Da Ching

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Tijdje geleden gegeten met en paar vrienden en het eten was zeer goed. Gebruik gemaakt van de bakplaat in de tafel. Leuk idee trouwens! Vlees en vis konden we onbeperkt eten en was erg vers allemaal. De Chinese gerechten niet geproefd dus heb alleen ervaring met de verse producten.Bediening was erg vriendelijk en het decor is niks speciaals alleen de bakplaat dan. Als er weer eens een actie is komen wij weer terug omdat het wel redelijk prijzig is.
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Aangezien het restaurantgedeelte meestal leeg is en wordt gebruikt om op het keyboard te oefenen, nemen wij het eten meestal mee naar huis. Ondanks dat de grilltafels er heel gezellig en goed doordacht klaar staan. Babi pangang en de bami zijn erg goed hier. Maandmenu is alrijd meer dan genoeg en veel groenten. Op en af rijden de scooters om door heel Eindhoven heen te bezorgen. Dat wil wat zeggen met zoveel andere Chinese restaurants in de buurt!
Betsy H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2012
Ben hier wezen eten via Groupon. Onbeperkt eten voor 2,5 uur. En dat hield in zelf grillen op een plaat. Deze zit in de tafel ingebouwd. Wat een leuk idee. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was meer dan genoeg. Ik raad dit restaurant iedereen aan die van Chinees houdt. Zo lekker en vers. Top.