Da Christian

Nieuwstadweg 2 6545 AP Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Da Christian

Proever0611 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk geluncht op het terras. We hadden een half stokbrood met carpaccio (voor maar 2.50!) en een Italiaanse bol met mozzarella ham en tomaat. Smaakten heerlijk. We dronken een witte wijn (waar de serveerster helaas niet iets over de smaak kon zeggen, verder wel goed geholpen) en een verse jus, allebei goede kwaliteit. Het terras ligt helaas aan een drukke weg en de tegels liggen scheef, maar de bloembakken en grote parasol maken veel goed.
Vanwege lekkere eten en goede prijs-kwaliteit voor herhaling vatbaar!
Corin A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Echt een top restaurant , met veel passie worden de gerechten bereid en heeft zeker de gerecht met liefde gemaakt , goeie bediening en vooral de heerlijke siciliaanse wijntje die ik met mn vriend konden drinken , het restaurant zag der verzorgd uit en een heele mooie muurkunst je voeld je eigen in sicilie met de kunsten die op de muuren zijn , ik wil jullie bedanken , top chef ! Ons zie je zeker terug
Rel70leke .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Ondanks alle eerdere recenties over Restaurant da Christian kon ons bezoek aan dit restaurant ons niet bekoren. Restaurant is een ijssalon, annex afhaalpizzeria, annex bezorgitaliaan, annex restaurant en w.s. ook in deze volgorde ooit begonnen. Het decor had iets weg van een slagerij of kleedruimte van een zwembad. Van de inrichting moet men het niet hebben. De muziek bracht Italiaanse sferen en de kok, die al 20 jaar bezig is, had beter in de keuken van la mama op Sicilie moeten kijken. De gerechten werden niet gelijktijdig geserveerd en waren van zeer wisselende kwaliteit. Tel daarbij op dat deze Italiaan geen Italiaanse wijnen (of andere alcohol) schenkt. Neen, voor ons bleef het bezoek eenmalig bij da...wie ook weer?
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Linguini al scampi, pizza quattro formaggi, de vissoep, stokbrood kruidenboter, ijsje en nu zelfs de broodjes met verse Italiaanse vleeswaar. Niet normaal... piccola Italia in Lindenholt! Super
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Werkelijk voortreffelijk gegeten bij da Christian. Op een plek waar je misschien niet direct een (goed) italiaans restaurant verwacht, maar dat is dit zeker. Bereid en bedient met passie en liefde voor eten en gasten. De Parmigiana vooraf was een meesterwerk, perfect op smaak. Pasta en tournedos erna ook geweldig. Grote porties, heel betaalbaar. Helaas doggybag met pasta vergeten, maar mooi excuus binnenkort weer te gaan.
Ananda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Deze week voor het eerst gegeten bij dit nieuwe Italiaanse restaurant. Ondanks dat de gerechten goedkoop zijn bleek het eten bijzonder lekker.
Het bedrijf bestaat uit een restaurant, een ijssalon, een afhaalcentrum en een bezorgservice. De Siciliaanse familie Fresta is duidelijk erg trots op de Italiaanse keuken en bereid alle gerechten vers volgens hun eigen recept. Zelfs brood word vers gebakken. Het restaurant is tot 23.00 geopend.

De bediening is vriendelijk met Italiaanse gastvrijheid. Het restaurant was schoon en goed verzorgd.
Als voorgerecht verse tomatensoep. Heel erg lekker. Als hoofdgerecht een fileto. Het vlees was mals. Het gerecht zag er erg verzorgd uit. Als dessert ijs en traditionele Italiaanse gebakjes. Het ijs was zoals we het alleen uit Italië kennen.
Wij komen zeker terug.