Da Enzo

Aert van der Goesstraat 43 2582 AJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Da Enzo

Italiaanse passie

Proef traditionele en minder traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken. Van uitgebreid dineren tot een snelle maaltijd, het kan allemaal bij Da Enzo. Naast het vaste menu zijn er ook heerlijke dagspecialiteiten, die wil je niet missen! Sla ook de Italiaanse wijnen niet over, die zijn zeker het proeven waard.

Meer informatie over restaurant Da Enzo

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:00

7,2
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vriendelijk personeel en authentiek Italiaans eten.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Als voorgerechten hadden wij de slakken, pas op heet En de meloen e prosciotto, erg lekker. Spaghetti alla vongole en tagliatelle Quattro stagione. Beide top, precies zoals je het in Italië krijgt. Als toetje een heerlijke chocolade taart
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik bestel altijd pizza bij Da Enzo en soms Follia. Da Enzo is goede pizza, geen dikke plakken kaas zoals bij New York pizza. Je proeft verse ingrediënten. De pizza is meestal goed warm en binnen 15 minuten bezorgd (ik bestel via thuisbezorgd), gebeurt wel eens dat het net niet warm genoegd is maar dat vindt ik geen groot probleem. 4 minuten in oven en probleem opgelost.
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heel vroeger zat Da Enzo op de Laan van Meerdervoort. Eten was toen ergggg lekker! De Lasagna was de lekkerste die ik ooit had gegeten!!!

Al jaren geleden is hij verhuisd naar de Aert van de Goesstraat. Daar een keer gegeten voor onze trouwdag en dat viel toen tegen. Wat ik me ervan kan herinneren is dat mijn voorgerecht, mozzarella met tomaat , gemaakt was met plakken gelijkvormige mozzarella van een stuk gesneden. Hard en niet lekker. Daarna zijn we er nooit meer geweest, hoewel we dagelijks lang het restaurantje lopen.

Ja, en toen had ik ineens erg trek in Lasagna en zijn we er weer eens gaan eten. Wat een afgang! Mijn man had een pizza di mare of iets dergelijks. In ieder geval met zeevruchten. Hij eet hem regelmatig ergens anders in Kijkduin bij G veel lekkerder met meer vulling. De lasagne was slecht en smaakte nergens meer naar. Wat jammer!

Mijn advies: maak de prijzen weer hoger voor pizza en pasta zodat er meer ingrediënten gebruikt kunnen worden voor een smakelijke vulling. Of ik het nog een keer ga proberen, weet ik echter niet.

Over het andere eten bij Da Enzo kan ik geen mening vormen.
Cschartmann .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij hadden het menu voor 25,50. Het was alles lekker en naar wens.
De rode huiswijn is ook aantebevelen.
De decoratie is prima voor en Italiaanse trattoria.

David L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Zoals gewoonlijk. Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten heerlijk tot en met het grand desert en de limoncello aan het einde toe. Tot de volgende keer.
Immvo .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Goede vriendelijke ontvangst. Heerlijke Italiaanse knusse inrichting cq sfeer. De lasagne en cannelloni waren heerlijk! Jammer genoeg hadden we geen tijd meer voor een dessert. De prijzen zijn ook gunstig. Zou het zeker aanraden.
MarionW .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De bediening was heel vriendelijk, maar niet altijd even attent: het gebeurde een paar keer dat een van de bestelde drankjes niet kwam, maar het was moeilijk om de aandacht te 'vangen' om te zorgen dat het drankje alsnog werd gebracht.

Het eten was redelijk tot goed: de amuse en de voorgerechten waren prima. Jammer dat de spaghetti met vongole op smaak was gebracht met rode peper: daar kunnen de venusschelpjes echt niet tegenop, en het is ook niet erg Italiaans om het zo scherp te maken, dus dat was nogal teleurstellend.

