Da Gigi

6,4

Jouw recensie over het restaurant Da Gigi

annelucas .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We komen al jaren regelmatig bij dit restaurant en zijn zowel over de pasta's als de pizza's altijd zeer tevreden. Zozeer dat we ook als we een pizza willen afhalen nooit meer naar een afhaalpizzaria zoals Domino's of New York Pizza gaan, want die konden kwalitatief en qua knapperigheid van de bodem niet op tegen die van Da Gigi. Konden, inderdaad, want gisteravond hebben we twee pizza's afgehaald (een Quattro formaggio en een Vesuvio) en die waren ver beneden de kwaliteit van welke afhaalpizzaria dan ook. En dikke, natte, zompige boden, en ingrediënten die er als te lang doorgekookte groenten op waren gegooid. Wat is er gebeurd met de pizza's van Da Gigi. We hopen een verklaring te krijgen, want als de oude kwaliteit terugkomt komen wij ook graag weer terug. Dankzij deze kwaliteit waten wij altijd bereid en hoger prijs te betalen (we wonen nota bene praktisch naast New York Pizza), en tot nu woe was dat terecht. Maar nu zijn we zeer teleurgesteld.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij halen al jaren met plezier onze pizza's bij da gigi, echter afgelopen zaterdag was een grote teleurstelling. De pizza's waren van een zeer andere kwaliteit dan wij gewent zijn. De bodem was dik en zompig in plaats van hard dun en knapperig, de topping was anders ( kleine ananas, gaar gekookte paprika enz ). We hebben met z'n vieren gegeten en alle vier moesten we direct toegeven dat we echt beter gewend zijn van Da Gigi. Ik hoop in de toekomst op verbetering, anders kan je voor de helft van de prijs een zelfde kwaliteit pizza bij een concurrent halen waar ik minder hoge verwachtingen van heb.
bje .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wij zijn hier op uitnodiging van onze vrienden weer eens gaan eten. Ook dit keer was het eten weer geweldig. Wij vroegen om een pizza met extra topping, nou die was extra. Wij zijn al vaker geweest en wij komen hier zeker terug.
Jans J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Al jaren komen we bij Da Gigi, maar de laatste twee keer zijn we toch teleurgesteld. Er is een nieuwe veel soberder kaart. Veel gerechten zijn verdwenen en andere zijn stukken duurder geworden. En ook over de pizza's kan ik niet echt positief zijn. Vroeger stonden ze bekend om hun heerlijke steenovenpizza's. Wat er veranderd is, weet ik niet, maar tegenwoordig zijn ze zo nat als het maar kan. De bodem is alleen bij de randen knapperig. Nu hanteren ze doordeweeks een lagere prijs voor pizza en pasta, maar dan nog moet het wel gewoon goed om terug te komen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Had uit het verleden wat slechte ervaringen met natte pizza's. Nu voor de zekerheid een quattro formaggi genomen, maar zelfs die weten ze te verprutsen. Drijfnat en een vreemde kaassoort die bij afkoeling niet stolt.
Jordjeeeee .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voorgerecht goed en lekker. Hoofdgerecht zeer slecht.. rauwe zalm.. friet erbij. Nagerecht tiramisu waz oke. Zeer slechte bediening, lege glazen.
A-K-L .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
In januari weer eens bij Da Gigi gegeten. De pizza’s zijn oké, maar te duur voor wat je krijgt. Bediening is om te huilen. Het duurt een eeuwigheid voordat iemand eindelijk doorheeft dat je een drankje wilt bestellen. Om over het dessert maar te zwijgen; we zaten al bijna een kwartier te wachten op iemand om de bestelling op te nemen. Daar hebben we het maar bij gelaten; dan maar geen dessert. Een pluspunt: ze serveren gewoon kraanwater en brengen dat niet in rekening. Chapeau!
baltus .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Alweer even geleden, toch nog een reactie: we hebben erg lekker gegeten, het restaurant was gezellig ingericht, de bediening vriendelijk, spontaan en professioneel, goed advies over bijgerechten, kortom, een absolute aanrader.
bje .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Afgelopen donderdag hebben wij hier heerlijk gegeten, wij komen hier wel vaker. Door de week hanteren ze andere prijzen voor de pizza's en pasta's. Dit is een geweldig succes. Mijn partner en ik bestelden twee verschillende pasta's en die stonden binnen de kortste keren op tafel. Ik had een pasta met zeevruchten en werkelijk die was goed gevuld die van mijn partner, drie soorten pasta, was iets minder. Volgende keer beter. Natuurlijk komen wij hier weer terug.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Onze 'buur' Da Gigi is altijd goed en lekker. Doordeweeks zijn de pizza's maar een tientje, altijd lekker om dan te eten. Het restaurant is echt een knusse huiskamer, vooral voorin het restaurant. Soms laat de bediening te wensen over.. Ook de laatste keer toen ik hier heb gegeten. Jammer. Toch kom ik hier altijd weer terug!
nijgol .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Afgelopen week voor de 5de keer in +- 10 jaar tijd hier geweest. Vier van de vijf keer was het gewoon niet goed genoeg. Telkens geef ik het restaurant weer een kans, maar dit was de laatste. Hier wat punten die je altijd terug ziet komen:

