Da Gianni

Nieuwe Akkers 39 9765 GB Paterswolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Da Gianni

Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Voor de eerste maal in Paterswolde en dus ook voor de eerste keer hier gegeten.
De zaak was vol. Als voorafje een heerlijk geroosterd broodje (crostini) met heerlijke tapenade. Dit was gratis evenals het water.
Daarna een lasagne. Deze was zo groot dat je verder direct vol zat.
Een heerlijke wijn en een goede en vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer als je uit eten gaat.
Zodra we in de buurt zijn opnieuw er naar toe.
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
De zoutpot is een probleem bij ze. Te grote schep of te forse kijk op snufjes. Moesten zeker 40 minuten wachten op ons voorgerecht. Wat we bij binnenkomst gelijk bestelden, maar dat kan pas in de computer ingevoerd worden als je ook het hoofdgerecht weet.waanzin! Als je kleine kinderen rustig wilt houden.breng je dat brood toch gelijk!
Voor een kinderpizza vraag je er een met alleen kaas, komen ze aan met een gigantische pizza met 4 soorten kaas, ja dat wel, maar olijven, kapperstjes enz. , luisteren is een probleem of het inspelen op de vraag van de klant. Klant is duidelijk geen koning hier.
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Na lange tijd hier weer eens gegeten. Vriendelijke ontvangst en attente bediening.
Het eten smaakte goed, de soep (bouillon statiatella) een krachtige bouillon met ei was smakelijk maar te zout. Dat gold ook voor het hoofdgerecht: penne met frutti di mare. Een zeer royale portie penne met een saus van room, vis en mosselen. De kok moet leren de zoutpot voorzichtig te hanteren!