De prijs-kwaliteit was over het geheel genomen wel in orde.
Tanja86 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Binnenkomst was ok. Het was vrij druk maar we mochten voor de bar plaatsnemen. Voorgerecht was lekker maar erg duur voor 4 kleine gerechten. We hadden beide ossenhaas medium besteld, maar kregen very rare. Hiervoor werd geen excuus aangeboden maar de borden werden van tafel getrokken zonder de bijgerechten. Na 7 minuten kwam de steak terug maar waren de bijgerechten koud. Het schoonmaken van tafels was belangrijker dan het serveren van drankjes. Heel vreemd omdat het een familierestaurant is, gaat elke cent in je eigen zak. Na 10 minuten naar lege borden gekeken te hebben hebben we de rekening maar gevraagd. €110 voor 2 gangen waarvan 1 slecht en een fles wijn is erg duur. Bij het afrekenen kon er ook geen: fijn weekend vanaf bij moeder. Erg teleurstellend
Fdbekker .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdag 5 november met 4 personen gegeten. familie restaurant, waar mensen ook binnenkomen om een pizza te halen.
Flesje goede droge witte wijn gedronken. Voorgerecht: plateau met verschillende gerechten w.o. vitello tonato,carpaccio en zalm smaakte uitstekend.
Als hoofdgerecht de zeebaars: was prima klaargemaakt en smaakte heerlijk. Ook de tiramisu en een Ijsgerecht waren voortreffelijk. Heel vriendelijke bediening: moeder en dochter.
Geen toprestauarant maar een uitstekende plek om even lekker te eten.
Eduard B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Spaghetti met vongole en sardines bij bijlage waren onze menu’s.
Dat smaakte prima. Kok is Italiaan.
Bediening vond plaats door een attractieve, vriendelijke Poolse schoonheid.
Wel was opvallend dat we aanvankelijk de enige gasten waren.
Eten was goed en betaalbaar, maar wat we misten is de soms uitgesproken Italiaanse familiesfeer, die je soms in dergelijke restaurants aantreft.
Anad .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
heel matig eten en jaren 80 sfeer. Prijs/kwaliteit veel erg tegen.geen gevoel van echte Italie hier. helaas nooit meer terug bij dit restaurant.
Nzim .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
De introductie was prima. Een amuse en het vertellen van de gerechten buiten de kaart om. Het enthousiasme temperde al toen wij alle 4 het menu van 17,50 bestelden. Voor dit bedrag kun je geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar wel smakelijke gerechten. Het voorgerecht een bouillon met Parmezaanse kaas, smaakte echt naar niets. Toen de bediening vroeg of het gesmaakt had, meldden wij dit en kregen slechts een beledigde blijk terug. Het hoofdgerecht scaloppina was smakelijk, maar erg karig. Het nagerecht, tiramisu, was wel ok, maar heel ongezellig opgediend. De witte wijn was niet koud. Het instapmenu is dus zeker geen aanrader.
Janpieter123 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Speciaal naar dit restaurant gegaan, omdat dit een van de weinige restaurants in den haag is waar scaloppina op de menukaart staat. Het begon goed met een bruscetta als voorafje. Wij zaten met nog 3 andere tafels in het restaurant. Nadat wij besteld hadden, stond dit binnen 10 minuten op tafel. Weinig vlees, slechte saus, lauwe aardappelen. Kortom een enorme tegenvaller. De witte wijn was niet te drinken. De cappuccino lag half naast het kopje op het schoteltje. Zonde van het geld. Nooit weer.
Action3 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Vandaag haadeb we trek in een pizza. Vervolgens ben ik naar da Enzo gegaan om deze af te halen. Ik was er om 17 uur. Beetje vroeg, maar het was niet anders. Het personeel wilde net gaan eten. Ze hebben daarmee gewacht en mijn oizzas gemaakt. Ze waren heerlijk.
Goede toppings en de goede bodem.

Het decor zit er leuk uit, maar zoals gezegd ik heb er niet gegeten.
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Lekkere insalata die polpo gegeten. Prijs € 16,25. Het was een lekkere warme octopussalade. Erg lekker. En gezond. Niet de laatste keer dat ik bij Enzo geweest ben.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Altijd top. heerlijk eten en een fijne huiselijke sfeer. Waarschijnlijk de beste biefstuk van den Haag.
Echt een aanrader.
Perigaultjeee .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Voorgerecht: bruschetta
Hoofdgerecht: pizza Calzone
Nagerecht: tiramisu
Elk gerecht was erg lekker, heb heerlijk gegeten! Voor de rest zag het restaurant er erg knus en gezellig uit. Verder kan je de sfeer proeven door de Italiaanse muziek die er wordt gedraaid.
Een aanrader!
Trix D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Mijn gerecht, spaghetti al vongolo, was een beetje flauw, maar met zout erbij lekker, mijn 3 tafelgenoten aten ook best lekker, maar niet bijzonder. Bediening vriendelijk, maar je moet wel om aandacht vragen. Drankjes bij het eten is voor mij een must en heb toch wel even moeten wachten tot ik gezien was. Echt een minpuntje. Tip: ga wat verder in de zaak zitten, dan heb je geen last van de opengaande deur. Er kwam een heel gezelschap binnen, en de deur bleef te lang open, brrr
Matthieu Beelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Kortgeleden weer eens heerlijk bij Enzo (in de tuin) gegeten. Eerst genoten van een voortreffelijke prosecco. Daarna hebben wij ons laten verrassen met een bijzonder smakelijk nieuw voorgerecht.
Als hoofdgerecht hebben we gesmuld van Rib eye en T-bonesteak. Uitstekend gegaard !
Afgesloten met heerlijke koffie en een eigen gemaakt koud koffiedrankje met likeur. Heel verfrissend met die warmte. Het was dus weer een waar genoegen. Enzo blijft een aanrader !
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Was voor de 2e keer bij dit restaurant maar wij vonden het alle vier matig.
De soep was lauw en bij ons hoofdgerecht was de spaghetti aioli vergeten. Omdat alles niet vlekkeloos verliep kregen we wel koffie aangeboden.