Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed gegeten in "Da Mario'. Een typisch Italiaans restaurant met uitgebreide kaart. Ook voor pizza en pasta.
Prijs/kwaliteit zit je hier goed.
Guus P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Soep matig, smaak en textuur zo het pakje. Geen kok aan te pas gekomen.
Pizza was goed.
Inrichting ‘ de winkel is open tijdens de verbouwing”.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker eten, het liet alleen erg lang op zich wachten. Twee uur na aankomst hadden we ons hoofdgerecht pas. Volgens de serveerster omdat er een andere grote groep was. Vis en vlees gerechten waren beide erg goed.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gewoon goed
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten met een vriendelijke en correcte bediening.
Noelle T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was top. Wij keken alleen alleen tegen een houten plaat aan omdat ze in de verbouwing zitten, leuk opgelost door de foto’s op te plakken van deze verbouwing.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Altijd een succes avond.
Cas M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Erg goed gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voorgerecht carpaccio en garnalen in saus van kreeft, heerlijk! Hoofdgerecht tournedos en rib-eye, vlees was erg zacht en smaakte goed! We komen zeker is terug!
Masja O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke service, heerlijk en ontzettend smaakvol eten in een sfeervolle ambiance. Kortom, voor herhaling vatbaar! Oh, en het prijskaartje maakt het eten nog eens extra lekker!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prijzen niet conform menu-kaart
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heel aangenaam lekker gegeten in zeer prettige ambiance
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hadden zin in Italiaans, dus we gingen bij Da Mario eten vanwege de goede reviews op Iens. Die goede reviews werden inderdaad waargemaakt, de pizza's kwamen erg snel en ze waren zeer smakelijk. Mooie dunne bodem, niet overdreven veel ingrediënten erop, precies goed. De bediening dacht ook goed mee: we kregen een fles water met bubbels omdat dat goedkoper is dan twee glazen, en we mochten bestellen voor een groep zodat we niet te lang zouden hoeven wachten.
A.L. D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De laatste keren, dat we daar gegeten hebben, liepen de wachttijden uit de hand. Agelopen zondag was voor mij de limit, vooral omdat we met jonge kinderen waren. Over de kwaliteit valt niet te twisten, altijd goed en het personeel is heel vriendelijk.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Goed eten, vriendelijke, correcte bediening, mooie porties met genoeg groente erbij, echt een hele fijne avond gehad!! Kom er graag terug. De geroosterde kwartels zijn geweldig!!
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vanavond heerlijk gegeten weer. Hierbij gebruik gemaakt van het dagmenu (vis). Echt goed klaargemaakte tong gegeten met een overheerlijke saus. Ook de tiramisu maakte de verhalen en verwachtingen helemaal waar.
De bediening was ook erg vriendelijk en gastvrij, zeker vasthouden!
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We werden hier leuk en kundig ontvangen door jong, enthousiast personeel. Het is duidelijk te merken dat onder het personeel een goede sfeer heerst. Ik bestelde een chardonnay en werd toen eerlijk geattendeerd op de flink hogere prijs, omdat het niet de huiswijn is. Ik bestelde daarop de witte huiswijn, die niet zo bijzonder is, vlak van smaak. De vitello tonnato vooraf was goed gelukt, de carpaccio van mijn disgenoot zag er ook goed uit. De voorgerechten kwamen erg snel, dit deed het ergste vrezen voor het tempo van de rest van de avond. Maar nee, het tempo de rest van de avond was perfect. Als hoofdgerecht had ik een lekkere, goed warme lasagne in een mooi diep bord. Mijn tafelgenoot nam een pizza tonno. Goed klaargemaakt allemaal. Het dessert (ijs van limoncello) was heerlijk. Goede koffie ook. De bediening doet echt haar best om je een leuke avond te bezorgen en slaagt daar goed in. Onze zomerjassen werden netjes aangenomen, maar niet teruggebracht bij vertrek. Hoewel dit misschien bij duurdere restaurants hoort, is het wel zo aardig om ze ook weer aan te reiken bij vertrek. Een adres om gerust heen te gaan.
Poortje12 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wederom klopte alles. Goede service, goed eten en de sfeer is altijd goed, maar die neem je ook zelf mee.
Niet voor niks een gevestigde naam die al jaren lang goede service biedt in een van de leukste straatjes van Deventer.
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Perfect eten en supergezellig personeel. Bravo ????????
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ben hier inderdaad geweest. Mooi warm weekend, gelukkig gereserveerd via Iens want mensen stonden in de rij om te kunnen dineren.

Da Mario, wat doen jullie mij aan?? Jullie kosten de rest van mijn leven ontzettend veel geld!
Ik had namelijk kreeft... Kreeft de eerste keer en wat is dat ongelooflijk lekker!
Nu wil ik steeds kreeft, en bedankt

Rekening was niet goed gegaan helaas, 12 euro teveel aangeslagen. Op tijd gezien dus voor de rest geen probleem
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Voor ons the place to be! Wil je dineren met alles er op en er aan...dan kun je dat hier! Of even een pizzaatje pakken met vriendinnen! Voor elk budget is er wat wils. Alles even vers en heerlijk! Gefrituurde inktvisringetjes zo lekker! Echt een aanrader! Maar ook de pasta als bijgerecht..en de pizza pescatora met grote garnalen. En de scampi al Forno. Hisham en zijn kleur rijke team verzorgen echt een fijn avondje uit.