Da Enzo

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Da Enzo

Italiaanse passie

Proef traditionele en minder traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken. Van uitgebreid dineren tot een snelle maaltijd, het kan allemaal bij Da Enzo. Naast het vaste menu zijn er ook heerlijke dagspecialiteiten, die wil je niet missen! Sla ook de Italiaanse wijnen niet over, die zijn zeker het proeven waard.

Meer informatie over restaurant Da Enzo

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Da Enzo

Luke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We werden er leuk ontvangen door de enthiusiaste ober. We hebben erg genoten van de pizza's. Service en eten verdiend een dikke 10
Luke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De pizza was lekker, maar niet warm. Het is niet echt een gezellig knus restaurant, maar het personeel was zeer vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel fijn restaurant met een fijne sfeer. De baas staat zelf te koken en zorgt voor heerlijke gerechten. Echt helemaal niets op aan te merken. Prima te combineren ook met het omniversum
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We zaten bij de keuken en de buiten deur, niet een riante plek, uitzicht.
Willemijn C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Netjes een tafeltje gereserveerd en heerlijk gegeten. Of we na het dessert nog iets wilden gebruiken? Jazeker, ik bestelde twee koffie. Of we die dan even aan een ander tafeltje bij de ingang wilden opdrinken. Nou nee. Hou die koffie maar bij je. Wat een aanfluiting. Ons zien ze niet meer terug.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Helaas was de pizza Sophia Loren, met 2 eieren er op na drie keer terugsturen nog steeds met rauw ei en inmiddels ook met zwartgeblakerde randen. De seveerster beweerde eerst dat het zo hoorde. Toen dat het kwam door onervarenheid en uiteindelijk zei ze 'sorry'. De rekening gevraagd endaar stond een glas wijn teveel op. Maar zo gelaten en geen fooi gegeven. Tot nooit meer ziens.
jcp3759 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gelegenheid voordat je naar het theater gaat. Parkeren gunstig. Tafel bij keuken bij keuken is druk, maar je hebt wel snel je eten:)
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke pasta! Vriendelijke service.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuk restaurant op een leuke locatie vlak bij het Gemeentemuseum, Fotomuseum, Museon, Omniversum en vooral de leuke winkelstraat ' De Fred" . We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen en zelfs met 1 meer dan gereserveerd was het geen probleem! Het eten was erg lekker...snelle service, ...kortom, we komen daar nog eens terug????
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles verdient het predikaat “redelijk”. Dus het springt er niet uit. Niet echt een Italiaanse sfeer. Mensen die met afhaalpizza’s door de zaak lopen, verhogen ook niet de sfeer. Het eten was goed, maar niet bijzonder.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Warme ontvangst, ongedwongen en informele sfeer. We kregen gelijk een prosecco en bruchetta van het huis. Het eten was echt heerlijk! Ontspannen avond, we komen zeker terug!
Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met een iens actie 50% van de totale rekening af zeer veel.kealiteit voor je geld. We deelden een voorgerecht quatro. Heerlijke gerookte zalm villa tornado carpaccio en champignons op 1 bord om te delen. Manlief nam een pizza. Ik ging voor de zwaardvis. De bediening was prettig. Het eten vers en goed van cuisine en smaak. Het was erg stil ondanks de actie. Voor de normale prijs had ik het evenwel te duur gevonden.
Paco H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
druk maar gezellig restaurant. royale menu keuzes en lekker eten. bediening ook vriendelijk. ruimtes zijn beperkt tussen de tafels. zeker aan te raden.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Net als de vorige keer heerlijk eten
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was erg rustig bij binnenkomst. We kregen voldoende aandacht van de enthousiaste bediening en het eten liet niets te wensen over. Italiaans eten zoals in Italië.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk restaurantje! Vriendelijke bediening en lekkere gerechten tegen een goede prijs.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat opvalt is de vriendelijke ontvangst en bediening.. Wij hadden een pizza die lekker van smaak was met een krokante bodem.
katjangpedis M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Service was zeer vriendelijk, maar niet capabel. Bij aankomst op het gereserveerde tijdstip werden we verwelkomd, maar daarna volkomen genegeerd. Moesten na 10 min nogmaals vragen wat de bedoeling was. Driemaal werd er wel een hapje aangeboden, maar niet geleverd.
Vervolgens kregen we buiten een drankje. Toen we na 30 min wilden vertrekken, bleek er een toch een tafel beschikbaar. Inmiddels hadden we honger, snel besteld en 4 x (!) aan diverse personeelsleden gevraagd om wat brood (kwam na het voorgerecht). Na een half uur kregen we eindelijk iets te eten. Tussendoor ook nog een klant “gered” die niet uit de WC kon komen.
Eten was absoluut het wachten waard, geweldig combinatie voorgerecht en super hoofdgerecht. Heerlijk stuk vlees, lekkere groente en een geweldige spaghetti aïoli. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. Heel veel waar voor je geld!
Alleen de service...
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit kleine, vriendelijke restaurant.