Da Giorgio

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 14:00 - 22:00
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Da Giorgio, een mediterrane verrassing in Bemmel! Al bij binnenkomst word je zo hartelijk ontvangen alsof je al jaren vaste gast bent. De inrichting heeft een hele frisse, moderne uitstraling, uitnodigend om plaats te nemen in een van de makkelijke stoelen.
Dan het menu. Het bekijken hiervan is al een culinaire reis door allerlei verrukkelijke gerechten.
Vind je het moeilijk een keuze te maken, laat je dan adviseren door de vriendelijke gastheer of gastvrouw die je supergoed kunnen informeren.
Als je jezelf in Italië wilt wanen, ga dan absoluut hier eten en drink er heerlijke bijpassende wijnen bij!
Shivaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond met vrienden 3 gangen gegeten en echt genoten! Voor mij belangrijk waren de vele groentes, die beetgaar waren. Ik ben niet zo van veel vlees en had risotto, welke heerlijk van smaak was. De andere 3 hadden zalm en kalfoesters; verbazingwekkend lekker. Leuke, attente bediening. Wij zijn er trots op zo'n hoogwaardig Italiaans restaurant in ons dorp te hebben!
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk eten, geen culinaire hoogstandjes maar wel zeer goede kwaliteit! Ale voorgerechten zijn heerlijk. De pasta's en vleesgerechten zijn top! Visgerechten minder. Goede hoeveelheden. Uitstekende service! Aanrader voor gezellig met gezin of met zijn tweetjes gewoon een (betaalbaar) avondje eten.
T .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het restaurant heeft een open keuken waardoor je de koks aan het werk kan zien, maar het is verder kaal en kitsch.

De hoeveelheid van het voorgerecht was erg weinig gezien de prijs.

