Da Enzo

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Da Enzo

Italiaanse passie

Proef traditionele en minder traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken. Van uitgebreid dineren tot een snelle maaltijd, het kan allemaal bij Da Enzo. Naast het vaste menu zijn er ook heerlijke dagspecialiteiten, die wil je niet missen! Sla ook de Italiaanse wijnen niet over, die zijn zeker het proeven waard.

Meer informatie over restaurant Da Enzo

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Da Enzo

Norbert K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goede keuken, lekker gegeten.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening. goede uitleg van de gerechten en aangepast aan onze wensen.
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Attent personeel, denkt goed met je mee op moment dat je aangeeft ergens niet zo van te houden. Naar mijn smaak niet het beste restaurant voor pizza in deze omgeving, maar wel heel prima. Pizza rijkelijk belegd en lekkere dunne bodem.
Merle V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Pizza Tonno was veel te vet. Pasta weinig smaak. Toetjes waren heerlijk.
Beatrix F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuk restaurant met een hele vriendelijke bediening. Helaas waren de lamskoteletjes wat taai en kreeg mijn vriendin toch de Siciliaanse zwaardvis nadat ze om gegrilde zwaardvis had gevraagd. De entourage is prima.
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige avond gehad met vrienden. Het eten en de gastvrijheid waren goed.
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten bij Da Enzo. Een Italiaans zoals ik ze graag zie: de familie actief in de zaak, beetje rommelig op zn tijd, Italiaans tegen elkaar praten als iets misgaat en simpele, lekkere gerechten.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Helemaal goed!
mark M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We werden er leuk ontvangen door de enthiusiaste ober. We hebben erg genoten van de pizza's. Service en eten verdiend een dikke 10
mark M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De pizza was lekker, maar niet warm. Het is niet echt een gezellig knus restaurant, maar het personeel was zeer vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel fijn restaurant met een fijne sfeer. De baas staat zelf te koken en zorgt voor heerlijke gerechten. Echt helemaal niets op aan te merken. Prima te combineren ook met het omniversum
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We zaten bij de keuken en de buiten deur, niet een riante plek, uitzicht.
Willemijn C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Netjes een tafeltje gereserveerd en heerlijk gegeten. Of we na het dessert nog iets wilden gebruiken? Jazeker, ik bestelde twee koffie. Of we die dan even aan een ander tafeltje bij de ingang wilden opdrinken. Nou nee. Hou die koffie maar bij je. Wat een aanfluiting. Ons zien ze niet meer terug.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Helaas was de pizza Sophia Loren, met 2 eieren er op na drie keer terugsturen nog steeds met rauw ei en inmiddels ook met zwartgeblakerde randen. De seveerster beweerde eerst dat het zo hoorde. Toen dat het kwam door onervarenheid en uiteindelijk zei ze 'sorry'. De rekening gevraagd endaar stond een glas wijn teveel op. Maar zo gelaten en geen fooi gegeven. Tot nooit meer ziens.
jcp3759 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gelegenheid voordat je naar het theater gaat. Parkeren gunstig. Tafel bij keuken bij keuken is druk, maar je hebt wel snel je eten:)
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke pasta! Vriendelijke service.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk restaurant op een leuke locatie vlak bij het Gemeentemuseum, Fotomuseum, Museon, Omniversum en vooral de leuke winkelstraat ' De Fred" . We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen en zelfs met 1 meer dan gereserveerd was het geen probleem! Het eten was erg lekker...snelle service, ...kortom, we komen daar nog eens terug????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles verdient het predikaat “redelijk”. Dus het springt er niet uit. Niet echt een Italiaanse sfeer. Mensen die met afhaalpizza’s door de zaak lopen, verhogen ook niet de sfeer. Het eten was goed, maar niet bijzonder.