Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Evert P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat een geweldige plek. Heerlijk gegeten. De pizza's zijn voor mij hier het lekkerste van Nederland.
Onze ober Kamil maakte de avond helemaal af door op uitstekende wijze te serveren en te reageren op vragen of wensen.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische bediening. Op een drukke avond konden we gelukkig alsnog plaatsnemen. De bediening is erg vriendelijk en neemt ruimt de tijd voor je, ook wanneer het druk is. Het eten is duidelijk met zorg bereid, een 3-gangen maaltijd raad ik zeker aan, gezien het allemaal erg lekker is en je het gewoon moet proberen. Na het eten is het geen probleem wanneer je ervoor kiest om nog even te blijven zitten borrelen.
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Altijd lekker. Je kunt lekker luxe gaan met meerdere gangen, maar ook 'gewoon' een pizza eten. Vriendelijke bediening. Het zat bomvol op zaterdag om 18 uur, dus reserveren is wel aan te raden. Het bomvolle (en daarmee rennen van de bediening) maakt het soms wat chaotisch, maar onderstreept ook de levendige Italiaanse sfeer. Tip: Enkele tafelgenoten bestelden een pizza Calzone, maar we kregen later te horen dat de keuken vandaag alleen 'open' pizza's serveert. Dat kwam een beetje vreemd over. Wellicht vanwege de drukte en daarmee de bereidingstijd. Wat meer toelichting was fijner geweest.
H S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fantastisch gegeten vanavond bij Da Mario het was warm, knus, lekkere relax-muziek en het eten was echt overheerlijk met prachtige bijpassende wijntjes. Vriendelijke en attente bediening wij kom hier genieten!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we aan een tafeltje beneden geplaatst. De setting is knus, maar de andere eters zitten wel erg dichtbij; de tafeltjes staan zeer dicht bij en op elkaar. Eten was verder heerlijk, vriendelijke bediening,
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Super lekker gegeten, gastvrij personeel. Kortom een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vriendelijke bediening.
Zeer goed eten.
En goede prijs kwaliteit verhouding.
Zijn met een groep geweest.
Tafels gewoon aangeschoven.
En geen wens is te gek.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk restaurant, waar wij geregeld komen. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is uitstekend. Het restauarant was vol en daardoor was het geluidniveau natuurlijk ook hoog, maar niet storend. Absoluut een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Altijd prima eten, vriendelijke bediening.. Gewoon top
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Da Mario
Altijd even goed en lekker. Het was ontzettend druk dus goed dat we gereserveerd hebben. Mijn vriend had een pizza en ik zalm en dat verschilde in tijd eventjes maar dat gebeurd normaal gesproken nooit. Wij eten er vaker en het smaakt altijd goed.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier afgelopen week gegeten met zijn vijven.
Voor mij de garnalen in kreeftensaus. Erg smaakvol! Echter voor mijn doen wel wat weinig, kunnen redden met de frietjes, pasta (veel knoflook en vet!!) en de salade.
Al met al positief verrast.
Als na de lampone. Wat een teleurstelling na zo'n lekker hoofdgerecht. Twee simpele plakken "taart" en erg zoete dressing. Totaal overbodig!
Volgende keer bestel ik een hoofdgerecht en eventueel een voorgerecht. Toetje sla ik voortaan over.
De bediening was keurig en attent!
Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten! Het was erg druk, moesten even wachten op het toetje. Werd gecompenseerd met gratis koffie.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst goed, vriendelijke bediening, lekker gegeten, prijs in orde. Ondanks drukte toch niet te lange wachttijden.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
gisteravond heerlijk gegeten met fijne vrienden. Dank aan het hele team van David Mario. we komen snel weer terug om door jullie verwend te worden.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Als je gewend bent om te genieten van de eerlijke Italiaanse keuken, sla dit restaurant dan over.

Bij de kaart kregen we een schaaltje met brood en kruidenmargarine (geen kruidenboter) in plaats van een mooie olijfolie. De olijven die erbij werden geserveerd waren slap en waterig.

Aangezien onze tijd beperkt was gekozen voor een hoofdgerecht met een glas rode huiswijn. Er wordt maar één rode wijn per glas geserveerd, een Montepulciano. De pizza Siciliana, belegd met zwarte olijven en ansjovis, was eigenlijk alleen maar zout; de pasta met verse tomaat, basilicum en pijnboompitten was vooral knoflook. De basilicum en pijnboompitten waren qua smaak niet terug te vinden.

De espresso na afloop durfden wij hier niet aan; hiervoor zijn wij naar een grand café in de directe omgeving gegaan.

De bediening door de dames was buitengewoon vriendelijk, de enige heer in de zwarte brigade was nogal arrogant en weinig servicegericht. Wij vonden het een matig restaurant dat de benaming 'Italiaanse keuken' niet kan waarmaken.
Susset D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn gezin en de opa's en oma's van onze kinderen. Met z'n achten zaten we in het begin een beetje op elkaar gepropt aan de tafel, maar gelukkig werd het snel opgelost door de gastvrouw en door het aanschuiven van een extra tafel kregen we meer ruimte. Het was echt super lekker en komen zeker nog een keertje terug!!!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten was heerlijk, de service was prima en vriendelijk
JoyceL .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Uiteraard waren onze verwachtingen hoog omdat dit restaurant hoog gewaardeerd staat op iens. Ontvangst was niet netjes, we werden aan de bar gezet terwijl we hadden gereserveerd. Vervolgens moesten we 2X om onze drankjes vragen en kregen toen het verkeerde. Brood met kruidenboter half gesmolten en volgens mij uit een pakje, niet lekker. Antipasti vooraf; mozzarella en tomaat en vleeswaren kon beter in kwaliteit, er lag ijsbergsla onder een slechte basamico. Wat de aardbei erbij deed was voor mij ook een raadsel. Vervolgens was de pesto denk ik uit een potje, zat denk ik spinazie bij een cashewnoten in. Pizza was best, te weinig smaak aan het deeg en veel te veel rucola en peper. Eigenaar was zeer aardig, bakte zelf de pizza's en kwam helpen in de bediening.
E V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden: pasta's, lamskotelet en calzone. Speciale wensen ten aanzien van extra salade ipv andere bijgerechten was geen probleem. Zeer vriendelijke en klantgerichte bediening - niet te opdringerig, maar wel aanwezig. Hoeveelheid eten was meer dan voldoende. Gezellige sfeer en omgeving.
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben hier vorige week ontzettend lekker gegeten wat een fantastische ongedwongen sfeer en wat een fantastisch eten gamba's met kreeftensaus absoluut een aanrader. Vlotte bediening, zeer vriendelijk en klantgericht! We komen hier zeker vaker!