Da Giulio

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Net gegeten hier samen met mijn vrouwtje. Mag echt gezegd worden dat de service hier op en top is! Fijne persoonlijke aandacht van Giulio. De ossabuco is zeer aan te raden, echt voortreffelijk! En over de wijn kan niks dan lof, we hadden een heerlijke Sauvignon. Als toetje werden we verrast door Giulio met een vers gemaakte scroppinho die onze ervaring hier perfect afsloot.
Bedankt Giulio voor een lekker avondje
Marinus53 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een woensdag bij Da Giulio gegeten. Smaak eten is oké. Prijs-kwaliteit verhouding is matig. Vooral de wijnen zijn prijzig. De eigenaar, Giulio, stond er deze avond alleen voor, hij moest koken en bedienen. Dat was geen succes. We kwamen om 18.00 aan en vertrokken om 20.00 zonder toetje. Na ons kwamen gasten binnen die zonder op de kaart te kijken eten bestelden; die kregen subiet hun eten en waren weer snel vertrokken. Ook andere gasten die na ons binnenkwamen kregen eerder hun gerechten.
Conclusie: Voor het eten verdienen ze nog wel een kans. De ervaring met de bediening is voor ons reden hier niet meer terug te komen.
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een mooie avond in een top restaurant! Vanuit Den Haag, onbekend in Arnhem via Iens bij Da Giulio gekomen. Na een vriendelijk ontvangst en onze eerst fles wijn, door naar het voorgerecht. Fitello Tonato, zeer mooi gerecht van verse producten wat echt aan de smaak te proeven was. Toen het hoofdgerecht, wij hadden alletwee de ossenhaas en dat was echt een waanzinnig mooi gerecht. Bij dit gerecht namen we een fles Amarone, wat de chef ook erg leuk vond en met ons een glas meedronk.

Da Giulio is een echte Italiaan en zeker voor ons voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die mooi Italiaans wil eten.
Janjaapvanlier .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
1 van onze favoriete Italiaanse restaurants in Nederland.

Er wordt altijd met Italiaanse passie gekookt en een uitstekende uitleg aan tafel gegeven over de mogelijkheden op de kaart alsmede buiten de kaart om. Fijne antipasti die je niet snel bij andere restaurants op de kaart ziet en verfijnde vlees- en visgerechten.

Uitstekende wijnkaart ook, je kunt kiezen voor de klassiekers als de Amarone maar er is ook een ruime selectie wijnen uit bijvoorbeeld Sardinie.

Italiaans dineren in Nederland kan dus echt.
Gtimman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gisteravond weer fantastisch gegeten bij Giulio. De gastheer heeft duidelijk passie voor koken en gebruikt de beste verse ingredienten. Wij dronken er een heerlijke fles Sardijnse rode wijn bij.

De desserts tiramisu en sabayon waren ook heel erg lekker. Het is niet goedkoop, maar voor de kwaliteit van het eten, de vriendelijke gastvrijheid van Giulio en de supergoede wijnen is het het geld meer dan waard.
Jilly8 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Weer heerlijke gegeten bij Da Giulio. Overheerlijke Carpaccio met geen groen erbij echt lekker.Kabeljauw als hoofd gerecht ook bijzonder en bij elke gerecht Giulio weet een bijpassende wijn.
Voor toetje heb ik Pannecotta gekozen , eenvoudig in presentatie maar heerlijke van smaak.
Warme Italiaans gastvrijheid en fijn eten.
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Da Giulio! Mijn gezelschap koos voor het 3-gangenmenu en ondanks dat op de kaart stond dat dat eigenlijk per tafel besteld werd kon ik à la carte bestellen. Giulio kwam zelf vertellen dat hij die avond een heerlijke hertenbiefstuk op het menu had staan en dat kon ik uiteraard niet weerstaan.

Als voorgerecht de Toscaanse boerentomatensoep gekozen. Nog nooit zo'n bijzonder zachte soep gegeten, heerlijk.

