Da Carlo

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aangezien wij (mijn vriendin en ik) gereserveerd hadden keek ik bij binnenkomst het personeel een beetje vragend aan. Na een poosje gewacht te hebben kwam er eindelijk iemand naar ons toe die ons vertelde waar de tafel stond. Ik had verwacht dat wij er wel heen werden begeleid, maar dat is persoonlijk. Het eten was goed, de snelheid kon beter. Achter ons zaten twee oudere koppels die zich helemaal aan het bezatten waren. Na een tijdje werd het redelijk vervelend, aangezien ze steeds luidruchtiger werden en één vrouw ineens ging staan en begon te schreeuwen. Al hangend over de ober vroeg ze om nog meer alcoholische versnaperingen. Wij hadden gedacht dat de ober wel zou opmerken dat ze niet helemaal helder zou zijn, maar hij gaf haar nog twee drankjes. Al dit speelde zich af op zondagavond. Wij vonden het verder erg leuk en na 20.00u werd het boven betrekkelijk rustig.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tevreden, snel, correct bediend. Eten niet exclusief, maar daar is de prijs ook naar.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Net heerlijk gegeten. Een 4 gangen diner en thee voor 35 Euro. Heerlijk genieten en ruime hoeveelheden. Goede sfeer. Eerder al eens overheerlijke pizza gegeten.
sanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker eten, goede bediening en gezellige sfeer.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Druk maar een vlotte en vriendelijke bediening
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Da Carlo. Het eten was voortreffelijk, de bediening goed, het interieur kitsch, iets rommelig, maar wel gezellig. Alleen de tafels en stoelen staan iets te dicht op elkaar. Verder een restaurant om terug te komen. Een aanrader!
dirk V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Carpaccio met veel te veel (mosterd?!) dressing, veel te dikke pizzabodem en te zwaar belegd. Lang wachten. Niet voor herhaling vatbaar. De tonijn carpaccio van mijn partner was gedeeltelijk bevroren, pizza vergelijkbaar met de mijne.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijke pizzas en raviola. bediening is vriendelijk. wij hebben genoten en komen zeker terug.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. bij de koffie kregen we heerlijke tiramisu aangeboden. wat een leuke verrassing
lisette V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, lekkere verse ingrediënten. Leuke ambiance en vriendelijk personeel.
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Omdat er veel goede recensies waren, was misschien de verwachtingen wat hoog vwb het eten want de pizza zelf vond ik matig.. De ham en 'salami' waren volgens mij gewoon de voorgesneden vleeswaren van een supermarkt dus weinig bijzonders. Bij een pizzeria verwacht ik toch een betere pizza dan iets wat je ook uit de vriezer kunt halen.. De bediening was erg vriendelijk!
De sfeermuziek had van mij wel wat anders gemogen, deze stond behoorlijk hard en was niet echt prettig.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Da Carlo. We komen altijd weer terug bij deze Pizzeria. Service goed, gezellig sfeer zoals het hoort in een Italiaans restaurant. Eten altijd prima. Kortom een ontspannen avond. Bedankt voor de fijne avond.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De lekkerste pizza's in Groningen! Het dessert was ook heerlijk, tiramisu. Als je van pizza houdt dan is dit zeker een aanrader.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, snel en service gericht bedient en het eten was heerlijk! Heel smaakvol en lekker. Bij de vleesgerechten zaten aardappeltjes met parmezaanse kaas, verse groente en salade. De pizza was rijkelijk belegd en van goed formaat. Al met al is pizzeria Da Carlo een echte aanrader!
John S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker en gezelling gegeten, personeel zeer attent en speelde ook goed in op de wachtijd tussen voor en hoofdgerecht.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Sfeervol restaurant met een hele fijne bediening. Correct, rustig en gemotiveerd.
Lekker eten voor een mooie prijs. Een aanrader!.
jaapsmulaap .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Te lang niet geweest in mijn favoriete Italiaanse restaurant.
Heerlijke anti pasta gehad vooraf met een ruime keuze aan kazen vleeswaren, olijven en vegetarische hapjes, heerlijk.

Ook de pizza's was weer helemaal niks mis mee. Gewoon goed!

Mooi plekje aan t raam, goede huiswijn en een aardige en vlotte bediening.
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Op een mooie zonnige dag is het natuurlijk heerlijk om op het terras in de ondergaande zon een mediterrane maaltijd te kunnen krijgen. Zodoende streken wij bij Da Carlo neer.

Het terras is niet groot, maar zit op een redelijk rustig plekje aan het Gedempte Zuiderdiep. Binnen ben ik niet geweest dus over de sfeer binnen kan ik weinig zeggen, vandaar de 7.

Voor het eten koos ik voor een pizza, alhoewel de pasta's en vleesgerechten op de kaart op de kaart ook interessant klinken. De grote hoeveelheid keus aan gerechten maakte het ons al te lastig om een keus te maken.

Als voorgerecht namen we een bruschetta, die erg goed in de smaak viel. Simpel en met mooie ingrediënten, zoals het hoort. Ook de pizza viel bijzonder goed in de smaak. Misschien wel de beste pizza die ik in Groningen ooit gehad heb. Goede bodem, mooie ingrediënten en mooi in balans qua beleg. Mijn tafelgenote was ook bijzonder te spreken over haar pizza.

De bediening was erg netjes, snel met de bediening en attent. Al met al een heel fijne ervaring voor een prima Italiaanse maaltijd!
karin F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Charmante, kitcherige inrichting. Je kan niet zeggen dat je niks te zien hebt. Het eten? Geweldig! De kaart komt nogal groot over dus kiezen was niet makkelijk. Uiteindelijk een italiaanse uiensoep, zelden heb ik deze zo goed gegeten. De betere helft koos voor mosselen in pittige saus dan nog wat pizzabrood met pestoboter, en de entree is helemaal in orde. Tweede gang... ik heb gekozen voor een pizza. Hoe die heette ben ik vergeten maar de smaak vergeet ik nooit. Perfect gebakken. Super ingrediënten, pratichtige gorgonzola, aubergine, super mozzarella.... kalsvlees.... geweldig. Ja ik klink best wel lyrisch, maar dat ben ik dan ook. Man een tagliatelle met een garnaaltjes etc. Mooie wijnen. Echt op en top en puur genieten. Dan als nagerecht het ijs met likeur en het ijs met limoncelle verrassing. Ook hier, super goed. De bediening? Zo tref je het niet heel vaak meer. Weten wat ze doen, goed kunnen adviseren. Een gezellig praatje aan tafel maar nooit opdringerig. Mocht je nog naar Groningen gaan, boek dan maar snel. Waren er dan geen minpuntjes? Welnu ééntje... de stoelen zijn wat klein en er staan wat veel tafels in een kleine ruimte. Maar dat vergeet je door al het moois dat op tafel komt.
GerryGer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij komen al sinds de opening ( 25 jaar geleden ) bij DA Carlo in Groningen. Heerlijk eten, gezellige ambiance en vriendelijke bediening. De pizza's behoren tot de top in Nederland. Onze voorkeur: pizza Peasana met een ei er op. Ook de pasta's zijn erg goed, bijvoorbeeld de pasta sue majesta Maurizio. We eten ook regelmatig bij andere restaurants, maar denken dan al snel: de volgende keer weer naar DA Carlo.