Da Geppetto

Markt 63-64 6211 CL Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Da Geppetto

Passie en hartstocht

Traditionele recepten, die waarschijnlijk ooit onder een Toscaanse olijfboom zijn verzonnen. Door ‘la mamma’ of ‘di pappa’. Zonnige gerechten, prachtige olijfolies en een goed glas wijn. Heb je de smaak te pakken? Stap dan eens binnen bij Pizzeria Da Geppetto in Maastricht. Hier ervaar je dezelfde culinaire klasse als op een pleintje ergens in Rome of Sicilie. Ervaar de passie en hartstocht van de koks in combinatie met de typisch Italiaanse kruidencombinaties.

Meer informatie over restaurant Da Geppetto

6,9
Margret K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wel een beetje een tegenvaller.de carpaccio vooraf was vreselijk.stukje augurk en wat komkommer en een zuur pepertje op de rucola.GEEN zout/peper, wat pesto,semi-zongedroogde tomaatjes en/of kappertjes.brrrr
Hoofdgerechten waren van ons allevier wel oke en de tiramisu was zelfgemaakt, best redelijk maar niet super.geen onvoldoende maar we komen niet terug.
Lexvankooten1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
gezellige sfeer losjes en professioneel.
eten meer dan goed.
bediening was attent en redelijk snel.
Na afloop van het diner kregen we een dramkje van het huis aangeboden ( zie je niet vaak meer helaas )
Ronaldboiten .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eten was redelijk. De service was slecht. We moesten zelf om drinken vragen. Was niemand die vroeg of alles naar wens was. We voelden ons totaal niet welkom.
S.schins1 S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Weer heerlijk gegeten bij italiaans restaurant Da Gepetto in Maastricht. Bediening is ook echt italiaans en zeer vriendelijk waardoor je je erg welkom voelt. Wij komen hier nog vaker terug!
Vera_willemsen .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Goed eten en goede service. Iedere keer voldort het aan onze verwachtigingen. Ook wordt iedere keer goed met onze wensen rekening gehouden.
Maxime_guldenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten smaakte niet. En was ook niet mooi opgediend. De tomatensoep ging wel, jammer van de croutons, was geen toegevoegde waarde. De gevulde aubergine was ook wel te doen, maar was niet mooi opgediend.
Mijn vriend had een pizza Calzone, de uien waren nog rauw, de pizza was lauw. Ik had gevulde Canneloni. Het gehakt was niet lekker. Heb bijna het hele bakje laten staan. De service ben ik ook niet over te spreken. Wij zijn naar onze tafel gebracht, kregen meteen mandje stokbrood met kruidenboter, zonder tekst en uitleg. We hebben een kwartier gewacht voordat een drankje werd opgenomen. Na het hoofdgerecht zijn we gegaan, er werd niet gevraagd wat we van het eten vonden. De bediening is vooral met elkaar bezig. Het decor vond ik ook niet zo geweldig. Ik vind het sfeervoller als het wat donkerder is tijdens het eten. Het licht is vrij vel en niet echt romantisch. Misschien leuk als je met vrienden of vriendinnen gaat, maar niet als je romantisch met je vriend uiteten gaat. Ik heb dus geen toetje genomen, misschien zijn die wel lekker.
De-volle-smaak .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vriendelijke bediening, snelle service, lekker eten! De reservatie via iens verliep vlekkeloos: handig en aan te bevelen!
EH81 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Lekker gegeten. We waren met 6 volwassenen en 1 kind (van net 6). We hebben als volwassenen allemaal een gerecht besteld en voor het kind een leeg bordje gevraagd. Dit was geen probleem.
Alle pizza's waren lekker en van goed formaat.
Leuk ingericht, net even anders dan een standaard pizzeria met rood-witte tafellakens.
AudreyPlat .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Da Geppetto is gelegen op mooi centraal punt in Maastricht. De zaak ziet prima uit, al vonden we zelf dat het tv-scherm met bewogen foto's niet heel erg veel toevoegde. Pizza's waren lekker en helemaal niet duur! Jammer dat de bediening geen Nederlands sprak.
Jack4611 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Italiaanse bediening in een italiaans reataurant. Zo hoort het natuurlijk als onderdeel van de sfeer. De pizza was redelijk. De pasta iets minder: een bakje penne met kaassaus. Dat was het. De tiramisu is eigengemaaktven is erg lekker. De wijnkaart us erg beperkt. Overall: leuke ervaring vanwege het Italiaans, het eten kan beter/ meer aandacht krijgen
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
De reservering via Iens was blijkbaar niet doorgekomen, maar ondanks de drukte kregen we snel een tafel toegewezen. We hebben prima pizza's gegeten!
Serena N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ik heb met mijn vriendinnen heerlijke pasta gegeten!! Vond het een hele mooie zaak erg leuk ingericht. Aanradertje voor iedereen.
Rweerheim .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Met z'n 5-en een lekkere pizza gegeten. Goed gevuld en goed van smaak.
Winkel wat "clean" ingericht maar wel netjes.
Bediening netjes en efficiënt.
Lola W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Wij hadden gereserveerd, maar daar wisten ze niks van. We werden naar een vieze tafel gestuurd, deze werd schoongemaakt door een serveerster die gewoon zat te eten tijdens het schoonmaken, heel erg onbeschoft. We kregen wel meteen ons drinken en de bestelling werd ook lekker snel opgenomen. Het eten was super. Na het eten hebben we 40 minuten gewacht tot iemand onze borden kwam ophalen, en vroeger om nog wat te drinken en de kaart voor een toetje. Helaas kwam er geen drinken en geen kaart en hebben toch nog maar een kwartier gewacht totdat mijn vriend besloot om iemand te gaan zoeken. Nadat wij de eigenaar tegenkwamen heeft hij zijn excuses aangeboden. We kregen de kaart en bestelden onze toetjes, deze waren wederom lekker. Maar weer vergat hij ons drinken. Wij hebben t hierbij gelaten en zijn naar huis gegaan. Ik en mij vriend voelden ons vergeten, hier gaan wij nooit meer naar toe... Jammer, want het eten was wel heerlijk, de service alleen super slecht.
Jzuurbier .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Echte italiaanse keuken, italiaanse bedieding.
Vriendelijke service en het eten was top.
De volgende keer Maastricht zeker weer naar Geppetto
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Laatst gaan lunchen bij de nieuwe aanwinst van de Markt.
De bediening: vriendelijk maar sprak helaas geen talen. Wel een snelle service. Ik was tussen de zaken door even wat gaan eten dus voor mij was het geen probleem dat er gezelligheid was.
Je krijgt als amuse een mandje brood met kruidenboter, voor mij had het niet gehoeven maar was wel attent. Ik had een pasta met pittige tomatensaus en wat groente (kan me even niet meer herinneren hoe die heette) die was wel oké. De saus was erg lekker maar de pasta viel tegen. Je kon overigens wel bij het bestellen kiezen welke pasta je wilde ( ik had spaghetti). Voor de prijs en de locatie was het in het algemeen wel prima.
LCE H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Het eten was niet goed genoeg voor de prijs. We hadden beiden een pasta aglio e olio besteld. De smaak was bij beide helaas zeer flauw. Mijn penne was te lang gekookt en daardoor echt te zacht. Ook de minestrone soep van het voorgerecht was flauw. In de zaak vlogen erg veel vliegen die steeds op ons of ons eten kwamen zitten. Er werd ons verteld dat daar niets aan te doen viel. De aankleding is wat rommelig en slecht afgewerkt. Door het te felle licht oogde de zaak ongezellig.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Door de ober hier naar binnen 'geroepen'. Sympathieke, wat opdringerige Italiaanse man die het allemaal op z'n Italiaans doet. Dat betekent dus: subtiele aanrakingen en ladingen complimenten voor je vriendin (kan bij sommigen verkeerd vallen), héééééél erg lang wachten op de rekening en dergelijke. Maar ook: service met een glimlach en overdreven enthousiasme. Ik ben er zelf niet zo van en stoorde mij er flink aan, maar wie weet zijn er ook mensen die het leuk vinden om in het Italiaans begroet te worden.

