Da Italo

Oostdorperweg 32 2242 NK Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Da Italo

Zij gaan verder dan pizza en pasta

Uit en toch thuis bij restaurant Da Italo. In dit intieme en gezellige restaurant, nabij het oude centrum en de haven van Wassenaar, worden fantastische gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Heb je even geen zin in pizza of pasta? Geen zorgen. Er staan hier ook voortreffelijke vis- en vleesgerechten op de kaart. De gastheer zorgt daarnaast dat het jou aan niets ontbreekt en dat je op je wenken wordt bediend!

Meer informatie over restaurant Da Italo

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben hier echt fantastisch gegeten!!
De bediening is erg vriendelijk en oplettend.
Heerlijke gerechten, zoals je die in Italie eet.
Echt een aanrader!
jacqueline -.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Dit was onze eerste bezoek bij het restaurant zeker een goede ervaring het eten was ontzetten lekker buiten dat de gastheer schap was ook zeer goed. Komen snel weer terug !.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was weer allemaal heel erg lekker.
Priya C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Diner was super! Lekker eten, authentiek Italiaanse smaken, ruim assortiment, alles was vers uit de oven en pan. Het personeel was ook erg vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg lekker gegeten zeker n aanrader voor n intiem gezellig etentje
Prince32 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Beste italaanse restaurant in wassenaar heerlijk gegeten voorgerecht anti pasto Hoofdgerecht Huisgemaakt pasta truffel erg lekker desert panna cotta ! Top avond
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten in een plezierige ontspannen sfeer. Een minpuntje: De cappuccino was veel te slap, leek wel koffie verkeerd.
Yasmine A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij da Italo. Ik was hier met een vriendin, wij hebben allebij van de menu genoten. Ps we kregen er gratis bruscetta en brood met kruidenboter bij + limoncello van het huis
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Warme Italiaanse sfeer met een vriendelijke service en fantastisch lekker eten. Je vindt de zomer terug op je bord.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Verjaardag van m'n vriend gevierd in dit sfeervolle Italiaanse restaurant. Ze hebben hem echt jarig laten voelen en t eten was heerlijk. Echt een restaurant waar je je geen nummertje voelt maar waar ze houden van persoonlijke aandacht. Aan te raden!!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten!! Dikke 10 voor t personeel!! Warm ontvangst gehad en een leuke verjaardag met m'n vriend! Tijd tussen de gangen is precies goed. Hoofdgerecht was heerlijk (biefstuk)
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
heerlijk restaurant om gezellig te eten
fantastisch eten leuke bediening
komen er graag weer terug
moniekkr .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker eten en goede service.
Geen latte machiato op de kaart, maar speciaal voor mij gemaakt. Net dat stapje extra is erg fijn
Mohit S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten bij Da italo was heel lekker, ik was met mij 2 vrienden gegaan en hun vonden ook heel lekker.
Wij waren eerst met voorgerecht begonnen - bresaola was heel lekker
Bij hoofdgerecht hadden wij cotolette d'agnello genomen en die was lekkerste lams die ik ooit heb gegeten.
Bij desert hadden wij 3 verschillende soort genomen en alle 3 waren lekker.
Deze Italiaanse restaurant is het lekkerste die ik ooit heb gegeten dus deze zou ik echt aanraden voor iedereen.
Jai S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Da Italo is een prachtige restaurant met heerlijke gerechten en een uitstekende service. Het restaurant is ideaal voor mensen die een drie gangen menu willen consumeren. Als voorgerecht hadden we de Insalata Caprese besteld, die op een prachtige manier werd geserveerd. Gevolgd door een Filetto Alla Gorgonzola (Ossenhaas). Het vlees was perfect medium rare. Het hoogtepunt van de avond was de dessert. Sorbetto Arancia O Limone was een gerecht waar ik definitief nogmaals terug voor zo willen komen. Wat en topavond!
Sukh S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
gebaken champions als voorgerecht en gegrilde salmon hoofdgerecht..! Superrr lekkerr! Echt en aanrader !
Voor dessert had ik tiramisu en was ook delicious!
Sanderr79 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Ik ben gister naar Da Italo geweest samen met mij kinderen als voor gerecht had ik de funghi trifolati en voor de kinderen kregen we stokbrood met kruiden boter de gast heer was erg vriendelijk als hoofd gerecht kinderen hadden pizza 4 formaggi en spaghetti frutti di mare en ik zelf had kalfsvlees met parmaham en salie mijn vrouw had de entrecote van de grill met molsla en parmezaanse gesmolten kaas alles was erg goed van smaak als dessert had ik de profiterol en mijn vrouw de huisgemaakte tiramisu en de dessert van de dag voor de kinderen chocolade sufle met vanille ijs er op.
Naar dank van de gast heer dankje Eduardo tot snel weer!
Prince32 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vorige week ben ik samen met mij vriendin geweest we hebben de 3 gangen meunu genomen als voorgerecht had ik de antipasto erg lekker en mijn vriendin vitello tonnato ook die vond ze erg lekker als hoofdgerecht had ik de ossenhaas in rode wijnsaus gegratineerd met mozzarella zeker een aan rader en mijn vriendin had de lamskoteletten van de gril erg goed van smaak al dessert hadden wij beiden de huisgemaakte tiramisu. En van de gast heer kregen wij nog een limoncello van het huis. Hier komen we zeker terug!!.
Elfie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We gingen naar Da Italo op advies van kennissen. Het viel ons echter enorm tegen. Prima ontvangst. Bruchetta werd ons aangeboden. We wilden een glas pinot grigio en kregen beiden een glas rode wijn. Na navragen werd dit hersteld. Pinot grigio vonden we matig, zeer licht en zoetig.
Voorgerechten carpaccio en vitello tonnato vonden we lekker. We bestelden hierna allebei een andere wijn per glas, nogmaals werden de verkeerde wijnen geserveerd. Hoofdgerechten saltimbocca en ossenhaas met truffelsaus. De saltimbocca vond ik lekker, echter de ossenhaas, die medium rare besteld werd, was welldone overdone. Na dit gemeld te hebben werd aangeboden een nieuwe ossenhaas of als alternatief lamskoteletten te serveren. Voor het alternatief werd gekozen, de lamskoteletten waren goed van smaak echter ook weer welldone.
Koffie of thee van het huis afgeslagen, limoncello van het huis gekregen echter wat chemisch van smaak.
Eens maar nooit weer.
Rahul W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ik heb gisteren met mij gezin hier gegeten. Ik was verbaast de eten was erg lekker kwaliteit was ook super. Als voorgerecht hadden we de mosselen en de antipasti en hoofd gerecht heb ik vers kreeft genomen met pasta en mijn vrouw entrecote van de grill met rucola en parmezaanse kaas en nagerecht sgropino en huis gemaakte tiramisu genomen. Alles was heelijk en goed verzorgt. En als afsluiting kregen we limoncello van huis ! Top avond !... Tot snel