Meer informatie over restaurant Défilé

7,1
Rachel G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik heb hier afgelopen vrijdag heerlijk gegeten! Zoveel keus dat we geen eens iets hebben laten maken omdat we gewoon aan wat klaar stond genoeg hadden! De vrouw van de bediening was heel aardig! En probeerde ons in haar beste nederlands te helpen! Kortom super veel keus, heerlijk gegeten, prima service !
PatrickenNicky .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij gaan hier nooit meer naartoe!

We komen binnen, de serveerster wijst ons een plek toe. Even later komt ze terug om ons in het gebrekkig Nederlands en vluchtig uit te legen hoe het buffet werkt.

Toen we eten gingen halen was alles aangekoekt, niet vers en slecht ingedeeld. Eenmaal bij de wok aangekomen was er keuzen uit een paar sausen. Ik nam de knoflook, er zat geen smaak aan helaas..Mijn vriend nam een biefstuk, die was nog te doen.

We zaten 1 tafel verder dan de hoek, de banken waren kapot en smerig!

Rond half 9 namen de koks en serveerster naast ons plaats ( aan de hoektafel) en begonnen aan hun avond eten. De kok die naast mij zat was aan het schrokken, schranzen en aan het smakken! Zo onsmakelijk

Niet dat we na dit gebeuren nog honger hadden, hadden we tot half 10 de tijd om te eten ( het restaurant sluit officieel pas om half 11) om kwart voor 9 haalde ze alle lepels uit het buffet en kon je niet meer opscheppen? Ze hadden haast om alles af te ruimen, ook waren de koks de grillstations al aan het schoonmaken

Wat een fiasco! We hebben dit nog nooit meegemaakt

Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij komen hier regelmatig met vrienden, familie en hotelgasten eten en het is elke keer een feestje voor ons. Er is zoveel keus en voor ieder wat wils. Wat er niet aanwezig is of op de menukaart staat kan door de Chef kok Young speciaal bereid worden en dat doet hij graag voor ons, maar wel vroegtijdig bestellen en reserveren aub. Zelfs echte favoriete Chinese specialiteiten die de Chinezen ook zelf graag eten. Alles klopt hier gewoon: prijs, kwaliteit, gastvrijheid, service, sfeer en genoeg! Wij komen hier graag terug.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Gisteren voor het eerst hier gegeten, meteen voor het laatst. Pangsit was lekker maar ipv een pittige chilisaus geserveerd met een flauwe tomatensaus. Pekingeend dreef in een smakeloze jus. Nasi smaakte nergens naar en was meer slappe gele rijst. Jammer.
Gsxr Y.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We vinden het er netjes uit
zien maar met honger weer naar huis. Weinig werelds aan. De kip bij de wok was net beetgaar en de saus niet meer dan een smakeloze waterige jus. De sushi werd eerder al omschreven als een uitgedroogde kleffe bal met daarop iets dat op zalm moest lijken en daar sluit ik me volledig bij aan! De cola was dan wel weer goed maar die was gelukkig niet zelf gemaakt. Ruim €50 lichter met een rotgang naar de patatzaak gegaan.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Het leek ons een lekker restaurant maar was toch een teleurstelling. Het personeel was heel vriendelijk maar aan het eten schortte nog wel het één en ander.
Weinig keuze in voorgerechten. Geen broodmes bij het stokbrood.
De soep inderdaad tussen de patat en de bitterballen in.
De satestokjes stonden schijnbaar al heel lang te wachten tot ze opgegeten werden want er had zich bovenop al een korst gevormd. Zeer onsmakelijk.
En wat ons helemaal de haren ten berge deden rijzen, was het volgende. Terwijl de kok onze vis aan het bakken was keken wij naar links, daar stond onder het aanrecht een grote emmer vol met vlees!!!!!!!
Heb ook wat laten wokken, de sauzen die in de bakken zaten waren ook aan verversing toe. Ook dat zag er niet fris uit.
Kortom wij komen hier niet weer of er moet verbetering opgetreden zijn.
Als we konden stuurden we Rob Geus er op af.
Eloi M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Gisteravond heerlijk gegeten in de zeer gastvrije zaak Defile in De Koog. We werden zeer gastvrij ontvangen en het eten was zeer goed met name de lamsbout van de gril plaat versierd in de knoflook.
De prijs van 26 euro p.p. was t dan ook allemaal dik waard kortom ben je een keer in Texel vergeet dan niet te gaan eten bij Defile.

