Da Lina

Meer informatie over restaurant Da Lina

7,1
Sandratel .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Da Lina, gelukkiger maak je me niet!
Een heerlijke prinsjesdag, mooi weer, vrolijke mensen en dan richting Noordeinde!
ontvangst is groots, hartelijk que bella!
ik kom hier graag met mijn 4 kinderen. Een heerlijke Italiaanse lunchroom, muziek,tv aan, gezelligheid, iedereen praat, chaos
en heerlijk!!!!!! eten anti pasti, vitello tonato, koele witten wijn!
Sluit mij hier maar een nacht op, ik zou het wel weten.
Mille grazie, ciao
Hesse .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We aten hier een pasta en een broodje. Best lekker. Maar toen we de toiletten bezicht hadden waren we gewoon misselijk. Bij de Heren zeer vies en geen knop aan de kraan dus geen handen wassen. Bij Dames toilet verstopt, vies maandverband lag open en bloot te kijk, vloer smerig, niets om je handen te drogen En hier maakt ook de bediening gebruik van....
Tsjip .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Verrukkelijke tomatensoep en dito broodje salami. De kwaliteit van het brood is hoog. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Zomaar op een maandagmiddag binnengelopen. Een voltreffer.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Voor mijn werk moest ik in den haag zijn. Aangezien ik geen brood bij me had ben ik op zoek gegaan naar een broodjeszaak. Al lopend kwam ik hier terecht. De eerste indruk was goed, schone zaak en een gemoedelijke sfeer. De bediening was prima. Nadat ik de basis besteld had (bruin broodje met pittige salami) vroeg ze of ik geroosterde aubergine, gedroogde tommaat en rucola erop wilde. Dit maakte het tot een heerlijke lunch. Prijs is ook ok niet heel goedkoop maar zeker niet te duur. Top ga zo door.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Supertentje. Op zaterdagmiddag heerlijk in het zonnetje op het terras een broodje gegeten. De bediening is ongekend. Zo attent & positief. Echt bijzonder. En de broodjes, met liefde gemaakt met mooie Italiaanse producten en vers gegrilde groente. Achterin hebben ze zelfs nog een mini buitenplaatsje, met bloemen. Al met al een tentje om te onthouden en terug te komen!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Da Lina is een nieuwe aanwinst op het Noordeinde. Italiaanse delicatessen, heerlijke broodjes maar ook een lekkere pasta en frisse salades liggen uitgestald in de mooie vitrines. De ideale plek voor een (italiaanse) lunch of een warme maaltijd. Alles komt uit eigen keuken en dat proef je. Mijn favorieten zijn de verse Lasagne en de broodjes met Parma ham , olijfolie en kaas. De bediening is vriendelijk en attent en Da Lina is mooi en licht ingericht. Kortom een plek waar ik vaker ga komen als ik in de buurt van het Noordeinde ben.