De hertenbiefstuk als hoofdgerecht was voortreffelijk. Fluweelzacht gegaard, met goede jus en heel smaakvol gecombineerd met lichtzoete chioggia bietjes.

Nagerecht was de panna cotta, waar de chef, terecht, met trots over vertelde dat hij deze met aanzienlijk minder room en meer melk maakt dan gebruikelijk, wat de smaak en textuur erg ten goede kwam.

Toen ik als digestief nog een sambuca con la mosca bestelde moest Giulio wederom de serveerster (net nieuw, wel heel beleefd, nog niet zo ervaren) uit de brand helpen om te laten zien wat de enige juiste manier is om deze te serveren, met koffiebonen en met een lepeltje gedoopt in de sambuca om de rest in het glas aan te steken.

Dus kortom: voortreffelijk!
Ljkanis .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Voortreffelijk restaurant zoals je ze zelden aantreft. Tijdens mijn verblijf van zes maanden in Rome ben ik geen beter restaurant tegengekomen. Ik heb nu al meer dan dertig keer bij Giulio gedineerd en elke keer was het weer top. Een aanrader voor de gastronomische liefhebber.
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Ooit ben ik hier eens per ongeluk terecht gekomen toen ik op zoek was naar een Italiaans restaurant om onderweg snel wat te eten. Een snelle pizza, daar is dit de plek niet voor, maar sindsdien kom ik hier zeer graag terug! Ook al moet ik vanuit Eindhoven komen, een hotel regelen voor een overnachting (want ja, de wijn is ook lekker), en is de rekening niet kinderachtig.

Voor de gerechten worden prachtige ingrediënten gebruikt en bereiding is altijd helemaal goed. De carpaccio smelt op je tong, de pasta wordt zelf bereid met fantastische vullingen en sauzen, paddenstoelen worden door Giulio zelf geplukt, de zoete taarten zijn stuk voor stuk heerlijk en als kaasliefhebber kom ik hier ook uitstekend aan mijn trekken... Eigenlijk maakt het niet uit wat je bestelt, het is altijd heerlijk! En voor de liefhebber: de keuken is open, dus je kunt zien hoe je gerecht wordt samengesteld.

Ook de wijnen zijn steeds helemaal goed! Los zijn ze lekker, en zeker niet alledaags, maar ze passen ook altijd prima bij de gerechten die worden geserveerd. Dat geldt ook voor de dessertwijnen.

Giulio ontvangt ons altijd vriendelijk en vertelt enthousiast over zijn gerechten en de ingrediënten waarmee hij werkt. De passie voor wat hij doet en hoe hij erover vertelt, zorgt er ook voor dat we hier zo graag terugkomen!

Het is iedere keer weer een genot om hier weer te komen eten! Jammer dat het zo ver weg is vanuit Eindhoven...
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Sinds lange tijd weer eens bij Da Gulio gegeten. Woensdagavond, naast onze tafel waren er slechts 2 tafels bezet... Het 4 gangen menu gekozen. Eerste gang carpaccio van tonijn. Smaak was ok, echter overgoten met olijfolie waardoor je eigenlijk alleen dit proefde. 2e gang was ravioli met ricotta. Zeer kleine portie, niet bijzonder. Wel vers gemaakt. 3e gang was wilde eend. Smaak was ok, echter eend was totaal kapotgebakken, waardoor zeer droog. Laatste gang kaas, niets bijzonders. Voor de prijs (42,50) was de kwaliteit onvoldoende. Bediening was echter nog minder. We werden in eerste instantie geholpen door een jongeman (zoon van de baas?) die zo ongeinteresseerd was, dat we blij mochten wezen dat we geholpen werden. Daarna werden we geholpen door een welwillende dame, echter ze had geen idee wat ze qua eten serveerde (risotto, ricotta, of was het toch ravioli?). En van de wijn had ze helemaal geen idee. Voor €9,50 (!) per glas mag je toch iets meer verwachten. De desertwijn (Passito) was zelfs €12,50 per glas, dat is buiten alle proporties. Kwaliteit / prijs verhouding is ver te zoeken bij Da Gulio, dit moet beter!
Victor22 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Onderscheidend en verfijnd Italiaans eten, mooie gerechten bij menu, passende bij seizoen. Bijzondere tonijn carpaccio met steranijs, vers bereide pasta (zicht op de open keuken) en risotto en goede bereide vis met mooie garnituur. Giulio zorgt voor een sfeer met Italiaanse twist.
Henk U.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Gisterenavond hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Serveerster kan het beste als een "dom blondje met zwart haar" worden betiteld. In een Italiaans restaurant verwacht je toch dat ze weet wat Campari is. En als je om een Gin-Tonic vraagt, dan moet je niet alleen een glaasje tonic inschenken. Ze was wel erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar zelf weet wel waar hij het over heeft. De ruimte is gezellig maar niet bijzonder.