We hadden allebei de pizza met parmaham. De pizza was wat vettig, maar was zeker prima te eten. We kregen ook stokbrood met kruidenboter, blijkbaar een service. De stokbrood was niet van beste kwaliteit, volgens mij een AH Basic-stokbrood of iets dergelijks. Een lepeltje of mesje voor de kruidenboter zat daar ook niet bij, helaas. Maar ja, het was 'gratis'...

Ideaal ook de 20% korting voor studenten. Acceptabel eten voor een prima prijs dus.
Maartje777 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op straat werden we al naar binnen geroepen door de ober, wellicht hadden we toen toch beter door kunnen lopen.... We vonden het eten redelijk, vooraf een salade met lekkere verse groenten, de pizza die we daarna namen was lekker maar wel aan de vette kant. De bediening was aardig, maar toen we de pizza op hadden zag men ons niet meer zitten, en moesten we vragen om koffie en ook om de rekening. De zaak is grappig ingericht met allerlei pollepels aan een groene muur, maar slecht afgewerkt (pollepels zijn met lelijke kit vastgeplakt en precies bij onze tafel zat een lepel los, electriciteitsdraden zijn ook slecht weg gewerkt en zo kunnen we nog wat puntjes noemen), wat toch afdoet aan de sfeer. Absoluut verbeterpuntjes dus voor deze zaak. Wij komen hier niet meer terug.
Anna-p-c .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Het eten was wel aardig, toen we het uiteindelijk gekregen hadden, na een uur wachten. Jammer genoeg niet allemaal tegelijk en er was enige boosheid van onze kant nodig om hier enig begrip voor te krijgen. Sorry het is druk was het enige excuus!! Echt, een grotere chaos als dit hebben we nog nooit meegemaakt. Bediening die de klanten niet ziet zitten, bestellingen die niet worden uitgeserveerd en bestek dat vergeten wordt.
Jammer van zo'n zaak en jammer ook dat er zo weinig gevoel is voor de klant en jammer van onze zaterdagavond!
Wij gaan nooit meer.