- 30 à 45 min wachten totdat je daadwerkelijk kunt bestellen.
- Drankjes brengen duurt altijd 15min +
- Te weinig bestek.
- Te weinig kaarten.
- Te weinig glazen.
(het personeel is de hele avond op speurtocht naar deze items)

Het eten is niet geweldig maar ook niet slecht. Wat wel frusterend is, is dat de prijs kwaliteit niet goed is. 10 à 15 euro voor een pizza die "mwah" is, is gewoon te duur. Dit geldt overigens voor de hele kaart. In de omgeving van Veenendaal zijn genoeg restaurants die een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben, plus een betere service.
kees T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten van het maandmenu. Hert met een jus van aceto balsamico. De bijpassende groenten waren zeer karig. Voor de meeste gerechten zijn het zelfs supplementen. Dat maakt dat de gerechten qua prijs behoorlijk aan de hoge kant zijn. Daarnaast is het interieur blijven steken in een ondefinieerbaar jaartal. Meer interieur anno 2015 zou de totaalbeleving, in vergelijk met het eten, hoger waarderen. Wil je de uitstraling hebben van een pizzeria of die van cuccina italiano. De kaart en maandspecialiteiten doen voorkomen het lastste. De beleving echter het eerste.
Kortom: heerlijk eten maar een magere Italiaanse beleving met stevige prijzen.
Tip: bediening mag zich wat vrolijker en minder gemaakt opstellen.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Heerlijk gegeven bij Da Gigi. De service is goed en de gerechten komen vlot binnen. We waren met een grote groep van 7 personen en iedereen had zijn of haar eten tegelijk, een zeer goede service! Het eten is daarnaast prima. Ik had zelf een pizza carpaccio. Deze was goed van smaak en er zat voldoende topping op. De pizza was niet te nat zodat deze slap werd. Ook zijn er wisselende gerechten zoals onder andere een pizza met pompoen, verrassend en apart. Leuk en gezellig restaurant en bovendien niet duur. Je krijg zeker waar voor je geld!
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Ik heb geen negatieve ervaringen met dit restaurant, integendeel, de pizza's zijn zoals ze horen te zijn; Italiaans!
De bediening is vriendelijk en correct.
Ik ga zo weer wat pizza's (af) halen, en verheug me er nu al op!
chrikers .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Lang geleden dat ik zo slecht gegeten heb. Het jubileum menu bestond uit smaakloze salade met een onherkenbaar soort ham. Hoofdgerecht moest lamsbout zijn maar smaakte echt als een meerjarig schaap. Bij elkaar was het veel en dat vult wel maar niet lekker. Eten werd liefdeloos op tafel gezet. Bord soep zag eruit alsof het op zee met zware golfslag werd geserveerd (je kent het wel: nog net de duim uit de soep weten te houden...). Bediening van een bedroevend niveau. Bejaarden kunnen zelf bij aankomst en vertrek de jas ophangen/van de kapstok halen. Geen aanrader dus.
hidje22 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Pizza eten bij Gigi is altijd goed. De sfeer in de zaak is altijd top en de rode huiswijn is een absolute aanrader. Bediening is prima en niet opdringerig.
