, pasta (veel knoflook en vet!!) en de salade.
Al met al positief verrast.
Als na de lampone. Wat een teleurstelling na zo'n lekker hoofdgerecht. Twee simpele plakken "taart" en erg zoete dressing. Totaal overbodig!
Volgende keer bestel ik een hoofdgerecht en eventueel een voorgerecht. Toetje sla ik voortaan over.
De bediening was keurig en attent!
Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten! Het was erg druk, moesten even wachten op het toetje. Werd gecompenseerd met gratis koffie.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst goed, vriendelijke bediening, lekker gegeten, prijs in orde. Ondanks drukte toch niet te lange wachttijden.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
gisteravond heerlijk gegeten met fijne vrienden. Dank aan het hele team van David Mario. we komen snel weer terug om door jullie verwend te worden.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Als je gewend bent om te genieten van de eerlijke Italiaanse keuken, sla dit restaurant dan over.

Bij de kaart kregen we een schaaltje met brood en kruidenmargarine (geen kruidenboter) in plaats van een mooie olijfolie. De olijven die erbij werden geserveerd waren slap en waterig.

Aangezien onze tijd beperkt was gekozen voor een hoofdgerecht met een glas rode huiswijn. Er wordt maar één rode wijn per glas geserveerd, een Montepulciano. De pizza Siciliana, belegd met zwarte olijven en ansjovis, was eigenlijk alleen maar zout; de pasta met verse tomaat, basilicum en pijnboompitten was vooral knoflook. De basilicum en pijnboompitten waren qua smaak niet terug te vinden.

De espresso na afloop durfden wij hier niet aan; hiervoor zijn wij naar een grand café in de directe omgeving gegaan.

De bediening door de dames was buitengewoon vriendelijk, de enige heer in de zwarte brigade was nogal arrogant en weinig servicegericht. Wij vonden het een matig restaurant dat de benaming 'Italiaanse keuken' niet kan waarmaken.
Susset D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn gezin en de opa's en oma's van onze kinderen. Met z'n achten zaten we in het begin een beetje op elkaar gepropt aan de tafel, maar gelukkig werd het snel opgelost door de gastvrouw en door het aanschuiven van een extra tafel kregen we meer ruimte. Het was echt super lekker en komen zeker nog een keertje terug!!!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was heerlijk, de service was prima en vriendelijk
JoyceL .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Uiteraard waren onze verwachtingen hoog omdat dit restaurant hoog gewaardeerd staat op iens. Ontvangst was niet netjes, we werden aan de bar gezet terwijl we hadden gereserveerd. Vervolgens moesten we 2X om onze drankjes vragen en kregen toen het verkeerde. Brood met kruidenboter half gesmolten en volgens mij uit een pakje, niet lekker. Antipasti vooraf; mozzarella en tomaat en vleeswaren kon beter in kwaliteit, er lag ijsbergsla onder een slechte basamico. Wat de aardbei erbij deed was voor mij ook een raadsel. Vervolgens was de pesto denk ik uit een potje, zat denk ik spinazie bij een cashewnoten in. Pizza was best, te weinig smaak aan het deeg en veel te veel rucola en peper. Eigenaar was zeer aardig, bakte zelf de pizza's en kwam helpen in de bediening.
E V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden: pasta's, lamskotelet en calzone. Speciale wensen ten aanzien van extra salade ipv andere bijgerechten was geen probleem. Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening - niet te opdringerig, maar wel aanwezig. Hoeveelheid eten was meer dan voldoende. Gezellige sfeer en omgeving.
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben hier vorige week ontzettend lekker gegeten wat een fantastische ongedwongen sfeer en wat een fantastisch eten gamba's met kreeftensaus absoluut een aanrader. Vlotte bediening, zeer vriendelijk en klantgericht! We komen hier zeker vaker!
Dimphy R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben zaterdag 27-08-2016 bij Da Mario gegeten.

De gerechten waren super lekker.
We hebben onder andere als voorgerecht een Vitello tonnato & Lumache & Fungle ripieni gegeten.
Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor een Ossobuco & Rib-eye da diane & Pesce misto alla griglia (deze is echt aan te raden als u niet kunt/ wil kiezen tussen één soort vis).
En als dessert is er uiteraard ook voor de klassieke huisgemaakte tiramisu gekozen, deze was weer super lekker. (echt een aanrader).

De bediening was zeer gastvrij en nam de tijd voor de gasten.
Restaurant Da Mario heeft een uitstekende sfeer.

We komen zeker nog een keer terug bij Da Mario.
maartenvanheeswijk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 15 personen. Iedereen tevreden over de kwaliteit van het eten. Van Pizza tot en met Gamba's en malse tournedos. Gezien de drukte verliep het niet direct vlot.
Sabinebosman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Een heerlijke avond bij Da Mario in deventer gehad vanavond! We kwamen binnen zonder te reserveren, ondanks het druk was mochten we aan een leuk tafeltje op het terras plaats nemen. Vooraf hebben we een antipasto en inktvis ringen gegeten. Deze waren heerlijk bereid. Als hoofdgerecht hebben we beide een pizza genomen. De pizza's zijn gemaakt in een houtoven en daardoor lekker dun en krokant. De bediening is erg hartelijk en vriendelijk! Het was een echt avondje uit. Zeker voor herhaling vatbaar!
PetraHoevers .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij komen hier regelmatig en het blijft echt een top tent. We worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel wat in mijn ogen plezier heeft in het werk wat zij doen. Zelf zijn we gek op de lamskoteletten en die worden nergens zo goed bereid als bij Da Mario! Zeker een aanrader!
paulvan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De gerechten op de kaart zijn mooi beschreven. De uitvoering is niet heel bijzonder. De bediening was matig. Zeer onvriendelijk. Geen eigen initiatief, moet alles vragen. Wij gaan hier niet meer eten. We zijn wel echte genieters. De prijskwaliteitverhouding klopt niet. Te duur voor wat je krijgt.
robolt .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond tijdens Deventer op Stelten kregen we een mooi plekje op het buitenterras. We bestelden gegrilde zalm en kabeljauw. Mooie moten vis, lekker mals en van goed formaat. Dit gecombineerd met de overheerlijke spa­ghet­ti all'aglio, lekkere frites en groenten en een goede rode huiswijn. De dames van de bediening blijven vriendelijk en attent ondanks de topdrukte op deze avond. We sloten af met een lekkere expresso (macchiato) en een limoncello.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wederom prima gegeten! Bediening had wat beter gekund! echter het was wel extreem druk vanwege Deventer op stelten! Wel een aandachtspuntje om wat actiever gasten te bedienen ongeacht de drukte! Kwaliteit eten maakte veel goed!