Da Geppetto

Markt 63-64 6211 CL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Da Geppetto

Passie en hartstocht

Traditionele recepten, die waarschijnlijk ooit onder een Toscaanse olijfboom zijn verzonnen. Door ‘la mamma’ of ‘di pappa’. Zonnige gerechten, prachtige olijfolies en een goed glas wijn. Heb je de smaak te pakken? Stap dan eens binnen bij Pizzeria Da Geppetto in Maastricht. Hier ervaar je dezelfde culinaire klasse als op een pleintje ergens in Rome of Sicilie. Ervaar de passie en hartstocht van de koks in combinatie met de typisch Italiaanse kruidencombinaties.

Meer informatie over restaurant Da Geppetto

Maandag t/m Zondag 10:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Da Geppetto

Jelien V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wauw, echt super lekker. Toffe obers! Heel mooie inrichting!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Doe zo verder!
Jimmy B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Personeel was zeer vriendelijk!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heb hier de tagliatelle al salmone uitgeprobeerd , het gerecht werd goed gezerveerd en de smaak was overweldigend het heeft me goed gesmaakt bedankt voor het gerecht.
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geweldige service! Klantvriendelijk personeel,veel eten voor een goede prijs. Eten was absoluut top!!! Een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houdt. Top! Kan niks anders zeggen.
Jelle D.
erg lekker ! goede services
Alper B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het eten is er overheerlijk en altijd smaakvol. Wij komen hier wekelijks met de hele familie eten

Het personeel is heel klant vriendelijk je kan er altijd een gezellig gesprekje meevoeren

Het is zeker een aanrader alleen of voor de hele familie
l_westland .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Matig eten vage saus over de spaghetti zeker geen tomaten saus , alles kwam erg rommelig over , dit restaurant is geen aanrader
Umit K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
De restaurant ziet er van binnen perfect uit
Het personeel is klant vriendelijk en helpt u graag en kan ook een praatje maken

Het eten is overheerlijk zowel de keuken als de pizzeria

Het is zeker een aanrader
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima keuken maar niet de, zoals in menige beoordeling genoemde, oorspronkelijke Italiaanse keuken alsof je in Italië bent.
Maar keurige bediening, goed eten en lekkere huiswijn. Niet duur ook!
Anisse K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik kom hier regelmatig eten en alles is uitstekend. Het eten is lekker, vriendelijk personeel en de sfeer is gezellig ! Voor iedereen die in Maastricht gaat shoppen of gewoon bezoekt. Ga langs Da Geppetto om lekker te eten !
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke Italiaanse zaak. De bediening sprak Italiaans maar er waren ook Nederlands sprekend aanwezig. Wij hadden biefstuk en pizza gegeten, beide waren heerlijk. We komen hier vast en zeker terug! Top
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke Italiaanse zaak.. bediening sprak alleen italiaans en beetje Engels... maar gelukkig waren er ook die Nederlands spraken. Verder de eten is lekker. Hebben biefstuk en pizza gegeten wat heerlijk was. Kom hier vast en zeker terug. Top
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke Italiaanse zaak..... bediening is Italiaans maar zijn ook die Nederlands praten.. eten en prijs is prima te doen.. kom hier vast en zeker terug
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke Italiaanse zaak. Wij hadden biefstuk en pizza gegeten. Beide waren heerlijk. Bediening sprak Italiaans maar waren ook Nederlands sprekende aanwezig. Wij komen hier terug. Top
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Italiaans restaurant lekker gegeten was gezzelig en druk goeie servies..aardige personeel mooie zaak mooi decoratie kom zeker hier vaker..
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker eten / eerlijke prijzen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vond het niet goed en heb er wat van gezegd maar werden er niet anders van
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Eten en service goed, wijn minder.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Voor wat betreft de snelheid van bediening moet worden gezegd dat het behoorlijk rustig was in het restaurant. Wij bestelden pizza maar meenden bij ons tafelburen te zien dat als je vlees bestelt, het wel ietsje langer duurt (= normaal).