Bij het opnemen van de bestelling vroeg de serveerster hoe ik mijn vlees wilde. Ik bestelde mijn vlees medium-rare. De serveerster antwoordde toen dat ik de bereiding maar aan de chef moest overlaten (waarom vraag je dan hoe ik m'n vlees gebakken wil???). Kwam erg onbeschoft over. De geserveerde entrecote was well done (volledig licht roze aan de binnenkant, donker krokant aan de buitenkant en niet meer mals). Kortom, totaal niet bereid zoals besteld. Dit, in combinatie met de manier waarop het opnemen van bestelling verliep heeft een nare smaak achter gelaten.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Restaurant Da Giorgio ligt aan de Dorpstraat in Bemmel. Parkeergelegenheid is op loopafstand voldoende aanwezig. Het restaurant is gezellig ingericht. Al laat de akoestiek nogal wat te wensen over. Zeker als het vol is klinkt het erg rumoerig. We hebben er gegeten met vrienden. De kaart is redelijk gevarieerd. De prijzen van het hoofdgerecht zijn voor dorpse begrippen aan de hoge kant. Evenals de fles huiswijn die ruim 25,00 euro kostte. De kwaliteit van het eten was prima. Evenals de bediening die hun uiterste best deden om het hun gasten naar de zin te maken. Naast aardappelen bestelde we ook wat friet bij. Dit werd niet in rekening gebracht evenals de karaf met water. Prima restaurant goede kwaliteit. De prijs mag echter wat vriendelijker.
MariaFred .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Ons favoriete restaurant in de omgeving. We gaan er regelmatig eten . De laatste keer overtrof het alle verwachtingen. Ik gaf aan dat ik eigenlijk wel erg veel zin had in een pasta vongole die ik er ooit een keer gegeten had toen deze als dagspecial aangeboden werd. Jammergenoeg was dat nu niet mogelijk. Er werd aangeboden om een pasta met mosselen te maken. Zowel mijn vrouw als ik kozen hier beiden voor. Wat was dat lekker! Echt super. We hebben genoten. Zeer goede bediening, een prettige sfeer waar je echt welkom bent en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. We hebben al gereserveerd om er over een paar dagen samen met vrienden te gaan eten. We hebben er nu al heel veel zin in.
Tjaart .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Zaterdagavond, volledige gevuld restaurant. Helaas overstemde de gezellige drukte de mogelijkheid om een goed gesprek te hebben. Tegelvloeren en kale aankleding veroorzaakten een kakofonie aan lawaai.
We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. We kregen gerechten geserveerd die we ook al op de kaart interessant vonden. Jammer dat de porties zo groot waren dat na de 2e gang je al genoeg gegeten had. Het voorgerecht bestond bijvoorbeeld uit een mooie frisgroene salade met daarop een kort gebakken grote schijf geitenkaas, lekker maar veel te machtig. Het had een mooi gerechtje kunnen zijn met maximaal de helft van de kaas. Daarna twee visgerechten die te machtig waren. Het dessert was daardoor een regelrechte aanfluiting omdat gekozen was voor een 'grand dessert', waarbij gewoon alle nagerechten op het bord waren geladen, zonder de porties te verkleinen. Over het geheel werd een poging gedaan voor een mooie opdiening, maar subtiliteit ontbrak. Niet voor herhaling vatbaar.
De bediening had wat meer sturing aan de wijnkeuze kunnen geven door voorkennis van de gerechten. Nu hadden we een rode wijn bij de vis, hoewel deze vis wel tegen een stootje kon.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Zowel vleesgerechten als pasta besteld, alles heerlijk! Zeer vriendelijk, ook voor onze dochter van vier jaar. Wij komen zeker terug!
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Omdat we niet veel tijd hadden, bestelden we alleen het hoofdgerecht. Het werd redelijk snel uitgeserveerd; de smaak was goed, maar vooral was de service goed. Een zeer vriendelijke bejegening!
De wijn was acceptabel in verhouding tot de prijs.
John O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Via onze vrienden kwamen er steeds positieve berichten over een jaar geleden geopend Italiaans restaurant in Bemmel.
Na een tafel te hebben gereserveerd,melden we ons met hooggespannen verwachtingen bij Da Giorgio. We werden hartelijk ontvangen en naar de tafel gebracht. De bediening was onberispelijk en aardig.
Het restaurant bijzonder smaakvol ingericht. Onder het genot van een glas pinot grigio bepaalden wij onze keuze uit een mooie kaart.
Als voorgerecht namen we beiden carpaccio classico.
Dun gesneden ossenhaas met een verrukkelijke dressing en pijnboompitten.
Een uitstekend begin.
De witte wijn had inmiddels plaatsgemaakt voor een rode sangiovese in afwachting van ons hoofdgerecht. Mijn vrouw koos voor gegrilde ossenhaas met porchinisaus en voor mij was het griglata mix,vijf verschillende vleessoorten gegrild op en naast een bedje van sperziebonen,aardappel en sla.
Het was een feest voor het oog en een streling voor de tong.
We sloten af met een tiramisu da Giorgio met een ijskoud glaasje Limoncello.
Da Giorgio vinden wij een aanwinst voor Bemmel en omgeving.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zaak zat helemaal vol zaterdag, sommige tafels zelf dubbel omgezet. Erg goed op deze plek waar je je het niet van de aanloop zal moeten hebben. Bediening was vriendelijk en wist problemen en klachten netjes en bekwaam op te lossen. Huiswijn niet bijzonder. Eten moet het niet van subtiliteit hebben, vooral grote porties met zware sauzen en overheersende kaassmaak als dat in je eten zit. Entrecote was goed gebakken, garnituren en smaakvol. Kipfilet was het ook niet helemaal. En als je voor de carnegerechten gaat dan is het geen echt koopje meer. Al met al prima avond met een paar echte missers...
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
De lasagna met gorgonzola, waar we liefhebber van zijn, was zwaar, zout en met een bijsmaak. De lasagna met zalm is bereid met zoute, taaie gerookte zalm. Zout dus als dominante smaakmaker. Wat zouden we hier graag de subtiele Italiaanse keuken willen genieten. Want...de bediening is bijzonder vriendelijk en de entourage beslist oke.