Da Giorgio

6,7
6,8
Benno11 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een lekkere en goede Italiaanse maaltijd in hartje Amsterdam, Warmoestraat. Hier kom je voor eerlijk eten tegen prettige prijzen. Aanrader in uitstraling en netheid wat opvalt tussen alle andere buren.
Jooshie J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heel gemiddelde italiaan, prima voor toeristen maar ik zou zelf een volgende keer even verder zoeken. Pizza was wel aardig maar verder niet. Witte huiswijn was te drinken maar ook daar is alles mee gezegd. Sfeer nodigt niet uit tot natafelen.
HennyvandeMortel .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het gerecht van zowel mijn tafelgenoot als van mij was vreselijk slecht. Veel te zout en met een sterke "maggi-smaak" De vriendelijke serveersters nemen de klacht in ontvangst maar doen er niets mee. Hier kom ik nooit meer terug.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Grote tegenvaller. Een 8,1 op Iens doet vermoeden dat het om een restaurant gaat, maar het is een toeristenvoedplaats. De vitello tonato was erbarmelijk slecht, de huiswijn een belediging voor de italiaanse cultuur.
De pizza en pasta waren goed eetbaar maar zeker niets bijzonders. De zaak ziet er wel aardig uit, de serveersters zijn vriendelijk en vlot, mèt fantastisch italiaans accent.
Volgende keer verder zoeken als wij in Amsterdam zijn.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wij kenden Da Giorgio op hun vorige adres (aan de Amstel) en het stond bij ons bekend als gemoedelijk, laagdrempelig, persoonlijk met goed eten, onze favoriete Italiaan. Da Giorgio verdween aan de Amstel en uiteindelijk vonden wij het terug in de Warmoesstraat. Het eten is nog steeds goed, maar de rest van de uitstraling is verdwenen, dit restaurant is nu gericht op toeristen en op snelle bediening. Je zit nog niet aan je tafel of ze willen de bestelling al opnemen, je hebt het voorgerecht nog niet op of het hoofdgerecht komt al. De tafeltjes staan dicht op elkaar, het is erg rumoerig en de bediening spreekt geen Nederlands. De pizza Carciofi was erg lekker en de pizza Vegetariana was ook prima, dus daar geen klagen over, maar rustig eten is er hier niet bij.
Rene Paul K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Superfood in een mooie ambiance , kan niet anders zeggen ...
Lieve goede bediening van de 2 Egyptische broers (1 staat in de keuken de ander stuurt 4 Italiaanse meiden aan) Heerlijk eten & super wijnkeuzemogelijkheden .
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gelegen in een drukke toeristische straat waren mijn verwachtingen laag toen ik deze tent binnenkwam lopen. Gelukkig werden mijn verwachtingen overtroffen: ik heb een lekkere pizza gegeten met olijf en artisjok. Deze pizza had een heel erg hele dunne bodem en was bijzonder licht voor een pizza, lekker! Ook de wijn was erg lekker. De bediening sprak geen Nederlands, maar was wel aardig en snel. De inrichting van deze tent is zoals je in een typisch Italiaans restaurant kunt vinden: muurschilderingen, zuilen, oude schilderijtjes aan de muur en olijventakken, wat helemaal prima is, want het is een typisch Italiaans restaurant.
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Dit restaurant is bedoelt om toeristen te trekken. Ik heb smiddags een hapje gegeten. Het was rustig in de zaak. Uiteindelijk waren wij de enige klanten over en moesten toch op de bediening wachten. Lekkere pizza en goed geprijsd maar slechte bediening is mn ergste ergenis.
Shanice G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Ik heb onlangs redelijk goed gegeten bij Da Giorgio in de Warmoesstraat. Ik ben samen met een vriend er snel een hapje gaan eten voordat we richting het Ziggo Dome moesten. Voor de zeer toeristische locatie zag de zaak er, weliswaar boven verwachting, keurig uit. Het is strak ingericht en de muurschilderingen en de bar, achterin de zaak, zien er leuk en authentiek uit. Aan de wc kan nog wel een beetje geklust worden.
De wijn werd geschonken in kleine glazen die sterk deden denken aan het soort wijnglas wat er op een camping wordt gebruikt. Zonde, want de rode huiswijn smaakte prima. De pizza was erg goed bereid met een mooie dunne, krokante bodem en goed beleg. Ook de Calzone van mijn tafelgenoot zag er prima uit. De dames van de bediening waren vriendelijk maar geen van allen sprak (verstaanbaar) Nederlands. Ook de dansjes achter de bar op de vrolijke Italiaanse muziek waren lichtelijk overbodig. Al met al is Da Giorgio een makkelijke Italiaan met goed eten voor een redelijke prijs.
Winfried R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Toeristenhut. Vriendelijke meisjes bedienen je maar vragen niet of alles naar wens is. Wat het niet was; het stokbroodje dat we kregen was oud, gewoon oud. het rook zelfs oud. We bestelden lasagne e kregen iets dat best wel aardig was, maar net de ogen dicht zou je zeggen dat het een tomatensoepje was met wat pasta. Ontlopen is het devies.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Een verrassing in het toeristische Amsterdam, waar je vaak in de 'drukkere 'buurten minder goede restaurants vindt. Vriendelijke bediening, een prima lasagna en pizza en daarbij een plezierige prijs/kwaliteitsverhouding... wat wil je nog meer ?? Bij een volgend bezoek aan Amsterdam zeker weer het bezoeken waard!