Eet smakelijk.
Irinimien .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Gastvrij onthaal,
je voelt je op je gemak,goede bediening en heerlijk eten en grote keuze. Voor zeer schappelijke prijzen.
Danielle E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren gegeten bij defile. Wij komen er nooit weer!!!!
Ten eerste was de indeling van het buffet zeer onlogisch, begint bij sushi en de toetjes, daarna stokbrood en de soep stond tussen het chinese buffet. De rest van de voorgerechten staan aan de achterkant van de toetjes koelkast. Deze hadden ze beter om kunnen draaien.
Ik had zalm en garnalen besteld. Zalm was nog rauw, terug gebracht en kreeg het later aan tafel geserveerd met 2 mini loempiaatjes. Had van deze gemeld dat ze koud waren. Later kwamen we er achter dat de mie, bami, koe lu kai, pasteitjes en bitterballen ook koud waren. Ook werd alles heel slecht aangevuld en duurde het heel lang voor het vlees of de vis klaar was(ben wel vaker bij de wok geweest en daar ging het veel sneller). En bij het wok gedeelte vroeg men welke saus ik wilde, knoflook, deden ze het zelfde goedje in de wok als wat je bij de plaat over je vis of vlees krijgt, geen saus dus.
Was er helemaal klaar mee en dat hebben ze vast gemerkt, want bij het betalen hebben ze niet eens gevraagd of alles naar wens is geweest.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
wat een geweldig restaurant met super vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en zag er allemaal vers en prima uit. Ook de keuze uit drankjes was er goed. Beslist een aanrader.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
De site zag er goed en uitnodigend uit maar het bezoek zelf was een teleurstelling! Op zichzelf overigens een understatement!! Mijn zin in sushi verdween spontaan bij het aanzicht van het geheel in de vitrine. Uitgedroogde bruine zalm op een bal van kleefrijst....de rest was te vergelijken met de sushi!Na één ronde besloten onszelf niet verder te pijnigen. Al ging het niet zonder slag of stoot vanwege de taalbarrière. Het bedrag betaald wat wíj er voor over hadden en weg wezen, vrij.....hadden ze met die zalm ook moeten doen!! Nooit meer.....
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wat viel dit restaurant tegen. Als voorgerecht hadden we zin in sushi, helaas was het vis op de sushi al helemaal verschrompelt, waaruit bleek dat de sushi waarschijnlijk al een aantal uur in de koeling stond. Daar hebben we een opmerking over gemaakt, en werd er een nieuwe schaal gehaald, vis was niet verschrompelt maar sushi rijst erg taai.. Ook het buffet had er al een aantal uurtjes op zitten toen wij het restaurant binnen kwamen. Kwaliteit erg slecht, het leek op veel diepvries + veel eten dat er al een aantal uur lag. Om 9 uur begon het restaurant zonder te vragen alles op te ruimen en weg was onze all you can eat tijd. Kortom geen aanrader.
Mj2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
eten was ronduit slecht, dat er mensen zijn die hier een 10 lijkt er op dat deze bevooroordeeld waren....
sushi was uitgedroogd, en werd niet bijgevuld. Op de Chinese afdeling kon je dudelijk zien dat het eten veel te lang in de au bain marie lag, veel aangekoekt en/of uitgedroogd aan de bovenkant. De desserts stonden lang (bij melden aan de kok zei hij dat deze maximaal 2 dagen(!!!) in de koeling stonden) . Het lamsvlees is niet Texels, was te duur volgens de chef.
Volgens de website zijn er veel Texelse producten te vinden, dit valt vies tegen.
Als deze mensen iets beter hun best doen zou het een goed lopend restaurant kunnen worden, maar op dit moment is het niet een aanrader
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Dacht aan de site te zien dat het een restaurant was met smaken van over de wereld. In het echt is het een doodnormaal wokrestaurant met als extra een bitterbal en patat. Veel uit het buffet was lauw en werd niet altijd tijdig bijgevuld. Biefstukje op bakplaat was erg rauw van binnen. Daarna weer op laten bakken maar weer niet goed. Vond het zeer matig. Personeel wel uiterst vriendelijk.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Zeker voor herhaling vatbaar een prima kant en klaar gedeelte (veel chinees) en het wokgedeelte is zeer uitgebreid diverse soorten vis en vlees en veel verse groente, de gerechten van de bakplaat waren super.
Postweg161 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Wat een uniek concept en een schitterende succesformule, onbeperkt eten en drinken voor een zeer betaalbaar bedrag inclusief Live Cooking.
Niks is hier te gek en alles klopt werkelijk : prijs, kwaliteit, service en gastvrijheid staan in een goede verhouding. Het decor en inrichting zijn mooi en rustiek op elkaar afgestemd. Wij komen zeker vaker terug en kunnen iedereen dit restaurant zeer aanbevelen, want er is voor elk wat wils.