Da Italo

Oostdorperweg 32 2242 NK Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Da Italo

Zij gaan verder dan pizza en pasta

Uit en toch thuis bij restaurant Da Italo. In dit intieme en gezellige restaurant, nabij het oude centrum en de haven van Wassenaar, worden fantastische gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Heb je even geen zin in pizza of pasta? Geen zorgen. Er staan hier ook voortreffelijke vis- en vleesgerechten op de kaart. De gastheer zorgt daarnaast dat het jou aan niets ontbreekt en dat je op je wenken wordt bediend!

Meer informatie over restaurant Da Italo

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
9,2
9,2
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zoals altijd een heel plezierige avond met goed eten en met een prettige persoonlijke aandacht.
R.A. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wat heerlijk om weer eens in een restaurant te komen waar je vanaf binnenkomst merkt dat men er alles aan wil doen om het jou als gast naar de zin te maken. Dat is gelukt. Goede service, prima eten. Een drie-gangen dagmenu met amuse van het huis voor € 27,50, waarbij verse truffel is gebruikt in het hoofdgerecht, waar vind je dat nog!? De ambiance is Italiaans: af en toe wat gezellig rumoer uit de keuken als het even wat rustiger is. Het leidde er toe dat wij ons even meer in Italië dan in Wassenaar waanden ;-). Da Italo is een aanrader!
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gegaan voor de pizza's. Was goed, net als in Italië. Echt niets op aan te merken. Aanrader dus, wij komen zeker terug!!!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk restaurant lekker eten maar halverwege de avond ging ineens de muziek harder, waarom? Alsof je nasr de kroeg gast, jammer, ik was blij weer buiten te staan ,
jacqueline -.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten in restaurant Da Italo eten was van goede kwaliteit gast vrijheid was ook super komen zeker weer terug .!
Ro L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Superfijn restaurant met goed eten en leuke bediening!
Valérie D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Alles was top. Top service, top eten! Erg sfeervol klein familie zaakje Wij komen zeker terug.
Eten was perfect op smaak.
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gezellig gegeten. Mooie eenvoudige Italiaanse gerechten. Vriendelijke en attente service
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Goede ontvangst en prettige sfeer. Personeel doet z'n best om je als een gast te verwennen.
Op aanraden van de gastheer gekozen voor het 3 gangen-dagmenu.
Prima keus en heerlijk gegeten.
Fijne avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
John W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was heerlijk. Gezellig inrichting om te zitten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben hier echt fantastisch gegeten!!
De bediening is erg vriendelijk en oplettend.
Heerlijke gerechten, zoals je die in Italie eet.
Echt een aanrader!
jacqueline -.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Dit was onze eerste bezoek bij het restaurant zeker een goede ervaring het eten was ontzetten lekker buiten dat de gastheer schap was ook zeer goed. Komen snel weer terug !.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was weer allemaal heel erg lekker.
Priya C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Diner was super! Lekker eten, authentiek Italiaanse smaken, ruim assortiment, alles was vers uit de oven en pan. Het personeel was ook erg vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg lekker gegeten zeker n aanrader voor n intiem gezellig etentje
Prince32 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Beste italaanse restaurant in wassenaar heerlijk gegeten voorgerecht anti pasto Hoofdgerecht Huisgemaakt pasta truffel erg lekker desert panna cotta ! Top avond
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten in een plezierige ontspannen sfeer. Een minpuntje: De cappuccino was veel te slap, leek wel koffie verkeerd.
Yasmine A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij da Italo. Ik was hier met een vriendin, wij hebben allebij van de menu genoten. Ps we kregen er gratis bruscetta en brood met kruidenboter bij + limoncello van het huis
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Warme Italiaanse sfeer met een vriendelijke service en fantastisch lekker eten. Je vindt de zomer terug op je bord.
Valérie D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Verjaardag van m'n vriend gevierd in dit sfeervolle Italiaanse restaurant. Ze hebben hem echt jarig laten voelen en t eten was heerlijk. Echt een restaurant waar je je geen nummertje voelt maar waar ze houden van persoonlijke aandacht. Aan te raden!!