Da Carlo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Lekker eten, we hadden een zeer vriendelijke serveerster die erg attent was en goed de tafels in de gaten hield. We zaten boven, stuk aangever dan beneden qua ruimte. Mijn pizza, een specialiteit van het huis, was erg lekker en ook mijn partner heeft goed gegeten. Zeker aan aanrader!
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening! Hier komen we zeker terug.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lang geleden dat we hier zijn wezen eten. De gastvrijheid was als vanouds hartelijk, het eten was echt smaakvol. De muziek was alleen niet altijd onze smaak. Maar ja, zoveel mensen...
Kortom: een aanrader.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het is altijd weer gezellig om met vrienden of je partner hier te eten. De bediening is goed, pizza's altijd lekker en het restaurant gezellig. We gaan gauw weer heen.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk gegeten en leuke ontvangst voor ons etentje ter gelegenheid van 25 jaar huwelijk, Champagne en een roos voor mn liefje.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hier overheerlijk gegeten. Eten is echt heel goed klaargemaakt. Bediening is zeer zorgvuldig, vriendelijk en snel. Sfeer in het restaurant is knus en gezellig maar wel redelijk basic.
Guy B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prijs kwaliteit
Karsten S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Aardbeienijs is heerlijk!
maja J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
eten was lekker alleen de pizza bodem mag volgende keer wat harder van onder zijn.. was lastig om te snijden. voor de rest goeie service. Kom de volgende keer weer.
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Tot de volgende keer.
Stephanie A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We zijn hier vaak geweest toen er alleen een benedenetage was. Sinds al een tijdje is er een bovenetage. Ze hebben zeker hun best gedaan om een vergelijkbare sfeer neer te zetten maar dit is niet gelukt. Nog erg kaal en vooral volgepropt met tafels zodat zoveel mogelijk mensen kunnen zitten. Onze tafel stond voor de nooduitgang? Wel heel erg prettig is het extra barretje dat ook boven staat. Er staat dus altijd personeel en de drankjes zijn er vlot! Het voorgerecht (bruschetta) was erg veel (beter te veel dan te weinig) en terwijl het personeel vroeg of het hoofdgerecht kon worden gemaakt (en wij instemden), bleek deze al klaar te zijn en dus één minuut later geserveerd te worden. Zeker te snel, maar gelukkig smaakt alles erg lekker en is de prijs goed voor wat je er voor krijgt. We komen zeker nog een keer en zitten dan graag beneden.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijke pizza's gegeten! Veel keus, voor herhaling vatbaar
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aangezien wij (mijn vriendin en ik) gereserveerd hadden keek ik bij binnenkomst het personeel een beetje vragend aan. Na een poosje gewacht te hebben kwam er eindelijk iemand naar ons toe die ons vertelde waar de tafel stond. Ik had verwacht dat wij er wel heen werden begeleid, maar dat is persoonlijk. Het eten was goed, de snelheid kon beter. Achter ons zaten twee oudere koppels die zich helemaal aan het bezatten waren. Na een tijdje werd het redelijk vervelend, aangezien ze steeds luidruchtiger werden en één vrouw ineens ging staan en begon te schreeuwen. Al hangend over de ober vroeg ze om nog meer alcoholische versnaperingen. Wij hadden gedacht dat de ober wel zou opmerken dat ze niet helemaal helder zou zijn, maar hij gaf haar nog twee drankjes. Al dit speelde zich af op zondagavond. Wij vonden het verder erg leuk en na 20.00u werd het boven betrekkelijk rustig.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tevreden, snel, correct bediend. Eten niet exclusief, maar daar is de prijs ook naar.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Net heerlijk gegeten. Een 4 gangen diner en thee voor 35 Euro. Heerlijk genieten en ruime hoeveelheden. Goede sfeer. Eerder al eens overheerlijke pizza gegeten.
sanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Druk maar een vlotte en vriendelijke bediening
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Da Carlo. Het eten was voortreffelijk, de bediening goed, het interieur kitsch, iets rommelig, maar wel gezellig. Alleen de tafels en stoelen staan iets te dicht op elkaar. Verder een restaurant om terug te komen. Een aanrader!
dirk V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Carpaccio met veel te veel (mosterd?!) dressing, veel te dikke pizzabodem en te zwaar belegd. Lang wachten. Niet voor herhaling vatbaar. De tonijn carpaccio van mijn partner was gedeeltelijk bevroren, pizza vergelijkbaar met de mijne.