Da Mario

Vleeshouwerstraat 4 7411 JN Deventer Nederland Kaart
31-570619393

Over het restaurant Da Mario

Perfect Italiaans

Voor het perfecte Italiaanse avondje uit ga je naar Restaurant Da Mario in Deventer. Een ongedwongen sfeer, uitstekende bediening en klassieke gerechten uit de Italiaanse keuken die tot in de puntjes perfect zijn. Met name de pizza's zijn niet te versmaden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Mario

Jouw recensie over het restaurant Da Mario

Lia D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Da Mario, hét leukste en gezelligste restaurant van Deventer.
Zeer opvallend dat ALLE bediening GOED is opgeleid.
Het eten is altijd lekker en constant van smaak.
Hisham ga zo door!! Wij komen altijd graag bij jullie eten!
Taco H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het eten was weer verrukkelijk en opnieuw een dikke pluim voor de gastvrijheid! Al jaren voelen we ons
bijzonder welkom bij Da Mario!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hadden een zeer leuke serveerster! (ze had een beetje spraakgebrek, erg om gelachen met haar) Ze was erg behulpzaam, gezellig en lief! We komen graag weer terug.
Paulien W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Warm welkom bij binnenkomst. Jassen werden gelijk aangepakt. Dat er een persoon meer was dan aangegeven was bij de reservering was geen probleem: er werd gelijk een grotere tafel geregeld. Vriendelijk personeel. Goede en snelle bediening. Heerlijk eten. Er werd door een paar mensen van de bediening voor de jarige gezongen, bij de tafel. Er was een toetje met een sterretje voor de jarige. De eigenaar kwam ook nog een fles wijn brengen voor de jarige: de wijn die ook gedronken werd bij het eten. Pizza die over was van de kinderen mochten we meenemen in een pizza doos. Top service. Echt genoten van deze avond. Kortom: een aanrader!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten met zijn tweeën. Zeer gastvrij, snelle service met een glimlach. Zeker de moeite waard om terug te komen!
Lucia J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Niet lekker gegeten! Salade caprese was om te huilen, gewoon géén smaak. Service was belabberd. Da Mario is niet meer wat het geweest is.
Araz V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Mooi ingericht restaurant en eten was lekker
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima restaurant, goede keuken. Ga er zeker opnieuw naartoe.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
weer een gezellige avond met
vrienden gehad, met lekker eten, perfecte bediening en zoals altijd de persoonlijke aandacht van de eigenaar Hisham. Altijd voor herhaling vatbaar!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Was heerlijk en gezellig
G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
leuke ontvangst, uitstekend eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker weer vanuit Twente.Kan dt restaurant bij iedereen aanbevelen.
Diny L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een beetje pech dat wij kort bij de ingang zaten en de kou zo voelbaar was als de buiten deur steeds open ging.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, vriendelijk, heerlijke pizza's!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekend. Voorkomende ontvangst, Damast tafelkleed en servetten, ruime zetting en vriendelijk personeel. Keuken voortreffelijk: lamskoteletten waren prima gekruid en goed vlezig. Pizza partner was zoals een steenovenpizza hoort te zijn. Ambiance prima.
Tomidek .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Afgelopen zondag mijn vriend zijn verjaardag geviert bij restaurant Da Mario. We hebben heerlijk gegeten, en bij het serveren van het dessert kwamen ze met het hele bediening personeel zingen. Super leuk! Zeker voor jong en oud een aanrader
Alyssa K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten maar niet heel verrassend, gerechten waren lekker maar zou er niet voor terug komen.
Service was prima. Restaurant uitstraling een beetje degelijk/oubollig.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Na onze matige ervaringen van een halfjaar geleden toch weer met vrienden ons bij Da Mario laten verwennen. Met een veranderd en verbeterd interieur, met zelfs de mogelijkheid om met een grotere groep een dinner meeting te houden, lijkt ook de kwaliteit en logistiek aanmerkelijk verbeterd. Uitstekend Italiaans eten in een gezellige sfeer. Complimenten, wij komen zeker gauw weer terug!
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Tijdje niet geweest. Erg lekker gegeten! Ossehaas was super mals. Fijn ook dat het allemaal wat ruimer is binnen; leuk met die bankjes. Tiramisu vond ik iets anders dan 'vroeger'. Minder zoet en tikje droog. Verder echt top.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Woensdag 21 feb. j. gegeten in dit restaurant als een verlaat Valentijns diner, wat we al vaker deden, maar vorig jaar niet konden.
De verwachtingen waren hoog, maar zijn ruim uitgekomen.
Hadden wel gereserveerd.
De ontvangt was hartelijk en we kregen een mooie plek.Restaurant is groter geworden en nog steeds gezellig.
Er werd meteen brood met kruidenboter en olijven op tafel gezet'wat niet op de latere rekening stond! Leuke gastvrije binnenkomst dus.
We hebben als vooraf de Vitello tonnato en de Scampi fra diavolo genomen en beide waren die heerlijk. Als hoofdgerecht de Fillto di Merluzzo en de tournedos (met prima championssaus op verzoek).
Beide zeer goed en de Tournedos zelfs lang niet zo bijzonder gegeten, Super mals met een heerlijke buitenkant.De groenten waren verrukkelijk en niet de smakeloze troep van zovele restaurants.Dat ook voor de lekkere frites. De rode huiswijn is ook lekker. Er werd ons ook nog 2 glazen anijsdrank aangeboden en we hebben afgesloten met Irish koffie en nog gewone koffie. Zelfs de frites waren speciaal.
Al met al weer een feest om daar te zijn, door hel geweldige gepassioneerde personeel, het bijzonder lekkere eten, de mooie inrichting en de prijs.
Daarom begrijp ik een enkele reactie niet over bv. teveel personeel.
Wees blij, want het loopt gesmeerd. TOP. Een aanrader.
Komen graag weer uit Haarlem om bij Da Mario te eten!!!