Da Italo

Oostdorperweg 32 2242 NK Wassenaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio con rucola
      Funghi trifolati
      Vittelo tonnato
  • Hoofdgerechten
    • Bestecca alla griglia con rucola
      Salmone alla griglia
      Filetto di pollo alla limone
  • Nagerecht
    • Tiramisu
      Panna cotta
      Dama bianca

Over het restaurant Da Italo

Zij gaan verder dan pizza en pasta

Uit en toch thuis bij restaurant Da Italo. In dit intieme en gezellige restaurant, nabij het oude centrum en de haven van Wassenaar, worden fantastische gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Heb je even geen zin in pizza of pasta? Geen zorgen. Er staan hier ook voortreffelijke vis- en vleesgerechten op de kaart. De gastheer zorgt daarnaast dat het jou aan niets ontbreekt en dat je op je wenken wordt bediend!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da Italo

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
9,2

Jouw recensie over het restaurant Da Italo

Els C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
goed restaurant, zonder veel franje, maar met een goede, eerlijke keuken en prima bediening
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gekozen voor het menu. Ik had vis. De tonijn was erg lekker. Het personeel is zeer oplettend. Ze hebben alles in de gaten. Het was top.
Bettie G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een warm italiaans onthaal. Zalm is overheerlijk
JM S.
Heerlijk Resturant
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wij hebben met vrienden bij Da Italo het AH menu gegeten. Dit was een vast menu met keuzes uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Voor elk wat wils. Het eten vonden wij alle vier erg smakelijk en de sfeer in het restaurant was prima met een goede, vlotte en vriendelijke bediening. Zeker een adres om nog eens te gaan eten.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het driegangenmenu (AH) was zalig! Prima kwaliteit, prima hoeveelheden. Vriendelijke, correcte bediening. We gingen nog naar Soldaat van Oranje en arriveerden te laat bij het restaurant maar ze sprongen daar prima op in met het opvolgen van de gerechten! We hebben door zowel Da Italo en Soldaat van Oranje een topavond gehad! Da Italo zullen we zeker, als we in de buurt nog eens zijn, aandoen! Echt aanbevolen!
A. H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk gegeten na flinke fietstocht. De inrichting is doelmatig, maar verdient hier en daar wat aandacht. Anderzijds, het restaurant is daardoor wel laagdrempelig en gemoedelijk. Prima geschikt dus voor dagjesmensen, zoals wij, op zoek naar een goede maaltijd voor een billijke prijs.
Harrie O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Goed eten, vlotte en correcte bediening.
Gerado S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij hebben lekker gegeten en sfeer is gezellig
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was weer zeer goed. De kinderen in het restaurant waren zeer luidruchtig. Daarom een 8. Anders een dikke 10. We komen zeker terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima eten en goede bediening.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mijn vrouw en ik hebben er heerlijk gegeten! We gingen er met een AH kaart naar toe.
Vooraf een amuse, bruschetta toastje tomaat en uitje!
Daarna een heerlijke carpaccio. Mijn vrouw koos voor een heerlijk stuk zalm en ik voor de biefstuk. Mijn vrouw had als nagerecht de panna cotta en ik de tiramisu.
Mijn vrouw eet zoutloos en dat is heel goed gelukt!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Met ah actie wezen eten Kregen beste plek uit restaurant. Hoofdgerecht kip citroen was erg goed Subtiele frisse smaak Zeer zachte kip Zalm was super zacht en knapperig korstje Lekker! Complimenten ook voor de groente Brocc was perfect getimed, fijne combi vd warme groente en plukje kiemgroente maakte t helemaal af En sinaasappelplakje was als een zonnetje Panna cotta was heel zacht heerlijk! Tiramisu zie ik liever iets sterker v smaak/likeur
Bedankt voor t fruit en de lekkere amuse
Yougo E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prettige Italiaanse sfeer.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor de 2 de keer geweest. Dit keer voor het menu gekozen. Het was weer geweldig. Het beste italiaans restaurant van Rijnsburg en omstreken.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Er zat plastic in de slagroom van het toetje. Alleen een snelle sorry en het werd snel weggehaald. Eten was verder goed alleen was de ruimte klein en we zaten bij een tafel bij de deur dus lekker op de tocht.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk smaakvol gegeten met verse producten. Vriendelijke bediening, Alles schoon en goed verzorgd en prettige sfeer ,Voor herhaling vatbaar.
Yvon E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
heerlijk gegeten , genoeg op het bord! de gerechten worden met zorg en liefde bereid super lieve chef hij komt met peper molen aan de tafel vragen of alles na wens is!, mooi inrichting en vriendelijke personeel, wij komen zeker terug.
Tina N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
In een woord GEWELDIG! Eten is kei lekker en wordt mooi geserveerd. Service is TOP! Helpen je graag als je vragen hebt over het menu. Ga zo door.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
ontvangst was Goed! Een kwalitatief uitstekend Restaurant op een mooie locatie aan de haven , onwijs goed eten, zeker een aanrader, Komen zeker snel weer terug.