Da Kepello

Meer informatie over restaurant Da Kepello

Jouw recensie over het restaurant Da Kepello

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voor de lunch een oer broodje gegeten. Zelf had ik het pizza oer brood, erg lekker, mooie portie.
Mijn partner had een ei-oerbroodje, ook goed belegd en lekker. Bediening gaat heel snel door goede samenwerking. Restaurant is in tweeënverdeeld, linker zijde staan de tafels dicht op elkaar en is het drukker. Aan de rechterzijde staan de tafels verder uit elkaar en lijkt het rustiger. Ook heerlijke Limburgse vlaai, deze hebben we een vorige keer al uitgeprobeerd.
ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
gezellig terras tussen de marktkramen. bediening is correct. kip wrap was wat minder, de krokante kip smaakte niet als kip. lekker limburgs bier
FCroon .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Prima restaurant. Lekker goed eten voor een vergelijkbare prijs.
Ook zeer geschikt voor te lunchen, ze hebben een ruime kaart met overheerlijke lunchgerechten.
Gezellige entourage en goede service.
beringe .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Tapas avond een fiasco eten middelmatig wachttijd storend lang. En niet echt gezellig. Tapas..twee gerechtjes per uur en ook nog eens pasta...vier uur gezeten voor we weer wegkonden. Nooit meer Da Kapello..ronduit slecht.