Da Italo

Oostdorperweg 32 2242 NK Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Da Italo

Zij gaan verder dan pizza en pasta

Uit en toch thuis bij restaurant Da Italo. In dit intieme en gezellige restaurant, nabij het oude centrum en de haven van Wassenaar, worden fantastische gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Heb je even geen zin in pizza of pasta? Geen zorgen. Er staan hier ook voortreffelijke vis- en vleesgerechten op de kaart. De gastheer zorgt daarnaast dat het jou aan niets ontbreekt en dat je op je wenken wordt bediend!

Meer informatie over restaurant Da Italo

9,1

Jouw recensie over het restaurant Da Italo

Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk eten en goede gezellige bediening.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wat een gezellig restaurant. Niet chique, maar echt met Italiaanse flair geleid. In het achterste deel zit je het rustigst. Wij met z'n vieren aan het raam. Wat wel opviel dat er daar geen verwarming was, terwijl het behoorlijk koud was buiten. De prijzen voor watertjes en wijn zijn goed. De rode huiswijn zelfs prima. De voorgerechten een plaatje om te zien en - beter nog - om van te smullen. Dat gold zeker ook van het tussengerecht, pasta en een wel pittige linzensoep, om vervolgens ons te buigen over de hoofdgerechten: kogelbiefstuk, doradefilet en ossehaas. Daarbij een gemixte groentenschotel met gebakken aardappelpartjes en een heerlijk gekruide pasta. Na het nagerecht natuurlijk nog een prima koffie. Ja, zodra we weer eens in de buurt zijn zullen we zeker dit gezellige restaurant aan doen, dat wordt geleid door een Italiaanse familie. Leuk!
Hotmail S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik heb heel lekker gegeten. De 3 gangen menu is een aanrander. Heel aardig personeel. Parkeer geldigheid ook goed. Kom er zeker gauw weer eten.
Gitta K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig, sfeervol, lekker gegeten, vriendelijke bediening
khalid K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij vieren oudejaar avond bij de Italo en heel lekker gegeten en prijs-kwaliteitverhouding super en mooi rustig beurt in Wassenaar top kwaliteit
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker eten, vlotte bediening. Eenvoudige inrichting maar het gaat om de kwaliteit van het menu, en die is goed. Prijsniveau ook dik in orde!
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Super gezellige tent met een vriendelijke bediening en heerlijk eten!! Kortom een aanrader!!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij maakten gebruik van het 4 gangen Kerstmenu 2017 met bijpassend wijnarrangement. Na een smakelijke amuse genoten we van het voorgerecht bestaande uit een antipasta palet van diverse gerechten van wild. Ook zeer smakelijk was het tussengerecht van huisgemaakte pasta gevuld met kastanjes en gekarameliseerde peren. Een prima opmaat naar het hoofdgerecht, hertenbiefstuk met rode port en bosvruchtensaus, een absolute voltreffer! Het grand dessert was een mooie afsluiting. Vermeld moet worden dat ook het wijnarrangement uitstekend combineerde met de geserveerde gerechten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Top!!!
Gerben L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Perfecto!
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Leuke tent. Biefstuk was heerlijk. Tiramisu voortreffelijk.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Alleen pizza gegeten, mijn pizza was heerlijk en die van mijn vrouw ook. Salade miste erbij was goed. De huiswijn(een Montepulziano d'Abruzzo) is heerlijk. Wij komen zeker terug voor een uitgebreider diner!
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij komen regelmatig hier een hapje eten. De kaart oogt eenvoudig maar de keuken overtreft de indruk van de kaart. Eduardo als gastheer (jammer dat hij geen fan van Feijenoord is)nis een kanjer. Gewoon gaan en terugkomen.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hartelijke bediening, leuke sfeer, heerlijk gegeten!
Filipina T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
vriendelijk en persoonlijk
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteravond hier voor het eerst gegeten, en het was heerlijk! Vers en goed eten, je waant je echt in Italië als je hier eet. We hadden het 3 gangen menu, vooraf de antipasti, erna de dorade (ik uit de oven en zonder saus, en die was perfect) bij de vis kregen we allemaal gegrilde verse groente en aardappeltjes en salade. Witte Pinot Grigio was ook top. Komen hier zeker terug...
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Jan Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zoals altijd een heel plezierige avond met goed eten en met een prettige persoonlijke aandacht.
Marc E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gegaan voor de pizza's. Was goed, net als in Italië. Echt niets op aan te merken. Aanrader dus, wij komen zeker terug!!!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk restaurant lekker eten maar halverwege de avond ging ineens de muziek harder, waarom? Alsof je nasr de kroeg gast, jammer, ik was blij weer buiten te staan ,