Da Franco

Meer informatie over restaurant Da Franco

Jouw recensie over het restaurant Da Franco

Esther S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een echte, Italiaanse setting. Geen luxe uitstraling, eerder rommelig sfeervol. Aardige vriendelijke bediening. Pizza's heerlijk vers, ruim belegd en goed vullend. Prijs uiterst schappelijk.
ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Na een lange dag besloten we hier te gaan eten. Achteraf met spijt... Het duurde ruim 40 minuten totdat we onze pizza's kregen. 2 van ons hadden een pizza besteld met daarop Peperoni volgens de kaart! Helaas zat er helemaal geen peperoni op de pizza's. Toen we navraag deden, bleek dat ze pepers bedoelen en geen peperoni zoals ieder ander restaurant bedoelt, namelijk kleine salami schijven. Alsof dat niet genoeg was kregen we als reactie: "ja, hier in Nederland bedoelen we peper met peperoni"! Ga hier niet eten mensen, 1 = niet lekker, 2 = geen echte restaurant en onbeschofte bediening
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Pizza's hier gehaald die bijna niet te eten waren. Zoals de reclame het al zei: pizzabodem vaak karton. Pizzabeleg daarnaast smakeloos. De salade die erbij zat deed de deur dicht: bovenaan nog enigszins vers, daaronder verlepte boel van minimaal 'n dag oud. Geen afhaalaanrader!