Da Filippina

Kouvenderstraat 200 6431 HJ Hoensbroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Da Filippina

Allard B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Een flink aantal jaren terug was ik hier al eens geweest en nu was ik terug met een clubje van vier personen. De zaak is allereenvoudigst ingericht. Het betreft een lange smalle ruimte, met eenvoudig opgemaakte tafels en nergens enige opsmuk, die doet denken aan een Italiaans restaurant. Aan de ene kant heeft dat wel wat, aan de andere kant legt wel meer druk op het eten. Ik koos voor de Asperges geserveerd met lamscarre en de huisgemaakte honing-thymsaus. Het duurde flink lang voordat de hoofdgerechten kwamen, terwijl het niet druk was. Het eten was een schot in de roos. Erg smaakvol, duidelijke verse ingredienten, mooi op de borden uitgeserveerd. Mijn tafelgenoten waren ook meer dan tevreden, met gerechten pizza tot lasagne. De bediening was allervriendelijkst en persoonlijk. Staat het eten voorop, dan is dit een prima plek om te vertoeven.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Het decor is wat eenvoudig, maar wel tafellinnen en een uitstekende keuken van di mama. Zoek je meer dan een eenvoudige pizza of pasta, dan is dit een uitgelezen locatie. Lekker verse producten, netjes geserveerd en goed op smaak. Wij zijn hier toevallig terecht gekomen, maar proeven hier de echte Italiaanse sfeer. De eigenaar doet er alles aan om je ten dienste te zijn en je hebt snel het gevoel een speciale gast te zijn. Het eten is zonder meer goed.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Dit is een restaurant waar de jarelange ervaring te proeven is.

De gerechten zijn allemaal perfect afgemaakt; een streling voor het oog en ze smaken allemaal even geweldig.
De huiswijntjes passen heerlijk bij AL deze juweeltjes.
De bediening is integer en zeer correct.
Hier is de Lasagne zoals hij moet zijn.
Eén van de betere Italianen in ons Limburg.