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Voor de verjaardag van mijn dochter lekker italiaans gegeten bij da gigi. Goed restaurant met keurige bediening. Pizza's zijn heerlijk en de wijn smaakte ook prima. Het dessert was een heerlijke afsluiter.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Wilde in eerste instantie de recentie niet schrijven omdat ik m'n klachten ook reeds met de eigenaar heb besproken. Maar na lezen van de recentie geschreven op 13 januari 2013 meende ik mijn ervaringen toch maar te moeten vermelden. Temeer omdat ik de indruk kreeg dat mijn klachten niet heel series genomen werden en mijn klachten identiek zijn aan de vorige recentie.
Het eten is van goede kwaliteit, daar heb ik geen klachten over. Echter, de service, het personeel en de bediening is van tenenkrommende kwaliteit. Jammer, want anders is dit restaurant best een aanrader.
In de vorige recentie las ik over de stinkende menukaart. Welnu, 6 maanden later stinken die nog net zo hard waardoor je je handen moet wassen voordat je kan eten; een detail, maar daar draait het juist om in de horeca. Personeel geeft de indruk niet goed met elkaar overweg te kunnen en probeert samen met jou het wereldrecord snel-eten te breken. Alles straalt haast uit. Toetje (tiramisu) staat binnen 1 minuut op tafel en wordt geserveerd in een sorbetbeker. Het desert begint met een zachte deegwaar (zo'n hard kokertje dat vaak in ijs geserveerd wordt) en eindigt op de bodem plotseling met advocaat waardoor je best wel nog even moet nadenken of je dat wel lust zonder iets erbij (dat had je immers al opgegeten in de vorige happen).
Nee, als je blind bent voor service en bediening maar wel van lekker eten houdt, dan is dit een prima restaurant. Maar weer eens om me heen kijken. Jammer.
doop777 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Hebben er meerdere malen gegeten. Over het algemeen is het eten wel goed.
Toch ben ik een poos niet geweest maar hebben het recentelijk weer eens geprobeerd wat wederom tegenviel. Tijd voor een review.
De bediening is soms erg lomp (weekend hulpjes) en heeft geen weet van etiquette. Neemt borden weg terwijl het bestek open ligt. Is er als de kippen bij wanneer er besteld moet worden. Maar wachten op het eten, dessert, afruimen en rekening duurt vaak een eeuwigheid. Zijn eens met een volle tafel weggegaan na 3 uur tafelen. Heb een aantal keren drinken zonder prik gehad. Bij melden lijkt het personeel verontwaardigd te zijn. Soms worden bestellingen vergeten. Ook eens kwam de dame drinken brengen en morste met de natte glazen van het dienblad over de kleding maar had dit niet door. De wijnglazene en de longdrink glazen worden bij het drink gedeelte vastgepakt. En "wilt u die telefoon van tafel halen?!"
Het aantal stoelen in de ruimte is veel! Wordt er soms claustrofobisch van. Andere , mensen zitten erg dichtbij.
Wanneer je wilt pinnen moet je eerst om de stamgasten aan de bar heen om in krap hoekje te kunnen betalen. Uiteraard moet je aan de stamgasten vragen of je er bij mag. Verder zijn de menu kaarten te goor om vast te pakken. Hetzelfde geld voor de potjes zout en peper op tafel. Je wilt niet naast de keuken zitten. Het hele circus, klanten en bediening lopen constant langs je heen. Voortaan lekker elders eten.
DinaLouisa .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Heerlijk gegeten. Geweldig was de pasta met zeevruchten, een verwennerij. Ook de pizza was erg lekker en goed gevuld! En tot slot heerlijke koffie.