Positief: we waren met 2 stevige en 4 minder stevige eters, eerstgenoemden wilde het 4 gangen menu met een ander hoofdgerecht, de anderen vonden 3 wel genoeg. Dat was geen enkel probleem, ook al zegt de kaart "alleen voor de hele tafel", we konden gewoon het 4 gangen menu plus a la carte bestellen.

Geproefd: de carpaccio, goed en gelukkig niet verpest door een berg sla en andere onzin. Vitello Tonato, zoals die bedoeld is. Vissoep, vond ik een beetje aan de flauwe kant. Primi: pasta met paddestoelen, vers en mooi dun uitgerold. Hoofdgerechten: zeebaars in zoutkorst met verse pasta en spinazie. Relatief weinig vis, wel lekker, er had wat minder olie bij gemogen (cq de olie er apart bij moeten doen), het fileren was ook een beetje rommelig gedaan. Ossobucco: lekker, maar het bot en de merg ontbraken, terwijl dat toch de essentie van het gerecht is. Risotto erbij was precies goed. Nagerechten: Scroppino, Tiramisu en Zablagione. Erg goed, vers gemaakt.

Kortom, klassiek Italiaans eten, zo uit het kookboek van "la mamma". Niets vernieuwends, maar dat lijkt niet bij dit restaurant te passen en de kwaliteit is gewoon goed.

Met wat drankjes en wijn erbij kwam de rekening op 350 euro voor 6 personen, oftewel bijna 60 euro pp. Dat is redelijk aan de prijs, zeker omdat we geen bijzondere wijn erbij hadden. Ik ga zeker nog een keer terug.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Sinds een aantal maanden werk ik in de buurt van Arnhem en regelmatig ga ik hier eten met collega's uit binnen en buitenland. Wat mij betreft eten zoals het hoort, weinig poespas, goede smaken en een voortreffelijke service. De gastheer is duidelijk iemand met passie en dat proef je en voel je en kom daarom graag terug. Dinsdag 1 juli hier met 3 Italiaanse collega's gegeten. Het is altijd een verassing wat je eet. Antipasti was een mooie tonijn carpaccio. Primi een risoto met paddenstoelen die ik nog nooit gegeten had. Ik ben een vis liefhebber en dat weet de eigenaar dus secondi een mooi gefileerde vis met wat spinazie. Dolci is de lekkerste citroentaart die hij altijd voor ons heeft. Al met al een mooie avond en kom graag de volgende keer weer.
Evasmolders .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Na een hartelijke ontvangts van Giulio hebben wij afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, Wij begonnen met een anti pasti met perfect gegaarde groenten. Daarna een zelfgemaakte zijdezachte dunne pasta. Heerlijk van smaak. Een keuze maken uit het dessert was erg moeilijk. Daarom namen wij naast de beste ever gemaakte pana cotta ook nog de verrukkelijke zabaione. Als afsluiter van het dessert een overheerlijke scroppino. Het was wel jammer dat de gastvrouw ons niet vroeg of het gesmaakt had. Wij hadden dan kunnen zeggen dat het super was. De wijnen waren op en top. Een super zachte witte wijn en een heerlijke rode wijn. Bij de koffie namen wij nog een limocello. De lekkerste ooit geproefd. De hele ervaring van de vriendelijke ontvangst door Giulio zelf en het heerlijke eten maakte het tot een culinaire verwennerij. De rekening was aan de stevige kant maar het is het dubbel en dwars waard. Ga zo door Giulio
BartMouthaan .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Als je de bink wilt uithangen neem je je partner mee naar Da Giulio. De prijs kwaliteitverhouding vind ik echter niet kloppen.

