Da Constantino

Lang

Jouw recensie over het restaurant Da Constantino

Mijnheerjanssen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
1 1/2 (anderhalf uur) !!! wachten op het voorgerecht is wel heel erg lang, blijkbaar gaan de afhaal bestellingen voor. We waren met een groep van 8 personen en om 19.00 gereserveerd, rond 20.30 kwamen de voorgerechten, hierna werden de hoofdgerechten voor een tweede keer opgenomen, wellicht iets fout gegaan...... Zelfs de bestelde drank waren ze vergeten. Volgens een tafelgenoot is het niet de eerste keer dat dit gebeurd bij Da Constatino . Bovendien vraag ik mij af wat gyros en wiener schnitzels op een Italiaanse menu kaart te zoeken hebben. Het geserveerde eten kon ermee door. Personeel was vriendelijke maar niet erg oplettend. Geen aanrader!!!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na een dagje skiën een prima pizza gegeten bij dit restaurant. Gemoedelijke service, redelijke kaart met normale prijzen. De inrichting is niet typische Italiaans maar wel sfeervol. Een drie gangen menu met drankjes en koffie voor +/- 22.50 pp.
sjaakfaal .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Na een middagje skiën in Landgraaf zochten we de dichtstbijzijnde pizzeria en dat was Da Constantino. Prima ontvangst, leuke en fijne ambiance en prima kaart. We hadden 3 soorten pizza's voor 4 personen (2 kids) en we hebben lekker gegeten! Vanwege bedtijd moesten we op tijd weg; dus geen tijd meer voor dessert. Maar we komen zeker een keer terug!