Da Enzo

Aert van der Goesstraat 43 2582 AJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Da Enzo

Italiaanse passie

Proef traditionele en minder traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken. Van uitgebreid dineren tot een snelle maaltijd, het kan allemaal bij Da Enzo. Naast het vaste menu zijn er ook heerlijke dagspecialiteiten, die wil je niet missen! Sla ook de Italiaanse wijnen niet over, die zijn zeker het proeven waard.

Meer informatie over restaurant Da Enzo

Bus 24, Tram 11, Tram 16

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Da Enzo

Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk restaurant op een leuke locatie vlak bij het Gemeentemuseum, Fotomuseum, Museon, Omniversum en vooral de leuke winkelstraat ' De Fred" . We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen en zelfs met 1 meer dan gereserveerd was het geen probleem! Het eten was erg lekker...snelle service, ...kortom, we komen daar nog eens terug????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles verdient het predikaat “redelijk”. Dus het springt er niet uit. Niet echt een Italiaanse sfeer. Mensen die met afhaalpizza’s door de zaak lopen, verhogen ook niet de sfeer. Het eten was goed, maar niet bijzonder.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Warme ontvangst, ongedwongen en informele sfeer. We kregen gelijk een prosecco en bruchetta van het huis. Het eten was echt heerlijk! Ontspannen avond, we komen zeker terug!
Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met een iens actie 50% van de totale rekening af zeer veel.kealiteit voor je geld. We deelden een voorgerecht quatro. Heerlijke gerookte zalm villa tornado carpaccio en champignons op 1 bord om te delen. Manlief nam een pizza. Ik ging voor de zwaardvis. De bediening was prettig. Het eten vers en goed van cuisine en smaak. Het was erg stil ondanks de actie. Voor de normale prijs had ik het evenwel te duur gevonden.
Paco H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
druk maar gezellig restaurant. royale menu keuzes en lekker eten. bediening ook vriendelijk. ruimtes zijn beperkt tussen de tafels. zeker aan te raden.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Net als de vorige keer heerlijk eten
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was erg rustig bij binnenkomst. We kregen voldoende aandacht van de enthousiaste bediening en het eten liet niets te wensen over. Italiaans eten zoals in Italië.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk restaurantje! Vriendelijke bediening en lekkere gerechten tegen een goede prijs.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat opvalt is de vriendelijke ontvangst en bediening.. Wij hadden een pizza die lekker van smaak was met een krokante bodem.
katjangpedis M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Service was zeer vriendelijk, maar niet capabel. Bij aankomst op het gereserveerde tijdstip werden we verwelkomd, maar daarna volkomen genegeerd. Moesten na 10 min nogmaals vragen wat de bedoeling was. Driemaal werd er wel een hapje aangeboden, maar niet geleverd.
Vervolgens kregen we buiten een drankje. Toen we na 30 min wilden vertrekken, bleek er een toch een tafel beschikbaar. Inmiddels hadden we honger, snel besteld en 4 x (!) aan diverse personeelsleden gevraagd om wat brood (kwam na het voorgerecht). Na een half uur kregen we eindelijk iets te eten. Tussendoor ook nog een klant “gered” die niet uit de WC kon komen.
Eten was absoluut het wachten waard, geweldig combinatie voorgerecht en super hoofdgerecht. Heerlijk stuk vlees, lekkere groente en een geweldige spaghetti aïoli. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Heel veel waar voor je geld!
Alleen de service...
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine, vriendelijke restaurant.
J K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Weinig ruimte tussen de tafeltjes mn aan de rechter zijde, beide deuren stonden open waardoor het erg tochtte. Ondanks een verzoek om hieraan iets te doen blijf het tochten, sommigen wisselden hierom van tafel. Al met al een niet al te prettige ervaring, kwaliteit van het eten en de wijn was ok maar ook niet meer dan dat.
Hilaire Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een goed restaurant in het hart van de Statenkwartier.
N.L. R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurant, ongedwongen sfeer.
Eten erg lekker en bediening goed en vriendelijk.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een hele gezellige inrichting;je waant je een beetje in Italië.
Margot30 R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
prima witte huiswijn. sma
kelijke en goed gevulde Calzone. de huidigemaakte tortellini met kaas en noten was heel bijzonder. lekker eten in prettige sfeer
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vriendelijk personeel en authentiek Italiaans eten.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Als voorgerechten hadden wij de slakken, pas op heet En de meloen e prosciotto, erg lekker. Spaghetti alla vongole en tagliatelle Quattro stagione. Beide top, precies zoals je het in Italië krijgt. Als toetje een heerlijke chocolade taart
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik bestel altijd pizza bij Da Enzo en soms Follia. Da Enzo is goede pizza, geen dikke plakken kaas zoals bij New York pizza. Je proeft verse ingrediënten. De pizza is meestal goed warm en binnen 15 minuten bezorgd (ik bestel via thuisbezorgd), gebeurt wel eens dat het net niet warm genoegd is maar dat vindt ik geen groot probleem. 4 minuten in oven en probleem opgelost.
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heel vroeger zat Da Enzo op de Laan van Meerdervoort. Eten was toen ergggg lekker! De Lasagna was de lekkerste die ik ooit had gegeten!!!

Al jaren geleden is hij verhuisd naar de Aert van de Goesstraat. Daar een keer gegeten voor onze trouwdag en dat viel toen tegen. Wat ik me ervan kan herinneren is dat mijn voorgerecht, mozzarella met tomaat , gemaakt was met plakken gelijkvormige mozzarella van een stuk gesneden. Hard en niet lekker. Daarna zijn we er nooit meer geweest, hoewel we dagelijks lang het restaurantje lopen.

Ja, en toen had ik ineens erg trek in Lasagna en zijn we er weer eens gaan eten. Wat een afgang! Mijn man had een pizza di mare of iets dergelijks. In ieder geval met zeevruchten. Hij eet hem regelmatig ergens anders in Kijkduin bij G veel lekkerder met meer vulling. De lasagne was slecht en smaakte nergens meer naar. Wat jammer!

Mijn advies: maak de prijzen weer hoger voor pizza en pasta zodat er meer ingrediënten gebruikt kunnen worden voor een smakelijke vulling. Of ik het nog een keer ga proberen, weet ik echter niet.

Over het andere eten bij Da Enzo kan ik geen mening vormen.
cschartmann .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij hadden het menu voor 25,50. Het was alles lekker en naar wens.
De rode huiswijn is ook aantebevelen.
De decoratie is prima voor en Italiaanse trattoria.