Het decorum is formidabel evenals de vriendelijkheid van de gastheer (Giulio). Het eten is goed maar niet zo voortreffelijk als wat je er uiteindelijk voor betaalt.

Het voorgerecht was smakelijk maar niet bijzonder: een kalfslende in tonijnsaus. het zout van de tonijnsaus overheerste waardoor het kalfsvlees niet meer te proeven was.

Het hoofdgerecht was een brasem in zoutkorst die er prachtig uitziet wanneer hij met korst en al uit de over komt. Maar wat ligt er uiteindelijk op mijn bord? een armetierig stukje vis met was klamme pasta en een beetje spinazie.

De scroppino was erg lekker. Dat wel!

Met een fles (goede) wijn van pakweg € 50,00 waren we met ons twee toch € 170,00 kwijt. Dat is teveel voor het gebodene.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Stijlvolle inrichting, voortreffelijk eten en een hartelijke eigenaar die met passie over zijn eten weet te vertellen. Het naast-de-kaart vier-gangen menu lijkt per tafel aangeboden te worden, want de tafel naast ons kreeg een runder-carpaccio vooraf, waar wij een tonijn-carpaccio kregen. Als je de keuze hebt, is de citroen-merengue taart nóg lekkerder dan de tiramisu.
ToffeGast .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Op basis van de recensies op Iens heb ik dit restaurant gekozen voor een etentje met collega's en klanten. Wat me meteen opviel was dat de zaak slecht verlicht is; in één hoek te donker en in het midden te licht. De kroonluchters die er hangen, deden het niet. Niet bepaald sfeervol. Het eten vond ik redelijk goed. Ik had een misto gekozen als voorgerecht. De carpaccio was onnatuurlijk rood en komt waarschijnlijk uit de vriezer, de vitello tonato was lafjes maar de groente was heerlijk. Er was overigens erg veel olijfolie over mijn bord gedruppeld, naar mijn idee kun je dat beter aan de gast overlaten. Als hoofdgerecht had ik ravioli en dat vond ik lekker maar iets te weinig. Mijn tafelgenoten gaven aan dat ze het eten lekker vonden (meesten hadden ossehaas besteld). Als desert had ik tiramisu gekozen en die viel wat tegen. Ik zat vooral mascarpone te eten en proefde vrijwel niet anders. Jammer. De bediening vond ik nogal nonchalant en niet erg attent. Op weg naar het toilet moest ik tussen allerlei dozen door lopen. Mmm, slordig. Misschien hadden we pech en kwamen we op een moment dat ze niet alles op orde hadden.
Kortom; voor het eten zou ik ze nog wel een kans willen geven, voor de sfeer en bediening kom ik hier niet terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Wat jammer dat de rekening mij langer bij blijft dan het eten. Het eten is perfect maar de prijs kwaliteit niet. Zelden zoveel moeten betalen voor iets als pasta. Met de opmerking "mag ik u een glas Prosecco aanbieden" verwacht je niet dat die later voor veel geld op de rekening staat.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Voor het eerst bij Da Giulio gegeten. Een leuk klein restaurant, dat nagenoeg vol zat.
Je kunt kiezen uit een kleine kaart. Wij kozen voor het vier gangen menu. Het eten zelf was erg lekker. Vooral de ossehaas was perfect.

Nadeel was wel dat het soms erg lang duurde voordat de volgende gang werd opgediend. Dat komt waarschijnlijk doordat er maar 1 persoon in de bediening werkte.

Er hangt een redelijk stevig prijskaartje aan het eten. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben heerlijk gegeten bij Da Giulio!